quote:Op zondag 12 juli 2015 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zes weken lang ligt het halve land plat. Winkels en bioscopen worden overspoeld door blagen, pleintjes staan vol zuipend en gillend tuig, het zwembad puilt uit en heeft aangepaste roosters, de treinen zitten vol kinders
Het leven
Vergeet het aangepaste rooster van de bussen niet i.v.m. de "vakantie"quote:Op zondag 12 juli 2015 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zes weken lang ligt het halve land plat. Winkels en bioscopen worden overspoeld door blagen, pleintjes staan vol zuipend en gillend tuig, het zwembad puilt uit en heeft aangepaste roosters, de treinen zitten vol kinders
Het leven
Dat was op de universiteit altijd zo irritant. Reed de bus naar de UT ook volgens vakantierooster, terwijl het voor ons geen vakantie was (herfstvakantie, crocusvakantie enzo).quote:Op zondag 12 juli 2015 22:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vergeet het aangepaste rooster van de bussen niet i.v.m. de "vakantie"
Zwaar irritantquote:Op zondag 12 juli 2015 22:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat was op de universiteit altijd zo irritant. Reed de bus naar de UT ook volgens vakantierooster, terwijl het voor ons geen vakantie was (herfstvakantie, crocusvakantie enzo).
Ik mocht ze aan het eind van de dag weer terug schuivenquote:Op zondag 12 juli 2015 22:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja.
Als eens een kind 6 weken moeten bezighouden?
quote:Op zondag 12 juli 2015 22:56 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik mocht ze aan het eind van de dag weer terug schuiven
En ik ga naar de Efteling in die periodequote:Op zondag 12 juli 2015 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het leven
Wehe, drie uur in de rij staan voor de Baronquote:Op maandag 13 juli 2015 00:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En ik ga naar de Efteling in die periode
En dan 20 minuten voor je aan de beurt bent het echt niet meer op kunnen houden en enorm naar de plee moetenquote:Op maandag 13 juli 2015 00:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wehe, drie uur in de rij staan voor de Baron
quote:Op maandag 13 juli 2015 00:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Klinkt als de rammadan.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het leven
Het was leuk je gekend te hebbenquote:Op maandag 13 juli 2015 00:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op maandag 13 juli 2015 00:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat dacht je, 'vakantie, dé tijd om gezellig naar de Efteling te gaanquote:
Lekker toch? Regenkans 90%, kans op vervelende kinderen 105%.quote:Op maandag 13 juli 2015 07:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dacht je, 'vakantie, dé tijd om gezellig naar de Efteling te gaan'?
Oplossing: NWS / Efteling-bezoeker duwt vervelend kind uit bootje Fata Morganaquote:Op maandag 13 juli 2015 07:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker toch? Regenkans 90%, kans op vervelende kinderen 105%.
Dat zouden meer mensen moeten doen.quote:Op maandag 13 juli 2015 08:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Oplossing: NWS / Efteling-bezoeker duwt vervelend kind uit bootje Fata Morgana
Niet alleen duwen maar ook gewoon ff een kwartier onder water houdenquote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 08:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan was ie nu dood geweestquote:Op maandag 13 juli 2015 08:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet alleen duwen maar ook gewoon ff een kwartier onder water houden
Inderdaad. En bij meer mensen.quote:
Hier genoeg! En niet van die automatenkoffie maar van die gemalen bonen troep. Ruikt lekker!quote:
Ik functioneer niet zonder koffie dus dit wordt een hele lange dag. Verdieping hierboven is geen automaat en verdieping hieronder is het ook al op. Oh. En er is geen lift dus je moet nu twee verdiepingen met de trap en 5 deuren door voor je bij een werkende koffieautomaat bent.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier genoeg! En niet van die automatenkoffie maar van die gemalen bonen troep. Ruikt lekker!
Maar k lust geen koffie.
Bewegingquote:Op maandag 13 juli 2015 09:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik functioneer niet zonder koffie dus dit wordt een hele lange dag. Verdieping hierboven is geen automaat en verdieping hieronder is het ook al op. Oh. En er is geen lift dus je moet nu twee verdiepingen met de trap en 5 deuren door voor je bij een werkende koffieautomaat bent.
En dan NET bij die krokodil die altijd zo eng isquote:Op maandag 13 juli 2015 08:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik klim al minimaal 3x per dag 8 verdiepingen, ik krijg echt wel genoeg beweging.quote:
Crisis. Ik was gister die paar trappen bij de Ikea al beuquote:Op maandag 13 juli 2015 09:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik klim al minimaal 3x per dag 8 verdiepingen, ik krijg echt wel genoeg beweging.
Naar t werk? Ik ga meteen zweten na 5 rondjes, en dan zou ik nog moeten werken daarna?quote:Op maandag 13 juli 2015 09:49 schreef Tally het volgende:
Ik heb mijn springtouw mee naar het werk
Ik ben begonnen aan een soort van shake dieet. Voor ff
En mijn moeder zei dat je heel veel energie zou krijgen van die troep. Dus ik was al van plan om te gaan hardlopen vanavond en dacht neem mijn springtouw mee naar kantoor voor mocht ik hyper er van worden.
Maar mijn ogen pleuren er van dicht. Nog geen energiespoortje gemerkt
Airco, deo en nieuw shirtje!quote:Op maandag 13 juli 2015 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Naar t werk? Ik ga meteen zweten na 5 rondjes, en dan zou ik nog moeten werken daarna?
En je haar dat dan bezweet eruit komt te zien enzoquote:Op maandag 13 juli 2015 09:55 schreef Tally het volgende:
Airco, deo en nieuw shirtje!
En ik zou wel wat meer mogen zweten hoor. Dat doe ik niet zo veel
Ik begin het ook wel een beetje beu te worden.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Crisis. Ik was gister die paar trappen bij de Ikea al beu
En in ons trappenhuis is het ook altijd bloedheet en is er geen zuurstof meer omdat iedereen al die trappen moet lopen.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Crisis. Ik was gister die paar trappen bij de Ikea al beu
Ik zit helemaal alleenquote:Op maandag 13 juli 2015 09:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En je haar dat dan bezweet eruit komt te zien enzoNee dankje, doe ik thuis wel.
HAha relaxed.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zit helemaal alleenDus geen hond die het ziet.
En in het ergste geval zou ik nog kunnen douchen beneden
Er zit iets van fysio ofzo waardoor in de hal een douche gebouwd is
Dat dusquote:Op maandag 13 juli 2015 09:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En je haar dat dan bezweet eruit komt te zien enzoNee dankje, doe ik thuis wel.
Doen ze vast niet moeilijk over.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
HAha relaxed.
Ja douchen kan hier ook wel, maar dan sta ik tussen de mannelijke chauffeurs
Precies. Emancipatie. Gelijke rechten en shit. Geen onderscheid. Ja dan doe ook maar gewoon gemengd douchen mens. Zeik niet!quote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Emancipatie. Gelijke rechten en shit. Geen onderscheid. Ja dan doe ook maar gewoon gemengd douchen mens. Zeik niet!
Ik bedoel, ik val op mannen... ik douche toch ook gewoon met de mannen mee? Doe ik helemaal niet moeilijk over hoor!quote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik val op mannen... ik douche toch ook gewoon met de mannen mee? Doe ik helemaal niet moeilijk over hoor!
Je wil eigenlijk gewoon even melden dat je te klein geschapen bent?quote:Op maandag 13 juli 2015 10:46 schreef Ang3l het volgende:
LAT relaties zuigen.
O nee, dat is juist t problem. Dat doen ze niet!
Kleiner dan 10.000km ja. Dat welquote:Op maandag 13 juli 2015 10:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Je wil eigenlijk gewoon even melden dat je te klein geschapen bent?
Vraag me af of je ook tussen deze types wilt staanquote:Op maandag 13 juli 2015 10:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik bedoel, ik val op mannen... ik douche toch ook gewoon met de mannen mee? Doe ik helemaal niet moeilijk over hoor!
Dat ligt er aan. Word ik doorgegeven als een gebruikt stukje zeep? Ja/Nee (doorstrepen wat niet van toepassing is).quote:Op maandag 13 juli 2015 10:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vraag me af of je ook tussen deze types wilt staan
Behoorlijkquote:Op maandag 13 juli 2015 10:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet zeggen dat 10.000 km me ook wel aardig onpraktisch lijkt. Op zich.
Ik wilde haar vragen of ze over 3 uur terug kon bellen want dan is mijn collega er weer maar het was dringend zei zequote:
Jezus, wie durfde dat te vragen?!quote:
Gewoon één of andere vrouw. Via de telefoon nog wel!quote:
T is toch godsgeklaagd zegquote:Op maandag 13 juli 2015 11:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Gewoon één of andere vrouw. Via de telefoon nog wel!
Dat weet ik niet eerlijk gezegd, weet niet hoe ze zijnquote:Op maandag 13 juli 2015 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ligt er aan. Word ik doorgegeven als een gebruikt stukje zeep? Ja/Nee (doorstrepen wat niet van toepassing is).
Nokia 3310!quote:Op maandag 13 juli 2015 11:32 schreef Tally het volgende:
Eindelijk mijn nieuwe telefoon kunnen bestellenLeuk zo'n bestelsite als hij er iedere keer uit klapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |