Efteling-bezoeker duwt vervelend kind uit bootje Fata Morganaquote:Zondagmiddag is een vrouw de Efteling uitgezet nadat ze een kind uit een bootje van de Fata Morgana heeft geduwd. Dat schrijft pretparkwebsite Loopings.
"We waren in de Fata Morgana en een kind deed super vervelend met zijn vader: de hele tijd springen, kreeg zelfs een voet in m'n buik", beschrijft ene Charlotte. "Vervolgens ging hij de hele tijd proberen het bootje te laten kantelen."
Op een gegeven moment konden de vriendinnen het leed niet meer aan. "We waren het zo zat, dus Christina gaf hem gewoon een duw... Flikkert dat kind uit het bootje, zo het water in."
Toen de ouders van het kind haar daarop aanspraken en ze van medewerkers van de Efteling het park uit moest werd ze nog bozer. Dit was voorlopig haar laatste ritje in de Fata Morgana ooit, ze heeft namelijk ook een parkverbod gekregen.
Ik kan dan stiekem ook wel genieten van zo'n actie als deze. Die kut ouders hadden erachteraan gedonderd moeten worden natuurlijk.quote:Op maandag 13 juli 2015 07:58 schreef timmmmm het volgende:
Je ziet in dat soort parken zó vaak van die onopgevoede draken van kinderen en ouders die hun kind dan heel schattig vinden als het zich gedraagt als een sociaal geretardeerd teringlijertje
Ik heb het niet zo op kinderne
Dat is natuurlijk wel een nadeel, we weten niet hoe het precies gegaan is.quote:Op maandag 13 juli 2015 07:59 schreef kanovinnie het volgende:
Hebben ze er dan niets van gezegd? Alleen duwen? Dan vind ik het wel terecht dat ze er uit gezet zijn.
Die zat zeker twee banken voor ze, dan kun je er niet bijquote:Op maandag 13 juli 2015 08:28 schreef Leandra het volgende:
Zoals het er staat was niet alleen dat kind vervelend aan het doen, maar de vader ook, dus dan hadden ze hem even een zetje moeten geven.
maar nog steeds terechtquote:Op maandag 13 juli 2015 08:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel een nadeel, we weten niet hoe het precies gegaan is.
Als dit kind weer hysterisch aan het doen is in je persoonlijke ruimte waardoor je eerder al een schop gekregen hebt en je wil hem wat op afstand zetten, dan is dat niet gek. Denk je 'en nou is het klaar' als ie op een meter afstand rotzooi aan het trappen is en loop je erop af om hem een flinke dauw te geven is het wat dubieuzer
In winkels en restaurants zitten ze ook hoor...quote:Op maandag 13 juli 2015 08:04 schreef MakkieR het volgende:
pretparken mijd ik als de pest alleen al hierom.
Als ik voor ieder krijsend kind een euro kreeg of een schop mocht uitdelen..quote:Op maandag 13 juli 2015 08:33 schreef penny-wise het volgende:
[..]
In winkels en restaurants zitten ze ook hoor...
Als je echt stoer bent stap je op de ouders afquote:Op maandag 13 juli 2015 08:40 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Als ik voor ieder krijsend kind of een euro of een schop mocht uitdelen..
Dan had ik nu een heel gespierd been van het trappen.
Ja nee die ouders een trap verkopen he.quote:Op maandag 13 juli 2015 08:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Als je echt stoer bent stap je op de ouders af
En dan een klap voor je muil krijgen omdat je aan hun sterrekindje twijfeltquote:Op maandag 13 juli 2015 08:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Als je echt stoer bent stap je op de ouders af
Niet iedereen gaat meteen slaan. Misschien hebben de ouders het zelf niet door.quote:Op maandag 13 juli 2015 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan een klap voor je muil krijgen omdat je aan hun sterrekindje twijfelt
Alsof ik daar voor mijn lol heenga als er krijsende kinderen zitten. Wat winkels betreft kun je ze wel een beetje ontlopen tijdens de schooluren. Tja en restaurants als ik er al heen ga dan hoop ik op een heerlijk rustig avondje zonder krijsende kinderen. Overigens is dit voor mij wel reden genoeg om een restaurantje verderop in de straat te pakken.quote:Op maandag 13 juli 2015 08:33 schreef penny-wise het volgende:
[..]
In winkels en restaurants zitten ze ook hoor...
Of heel armquote:Op maandag 13 juli 2015 08:40 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Als ik voor ieder krijsend kind of een euro of een schop mocht uitdelen..
Dan had ik nu een heel gespierd been van het trappen.
Willen wel, niet gedaan. Gewoon de ouders aanspreken en als dat niet helpt naar de Efteling mannetjes bij de attractie toe lopen.quote:Op maandag 13 juli 2015 07:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Efteling-bezoeker duwt vervelend kind uit bootje Fata Morgana
Zeg eens eerlijk jongens, jullie hebben dit ook allemaal wel eens willen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |