Wat dacht je, 'vakantie, dé tijd om gezellig naar de Efteling te gaanquote:
Lekker toch? Regenkans 90%, kans op vervelende kinderen 105%.quote:Op maandag 13 juli 2015 07:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dacht je, 'vakantie, dé tijd om gezellig naar de Efteling te gaan'?
Oplossing: NWS / Efteling-bezoeker duwt vervelend kind uit bootje Fata Morganaquote:Op maandag 13 juli 2015 07:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker toch? Regenkans 90%, kans op vervelende kinderen 105%.
Dat zouden meer mensen moeten doen.quote:Op maandag 13 juli 2015 08:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Oplossing: NWS / Efteling-bezoeker duwt vervelend kind uit bootje Fata Morgana
Niet alleen duwen maar ook gewoon ff een kwartier onder water houdenquote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 08:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan was ie nu dood geweestquote:Op maandag 13 juli 2015 08:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet alleen duwen maar ook gewoon ff een kwartier onder water houden
Inderdaad. En bij meer mensen.quote:
Hier genoeg! En niet van die automatenkoffie maar van die gemalen bonen troep. Ruikt lekker!quote:
Ik functioneer niet zonder koffie dus dit wordt een hele lange dag. Verdieping hierboven is geen automaat en verdieping hieronder is het ook al op. Oh. En er is geen lift dus je moet nu twee verdiepingen met de trap en 5 deuren door voor je bij een werkende koffieautomaat bent.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier genoeg! En niet van die automatenkoffie maar van die gemalen bonen troep. Ruikt lekker!
Maar k lust geen koffie.
Bewegingquote:Op maandag 13 juli 2015 09:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik functioneer niet zonder koffie dus dit wordt een hele lange dag. Verdieping hierboven is geen automaat en verdieping hieronder is het ook al op. Oh. En er is geen lift dus je moet nu twee verdiepingen met de trap en 5 deuren door voor je bij een werkende koffieautomaat bent.
En dan NET bij die krokodil die altijd zo eng isquote:Op maandag 13 juli 2015 08:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik klim al minimaal 3x per dag 8 verdiepingen, ik krijg echt wel genoeg beweging.quote:
Crisis. Ik was gister die paar trappen bij de Ikea al beuquote:Op maandag 13 juli 2015 09:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik klim al minimaal 3x per dag 8 verdiepingen, ik krijg echt wel genoeg beweging.
Naar t werk? Ik ga meteen zweten na 5 rondjes, en dan zou ik nog moeten werken daarna?quote:Op maandag 13 juli 2015 09:49 schreef Tally het volgende:
Ik heb mijn springtouw mee naar het werk
Ik ben begonnen aan een soort van shake dieet. Voor ff
En mijn moeder zei dat je heel veel energie zou krijgen van die troep. Dus ik was al van plan om te gaan hardlopen vanavond en dacht neem mijn springtouw mee naar kantoor voor mocht ik hyper er van worden.
Maar mijn ogen pleuren er van dicht. Nog geen energiespoortje gemerkt
Airco, deo en nieuw shirtje!quote:Op maandag 13 juli 2015 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Naar t werk? Ik ga meteen zweten na 5 rondjes, en dan zou ik nog moeten werken daarna?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |