Doe maar weeeerrrrquote:Op maandag 13 juli 2015 11:43 schreef DrMarten het volgende:
Goeiesmorges
Zo maar eens mijn bed uit rollen
Ik heb zaterdag in t park echt real life bantumi gespeeld.quote:
Had ik gisteren. Goddelijk. Ook zo enorm hard nodig.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heerlijk weer om enorm uit te slapen
Gister moest ik om half 3 in het café zijn. Heb de wekker gezetquote:Op maandag 13 juli 2015 12:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Had ik gisteren. Goddelijk. Ook zo enorm hard nodig.
Ik had gisteren ook zo'n luie dag. Dat je dan series gaat kijken en op den duur ZO moe bent van t niks doen dat je ogen steeds dichtvallenquote:Op maandag 13 juli 2015 12:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Had ik gisteren. Goddelijk. Ook zo enorm hard nodig.
Yep, klinkt bekendquote:Op maandag 13 juli 2015 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook zo'n luie dag. Dat je dan series gaat kijken en op den duur ZO moe bent van t niks doen dat je ogen steeds dichtvallen
Ikeaquote:Op maandag 13 juli 2015 13:02 schreef DrMarten het volgende:
Veel ducttape gebruiken, kan niet mis gaan
Ik moet ook nog een nieuwe bureaustoel, maar wat zijn die krengen duur als je een beetje redelijke wil hebben
Ik heb niet de duurste, die was me te ingewikkeldquote:
Voor die enkele keer dat ik nu thuis werk hou ik het nog wel bij mijn oude geval.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb niet de duurste, die was me te ingewikkeldIk heb een diepe zit nodig en dan kun je dat vaak wel verstellen, maar het zit dan nog niet optimaal in de rug. Dus ik heb er nu eentje met een diepe zit en een brede rug.
Verstandig. Best vroeg.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gister moest ik om half 3 in het café zijn. Heb de wekker gezet
Oude belastingdienststoelen zijn rukquote:Op maandag 13 juli 2015 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu een hele oude stoel van een of ander voormalig belastingkantoorIs een duur ding geweest, maar hij is volgens mij al bijna twintig jaar oud dus hij zit voor geen meter meer.
Ik hou ook wel van een diepe zit ja. Diep en breed. Ik snap je.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb niet de duurste, die was me te ingewikkeldIk heb een diepe zit nodig en dan kun je dat vaak wel verstellen, maar het zit dan nog niet optimaal in de rug. Dus ik heb er nu eentje met een diepe zit en een brede rug.
quote:Op maandag 13 juli 2015 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van een diepe zit ja. Diep en breed. Ik snap je.
Godverquote:Op maandag 13 juli 2015 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van een diepe zit ja. Diep en breed. Ik snap je.
Zelfde provider? Nummer behouden?quote:Op maandag 13 juli 2015 13:36 schreef CherryLips het volgende:
Poppetjes,jullie weten dit vast wel. Ergens in september loopt m'n huidige telefoonabbo af, maar ik heb een mooie aanbieding gezien die tot en met vandaag geldig is. Kan ik die al afsluiten voor half september?
Ik dacht dat het wel zoiets simpels was dat jullie me zouden uitlachen en me het antwoord de komende jaren zouden inwrijven.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:38 schreef DrMarten het volgende:
Geen idee, maar kun je die club niet gewoon bellen en vragen?
Als je nummer behoud wil hebben dan kan dit 2 maanden voordat je abo afloopt.quote:
Toch zit het idd vaak niet optimaal in de rug. Mee eens.quote:
Ik zit echt al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren bij dezelfde provider, omdat ik dit sort dingen nooit begrijp. Maar eey, ik heb wel mooi een kei leuke smoothie maker vanwege alle belpuntenquote:Op maandag 13 juli 2015 13:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je nummer behoud wil hebben dan kan dit 2 maanden voordat je abo afloopt.
Wel moet je die maanden nog betalen bij je huidige provider en een boete vaak.
Of een nieuw abo afsluiten met een nieuw nummer en dan dubbel betalen.
Ja dat heeft niet zo'n zinquote:Op maandag 13 juli 2015 13:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je nummer behoud wil hebben dan kan dit 2 maanden voordat je abo afloopt.
Wel moet je die maanden nog betalen bij je huidige provider en een boete vaak.
Of een nieuw abo afsluiten met een nieuw nummer en dan dubbel betalen.
Ach, gewoon proppen.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik wist niet dat Princess ook vibrators maakte?
quote:Op maandag 13 juli 2015 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit echt al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren bij dezelfde provider, omdat ik dit sort dingen nooit begrijp. Maar eey, ik heb wel mooi een kei leuke smoothie maker vanwege alle belpunten
Estland is ook leukquote:
Dan heb je vaak die prachtige aanbieding al zelf betaaldquote:
Ik zie dat ik een opzegtermijn van 1 maand heb, dus ik zal nog even moeten wachten.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan heb je vaak die prachtige aanbieding al zelf betaald
Was het bij dezelfde provider dan mag je 4 maanden van tevoren aangeven dat je je abo wilt verlengen en krijg je vaak al een nieuw telefoontje (als je die al wilt) of korting op je maandelijkse lasten.
Ik had bij Aliexpress toffe dingen gezien, doen ze neit aan PayPalquote:Op maandag 13 juli 2015 14:01 schreef Tally het volgende:
Ik heb bij DX allerlei spul gekocht voor mijn nieuwe telefoon, oude telefoon en iPad. Zo'n 9 of 10 items.
Nu krijg ik onderhand elke dag een mailtje dat er iets is opgestuurd. Krijg ik straks 10 enveloppen met al mijn spullen
Gewoon in september nog een keer kijken. Er zijn altijd mooie aanbiedingen die je echt nu moet afsluiten omdat ze bijna aflopen.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:36 schreef CherryLips het volgende:
Poppetjes,jullie weten dit vast wel. Ergens in september loopt m'n huidige telefoonabbo af, maar ik heb een mooie aanbieding gezien die tot en met vandaag geldig is. Kan ik die al afsluiten voor half september?
Nee die alleen aan creditcard geloof ikquote:Op maandag 13 juli 2015 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had bij Aliexpress toffe dingen gezien, doen ze neit aan PayPal
Ja daar heb ik dan weer geen zin in om de één of andere redenquote:Op maandag 13 juli 2015 14:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee die alleen aan creditcard geloof ik
FF bellen dat je ook die aanbieding wilt of anders je abonnement wilt opzeggen werkt meestal ook. Niets doen is idd genaaid worden, maar volgens mij is dat zo'n beetje overal. Daarom heb ik ook liever sim-only.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had 15 jaar KPN tot ik opeens meer moest gaan betalen voor een telefoontje dan iemand die net een abo afsloot. En dan bedoel ik niet een paar tientjes. Maar echt 150 euro was dat toen.
Terwijl een nieuw abo deze gratis kreeg. En dat vond ik niet helemaal in de haak. Ik weet dat niets gratis is en je overal voor betaald. Dus ben ik toen overgestapt naar Vodafone. Daar krijg je dan geen korting op de telefoon (nieuw abo ook niet meer trouwens) maar maandelijkse korting als je voor een bepaalde telefoon kiest. Ik betaal nu gewoon wat meer voor mijn telefoon maar betaal maandelijks minder dan een nieuw lid
Dat heb ik toen gedaan. Dat werd nog een leuke woordenwisseling ook. Dus meteen in hetzelfde gesprek mijn abo opgezegd toen.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
FF bellen dat je ook die aanbieding wilt of anders je abonnement wilt opzeggen werkt meestal ook. Niets doen is idd genaaid worden, maar volgens mij is dat zo'n beetje overal. Daarom heb ik ook liever sim-only.
Gewoon het zelfde product op eBay opzoeken.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar heb ik dan weer geen zin in om de één of andere reden
Het ene hebben ze niet en andere dingen zijn daar duurderquote:Op maandag 13 juli 2015 14:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gewoon het zelfde product op eBay opzoeken.
quote:Op maandag 13 juli 2015 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ene hebben ze niet en andere dingen zijn daar duurder
Gewoon gaanquote:Op maandag 13 juli 2015 14:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja had ik al verteld dat ik gisteravond mijn hand gekneusd heb tijdens het vliegeren, dat het fucking pijn doet en ik morgen naar de Efteling zou gaan maar nu niet meer zeker weet of dat wel wijs is?
En typen met één hand is kut.
Je hebt 2 handen nodig om je door de hordes mensen heen te worstelenquote:
Je hebt 1 hand nodig om een kind uit een bootje te duwen.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je hebt 2 handen nodig om je door de hordes mensen heen te worstelen
Dat kan ook met een voetquote:Op maandag 13 juli 2015 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt 1 hand nodig om een kind uit een bootje te duwen.
Met een gebroken teen in de El Condor was ook niet zo leuk, maar viel reuze meequote:Op maandag 13 juli 2015 14:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Weet niet of het wel relaxed is om zo in een achtbaan te gaan zitten.
En waarom zou je naar de Efteling gaan als je toch niet in de achtbanen gaat.
Ga het wel proberen hoor, maar toch. Heb ineens minder zin nu.
dat zit er al omheen. Blijft kut.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met een gebroken teen in de El Condor was ook niet zo leuk, maar viel reuze meeOf je doet voor de zekerheid iets van drukverband eromheen.
De Baron is 1 juli geopendquote:Op maandag 13 juli 2015 14:28 schreef Cue_ het volgende:
Hebben ze achtbanenn bij de efteling? Heb altijd het gevoel dat er alleen kinder en mini attracties zijn
(als ik er uberhaupt al ben geweest dan wel tig en tig jaar terug)
Iedereen verklaart mij voor gek dat ik er nog nooit ben geweest. Maar ik heb ook dat beeld van een sprookjesbos en hordes kleine kinderen. En achtbanen ben ik ook geen enorme fan vanquote:Op maandag 13 juli 2015 14:28 schreef Cue_ het volgende:
Hebben ze achtbanenn bij de efteling? Heb altijd het gevoel dat er alleen kinder en mini attracties zijn
Ze hebben net een nieuwe geopend en de vliegende Hollander en Joris en de draak heb ik ook nog niet meegemaaktquote:Op maandag 13 juli 2015 14:28 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op maandag 13 juli 2015 14:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iedereen verklaart mij voor gek dat ik er nog nooit ben geweest. Maar ik heb ook dat beeld van een sprookjesbos en hordes kleine kinderen. En achtbanen ben ik ook geen enorme fan van
Die zijn tofquote:Op maandag 13 juli 2015 14:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ze hebben net een nieuwe geopend en de vliegende Hollander en Joris en de draak heb ik ook nog niet meegemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |