Nee niet echt, dan zou het Antwerpen worden, maar dan zit je alsnog met de kilometersquote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ohw, dat is wel minder. Geen kleinere keten in je buurt?
Waar woon je dan als ik vragen mag.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee niet echt, dan zou het Antwerpen worden, maar dan zit je alsnog met de kilometers
Aan de andere kant van de sloot (Hollandsch Diep) bij jouquote:
Ja, vervelend dit, zal wel weer door moemoe komen dat het weer allemaal zo zweverig en vergezocht is hierquote:
Dat zegt me niet zo veelquote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aan de andere kant van de sloot (Hollandsch Diep) bij jou
Zegt Moerdijk je ietsquote:
Liefste vrouw van dit universumquote:
Ja ik houd me al zo in de laatste tijd om de verzuurde brigade niet tegen het verkeerde been te schoppenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:58 schreef moemoe het volgende:
Ah, te laat.
Ik wilde ''klef-attack in a few minutes'' posten.
Dat industrieterrein dan ook wel, en daar ergens in de buurtquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:58 schreef moemoe het volgende:
Ah, te laat.
Ik wilde ''klef-attack in a few minutes'' posten.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik houd me al zo in de laatste tijd om de verzuurde brigade niet tegen het verkeerde been te schoppen
[..]
Dat industrieterrein dan ook wel, en daar ergens in de buurt
Ik woon in een klein dorp, dat hoef ik niet zonodig te vermeldenquote:
Arnoquote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:02 schreef anonymoussie het volgende:
Net op tijd om mij af te lossen Yas.
Trusten
Sleep well!!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:02 schreef anonymoussie het volgende:
Net op tijd om mij af te lossen Yas.
Trusten
Begrijpelijk hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik woon in een klein dorp, dat hoef ik niet zonodig te vermelden
Dat weet ik wel zeker dat ze dat weetquote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Begrijpelijk hoor.
Ik hoop dat Yasmin wel weet waar je woont.
Lekker dobberen in het koelwater van de Shellquote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:04 schreef moemoe het volgende:
In jouw buurt kun je heel gezellig kano varen, weet je dat?
Heel romantisch ook.
Slapen onder een dekbedquote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:12 schreef moemoe het volgende:
Gelukkig niet al te warm meer in de nachtelijke uren.
Nee maar er zijn wel mensen aan çhillen' buiten...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:12 schreef moemoe het volgende:
Gelukkig niet al te warm meer in de nachtelijke uren.
Is die 'ç' gewoon een hint naar dat het getinten zijn?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar er zijn wel mensen aan çhillen' buiten...
Nee die ' wilde niet voor de c. Het zijn tatta's.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die 'ç' gewoon een hint naar dat het getinten zijn?
Gewoon zoals altijd tuig dus ...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee die ' wilde niet voor de c. Het zijn tatta's.
Berichten schrijven, Novum/ANP feeds plaatsen en een beetje moddenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk op de FP? Zelf nieuwsberichten schrijven of meer redigeren?
I see.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Berichten schrijven, Novum/ANP feeds plaatsen en een beetje modden
Wat schort eraan?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
I see.
Ik kijk af en toe even op de fp.
Vaak om vervolgens snel weg te klikken, ik word niet echt blij van de inhoud. Maar goed, feedback geven kan ik beter in FB doen.
2 berichten van mij vandaag, valt volgens mij best mee met de inhoudquote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
I see.
Ik kijk af en toe even op de fp.
Vaak om vervolgens snel weg te klikken, ik word niet echt blij van de inhoud. Maar goed, feedback geven kan ik beter in FB doen.
Moslim doet 'terrasmeisjes' na (maar dan beter)quote:
Trustenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:37 schreef LTVDK het volgende:
Maar ik moest trouwens naar bed toe, dat advies volg ik dus maar op. Trusten
Iemand die op deze manier zijn religie aan andere mensen in zijn omgeving opdringt, mag gerust een relikneusje worden genoemd. De link met de rellen in de Schilderswijk (hoewel het merendeel van de relschoppers moslim is) zou ik zelf niet zo hebben gelegd.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Moslim doet 'terrasmeisjes' na (maar dan beter)
Nou, dit bericht bijvoorbeeld.
''Wanneer het mentaal zieke relikneusje ziet dat mensen lekker zitten te drinken, eten en lachen in diverse eetgelegenheden, gaan de stoppen door. ''
Relikneusje? Prima dat de schrijver het een kneus vindt, maar waarom is hij een relikneusje?
Hoe moet ik dat interpreteren? Is hij een kneus omdat hij religieus is
''De ramadan doet blijkbaar vreemde dingen met de mens. Eerder tijdens deze maand veranderde de Haagse Schilderswijk immers niet lang na zonsondergang in een oorlogszone.''
Want iedereen was moslim. Om over de reacties nog maar te zwijgen.
De draak steken met dingen kan, maar respect voor andermans religie ontbreekt vaak wel.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:37 schreef LTVDK het volgende:
Je eigen mening klinkt hier niet in door. Daar vind ik overigens niks mis mee, het gaat me meer om het hoe.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2 berichten van mij vandaag, valt volgens mij best mee met de inhoud
Daklozen moeten gebouwen slopen
Schauble: 'zullen we Griekenland ruilen voor Puerto Rico'
Sleep tight!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:37 schreef LTVDK het volgende:
Maar dan ligt het toch meer aan de persoon ipv de religie?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iemand die op deze manier zijn religie aan andere mensen in zijn omgeving opdringt, mag gerust een relikneusje worden genoemd. De link met de rellen in de Schilderswijk (hoewel het merendeel van de relschoppers moslim is) zou ik zelf niet zo hebben gelegd.
Dat staat bij zo'n relikneusje (te) nauw met elkaar in verband. Maar goed, op de FP is van alles te lezen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maar dan ligt het toch meer aan de persoon ipv de religie?
Ik geef je een virtuele knuffel, is dat ook goed?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:46 schreef Mani89 het volgende:
Moemoe kan je mijn arm even instralen zodat hij ophoudt met jeuken?
Nog steeds van die wespensteek?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:46 schreef Mani89 het volgende:
Moemoe kan je mijn arm even instralen zodat hij ophoudt met jeuken?
Ja hoor!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik geef je een virtuele knuffel, is dat ook goed?
Goed, jij bent niet de schrijver van 't bericht ookquote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat staat bij zo'n relikneusje (te) nauw met elkaar in verband. Maar goed, op de FP is van alles te lezen.
Ik houd me op dat front iets meer in. Alleen Kanye West kraak ik graag af, om LTVDK te irriteren. Verder geef ik mijn mening over het nieuws wel in NWS-topics.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Goed, jij bent niet de schrijver van 't bericht ook.
Jij hebt ook een journalistieke achtergrond toch? Meende ik eerder te lezen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik houd me op dat front iets meer in. Alleen Kanye West kraak ik graag af, om LTVDK te irriteren. Verder geef ik mijn mening over het nieuws wel in NWS-topics.
Klöpt.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jij hebt ook een journalistieke achtergrond toch? Meende ik eerder te lezen.
Het kwaad is al geschied. De vader van Mani ging zelf een wespennest weghalen en wespen doodslaan. Dat vinden wespen niet zo heel erg leuk.quote:
RIPquote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het kwaad is al geschied. De vader van Mani ging zelf een wespennest weghalen en wespen doodslaan. Dat vinden wespen niet zo heel erg leuk.
Katten?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik krijg morgen 2 roofdiertjes te logeren voor 3 weken geloof ik. Hopelijk gedragen ze zich.
Die heb ik niet. Ga ze denk ik wel kaalscheren.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien slopen ze je tajine wel.
Ik wil ook wel komen logeren.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik krijg morgen 2 roofdiertjes te logeren voor 3 weken geloof ik. Hopelijk gedragen ze zich.
Joh als het vakantie is ben ik de eerste die na één week alweer wil dat de scholen beginnen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh. Moet je toch maar wat op verzinnen dan:P
Ik wil best ruilen hoor.Ik vakantie en jij werken?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Joh als het vakantie is ben ik de eerste die na één week alweer wil dat de scholen beginnen.
Af en toe een dagje werken en verder wat chillen met vrienden.
Prima. Wat doe je voor werk?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik wil best ruilen hoor.Ik vakantie en jij werken?
Word je lekker licht van in je heufd.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 08:13 schreef YokiKater het volgende:
(#@!%&!#@%))@%%)^($#&@#!!
Nu moet ik dus met lege maag en sleepy head gaan wachten tot ze bloed komen prikken.
Nee.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Oh dus jij bent die knappe serveerster van dat terrasje om de hoek.
picsquote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Oh dus jij bent die knappe serveerster van dat terrasje om de hoek.
Dan ga ik lekker positieve berichten over moslims schrijvenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik houd me op dat front iets meer in. Alleen Kanye West kraak ik graag af, om LTVDK te irriteren. Verder geef ik mijn mening over het nieuws wel in NWS-topics.
Succes ermee.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ga ik lekker positieve berichten over moslims schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |