Ik krijg een waarschuwing. You have to.....verder zeg ik niets.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:20 schreef Divje het volgende:
Oja en een redelijke stream, hier iig:
http://www.onsball.net/file.php?f=98
Dan doe je dat alleen voor die site. Net als hier. Je kan 't zo weg klikken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:21 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik krijg een waarschuwing. You have to.....verder zeg ik niets.
Wat een stoere kindjes allemaal in die chat. Man man man.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:20 schreef Divje het volgende:
Oja en een redelijke stream, hier iig:
http://www.onsball.net/file.php?f=98
Ik ga trollen. Wist neit dat ik daar ook een username had. Moest wel mn password opnieuw aanvragen.quote:
Dat zijn denk ik ook 3e rangs scheidsrechters.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:14 schreef Hazzard het volgende:
Was dat balletje terug op Manu geen buitenspel bij de 4-0?
Ja, hij scoort wel, maar verder valt gewoon op hoe traag zijn handelingssnelheid is...om te janken voor een speler van Feijenoord 1.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:22 schreef exile79 het volgende:
Te Vrede scoort ook weer lekker. Net als vorig jaar in de voorbereiding....
Liep in de competitie toch ook 1 op 1 (of bijna?)? Topspitsquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:22 schreef exile79 het volgende:
In tegengoals bedoel je?quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Liep in de competitie toch ook 1 op 1 (of bijna?)? Topspits
Nee, dat was 3 op 1. Nee, meende dat hij in het begin van het seizoen, toen Kazim nog niet fit was, best veel scoorde. Of althans, de bal tegen zich opgeschoten kreeg waarna die in het doel gingquote:
Ja, dat was ook zo geloof ik. Alleen wat hij daar tussendoor deed wat gewoon drama, wat betreft balverlies etc.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, dat was 3 op 1. Nee, meende dat hij in het begin van het seizoen, toen Kazim nog niet fit was, best veel scoorde. Of althans, de bal tegen zich opgeschoten kreeg waarna die in het doel ging
Manu en Tevrede kunnen toch niet beter.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:47 schreef satecl het volgende:
Sleegers en Schuurman vallen positief op. Manu is echt dramatisch en Te Vrede ook matig. Woudenberg valt me ook niet mee.
5 goals in de eerste 6 wedstrijden ofzo jaquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, dat was 3 op 1. Nee, meende dat hij in het begin van het seizoen, toen Kazim nog niet fit was, best veel scoorde. Of althans, de bal tegen zich opgeschoten kreeg waarna die in het doel ging
8-0 Volgens de stream spelen we thuis.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:35 schreef Tomatenboer het volgende:
0-8 nu.
Vilhena schijnt ook lekker te spelen?
De oma van Kazim scoort ook tegen FC Kematenquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:22 schreef exile79 het volgende:
Zoals ik vorige week al zei, van de jeugdspelers verwacht ik vooral veel van Schuurman. Dump Immers maar snel.quote:
De Tiroler Landesligaquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Hahn gelijk maar verhuren morgen.
Waardeloos, waardeloos, waardeloos
Natuurlijk, voetballen kan die niet en hoef hem ook niet te zien spelen. Geeft wel hoop voor alle andere voetballers, iedereen kan bij Feyenoord terecht komen als zelfs Te Vrede dat kanquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:35 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ja, dat was ook zo geloof ik. Alleen wat hij daar tussendoor deed wat gewoon drama, wat betreft balverlies etc.
Leg jij dan 12 miljoen neer?quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Voetbal International meldt dat Jermain Lens toeschouwer was bij de oefenwedstrijd van Feyenoord vanavond.
Zou er een transfer op handen zijn?
Mede omdat de schoonvader van Vejinovic - die toch al zijn mond niet kon houden - een paar weken terug twitterde dat Vejinovic alleen nog herenigd moest worden met z'n maatje Jermain Lens en hij zou de sterren van de hemel gaan spelen (of woorden van gelijke strekking).
Zoveel?!quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Leg jij dan 12 miljoen neer?
Kiev is ook op trainingskamp in Oostenrijk.
Lijkt me idd dat ie gewoon bij z'n mattie kwam kijken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Leg jij dan 12 miljoen neer?
Kiev is ook op trainingskamp in Oostenrijk.
Sunderland wil hem zeker hebben - hebben al een tweede bod gedaan - en ook Besiktas schijnt geïnteresseerd te zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:38 schreef Henrys het volgende:
Verder is er genoeg interesse vanuit grote competities voor Lens, dacht dat Magic Dick hem ook bij Sunderland wou, die gaat voorlopig echt nog niet genoegen nemen met een salaris van 1 miljoen of minder
Het is binnenkort waarsch. weer Celta de Vigo till I die.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:59 schreef Henrys het volgende:
Guidetti wordt trouwens ook elk jaar met een andere club in verband gebracht, vind het maar een vervelend populistisch mannetje geworden met z'n feyenoord till I die
fypquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:59 schreef Henrys het volgende:
Guidetti wordt trouwens ook elk jaar elke dag met een andere club in verband gebracht, vind het maar een vervelend populistisch mannetje geworden met z'n feyenoord till I die
Ik vind het ook wel prachtig dat je elke keer de moeite neemt om hier te komen reageren. Vooral blijven doorgaan. Genieten.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:20 schreef BadderHaring het volgende:
Iedere speler die zo snel 'clubman' wordt, is ook net zo snel weer elders clubman. Maar prachtig dat het halve legioen er met beide poten intrapte.
Ik heb hier geloof ik al eens gepost dat een groot deel van het legioen zich ook net wat te graag in de maling laat nemen en in zulke zaken gaat geloven, maar daar moet je natuurlijk mee oppassen; zelfde geldt in wat mindere mate ook wel bij andere clubs in Ned.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:20 schreef BadderHaring het volgende:
Iedere speler die zo snel 'clubman' wordt, is ook net zo snel weer elders clubman. Maar prachtig dat het halve legioen er met beide poten intrapte.
Fijn om gewaardeerd te worden. Ik geniet ook altijd van jouw bijdrages hoor!!quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel prachtig dat je elke keer de moeite neemt om hier te komen reageren. Vooral blijven doorgaan. Genieten.
quote:Een transfer van Georginio Wijnaldum kan Feyenoord flink geld opleveren. Volgens Voetbal International bedong technisch directeur Martin van Geel bij de verkoop van de middenvelder aan PSV een doorverkooppercentage van vijftien procent.
Dat bedrag komt nog bovenop de opleidingsvergoeding, die zo'n 3% van de transfersom bedraagt. Overigens zal de som worden verdeeld tussen de club en de speler, weet het voetbalweekblad. Wijnaldum staat in de belangstelling van Newcastle United, dat twintig miljoen euro moet betalen voor de international.
Als GeelGod dat eens zou doen...quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Precies genoeg om het contract van Immers op te waarderen af te kopen. Graag gedaan!
Dramatische aankoop!!!!11!quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:14 schreef Downwards het volgende:
[..]
Nee, heeft zelfs geen plaats op de bank kunnen afdwingen.
Feyenoord is al jaren bezig met de voorbereidingquote:Op donderdag 9 juli 2015 01:00 schreef Downwards het volgende:
[..]
Nou nou, ze zijn net begonnen met de voorbereiding!
Met de Coolsingel in 2020 al einddoel?quote:Op donderdag 9 juli 2015 01:00 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Feyenoord is al jaren bezig met de voorbereiding
kloptquote:Op donderdag 9 juli 2015 01:01 schreef Downwards het volgende:
[..]
Met de Coolsingel in 2020 al einddoel?
Vrij onbescheiden voor hun doen, maar van de andere kant moet je ook ergens in durven geloven.quote:
Ik kan me dit eigenlijk alleen van Marcelo en Brenet herinneren. Redelijk hilarisch was dat.quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:58 schreef Tortugal het volgende:
Weten jullie dat interview nog waarin Te Vrede zei dat hij uiteindelijk naar Barcelona of Real wil
De beelden:quote:Kritische Gio ziet lichtpunten: 'Toen hebben we meer kansen kunnen creëren'
Feyenoord won woensdagavond met ruime cijfers van amateurclub SV Kematen. Het werd 8-1 tegen de Oostenrijkers, dankzij onder meer drie treffers van tiener Jari Schuurman. Trainer Giovanni van Bronckhorst was met name tevreden over de tweede helft.
"In de tweede helft vond ik ons beter spelen dan in de eerste helft", beschouwt de oefenmeester na op de website van de Rotterdammers. "Toen lag het baltempo een stuk hoger, waren de posities beter bezet en hebben we meer kansen kunnen creëren."
Gio heeft een goed gevoel over het het huidige trainingskamp van zijn club. "Vooral omdat we er in fysiek opzicht goed op staan. Veel jongens hebben vanavond probleemloos de negentig minuten volgemaakt, dat is heel positief. Bovendien hebben ook Bart Nieuwkoop en Colin Kazim-Richards nu hun eerste speelminuten gekregen."
"We maken voor deze week een hele planning voor de spelers, inclusief een overzicht van wie we welke wedstrijd gebruiken. Zondag staat er opnieuw een wedstrijd op het programma en dan zullen andere jongens aan de beurt komen."
quote:Feyenoord-talenten laten zich gelden: 'Ik ben toe aan stap naar Eredivisie'
Woensdag, 8 juli 2015 om 23:01
Giovanni van Bronckhorst moet in de voorbereiding heel wat knopen doorhakken. Zo beschikt de coach tijdens het trainingskamp in Oostenrijk over een flink aantal jonge talenten, die stuk voor stuk hopen op een definitieve plek in de A-selectie. Jari Schuurman en Joey Sleegers trokken woensdagavond in het oefenduel met SV Kematen (1-8 winst) alvast de aandacht.
De achttienjarige Schuurman nam drie treffers voor zijn rekening en gaf zijn visitekaartje af. Opmerkelijk genoeg was hij desondanks niet helemaal tevreden. "Omdat ik er misschien nog wel meer dan drie had kunnen maken", verklaarde hij na afloop op de website van zijn club. "Zo koos ik er in de slotfase voor om de bal af te leggen, terwijl ik misschien beter zelf had kunnen schieten. Ook raakte ik nog de lat."
Sleegers, vorig jaar verhuurd aan FC Eindhoven, scoorde niet, maar bereidde wel voor. Hij hoopt dat zijn prestaties uiteindelijk voldoende zijn om een vaste plaatsje in de hoofdmacht te veroveren. "Ik ben toe aan de stap naar de Eredivisie", zei hij in gesprek met RTV Rijnmond. "Mijn doel is om dat bij Feyenoord te doen. Tot nu toe krijg ik de complimenten van de trainer en binnenkort hoor ik wel wat ze met me van plan zijn."
Hahn niet zo best bij de tegengoal.quote:
Hahn mag van mij meteen oprotten domme jood net als vermmer !! Mulder de beste!! Jongen van de club!quote:
Oké man.quote:Op donderdag 9 juli 2015 10:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Hahn mag van mij meteen oprotten domme jood net als vermmer !! Mulder de beste!! Jongen van de club!
Manu die weer op de keepr schietquote:
Gun het hem ook van harte. Helemaal geen verkeerde jongen, alleen helaas niet zo'n enorm goede keeperquote:Op donderdag 9 juli 2015 13:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Omroep Fryslan meldt dat Erwin Mulder dichtbij een akkoord is met SC Heerenveen.
Komt die geweldenaar toch nog bij een behoorlijke club terecht.
Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
Lijkt me een prima club voor hem.
Ik vrees dan weer wel dat hij bij SC Heerenveen ineens de sterren van de hemel gaat keepen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:04 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Gun het hem ook van harte. Helemaal geen verkeerde jongen, alleen helaas niet zo'n enorm goede keeper. Zolang hij tegen ons maar niet te goed keept
Ook wordt de transfer van Mulder bevestigd:quote:Feyenoord profiteert mee bij verkoop Wijnaldum
Als PSV het voor elkaar krijgt om aanvoerder Georginio Wijnaldum voor 19 miljoen euro te verpatsen aan Newcastle United, gaan de kassa's in Rotterdam rinkelen. Feyenoord krijgt dan 1,5 miljoen euro en ook Sparta profiteert mee met een bedrag van bijna een ton.
Feyenoord vangt drie procent over het totaalbedrag, wat zou neerkomen op ongeveer 550.000 euro. Ook krijgen de Rotterdammers 7,5 procent voor de doorverkoop, wat zou neerkomen op 950.000 euro.
Overigens snap ik de rekensom van het AD niet, want 7.5% van 19 miljoen is ongeveer 1.4 miljoen en geen 950 duizend euro.quote:Mulder vervanger van Nordfeldt
Feyenoord-goalie Erwin Mulder is dicht bij een transfer naar Heerenveen. Volgens manager voetbalzaken Hans Vonk zijn Mulder en de Friezen in verregaande onderhandelingen, schrijft Omrop Fryslan. De verwachting is dat hij op korte termijn wordt gepresenteerd als opvolger van de naar Swansea City vertrokken Kristoffer Nordfeldt.
Mulder, jarenlang eerste doelman bij Feyenoord, verloor zijn basisplaats aan Kenneth Vermeer, die van Ajax overkwam.
Een deel gaat naar Wijnaldum dacht ik. Maar VI had het gister over 15%. (vond ik ook wel érg hoog)quote:Op donderdag 9 juli 2015 15:01 schreef Gert het volgende:
Het AD meldt meer te weten over het percentage dat Feyenoord ontvangt bij verkoop van Wijnaldem:
[..]
Ook wordt de transfer van Mulder bevestigd:
[..]
Overigens snap ik de rekensom van het AD niet, want 7.5% van 19 miljoen is ongeveer 1.4 miljoen en geen 950 duizend euro.
7,5% van de doorverkoop, dus 19 -/- de ontvangen 5 mln = 14mln x 7,5% = 1,05mln.. OK ik snap ook de 950k niet.quote:Op donderdag 9 juli 2015 15:01 schreef Gert het volgende:
Het AD meldt meer te weten over het percentage dat Feyenoord ontvangt bij verkoop van Wijnaldem:
[..]
Ook wordt de transfer van Mulder bevestigd:
[..]
Overigens snap ik de rekensom van het AD niet, want 7.5% van 19 miljoen is ongeveer 1.4 miljoen en geen 950 duizend euro.
Krabby zit er weer eens naastquote:Op donderdag 9 juli 2015 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een deel gaat naar Wijnaldum dacht ik. Maar VI had het gister over 15%. (vond ik ook wel érg hoog)
Misschien omdat een deel naar Wijnaldum zelf gaat van het doorverkooppercentage, en dat dat deel al in het genoemde bedrag is verwerktquote:Op donderdag 9 juli 2015 17:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
7,5% van de doorverkoop, dus 19 -/- de ontvangen 5 mln = 14mln x 7,5% = 1,05mln.. OK ik snap ook de 950k niet.
Goede kans als ze in zo'n fonds zaten.quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:38 schreef PIETR het volgende:
Gaat er nog een deel van het doorverkooppercentage naar de investeerders?
Van Geel is een baas, hij heeft Kwidetti naar Feyenoord gehaald, vergeet dat niet!quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:55 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb vermeer dit seizoen meer blunders zien maken als mulder in al zijn seizoenen bij elkaar
en dan wil ikhet niet eens hebben over die blunders van vermeer bij ajax waardoor hij zijn basisplaats verlooor
weer zo een geniale aankoop van martin van geel.....
Mulder is gewoon een goede keeper die af en toe een blunder maakt, ik heb de doelmannen van barca en madrid dit seizoen ook blunders zien maken
kortom.....van geel is een mongool
Kwidetti. Clublegende.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van Geel is een baas, hij heeft Kwidetti naar Feyenoord gehaald, vergeet dat niet!
VI had het erover dat 7,5% naar Wijnaldum ging... Waarom zou hij in godsnaam de helft van het doorverkooppercentage krijgen?quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien omdat een deel naar Wijnaldum zelf gaat van het doorverkooppercentage, en dat dat deel al in het genoemde bedrag is verwerkt
Verwarrend is het inderdaad wel.
Maar in ieder geval zal Feyenoord weer tussen de 750.000 en de 1,5 miljoen tegemoet kunnen zien. Hoe dan ook, zo'n financiële meevaller is ongeacht de exacte hoogte altijd meegenomen.
Lijkt mij niet, lijkt mij dat als een speler verkocht wordt alle rechten vervolgens ook vervallen. Maar het is Feyenoord, dus ze zullen wel 90% krijgenquote:Op donderdag 9 juli 2015 17:38 schreef PIETR het volgende:
Gaat er nog een deel van het doorverkooppercentage naar de investeerders?
Omdat dat afgesproken is tussen Wijnaldum en Feyenoord blijkbaar.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:11 schreef Jorwol het volgende:
[..]
VI had het erover dat 7,5% naar Wijnaldum ging... Waarom zou hij in godsnaam de helft van het doorverkooppercentage krijgen?
Dat snap ik, maar ik zie niet zo goed in waarom Feyenoord dat zou afsprekenquote:Op donderdag 9 juli 2015 19:45 schreef macca728 het volgende:
[..]
Omdat dat afgesproken is tussen Wijnaldum en Feyenoord blijkbaar.
Misschien als vertraagd tekengeld oid, dat PSV meer transfergeld heeft betaald en minder tekengeld? En Wijnaldum op deze manier kans maakte op een veel hoger bedrag?quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:26 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik zie niet zo goed in waarom Feyenoord dat zou afspreken
Die hebben altijd slechte keepers..............quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Omroep Fryslan meldt dat Erwin Mulder dichtbij een akkoord is met SC Heerenveen.
Komt die geweldenaar toch nog bij een behoorlijke club terecht.
Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
Lijkt me een prima club voor hem.
Ik heb Vermeer ook meer punten zien pakken voor ons dit seizoen dan Mulder in al zijn seizoenen bij elkaar. Trouwens, hoeveel blunders zaten daarbij waardoor we ook echt de wedstrijd verloren? Juist ja.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:55 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb vermeer dit seizoen meer blunders zien maken als mulder in al zijn seizoenen bij elkaar
en dan wil ikhet niet eens hebben over die blunders van vermeer bij ajax waardoor hij zijn basisplaats verlooor
Mulder is gewoon een goede keeper die af en toe een blunder maakt, ik heb de doelmannen van barca en madrid dit seizoen ook blunders zien maken
Vermeer > Cillessen was het toch?quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat ookquote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:58 schreef MPC60 het volgende:
Toch grappig ergens dat 2/3 van dit topic gevuld word door lampies en neuzen.zomerstop zo saai jongens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |