Sunderland wil hem zeker hebben - hebben al een tweede bod gedaan - en ook Besiktas schijnt geïnteresseerd te zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:38 schreef Henrys het volgende:
Verder is er genoeg interesse vanuit grote competities voor Lens, dacht dat Magic Dick hem ook bij Sunderland wou, die gaat voorlopig echt nog niet genoegen nemen met een salaris van 1 miljoen of minder
Het is binnenkort waarsch. weer Celta de Vigo till I die.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:59 schreef Henrys het volgende:
Guidetti wordt trouwens ook elk jaar met een andere club in verband gebracht, vind het maar een vervelend populistisch mannetje geworden met z'n feyenoord till I die
fypquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:59 schreef Henrys het volgende:
Guidetti wordt trouwens ook elk jaar elke dag met een andere club in verband gebracht, vind het maar een vervelend populistisch mannetje geworden met z'n feyenoord till I die
Ik vind het ook wel prachtig dat je elke keer de moeite neemt om hier te komen reageren. Vooral blijven doorgaan. Genieten.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:20 schreef BadderHaring het volgende:
Iedere speler die zo snel 'clubman' wordt, is ook net zo snel weer elders clubman. Maar prachtig dat het halve legioen er met beide poten intrapte.
Ik heb hier geloof ik al eens gepost dat een groot deel van het legioen zich ook net wat te graag in de maling laat nemen en in zulke zaken gaat geloven, maar daar moet je natuurlijk mee oppassen; zelfde geldt in wat mindere mate ook wel bij andere clubs in Ned.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:20 schreef BadderHaring het volgende:
Iedere speler die zo snel 'clubman' wordt, is ook net zo snel weer elders clubman. Maar prachtig dat het halve legioen er met beide poten intrapte.
Fijn om gewaardeerd te worden. Ik geniet ook altijd van jouw bijdrages hoor!!quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel prachtig dat je elke keer de moeite neemt om hier te komen reageren. Vooral blijven doorgaan. Genieten.
quote:Een transfer van Georginio Wijnaldum kan Feyenoord flink geld opleveren. Volgens Voetbal International bedong technisch directeur Martin van Geel bij de verkoop van de middenvelder aan PSV een doorverkooppercentage van vijftien procent.
Dat bedrag komt nog bovenop de opleidingsvergoeding, die zo'n 3% van de transfersom bedraagt. Overigens zal de som worden verdeeld tussen de club en de speler, weet het voetbalweekblad. Wijnaldum staat in de belangstelling van Newcastle United, dat twintig miljoen euro moet betalen voor de international.
Als GeelGod dat eens zou doen...quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Precies genoeg om het contract van Immers op te waarderen af te kopen. Graag gedaan!
Dramatische aankoop!!!!11!quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:14 schreef Downwards het volgende:
[..]
Nee, heeft zelfs geen plaats op de bank kunnen afdwingen.
Feyenoord is al jaren bezig met de voorbereidingquote:Op donderdag 9 juli 2015 01:00 schreef Downwards het volgende:
[..]
Nou nou, ze zijn net begonnen met de voorbereiding!
Met de Coolsingel in 2020 al einddoel?quote:Op donderdag 9 juli 2015 01:00 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Feyenoord is al jaren bezig met de voorbereiding
kloptquote:Op donderdag 9 juli 2015 01:01 schreef Downwards het volgende:
[..]
Met de Coolsingel in 2020 al einddoel?
Vrij onbescheiden voor hun doen, maar van de andere kant moet je ook ergens in durven geloven.quote:
Ik kan me dit eigenlijk alleen van Marcelo en Brenet herinneren. Redelijk hilarisch was dat.quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:58 schreef Tortugal het volgende:
Weten jullie dat interview nog waarin Te Vrede zei dat hij uiteindelijk naar Barcelona of Real wil
De beelden:quote:Kritische Gio ziet lichtpunten: 'Toen hebben we meer kansen kunnen creëren'
Feyenoord won woensdagavond met ruime cijfers van amateurclub SV Kematen. Het werd 8-1 tegen de Oostenrijkers, dankzij onder meer drie treffers van tiener Jari Schuurman. Trainer Giovanni van Bronckhorst was met name tevreden over de tweede helft.
"In de tweede helft vond ik ons beter spelen dan in de eerste helft", beschouwt de oefenmeester na op de website van de Rotterdammers. "Toen lag het baltempo een stuk hoger, waren de posities beter bezet en hebben we meer kansen kunnen creëren."
Gio heeft een goed gevoel over het het huidige trainingskamp van zijn club. "Vooral omdat we er in fysiek opzicht goed op staan. Veel jongens hebben vanavond probleemloos de negentig minuten volgemaakt, dat is heel positief. Bovendien hebben ook Bart Nieuwkoop en Colin Kazim-Richards nu hun eerste speelminuten gekregen."
"We maken voor deze week een hele planning voor de spelers, inclusief een overzicht van wie we welke wedstrijd gebruiken. Zondag staat er opnieuw een wedstrijd op het programma en dan zullen andere jongens aan de beurt komen."
quote:Feyenoord-talenten laten zich gelden: 'Ik ben toe aan stap naar Eredivisie'
Woensdag, 8 juli 2015 om 23:01
Giovanni van Bronckhorst moet in de voorbereiding heel wat knopen doorhakken. Zo beschikt de coach tijdens het trainingskamp in Oostenrijk over een flink aantal jonge talenten, die stuk voor stuk hopen op een definitieve plek in de A-selectie. Jari Schuurman en Joey Sleegers trokken woensdagavond in het oefenduel met SV Kematen (1-8 winst) alvast de aandacht.
De achttienjarige Schuurman nam drie treffers voor zijn rekening en gaf zijn visitekaartje af. Opmerkelijk genoeg was hij desondanks niet helemaal tevreden. "Omdat ik er misschien nog wel meer dan drie had kunnen maken", verklaarde hij na afloop op de website van zijn club. "Zo koos ik er in de slotfase voor om de bal af te leggen, terwijl ik misschien beter zelf had kunnen schieten. Ook raakte ik nog de lat."
Sleegers, vorig jaar verhuurd aan FC Eindhoven, scoorde niet, maar bereidde wel voor. Hij hoopt dat zijn prestaties uiteindelijk voldoende zijn om een vaste plaatsje in de hoofdmacht te veroveren. "Ik ben toe aan de stap naar de Eredivisie", zei hij in gesprek met RTV Rijnmond. "Mijn doel is om dat bij Feyenoord te doen. Tot nu toe krijg ik de complimenten van de trainer en binnenkort hoor ik wel wat ze met me van plan zijn."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |