Ik krijg een waarschuwing. You have to.....verder zeg ik niets.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:20 schreef Divje het volgende:
Oja en een redelijke stream, hier iig:
http://www.onsball.net/file.php?f=98
Dan doe je dat alleen voor die site. Net als hier. Je kan 't zo weg klikken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:21 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik krijg een waarschuwing. You have to.....verder zeg ik niets.
Wat een stoere kindjes allemaal in die chat. Man man man.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:20 schreef Divje het volgende:
Oja en een redelijke stream, hier iig:
http://www.onsball.net/file.php?f=98
Ik ga trollen. Wist neit dat ik daar ook een username had. Moest wel mn password opnieuw aanvragen.quote:
Dat zijn denk ik ook 3e rangs scheidsrechters.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:14 schreef Hazzard het volgende:
Was dat balletje terug op Manu geen buitenspel bij de 4-0?
Ja, hij scoort wel, maar verder valt gewoon op hoe traag zijn handelingssnelheid is...om te janken voor een speler van Feijenoord 1.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:22 schreef exile79 het volgende:
Te Vrede scoort ook weer lekker. Net als vorig jaar in de voorbereiding....
Liep in de competitie toch ook 1 op 1 (of bijna?)? Topspitsquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:22 schreef exile79 het volgende:
In tegengoals bedoel je?quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Liep in de competitie toch ook 1 op 1 (of bijna?)? Topspits
Nee, dat was 3 op 1. Nee, meende dat hij in het begin van het seizoen, toen Kazim nog niet fit was, best veel scoorde. Of althans, de bal tegen zich opgeschoten kreeg waarna die in het doel gingquote:
Ja, dat was ook zo geloof ik. Alleen wat hij daar tussendoor deed wat gewoon drama, wat betreft balverlies etc.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, dat was 3 op 1. Nee, meende dat hij in het begin van het seizoen, toen Kazim nog niet fit was, best veel scoorde. Of althans, de bal tegen zich opgeschoten kreeg waarna die in het doel ging
Manu en Tevrede kunnen toch niet beter.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:47 schreef satecl het volgende:
Sleegers en Schuurman vallen positief op. Manu is echt dramatisch en Te Vrede ook matig. Woudenberg valt me ook niet mee.
5 goals in de eerste 6 wedstrijden ofzo jaquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, dat was 3 op 1. Nee, meende dat hij in het begin van het seizoen, toen Kazim nog niet fit was, best veel scoorde. Of althans, de bal tegen zich opgeschoten kreeg waarna die in het doel ging
8-0 Volgens de stream spelen we thuis.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:35 schreef Tomatenboer het volgende:
0-8 nu.
Vilhena schijnt ook lekker te spelen?
De oma van Kazim scoort ook tegen FC Kematenquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:22 schreef exile79 het volgende:
Zoals ik vorige week al zei, van de jeugdspelers verwacht ik vooral veel van Schuurman. Dump Immers maar snel.quote:
De Tiroler Landesligaquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Hahn gelijk maar verhuren morgen.
Waardeloos, waardeloos, waardeloos
Natuurlijk, voetballen kan die niet en hoef hem ook niet te zien spelen. Geeft wel hoop voor alle andere voetballers, iedereen kan bij Feyenoord terecht komen als zelfs Te Vrede dat kanquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:35 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ja, dat was ook zo geloof ik. Alleen wat hij daar tussendoor deed wat gewoon drama, wat betreft balverlies etc.
Leg jij dan 12 miljoen neer?quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Voetbal International meldt dat Jermain Lens toeschouwer was bij de oefenwedstrijd van Feyenoord vanavond.
Zou er een transfer op handen zijn?
Mede omdat de schoonvader van Vejinovic - die toch al zijn mond niet kon houden - een paar weken terug twitterde dat Vejinovic alleen nog herenigd moest worden met z'n maatje Jermain Lens en hij zou de sterren van de hemel gaan spelen (of woorden van gelijke strekking).
Zoveel?!quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Leg jij dan 12 miljoen neer?
Kiev is ook op trainingskamp in Oostenrijk.
Lijkt me idd dat ie gewoon bij z'n mattie kwam kijken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Leg jij dan 12 miljoen neer?
Kiev is ook op trainingskamp in Oostenrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |