Hahn niet zo best bij de tegengoal.quote:
Hahn mag van mij meteen oprotten domme jood net als vermmer !! Mulder de beste!! Jongen van de club!quote:
Oké man.quote:Op donderdag 9 juli 2015 10:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Hahn mag van mij meteen oprotten domme jood net als vermmer !! Mulder de beste!! Jongen van de club!
Manu die weer op de keepr schietquote:
Gun het hem ook van harte. Helemaal geen verkeerde jongen, alleen helaas niet zo'n enorm goede keeperquote:Op donderdag 9 juli 2015 13:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Omroep Fryslan meldt dat Erwin Mulder dichtbij een akkoord is met SC Heerenveen.
Komt die geweldenaar toch nog bij een behoorlijke club terecht.
Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
Lijkt me een prima club voor hem.
Ik vrees dan weer wel dat hij bij SC Heerenveen ineens de sterren van de hemel gaat keepen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:04 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Gun het hem ook van harte. Helemaal geen verkeerde jongen, alleen helaas niet zo'n enorm goede keeper. Zolang hij tegen ons maar niet te goed keept
Ook wordt de transfer van Mulder bevestigd:quote:Feyenoord profiteert mee bij verkoop Wijnaldum
Als PSV het voor elkaar krijgt om aanvoerder Georginio Wijnaldum voor 19 miljoen euro te verpatsen aan Newcastle United, gaan de kassa's in Rotterdam rinkelen. Feyenoord krijgt dan 1,5 miljoen euro en ook Sparta profiteert mee met een bedrag van bijna een ton.
Feyenoord vangt drie procent over het totaalbedrag, wat zou neerkomen op ongeveer 550.000 euro. Ook krijgen de Rotterdammers 7,5 procent voor de doorverkoop, wat zou neerkomen op 950.000 euro.
Overigens snap ik de rekensom van het AD niet, want 7.5% van 19 miljoen is ongeveer 1.4 miljoen en geen 950 duizend euro.quote:Mulder vervanger van Nordfeldt
Feyenoord-goalie Erwin Mulder is dicht bij een transfer naar Heerenveen. Volgens manager voetbalzaken Hans Vonk zijn Mulder en de Friezen in verregaande onderhandelingen, schrijft Omrop Fryslan. De verwachting is dat hij op korte termijn wordt gepresenteerd als opvolger van de naar Swansea City vertrokken Kristoffer Nordfeldt.
Mulder, jarenlang eerste doelman bij Feyenoord, verloor zijn basisplaats aan Kenneth Vermeer, die van Ajax overkwam.
Een deel gaat naar Wijnaldum dacht ik. Maar VI had het gister over 15%. (vond ik ook wel érg hoog)quote:Op donderdag 9 juli 2015 15:01 schreef Gert het volgende:
Het AD meldt meer te weten over het percentage dat Feyenoord ontvangt bij verkoop van Wijnaldem:
[..]
Ook wordt de transfer van Mulder bevestigd:
[..]
Overigens snap ik de rekensom van het AD niet, want 7.5% van 19 miljoen is ongeveer 1.4 miljoen en geen 950 duizend euro.
7,5% van de doorverkoop, dus 19 -/- de ontvangen 5 mln = 14mln x 7,5% = 1,05mln.. OK ik snap ook de 950k niet.quote:Op donderdag 9 juli 2015 15:01 schreef Gert het volgende:
Het AD meldt meer te weten over het percentage dat Feyenoord ontvangt bij verkoop van Wijnaldem:
[..]
Ook wordt de transfer van Mulder bevestigd:
[..]
Overigens snap ik de rekensom van het AD niet, want 7.5% van 19 miljoen is ongeveer 1.4 miljoen en geen 950 duizend euro.
Krabby zit er weer eens naastquote:Op donderdag 9 juli 2015 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een deel gaat naar Wijnaldum dacht ik. Maar VI had het gister over 15%. (vond ik ook wel érg hoog)
Misschien omdat een deel naar Wijnaldum zelf gaat van het doorverkooppercentage, en dat dat deel al in het genoemde bedrag is verwerktquote:Op donderdag 9 juli 2015 17:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
7,5% van de doorverkoop, dus 19 -/- de ontvangen 5 mln = 14mln x 7,5% = 1,05mln.. OK ik snap ook de 950k niet.
Goede kans als ze in zo'n fonds zaten.quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:38 schreef PIETR het volgende:
Gaat er nog een deel van het doorverkooppercentage naar de investeerders?
Van Geel is een baas, hij heeft Kwidetti naar Feyenoord gehaald, vergeet dat niet!quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:55 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb vermeer dit seizoen meer blunders zien maken als mulder in al zijn seizoenen bij elkaar
en dan wil ikhet niet eens hebben over die blunders van vermeer bij ajax waardoor hij zijn basisplaats verlooor
weer zo een geniale aankoop van martin van geel.....
Mulder is gewoon een goede keeper die af en toe een blunder maakt, ik heb de doelmannen van barca en madrid dit seizoen ook blunders zien maken
kortom.....van geel is een mongool
Kwidetti. Clublegende.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van Geel is een baas, hij heeft Kwidetti naar Feyenoord gehaald, vergeet dat niet!
VI had het erover dat 7,5% naar Wijnaldum ging... Waarom zou hij in godsnaam de helft van het doorverkooppercentage krijgen?quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien omdat een deel naar Wijnaldum zelf gaat van het doorverkooppercentage, en dat dat deel al in het genoemde bedrag is verwerkt
Verwarrend is het inderdaad wel.
Maar in ieder geval zal Feyenoord weer tussen de 750.000 en de 1,5 miljoen tegemoet kunnen zien. Hoe dan ook, zo'n financiële meevaller is ongeacht de exacte hoogte altijd meegenomen.
Lijkt mij niet, lijkt mij dat als een speler verkocht wordt alle rechten vervolgens ook vervallen. Maar het is Feyenoord, dus ze zullen wel 90% krijgenquote:Op donderdag 9 juli 2015 17:38 schreef PIETR het volgende:
Gaat er nog een deel van het doorverkooppercentage naar de investeerders?
Omdat dat afgesproken is tussen Wijnaldum en Feyenoord blijkbaar.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:11 schreef Jorwol het volgende:
[..]
VI had het erover dat 7,5% naar Wijnaldum ging... Waarom zou hij in godsnaam de helft van het doorverkooppercentage krijgen?
Dat snap ik, maar ik zie niet zo goed in waarom Feyenoord dat zou afsprekenquote:Op donderdag 9 juli 2015 19:45 schreef macca728 het volgende:
[..]
Omdat dat afgesproken is tussen Wijnaldum en Feyenoord blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |