SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
flashbackquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:30 schreef Romanus het volgende:
Mja ze kunnen altijd nog als smoes zeggen dat ie een begrafenisscène moet spelen
Je bedoelt crematiequote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:30 schreef Romanus het volgende:
Mja ze kunnen altijd nog als smoes zeggen dat ie een begrafenisscène moet spelen
Daarom vond ik het ook een onverstandige cliffhanger als hij inderdaad volgend seizoen al terug komt. Voor mij is dat ook de grootste reden om te denken dat hij nog wel eens een seizoen over kan slaan. Voor de showrunners is het wel weer goede publiciteit wanneer men na een jaar Jon Snow-loosheid hij weer op de set gespot wordt.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach in deze tijd is het toch allemaal niet geheim te houden. Zodra ze beginnen met filmen zal hij vanzelf wel een keer gezien worden waarna er een foto van wordt gemaakt door een extra oid en dan komt het op internet.
Best jammer voor de spanning, maar het is niet anders.
Maar gaan ze dan een heel seizoen the Wall skippen? Dat lijkt me toch niet hèquote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:54 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Daarom vond ik het ook een onverstandige cliffhanger als hij inderdaad volgend seizoen al terug komt. Voor mij is dat ook de grootste reden om te denken dat hij nog wel eens een seizoen over kan slaan. Voor de showrunners is het wel weer goede publiciteit wanneer men na een jaar Jon Snow-loosheid hij weer op de set gespot wordt.
Ik weet het niet. We hebben ook een heel seizoen Bran geskipt en het lijkt er wel heel sterk op dat ze volgend seizoen weer de verhaallijnen van Bran en de Iron Islands op gaan pakken. Dus wat dat betreft hebben ze The Wall in ieder geval niet nodig om 10 afleveringen te vullen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar gaan ze dan een heel seizoen the Wall skippen? Dat lijkt me toch niet hè
Maar ik denk dat als Jon terugkomt het wel vrij snel moet. Anders verbranden ze hem bij de Nights Watch uit angst dat hij terugkeert als wight.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:01 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik weet het niet. We hebben ook een heel seizoen Bran geskipt en het lijkt er wel heel sterk op dat ze volgend seizoen weer de verhaallijnen van Bran en de Iron Islands op gaan pakken. Dus wat dat betreft hebben ze The Wall in ieder geval niet nodig om 10 afleveringen te vullen.
Misschien heeft Bran in de boeken een belangrijkere rol in het verhaal, maar in de serie is hij meer een filler dan functioneel. Dat is bij Jon dan toch wel weer anders.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:01 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik weet het niet. We hebben ook een heel seizoen Bran geskipt en het lijkt er wel heel sterk op dat ze volgend seizoen weer de verhaallijnen van Bran en de Iron Islands op gaan pakken. Dus wat dat betreft hebben ze The Wall in ieder geval niet nodig om 10 afleveringen te vullen.
Ja, als hij een seizoen weg blijft denk ik dat zijn lichaam mysterieus verdwijnt in de eerste aflevering. Dat Melissandre hem meeneemt ofzo. En dat we er dan later achter komen wat ze met hem uitgespookt heeft.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik denk dat als Jon terugkomt het wel vrij snel moet. Anders verbranden ze hem bij de Nights Watch uit angst dat hij terugkeert als wight.
Dus lijkt me niet dat je dat een seizoenlang kan uitstellen.
Zou wel erg zonde zijn van alle tijd die ze nu aan hem besteed hebben. Tot nu toe vond ik dat niet zo boeiend, dus als daar geen payoff van komt zou mij dat wel erg teleurstellen. Maar ik denk dat zijn functionele stukjes nog moeten komen als hij klaar is met zijn training oid. Net zoals Arya afgelopen seizoen niet veel bij heeft gedragen aan het grote verhaal, denk ik dat dat bij haar ook bedoeld was als opbouw naar een belangrijkere rol in de komende seizoenen. Bij beide karakters denk ik dat ze nu getraind worden, zodat het geloofwaardiger is dat ze straks kont gaan schoppen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:07 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Misschien heeft Bran in de boeken een belangrijkere rol in het verhaal, maar in de serie is hij meer een filler dan functioneel. Dat is bij Jon dan toch wel weer anders.
Kan ook.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:08 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, als hij een seizoen weg blijft denk ik dat zijn lichaam mysterieus verdwijnt in de eerste aflevering. Dat Melissandre hem meeneemt ofzo. En dat we er dan later achter komen wat ze met hem uitgespookt heeft.
Maaaaaar ik hoop dat we hem er gewoon levend en wel erbij hebben volgend seizoen.
Fascinerend om te zien altijd dit soort dingenquote:Op donderdag 9 juli 2015 02:10 schreef Slayage het volgende:
VFX breakdown zombieaanval 'Game of Thrones'
Die gekke Arya zou ik toch wel een keertje willen doorsmerenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:26 schreef ToT het volgende:
Eerste trailer Doctor Who seizoen 9Check dat laatste stukje dan!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gekke Arya zou ik toch wel een keertje willen doorsmeren
A girl is not readyquote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:26 schreef ToT het volgende:
Eerste trailer Doctor Who seizoen 9Check dat laatste stukje dan!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 07:55 schreef ToT het volgende:
[..]
....to travel through the wibbly wobbly timey wimey....stuff?
Die is toch van een brug gepleurd, doodquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:45 schreef Ang3l het volgende:
In al die plaatjes hierboven... waar is Walder Frey eigenlijk?
Nee die leeft nog hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:17 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Die is toch van een brug gepleurd, dood?
Da's iemand anders, en dat is niet in de serie naar voren gekomen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:17 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Die is toch van een brug gepleurd, dood?
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die leeft nog hoor
Is waarschijnlijk zijn 26e vrouw aan het volspuiten
Oh uhm ik had Balon voor mequote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's iemand anders, en dat is niet in de serie naar voren gekomen.
Er is een heel stuk uit mijn bericht gemod vanwege serie referenties denk ikquote:
is dit een mogelijke boek spoiler? euron is iig geen personage dat in de serie te zien is...quote:
Meer een fan theorie, maar iig geen boekspoiler want dat kan je op tv natuurlijk nooit uitvoeren. Je ziet meteen dat X character ook X character is. Zo was Barriston Selmy ook eerst tijdje onder een andere naam bij Dany aan het chillen, maar op TV gewoon meteen geintroduceerd. Dat werkt nou eenmaal alleen op papier.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
is dit een mogelijke boek spoiler? euron is iig geen personage dat in de serie te zien is...
Ach in elk geval kan boek 7 nooit goed worden verfilmd, of GRRM moet heel snel gaan schrijven.quote:
En als ze het boek volledig in seizoen 6 opnemen gaan natuurlijk veel minder mensen nog het boek kopen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach in elk geval kan boek 7 nooit goed worden verfilmd, of GRRM moet heel snel gaan schrijven.
Muah de serie is al zo ver afgeweken van de boekenreeks dat ik denk dat er nog genoeg mensen willen zien hoe het in de boeken dan er aan toe gaat.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:25 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
En als ze het boek volledig in seizoen 6 opnemen gaan natuurlijk veel minder mensen nog het boek kopen.
is een fan poster denk ikquote:Op zondag 12 juli 2015 11:04 schreef chiren het volgende:
[..]
Ik zei het! De Greyjoys, Euron, eindelijk!
quote:Op zondag 12 juli 2015 12:15 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Hielden ze in Europa maar zulke Comic Cons
kennelijk heb je voor het eerste je ogen openquote:Op zondag 12 juli 2015 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]Holy shit! De eerste keer dat ik Sansa er knapper uit vind zien dan Magaery!
Sansa is natuurlijk 100x lekkerderquote:Op zondag 12 juli 2015 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]Holy shit! De eerste keer dat ik Sansa er knapper uit vind zien dan Magaery!
quote:Op zondag 12 juli 2015 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sansa is natuurlijk 100x lekkerder
Margaery is niks
Die onderstequote:Op zondag 12 juli 2015 16:48 schreef Em31 het volgende:
Sophie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Emilia sowiesoquote:Op zondag 12 juli 2015 17:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die lach van Natalie gecombineerd met de lach van Emilia in jouw icon
Filmpje hapert bij mij :-/quote:Op zondag 12 juli 2015 17:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bedoel je het Comic-Con panel? Want die staat er al op
check em, hij is super leuk! niks nieuws thoughquote:Op zondag 12 juli 2015 20:02 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Filmpje hapert bij mij :-/
Is er nog wat interessants getoond/verteld?
Ik ga geen haperend filmpje zitten kijken hèquote:Op zondag 12 juli 2015 20:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
check em, hij is super leuk! niks nieuws though
misschien heb je er eentje in mindere kwalitietquote:Op zondag 12 juli 2015 20:56 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ga geen haperend filmpje zitten kijken hè
Zouden ze al een keer lesbische seks hebben gehad?quote:Op zondag 12 juli 2015 21:24 schreef Joosie200 het volgende:
https://pbs.twimg.com/tweet_video/CJu_RiZWoAAM_SZ.mp4
Awww
Geen idee. Zo niet, doe mij maar een ménage à trois met Emilia, Natalie en Sophiequote:Op zondag 12 juli 2015 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zouden ze al een keer lesbische seks hebben gehad?
Hmm dat klinkt erg goed.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geen idee. Zo niet, doe mij maar een ménage à trois met Emilia, Natalie en Sophie![]()
*droomt lekker verder*
in mijn dromen al welquote:Op zondag 12 juli 2015 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zouden ze al een keer lesbische seks hebben gehad?
Met Carice is ook nog steeds niet veel mis.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geen idee. Zo niet, doe mij maar een ménage à trois met Emilia, Natalie en Sophie![]()
*droomt lekker verder*
Not sure if.. En of die actricesquote:Op zondag 12 juli 2015 23:50 schreef dikkedaniel het volgende:
die wijven zijn helemaal niet lekker. Gewoon omdat jullie GoT nerds zijn doen jullie alsof die actrices kk geil zijn. Als je die op straat zal zien lopen zou je niet eens omkijken duffe snollen.
Ik bedoel als ze niet bekend waren, zou je dan naar Arya of Sansa stark omkijken? Gewoon een ginger en een kutblaag.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Not sure if.. En of die actricesen
zijn. Tenminste eens wat anders
Als ik ze op straat zou zien lopen zou ik mij omdraaien en me afvragen: is dat niet? en blijven nakijken tot het kwartje valt. Hell yeah
Oh zo. Ja, ik wel. Houd wel van authentieke gingers (heeft zelfs mijn persoonlijke voorkeur naast Zweedse blondines) en ach een kutblaag is wel cute.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:58 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Ik bedoel als ze niet bekend waren, zou je dan naar Arya of Sansa stark omkijken? Gewoon een ginger en een kutblaag.
Jawel hoor.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:50 schreef dikkedaniel het volgende:
die wijven zijn helemaal niet lekker. Gewoon omdat jullie GoT nerds zijn doen jullie alsof die actrices kk geil zijn. Als je die op straat zal zien lopen zou je niet eens omkijken duffe snollen.
Zijn ze aan t opstarten, alleen voordat zulke mensen daar acte de presence gana geven zijn we nog wat verderquote:Op zondag 12 juli 2015 12:15 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Hielden ze in Europa maar zulke Comic Cons
Ook mooi triootjequote:Op maandag 13 juli 2015 09:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Of die dame van de sandsnakes met dr droomtieten.
Want dikke Daniel is gods gift to women en zo knap dat ie t zic kan veroorloven dames die er zo uit zien voorbij te lopen?quote:Op zondag 12 juli 2015 23:50 schreef dikkedaniel het volgende:
Nee joh. Maar de heren in dit topic vergoddelijken die actrices die Dany, Arya en Sansa spelen maar zo erg knap zijn ze niet. Het is gewoon doordat ze zo geobsedeerd zijn door de serie dat het ineens zo graag het bed ermee willen delen.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want dikke Daniel is gods gift to women en zo knap dat ie t zic kan veroorloven dames die er zo uit zien voorbij te lopen?
Het zijn echt geen onaantrekkelijke dames (oke, op Macy na, die vind ik echt 3x niks).
Volgens mij is dat uberhaubt zo met veel acteurs/actrices.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:21 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Nee joh. Maar de heren in dit topic vergoddelijken die actrices die Dany, Arya en Sansa spelen maar zo erg knap zijn ze niet. Het is gewoon doordat ze zo geobsedeerd zijn door de serie dat het ineens zo graag het bed ermee willen delen.
ok dankjewel forumpsycholoog.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:21 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Nee joh. Maar de heren in dit topic vergoddelijken die actrices die Dany, Arya en Sansa spelen maar zo erg knap zijn ze niet. Het is gewoon doordat ze zo geobsedeerd zijn door de serie dat het ineens zo graag het bed ermee willen delen.
Fijn dat je iets vertelt wat iedereen al weet. Daarbij is Sansa gewoon zeer appetijtelijk.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:21 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Wat een onzinquote:Op maandag 13 juli 2015 11:21 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
In algemene zin vallen mensen vaak voor acteurs / actrices / artiesten / andere beroemde mensen die ze in het dagelijks leven zonder ze te kennen voorbij lopen. Dat heeft niet enkel te maken met 'fan zijn van een serie'. Het is ook een zekere uitstraling en zelfverzekerdheid waardoor dat soort mensen aantrekkelijk worden gevonden.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:59 schreef dikkedaniel het volgende:
Normaal wil niemand gingers voltuffen. Maar nu speelt ze in je favo serie en wil je dr ineens uit elkaar trekken.
zonder makeup zijn (bijna) alle vrouwen lelijkquote:Op maandag 13 juli 2015 20:21 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Margaery
wat een snoepje
En van mensen die jaarlijks duizenden keren of meer worden gefotografeerd is het ook niet zo moeilijk om daar eens een slechte foto tussen te vinden. Post op Fok een bericht waarin je bekende actrice X aantrekkelijk noemt en er staat drie posts later een foto waarop ze er niet uit ziet.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:06 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
zonder makeup zijn (bijna) alle vrouwen lelijk
Je kijkt graag toe?quote:Op zondag 12 juli 2015 21:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
*droomt lekker verder*
Zo lijkt ze op Wende Snijders...quote:Op maandag 13 juli 2015 20:21 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Margaery
wat een snoepje
Ik ben niet blauw, maar toch ben ik het helemaal met je eens. Het topic is (zoals bijna altijd offseason) nou niet echt de moeite op het moment.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:13 schreef Re het volgende:
't is dat ik blauw ben en me in moet houden maar tyfus, dit topic
Bij normale banen ga je naar verloop van tijd met pensioen om de jongeren een kans te geven.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:13 schreef Re het volgende:
quote:Op maandag 13 juli 2015 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Als Emilia Clarke langsloopt breek ik de straat open met mijn bulderende genotsknots
Eens.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:13 schreef Re het volgende:
Mag het toch hopen. Bran zijn verhaal heeft genoeg aanloop gekend, hij is nu op plek van bestemming sinds eind vierde seizoen. Dus hij mag wel aan de bak in welke rol hij ook het beste naar voren komtquote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
anyway, http://www.ew.com/article(...)-bran-stark-season-6
Bran komt terug! Ik hoop dat zijn storyline nu wat diepgaander wordt dan alleen maar wandel wandel hodor wandel wandel en verder niet zoveel interessante gesprekken.
Daar ziet het wel naar uit, maar niet zombies zoals in the Walking Dead ofzo. Maar met allemaal draken en vast nog andere vage grote beesten denk ik. Zoals ijsspinnenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:11 schreef Moira. het volgende:
Trouwens, even vragen om jullie mening.
Is het niet onvermijdelijk dat GoT gaat eindigen in een zombie-apocalypse?
Ik ga dat eigenlijk een beetje jammer vinden... Zombies
Beetje jammer man. Die draken kan ik wel mee leven, hoewel ik het vet zielig vindt dat er 2 opgesloten zitten aan een ketting in het donker zonder eten/licht/lucht/ruimtequote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ziet het wel naar uit, maar niet zombies zoals in the Walking Dead ofzo. Maar met allemaal draken en vast nog andere vage grote beesten denk ik. Zoals ijsspinnen
Hmm maar het is wel de grotere verhaallijn uiteindelijk. Al het politieke gekonkel heeft eigenlijk weinig nog te maken met de endgame denk ik. En als winter gewoon overal er is ben ik wel benieuwd hoe die WW uitgeschakeld worden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Beetje jammer man. Die draken kan ik wel mee leven, hoewel ik het vet zielig vindt dat er 2 opgesloten zitten aan een ketting in het donker zonder eten/licht/lucht/ruimte![]()
Dus beter worden die ook nog even bevrijd en gaan vervolgens uit wraak mensen in de hens zetten.
![]()
![]()
Maar zombies vind ik zo zonde van het hele verhaal. Nu is het ook altijd maar één van de verhaallijnen geweest. Maar als ze straks ten zuiden komen van de Wall.. Ook wordt the undead-army steeds groter omdat ze iedereen die ze doden ook undead maken. Dus het groeit en groeit maar, en af en toe eentje die gedood wordt met dragonglass gaat daar niet bij helpen. Dan eindigt straks echt alles in een zombie-apocalypse, en als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel zombie-verhalen
Hoop echt dat ze iets vinden dat die hele zombieshit komend seizoen uitgeroeid wordt. Ga het echt jammer en zonde vinden als dat een groot deel van het verhaal gaat overnemen
Ik denk dat Jon terugkeert als een white walker of iets in die richting. Dus niet echt als Jon Snow, want die is gewoon deaudt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm maar het is wel de grotere verhaallijn uiteindelijk. Al het politieke gekonkel heeft eigenlijk weinig nog te maken met de endgame denk ik. En als winter gewoon overal er is ben ik wel benieuwd hoe die WW uitgeschakeld worden.
Komt nog wel een grote rol voor Bran in het hele verhaal waarschijnlijk. En Jon die terugkeert uit de dood waarschijnlijk.
En zombies zijn toch niet heel erg. In GoT vind ik ze best vet, vooral de WW
Jon zal herrijzen dankzij Melisandre is de verwachting. Dus wel als zichzelf, of althans wel als mens en niet als WW.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat Jon terugkeert als een white walker of iets in die richting. Dus niet echt als Jon Snow, want die is gewoon deaudt.
Misschien dat Bran ook nog wel wat te maken heeft met de uitroeiing van de walkers, ja. Ik hoop het iig. Het heet ook Game of Thrones, en je kunt het oneindig uitbreiden met allerlei verhaallijnen van de verschillende houses en generaties daarna, elke keer weer een machts-shift die plaatsvindt. Daar kun je verder niks meer mee (met de Game of Thrones) als iedereen wordt uitgeroeid door een leger van fucking zombies.
Mja, ik hoop dus op zo min mogelijk zombie-shit het komende seizoen, maar ik vrees dat die toch de overhand gaan nemen
Oh aight, beterquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jon zal herrijzen dankzij Melisandre is de verwachting. Dus wel als zichzelf, of althans wel als mens en niet als WW.
Je zag ook al met die scène van Dany in the House of Undying een visioen dat ze in de Throne Room stond wat helemaal verwoest was en waar allemaal sneeuw was. Dus ik denk uiteindelijk wel dat het grootste deel kapot gaat. Maar het hoe en wat weet ik niet. Met GRRM kan het ook zomaar dat de WW gewoon gaan winnen
Daar stoor ik me dus aan. Niks mis met dood en verderf, wel met fucking zombies in zo'n intrigerend verhaal.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:28 schreef Ethanolic het volgende:
Zombies is juist de essentie van het verhaal. Iedereen speelt machtsspelletjes terwijl de dood, in de vorm van WW, op de loer ligt.
Fingers crossed, ja!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:28 schreef drakin het volgende:
Die zombies worden gewoon straks in 1 keer afgemaakt door drakenvuur, zo los je makkelijk die hele apocalyps op.
Zal wel op het laatste moment pas gebeuren, eerst even spanning opbouwen.
Die ene gast waar Arya mee chillde in seizoen 3 (Beric Dondarion) keerde ook een paar keer terug uit de dood. Maar bleek wel dat hij niet altijd meer zichzelf was en dat doodgaan wel iets van je eist (gohquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh aight, beterIk had idd wel van iemand gehoord (die de boeken had gelezen en zo'n prediction filmpje op youtube postte) dat Jon Snow zou herrijzen, maar dat hij dan niet hetzelfde zou zijn als nu. Als Melisandre erbij betrokken is zal het wel in evil demon vorm zijn ofzo
![]()
Ja precies, ik hoop niet op dat laatste. Wel dat alles kapot gaat, maar niet door freakin' zombies.
Denk wel dat de draakjes nog flink moeten groeien danquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:28 schreef drakin het volgende:
Die zombies worden gewoon straks in 1 keer afgemaakt door drakenvuur, zo los je makkelijk die hele apocalyps op.
Zal wel op het laatste moment pas gebeuren, eerst even spanning opbouwen.
Ooohja klopt. Die was nog wel redelijk zichzelf.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ene gast waar Arya mee chillde in seizoen 3 (Beric Dondarion) keerde ook een paar keer terug uit de dood. Maar bleek wel dat hij niet altijd meer zichzelf was en dat doodgaan wel iets van je eist (goh)
WW zijn verder niet zomaar zombies hè. Ze kunnen wel gewoon nadenken en plannen maken. Alleen die wights die ze besturen zijn hersendode zombies
Op het laatst he? Aflevering 9 seizoen 7 of 8 pas.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk wel dat de draakjes nog flink moeten groeien dan
Sowieso moeten die twee opgesloten draken dan vrijkomen, want een draak kan pas goed groeien als hij de ruimte heeft om te vliegen en vrij is
Komen die draken echt pas zo laat vrij?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Op het laatst he? Aflevering 9 seizoen 7 of 8 pas.
Is juist mooi aan het verhaal vind ik. Wat boeit anders al die perikelen op de Wall? En is juist mooi dat de mensen van de lokale bevolking ook totaal niet geloven in het gevaar wat op de loer ligt, tot ze ermee geconfronteerd gaan worden natuurlijk. Vind het juist een sterk element in het verhaal.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ooohja klopt. Die was nog wel redelijk zichzelf.
Undead zijn voor mij sowieso zombies. Je bent dood, maar je leeft nog, maar dan in dode vorm, maar toch weer niet. Zombies. Gewoon gay. Niet doen. Zonde van het verhaal.
Ben wel echt benieuwd naar die eindbattle verder. Mogen ze wel flink wat geld voor uittrekken als je het een beetje mooi over wilt brengen voor een tv-serie.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Op het laatst he? Aflevering 9 seizoen 7 of 8 pas.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:13 schreef Re het volgende:
Tot zo ver kan ik het ook nog wel hebben ja. Net als alle verhaallijnen die andere dingen meemaken maar toch weer samenvallen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is juist mooi aan het verhaal vind ik. Wat boeit anders al die perikelen op de Wall? En is juist mooi dat de mensen van de lokale bevolking ook totaal niet geloven in het gevaar wat op de loer ligt, tot ze ermee geconfronteerd gaan worden natuurlijk. Vind het juist een sterk element in het verhaal.
Dat ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is juist mooi aan het verhaal vind ik. Wat boeit anders al die perikelen op de Wall? En is juist mooi dat de mensen van de lokale bevolking ook totaal niet geloven in het gevaar wat op de loer ligt, tot ze ermee geconfronteerd gaan worden natuurlijk. Vind het juist een sterk element in het verhaal.
Het ging om het groot genoeg worden, vrij komen ze gewoon volgend seizoen al als Daenerys ze samen met de Dothraki en Drogon even gaat bevrijden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Komen die draken echt pas zo laat vrij?![]()
Ik vind ze zo zielig. Echt minpunten voor Dany die eerst m'n favoriet was
Chill chillquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Het ging om het groot genoeg worden, vrij komen ze gewoon volgend seizoen al als Daenerys ze samen met de Dothraki en Drogon even gaat bevrijden.
(door Drogon hebben ze gewoon heel veel respect voor haar, een leider moet immers op een paard zitten, maar een draak is 10 keer zoveel meer dan een paard)
Dat sowieso jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:35 schreef ems. het volgende:
En los daarvan is GoT al sinds de eerste Walker een betere zombieserie dan the walking dead.
Maar of het zo is weten we pas later, het is iig een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Chill chillThanks! Makes me feel a bit better
![]()
Ja, ze doen een hoop anders in de serie dan in de boeken he? Mja, hopelijk zijn Dan en David enigszins (fabel)dierenliefhebbersquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar of het zo is weten we pas later, het is iig een mogelijkheid.
Ik denk dat het verhaal niet langer verder gaat nadat de WW uitgeroeid zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tot zo ver kan ik het ook nog wel hebben ja. Net als alle verhaallijnen die andere dingen meemaken maar toch weer samenvallen.
Maar het moet imo bij één verhaallijn blijven. Hooguit dat ze over the Wall komen en in idd de mensen confronteren met het reële gevaar dat iedereen dood gaat door zombies. Dus misschien een korte crossover met andere verhaallijnen. Maar daar moet het imo echt bij blijven, dus ik hoop dat ze snel een manier vinden om die shit uit te roeien. Ik ga echt haten op GoT als die fucking zombies het hele verhaal gaan overnemen.
The Walking Dead is sowieso te kansloos voor woorden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat ja.
Bovendien zijn de voornaamste antagonisten de White Walkers, niet de "zombies". En los daarvan is GoT al sinds de eerste Walker een betere zombieserie dan the walking dead.
Die WW gaan ook voor de Throne danquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat sowieso ja
Maar ik vind elke zombieserie of -film gewoon kut. Ik vind GoT wél tof. Dus ik wil niet dat die toffe serie verneukt wordt door zombies. Het moet wel een game of thrones blijven.
Mja, matter of opinion he.
Ik hoop wel dat ze daarna ook even gaat koersen naar Westeros.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Het ging om het groot genoeg worden, vrij komen ze gewoon volgend seizoen al als Daenerys ze samen met de Dothraki en Drogon even gaat bevrijden.
(door Drogon hebben ze gewoon heel veel respect voor haar, een leider moet immers op een paard zitten, maar een draak is 10 keer zoveel meer dan een paard)
Waarom niet? Zo'n game of thrones gaat toch in de oneindigheid door (iig zolang er monarchie bestaat)? Er blijven verschillende houses, er blijven generaties na generaties, er blijven machtspellen door mensen met geld en/of die vinden dat ze aanspraak maken op de troon, er blijven draken en legers en volkeren die elkaar wantrouwen/haten, men blijft fucked up in the brain. Dus genoeg om van te smullen lijkt me.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat het verhaal niet langer verder gaat nadat de WW uitgeroeid zijn
Ah, dat wist ik niet. Jammerquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die WW gaan ook voor de Throne danGaan uiteindelijk naar KL
Het is een fantasy serie, geen realistisch Middeleeuws verhaal natuurlijk
Het einde zal wel beetje hetzelfde blijven lijkt me.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, ze doen een hoop anders in de serie dan in de boeken he? Mja, hopelijk zijn Dan en David enigszins (fabel)dierenliefhebbers
Beter wel jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze daarna ook even gaat koersen naar Westeros.
Wat heeft ze nou nog meer te winnen in Meereen? Alleen Tyrion gaat daar nog even een seizoentje leuk rulen en problemen oplossen gok ik, terwijl Dany weer een khalasar voor haar wint hoop ik. En dan einde seizoen 6 op naar Westeros
In de boeken winnen de WW?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het einde zal wel beetje hetzelfde blijven lijkt me.
Niet dat in de boeken de WW winnen en in de serie gewoon Dany en haar draakjes winnen
Omdat je daarmee niet oneindig door kan blijven gaan. Zonder de onderliggende threat is dat allemaal gekonkel wat je eindeloos kan blijven uitmelken. Er moet wel een endgame zijn vind ikquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom niet? Zo'n game of thrones gaat toch in de oneindigheid door (iig zolang er monarchie bestaat)? Er blijven verschillende houses, er blijven generaties na generaties, er blijven machtspellen door mensen met geld en/of die vinden dat ze aanspraak maken op de troon, er blijven draken en legers en volkeren die elkaar wantrouwen/haten, men blijft fucked up in the brain. Dus genoeg om van te smullen lijkt me.
GoT zou imo minstens net zo tof zijn zonder zombies.
Nee was een voorbeeld.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
In de boeken winnen de WW?Might as well quit now, then
Klopt, op een gegeven moment zou het allemaal wel uitgemolken zijn, dus een endgame lijkt me ook wel beter. Maar ik wil gewoon echt geen endgame met freakin' zombiesquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je daarmee niet oneindig door kan blijven gaan. Zonder de onderliggende threat is dat allemaal gekonkel wat je eindeloos kan blijven uitmelken. Er moet wel een endgame zijn vind ik
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee was een voorbeeld.
De boeken en serie lopen vrijwel gelijk nu hè, op wat veranderingen na dan in verhaallijnen
2quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:45 schreef Moira. het volgende:
Oh gelukkigGRRM is nu ook nog steeds bezig met schrijven toch? Heb je enig idee hoeveel boeken er nog komen?
Ligt eraan hoeveel er nog in gebeurd.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Chill, zou zich dat ongeveer vertalen in nog 3 of 4 seizoenen, dan?
Tja zou niet weten wat er anders voor endgame moet komen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klopt, op een gegeven moment zou het allemaal wel uitgemolken zijn, dus een endgame lijkt me ook wel beter. Maar ik wil gewoon echt geen endgame met freakin' zombies
Klinkt voor mij oprecht al beter dan fucking zombies. Dat vind ik ook geen GoT eindequote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja zou niet weten wat er anders voor endgame moet komen.
Dan moet Dany alle andere grote huizen vernietigen met haar draken en dan op de troon komen en ze leeft nog lang en gelukkig? Dat vind ik geen GoT einde
Ach we moeten maar afwachten hoe het zich uiteindelijk ontwikkeld.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klinkt voor mij oprecht al beter dan fucking zombies. Dat vind ik ook geen GoT einde
Ik hoop dat de schrijvers daar wel een beter alternatief voor weten
Dat zou makkelijk, maar in hoeverre de mensen die daarover beslissen daar zin in hebben is de vraag. Als ze het echt hadden willen rekken hadden ze bijvoorbeeld boek 4 en 5 een stuk uitgebreider kunnen doen dan nu het geval is geweest.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Chill, zou zich dat ongeveer vertalen in nog 3 of 4 seizoenen, dan?
Ik denk dat de iron throne vernietigd gaat worden in de oorlog met de white walkers!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja zou niet weten wat er anders voor endgame moet komen.
Dan moet Dany alle andere grote huizen vernietigen met haar draken en dan op de troon komen en ze leeft nog lang en gelukkig? Dat vind ik geen GoT einde
Kunnen ze eindelijk een comfortabelere stoel neerzetten.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat de iron throne vernietigd gaat worden in de oorlog met de white walkers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |