Zijn ze aan t opstarten, alleen voordat zulke mensen daar acte de presence gana geven zijn we nog wat verderquote:Op zondag 12 juli 2015 12:15 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Hielden ze in Europa maar zulke Comic Cons
Ook mooi triootjequote:Op maandag 13 juli 2015 09:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Of die dame van de sandsnakes met dr droomtieten.
Want dikke Daniel is gods gift to women en zo knap dat ie t zic kan veroorloven dames die er zo uit zien voorbij te lopen?quote:Op zondag 12 juli 2015 23:50 schreef dikkedaniel het volgende:
die wijven zijn helemaal niet lekker. Gewoon omdat jullie GoT nerds zijn doen jullie alsof die actrices kk geil zijn. Als je die op straat zal zien lopen zou je niet eens omkijken duffe snollen.
Nee joh. Maar de heren in dit topic vergoddelijken die actrices die Dany, Arya en Sansa spelen maar zo erg knap zijn ze niet. Het is gewoon doordat ze zo geobsedeerd zijn door de serie dat het ineens zo graag het bed ermee willen delen.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want dikke Daniel is gods gift to women en zo knap dat ie t zic kan veroorloven dames die er zo uit zien voorbij te lopen?
Het zijn echt geen onaantrekkelijke dames (oke, op Macy na, die vind ik echt 3x niks).
Volgens mij is dat uberhaubt zo met veel acteurs/actrices.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:21 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Nee joh. Maar de heren in dit topic vergoddelijken die actrices die Dany, Arya en Sansa spelen maar zo erg knap zijn ze niet. Het is gewoon doordat ze zo geobsedeerd zijn door de serie dat het ineens zo graag het bed ermee willen delen.
ok dankjewel forumpsycholoog.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:21 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Nee joh. Maar de heren in dit topic vergoddelijken die actrices die Dany, Arya en Sansa spelen maar zo erg knap zijn ze niet. Het is gewoon doordat ze zo geobsedeerd zijn door de serie dat het ineens zo graag het bed ermee willen delen.
Fijn dat je iets vertelt wat iedereen al weet. Daarbij is Sansa gewoon zeer appetijtelijk.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:21 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Wat een onzinquote:Op maandag 13 juli 2015 11:21 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
In algemene zin vallen mensen vaak voor acteurs / actrices / artiesten / andere beroemde mensen die ze in het dagelijks leven zonder ze te kennen voorbij lopen. Dat heeft niet enkel te maken met 'fan zijn van een serie'. Het is ook een zekere uitstraling en zelfverzekerdheid waardoor dat soort mensen aantrekkelijk worden gevonden.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:59 schreef dikkedaniel het volgende:
Normaal wil niemand gingers voltuffen. Maar nu speelt ze in je favo serie en wil je dr ineens uit elkaar trekken.
zonder makeup zijn (bijna) alle vrouwen lelijkquote:Op maandag 13 juli 2015 20:21 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Margaery
wat een snoepje
En van mensen die jaarlijks duizenden keren of meer worden gefotografeerd is het ook niet zo moeilijk om daar eens een slechte foto tussen te vinden. Post op Fok een bericht waarin je bekende actrice X aantrekkelijk noemt en er staat drie posts later een foto waarop ze er niet uit ziet.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:06 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
zonder makeup zijn (bijna) alle vrouwen lelijk
Je kijkt graag toe?quote:Op zondag 12 juli 2015 21:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geen idee. Zo niet, doe mij maar een ménage à trois met Emilia, Natalie en Sophie![]()
*droomt lekker verder*
Zo lijkt ze op Wende Snijders...quote:Op maandag 13 juli 2015 20:21 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Margaery
wat een snoepje
Ik ben niet blauw, maar toch ben ik het helemaal met je eens. Het topic is (zoals bijna altijd offseason) nou niet echt de moeite op het moment.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:13 schreef Re het volgende:
't is dat ik blauw ben en me in moet houden maar tyfus, dit topic
Bij normale banen ga je naar verloop van tijd met pensioen om de jongeren een kans te geven.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:13 schreef Re het volgende:
quote:Op maandag 13 juli 2015 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Als Emilia Clarke langsloopt breek ik de straat open met mijn bulderende genotsknots
Eens.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:13 schreef Re het volgende:
Mag het toch hopen. Bran zijn verhaal heeft genoeg aanloop gekend, hij is nu op plek van bestemming sinds eind vierde seizoen. Dus hij mag wel aan de bak in welke rol hij ook het beste naar voren komtquote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
anyway, http://www.ew.com/article(...)-bran-stark-season-6
Bran komt terug! Ik hoop dat zijn storyline nu wat diepgaander wordt dan alleen maar wandel wandel hodor wandel wandel en verder niet zoveel interessante gesprekken.
Daar ziet het wel naar uit, maar niet zombies zoals in the Walking Dead ofzo. Maar met allemaal draken en vast nog andere vage grote beesten denk ik. Zoals ijsspinnenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:11 schreef Moira. het volgende:
Trouwens, even vragen om jullie mening.
Is het niet onvermijdelijk dat GoT gaat eindigen in een zombie-apocalypse?
Ik ga dat eigenlijk een beetje jammer vinden... Zombies
Beetje jammer man. Die draken kan ik wel mee leven, hoewel ik het vet zielig vindt dat er 2 opgesloten zitten aan een ketting in het donker zonder eten/licht/lucht/ruimtequote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ziet het wel naar uit, maar niet zombies zoals in the Walking Dead ofzo. Maar met allemaal draken en vast nog andere vage grote beesten denk ik. Zoals ijsspinnen
Hmm maar het is wel de grotere verhaallijn uiteindelijk. Al het politieke gekonkel heeft eigenlijk weinig nog te maken met de endgame denk ik. En als winter gewoon overal er is ben ik wel benieuwd hoe die WW uitgeschakeld worden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Beetje jammer man. Die draken kan ik wel mee leven, hoewel ik het vet zielig vindt dat er 2 opgesloten zitten aan een ketting in het donker zonder eten/licht/lucht/ruimte![]()
Dus beter worden die ook nog even bevrijd en gaan vervolgens uit wraak mensen in de hens zetten.
![]()
![]()
Maar zombies vind ik zo zonde van het hele verhaal. Nu is het ook altijd maar één van de verhaallijnen geweest. Maar als ze straks ten zuiden komen van de Wall.. Ook wordt the undead-army steeds groter omdat ze iedereen die ze doden ook undead maken. Dus het groeit en groeit maar, en af en toe eentje die gedood wordt met dragonglass gaat daar niet bij helpen. Dan eindigt straks echt alles in een zombie-apocalypse, en als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel zombie-verhalen
Hoop echt dat ze iets vinden dat die hele zombieshit komend seizoen uitgeroeid wordt. Ga het echt jammer en zonde vinden als dat een groot deel van het verhaal gaat overnemen
Ik denk dat Jon terugkeert als een white walker of iets in die richting. Dus niet echt als Jon Snow, want die is gewoon deaudt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm maar het is wel de grotere verhaallijn uiteindelijk. Al het politieke gekonkel heeft eigenlijk weinig nog te maken met de endgame denk ik. En als winter gewoon overal er is ben ik wel benieuwd hoe die WW uitgeschakeld worden.
Komt nog wel een grote rol voor Bran in het hele verhaal waarschijnlijk. En Jon die terugkeert uit de dood waarschijnlijk.
En zombies zijn toch niet heel erg. In GoT vind ik ze best vet, vooral de WW
Jon zal herrijzen dankzij Melisandre is de verwachting. Dus wel als zichzelf, of althans wel als mens en niet als WW.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat Jon terugkeert als een white walker of iets in die richting. Dus niet echt als Jon Snow, want die is gewoon deaudt.
Misschien dat Bran ook nog wel wat te maken heeft met de uitroeiing van de walkers, ja. Ik hoop het iig. Het heet ook Game of Thrones, en je kunt het oneindig uitbreiden met allerlei verhaallijnen van de verschillende houses en generaties daarna, elke keer weer een machts-shift die plaatsvindt. Daar kun je verder niks meer mee (met de Game of Thrones) als iedereen wordt uitgeroeid door een leger van fucking zombies.
Mja, ik hoop dus op zo min mogelijk zombie-shit het komende seizoen, maar ik vrees dat die toch de overhand gaan nemen
Oh aight, beterquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jon zal herrijzen dankzij Melisandre is de verwachting. Dus wel als zichzelf, of althans wel als mens en niet als WW.
Je zag ook al met die scène van Dany in the House of Undying een visioen dat ze in de Throne Room stond wat helemaal verwoest was en waar allemaal sneeuw was. Dus ik denk uiteindelijk wel dat het grootste deel kapot gaat. Maar het hoe en wat weet ik niet. Met GRRM kan het ook zomaar dat de WW gewoon gaan winnen
Daar stoor ik me dus aan. Niks mis met dood en verderf, wel met fucking zombies in zo'n intrigerend verhaal.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:28 schreef Ethanolic het volgende:
Zombies is juist de essentie van het verhaal. Iedereen speelt machtsspelletjes terwijl de dood, in de vorm van WW, op de loer ligt.
Fingers crossed, ja!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:28 schreef drakin het volgende:
Die zombies worden gewoon straks in 1 keer afgemaakt door drakenvuur, zo los je makkelijk die hele apocalyps op.
Zal wel op het laatste moment pas gebeuren, eerst even spanning opbouwen.
Die ene gast waar Arya mee chillde in seizoen 3 (Beric Dondarion) keerde ook een paar keer terug uit de dood. Maar bleek wel dat hij niet altijd meer zichzelf was en dat doodgaan wel iets van je eist (gohquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh aight, beterIk had idd wel van iemand gehoord (die de boeken had gelezen en zo'n prediction filmpje op youtube postte) dat Jon Snow zou herrijzen, maar dat hij dan niet hetzelfde zou zijn als nu. Als Melisandre erbij betrokken is zal het wel in evil demon vorm zijn ofzo
![]()
Ja precies, ik hoop niet op dat laatste. Wel dat alles kapot gaat, maar niet door freakin' zombies.
Denk wel dat de draakjes nog flink moeten groeien danquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:28 schreef drakin het volgende:
Die zombies worden gewoon straks in 1 keer afgemaakt door drakenvuur, zo los je makkelijk die hele apocalyps op.
Zal wel op het laatste moment pas gebeuren, eerst even spanning opbouwen.
Ooohja klopt. Die was nog wel redelijk zichzelf.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ene gast waar Arya mee chillde in seizoen 3 (Beric Dondarion) keerde ook een paar keer terug uit de dood. Maar bleek wel dat hij niet altijd meer zichzelf was en dat doodgaan wel iets van je eist (goh)
WW zijn verder niet zomaar zombies hè. Ze kunnen wel gewoon nadenken en plannen maken. Alleen die wights die ze besturen zijn hersendode zombies
Op het laatst he? Aflevering 9 seizoen 7 of 8 pas.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk wel dat de draakjes nog flink moeten groeien dan
Sowieso moeten die twee opgesloten draken dan vrijkomen, want een draak kan pas goed groeien als hij de ruimte heeft om te vliegen en vrij is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |