Not sure if.. En of die actricesquote:Op zondag 12 juli 2015 23:50 schreef dikkedaniel het volgende:
die wijven zijn helemaal niet lekker. Gewoon omdat jullie GoT nerds zijn doen jullie alsof die actrices kk geil zijn. Als je die op straat zal zien lopen zou je niet eens omkijken duffe snollen.
Ik bedoel als ze niet bekend waren, zou je dan naar Arya of Sansa stark omkijken? Gewoon een ginger en een kutblaag.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Not sure if.. En of die actricesen
zijn. Tenminste eens wat anders
Als ik ze op straat zou zien lopen zou ik mij omdraaien en me afvragen: is dat niet? en blijven nakijken tot het kwartje valt. Hell yeah
Oh zo. Ja, ik wel. Houd wel van authentieke gingers (heeft zelfs mijn persoonlijke voorkeur naast Zweedse blondines) en ach een kutblaag is wel cute.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:58 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Ik bedoel als ze niet bekend waren, zou je dan naar Arya of Sansa stark omkijken? Gewoon een ginger en een kutblaag.
Jawel hoor.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:50 schreef dikkedaniel het volgende:
die wijven zijn helemaal niet lekker. Gewoon omdat jullie GoT nerds zijn doen jullie alsof die actrices kk geil zijn. Als je die op straat zal zien lopen zou je niet eens omkijken duffe snollen.
Zijn ze aan t opstarten, alleen voordat zulke mensen daar acte de presence gana geven zijn we nog wat verderquote:Op zondag 12 juli 2015 12:15 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Hielden ze in Europa maar zulke Comic Cons
Ook mooi triootjequote:Op maandag 13 juli 2015 09:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Of die dame van de sandsnakes met dr droomtieten.
Want dikke Daniel is gods gift to women en zo knap dat ie t zic kan veroorloven dames die er zo uit zien voorbij te lopen?quote:Op zondag 12 juli 2015 23:50 schreef dikkedaniel het volgende:
Nee joh. Maar de heren in dit topic vergoddelijken die actrices die Dany, Arya en Sansa spelen maar zo erg knap zijn ze niet. Het is gewoon doordat ze zo geobsedeerd zijn door de serie dat het ineens zo graag het bed ermee willen delen.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want dikke Daniel is gods gift to women en zo knap dat ie t zic kan veroorloven dames die er zo uit zien voorbij te lopen?
Het zijn echt geen onaantrekkelijke dames (oke, op Macy na, die vind ik echt 3x niks).
Volgens mij is dat uberhaubt zo met veel acteurs/actrices.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:21 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Nee joh. Maar de heren in dit topic vergoddelijken die actrices die Dany, Arya en Sansa spelen maar zo erg knap zijn ze niet. Het is gewoon doordat ze zo geobsedeerd zijn door de serie dat het ineens zo graag het bed ermee willen delen.
ok dankjewel forumpsycholoog.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:21 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Nee joh. Maar de heren in dit topic vergoddelijken die actrices die Dany, Arya en Sansa spelen maar zo erg knap zijn ze niet. Het is gewoon doordat ze zo geobsedeerd zijn door de serie dat het ineens zo graag het bed ermee willen delen.
Fijn dat je iets vertelt wat iedereen al weet. Daarbij is Sansa gewoon zeer appetijtelijk.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:21 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Wat een onzinquote:Op maandag 13 juli 2015 11:21 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
In algemene zin vallen mensen vaak voor acteurs / actrices / artiesten / andere beroemde mensen die ze in het dagelijks leven zonder ze te kennen voorbij lopen. Dat heeft niet enkel te maken met 'fan zijn van een serie'. Het is ook een zekere uitstraling en zelfverzekerdheid waardoor dat soort mensen aantrekkelijk worden gevonden.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:59 schreef dikkedaniel het volgende:
Normaal wil niemand gingers voltuffen. Maar nu speelt ze in je favo serie en wil je dr ineens uit elkaar trekken.
zonder makeup zijn (bijna) alle vrouwen lelijkquote:Op maandag 13 juli 2015 20:21 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Margaery
wat een snoepje
En van mensen die jaarlijks duizenden keren of meer worden gefotografeerd is het ook niet zo moeilijk om daar eens een slechte foto tussen te vinden. Post op Fok een bericht waarin je bekende actrice X aantrekkelijk noemt en er staat drie posts later een foto waarop ze er niet uit ziet.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:06 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
zonder makeup zijn (bijna) alle vrouwen lelijk
Je kijkt graag toe?quote:Op zondag 12 juli 2015 21:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geen idee. Zo niet, doe mij maar een ménage à trois met Emilia, Natalie en Sophie![]()
*droomt lekker verder*
Zo lijkt ze op Wende Snijders...quote:Op maandag 13 juli 2015 20:21 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Margaery
wat een snoepje
Ik ben niet blauw, maar toch ben ik het helemaal met je eens. Het topic is (zoals bijna altijd offseason) nou niet echt de moeite op het moment.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:13 schreef Re het volgende:
't is dat ik blauw ben en me in moet houden maar tyfus, dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |