Die is toch van een brug gepleurd, doodquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:45 schreef Ang3l het volgende:
In al die plaatjes hierboven... waar is Walder Frey eigenlijk?
Nee die leeft nog hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:17 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Die is toch van een brug gepleurd, dood?
Da's iemand anders, en dat is niet in de serie naar voren gekomen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:17 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Die is toch van een brug gepleurd, dood?
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die leeft nog hoor
Is waarschijnlijk zijn 26e vrouw aan het volspuiten
Oh uhm ik had Balon voor mequote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's iemand anders, en dat is niet in de serie naar voren gekomen.
Er is een heel stuk uit mijn bericht gemod vanwege serie referenties denk ikquote:
is dit een mogelijke boek spoiler? euron is iig geen personage dat in de serie te zien is...quote:
Meer een fan theorie, maar iig geen boekspoiler want dat kan je op tv natuurlijk nooit uitvoeren. Je ziet meteen dat X character ook X character is. Zo was Barriston Selmy ook eerst tijdje onder een andere naam bij Dany aan het chillen, maar op TV gewoon meteen geintroduceerd. Dat werkt nou eenmaal alleen op papier.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
is dit een mogelijke boek spoiler? euron is iig geen personage dat in de serie te zien is...
Ach in elk geval kan boek 7 nooit goed worden verfilmd, of GRRM moet heel snel gaan schrijven.quote:
En als ze het boek volledig in seizoen 6 opnemen gaan natuurlijk veel minder mensen nog het boek kopen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach in elk geval kan boek 7 nooit goed worden verfilmd, of GRRM moet heel snel gaan schrijven.
Muah de serie is al zo ver afgeweken van de boekenreeks dat ik denk dat er nog genoeg mensen willen zien hoe het in de boeken dan er aan toe gaat.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:25 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
En als ze het boek volledig in seizoen 6 opnemen gaan natuurlijk veel minder mensen nog het boek kopen.
is een fan poster denk ikquote:Op zondag 12 juli 2015 11:04 schreef chiren het volgende:
[..]
Ik zei het! De Greyjoys, Euron, eindelijk!
quote:Op zondag 12 juli 2015 12:15 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Hielden ze in Europa maar zulke Comic Cons
kennelijk heb je voor het eerste je ogen openquote:Op zondag 12 juli 2015 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]Holy shit! De eerste keer dat ik Sansa er knapper uit vind zien dan Magaery!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |