quote:Op zaterdag 4 juli 2015 05:15 schreef EPiCAPPEL het volgende:
Ik kom ook even binnen vallen. Ik wil niet nog een jaar wachten!
Heeft iemand nog mooie theorieen en boeken om te lezen?
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:03 schreef Romanus het volgende:
[..]
toevallig die net een uur geleden uitgelezenzelfde kaft ook.
Is die spoilers voor mensen die seizoen 5 ep 10 nog niet hebben gezien of spoilers voor niet-boeklezers?quote:
Alleen degenen die Seizoen 5 nog niet af hebben gekeken.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:13 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Is die spoilers voor mensen die seizoen 5 ep 10 nog niet hebben gezien of spoilers voor niet-boeklezers?
Hemelwater of wat?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Emilia is een stukje hemel wat uit een engeltje is komen vallen.
Zou eerder zeggen: een prachtengeltje wat uit de hemel is komen vallenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Emilia is een stukje hemel wat uit een engeltje is komen vallen.
Ze is een godinquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zou eerder zeggen: een prachtengeltje wat uit de hemel is komen vallen
Dany:quote:
Met dit kapsel kan hij waarschijnlijk allemaal chicks hosselen, dus ik had het ook zo gelaten.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:57 schreef BaasBanaan het volgende:
Jullie al gezien dat Kit Harington z'n haar nog steeds niet geknipt heeft?
Dit is denk ik de eerste keer dat ik oprecht interesse toon in het kapsel van een celebrity.
Maar maar in interviews zei hij juist dat hij er altijd zo van baalde dat hij zijn haar lang moest houden. In tegenstelling tot actrices die afgesproken hadden een pruik te gebruiken. En interviews zijn altijd waar. Behalve het interview waarin hij zegt dat hij dood is. Die is niet waar.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met dit kapsel kan hij waarschijnlijk allemaal chicks hosselen, dus ik had het ook zo gelaten.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:57 schreef BaasBanaan het volgende:
Dit is denk ik de eerste keer dat ik oprecht interesse toon in het kapsel van een celebrity.
okay daaaanquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:57 schreef BaasBanaan het volgende:
Ach in deze tijd is het toch allemaal niet geheim te houden. Zodra ze beginnen met filmen zal hij vanzelf wel een keer gezien worden waarna er een foto van wordt gemaakt door een extra oid en dan komt het op internet.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:00 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Maar maar in interviews zei hij juist dat hij er altijd zo van baalde dat hij zijn haar lang moest houden. In tegenstelling tot actrices die afgesproken hadden een pruik te gebruiken. En interviews zijn altijd waar. Behalve het interview waarin hij zegt dat hij dood is. Die is niet waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |