Jankerd, heb je het filmpje wel goed bekeken? Ze vertelt iets wat je zelf ook al wist.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:02 schreef Maanvis het volgende:
http://www.vanityfair.com(...)ones-jon-snow-return
dus mevrouw spoilert het volgend seizoen alvast, hoeven we niet meer te kijken.
note to self: iedereen die spoilers kut vindt is een jankerd.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:09 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Jankerd, heb je het filmpje wel goed bekeken? Ze vertelt iets wat je zelf ook al wist.
Het is gewoon geen spoiler.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
note to self: iedereen die spoilers kut vindt is een jankerd.
dat bepaal jij nietquote:
Dus als ik het goed begrijp vind jij het wel een enorme spoiler en vond je het nodig om die enorme spoiler die je liever niet had gezien hier zonder spoilertags met iedereen te delen? Ga jij altijd zo te werk?quote:
altijd, in circa 5% van de gevallen ja.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:59 schreef DO2 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp vind jij het wel een enorme spoiler en vond je het nodig om die enorme spoiler die je liever niet had gezien hier zonder spoilertags met iedereen te delen? Ga jij altijd zo te werk?
Technisch gezien heeft ze er alleen voor gezorgd dat ze niet gestopt werden. Natuurlijk was het duidelijk haar plan om de Tyrells te naaien maar de manier waarop het uiteindelijk loopt, ik weet het niet. Ik vond het in eerste instantie wel ironisch en een koekje van eigen deeg, maar uiteindelijk is het wel een erg zware straf vooral in combinatie met dat plebs langs de weg.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:07 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Cersei heeft er juist zelf voor gezorgd dat die religekkies aan de macht zijn gekomen.
Nee hoor, het was gewoon vet duidelijk te zien in het gezicht bij meerdere stukken. Had er niks over gezien of gelezen van te voren.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:49 schreef Jivis het volgende:
Come on, de enige reden dat jullie 'zagen' dat het een body double was is omdat dat voor de scene al op teh interwebz stond.
Oke, ik benijd jequote:Op donderdag 2 juli 2015 11:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hoor, het was gewoon vet duidelijk te zien in het gezicht bij meerdere stukken. Had er niks over gezien of gelezen van te voren.
Je zag het al toen ze haar haren afknipten. Dat was géén Lena.quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hoor, het was gewoon vet duidelijk te zien in het gezicht bij meerdere stukken. Had er niks over gezien of gelezen van te voren.
Kloptquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Je zag het al toen ze haar haren afknipten. Dat was géén Lena.
meestal een paar weken voordat het nieuwe seizoen begint. in februari ofzo denk ik =quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:49 schreef Odaiba het volgende:
Weet iemand toevallig wanneer we de blu ray van seizoen 5 kunnen verwachten?
Damn, zolang wachten... Dan maar weer opnieuw downloaden.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:13 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
meestal een paar weken voordat het nieuwe seizoen begint. in februari ofzo denk ik =
twitter:GameOfMemess twitterde op dinsdag 30-06-2015 om 15:16:34They should hook up http://t.co/zCsBOn6GtL reageer retweet
tegen het nieuwe seizoen aanquote:Op donderdag 2 juli 2015 13:49 schreef Odaiba het volgende:
Weet iemand toevallig wanneer we de blu ray van seizoen 5 kunnen verwachten?
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 05:15 schreef EPiCAPPEL het volgende:
Ik kom ook even binnen vallen. Ik wil niet nog een jaar wachten!
Heeft iemand nog mooie theorieen en boeken om te lezen?
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:03 schreef Romanus het volgende:
[..]
toevallig die net een uur geleden uitgelezenzelfde kaft ook.
Is die spoilers voor mensen die seizoen 5 ep 10 nog niet hebben gezien of spoilers voor niet-boeklezers?quote:
Alleen degenen die Seizoen 5 nog niet af hebben gekeken.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:13 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Is die spoilers voor mensen die seizoen 5 ep 10 nog niet hebben gezien of spoilers voor niet-boeklezers?
Hemelwater of wat?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Emilia is een stukje hemel wat uit een engeltje is komen vallen.
Zou eerder zeggen: een prachtengeltje wat uit de hemel is komen vallenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Emilia is een stukje hemel wat uit een engeltje is komen vallen.
Ze is een godinquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zou eerder zeggen: een prachtengeltje wat uit de hemel is komen vallen
Dany:quote:
Met dit kapsel kan hij waarschijnlijk allemaal chicks hosselen, dus ik had het ook zo gelaten.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:57 schreef BaasBanaan het volgende:
Jullie al gezien dat Kit Harington z'n haar nog steeds niet geknipt heeft?
Dit is denk ik de eerste keer dat ik oprecht interesse toon in het kapsel van een celebrity.
Maar maar in interviews zei hij juist dat hij er altijd zo van baalde dat hij zijn haar lang moest houden. In tegenstelling tot actrices die afgesproken hadden een pruik te gebruiken. En interviews zijn altijd waar. Behalve het interview waarin hij zegt dat hij dood is. Die is niet waar.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met dit kapsel kan hij waarschijnlijk allemaal chicks hosselen, dus ik had het ook zo gelaten.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:57 schreef BaasBanaan het volgende:
Dit is denk ik de eerste keer dat ik oprecht interesse toon in het kapsel van een celebrity.
okay daaaanquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:57 schreef BaasBanaan het volgende:
Ach in deze tijd is het toch allemaal niet geheim te houden. Zodra ze beginnen met filmen zal hij vanzelf wel een keer gezien worden waarna er een foto van wordt gemaakt door een extra oid en dan komt het op internet.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:00 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Maar maar in interviews zei hij juist dat hij er altijd zo van baalde dat hij zijn haar lang moest houden. In tegenstelling tot actrices die afgesproken hadden een pruik te gebruiken. En interviews zijn altijd waar. Behalve het interview waarin hij zegt dat hij dood is. Die is niet waar.
we weten het dus snel comicon meen ik is binnenkortquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach in deze tijd is het toch allemaal niet geheim te houden. Zodra ze beginnen met filmen zal hij vanzelf wel een keer gezien worden waarna er een foto van wordt gemaakt door een extra oid en dan komt het op internet.
Best jammer voor de spanning, maar het is niet anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |