SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Paar weken terug nog.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:31 schreef Burner82 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is die goede oude tijd.....
Voelt al heel lang geleden...quote:
op naar de 801!quote:
Je post 1 keer in 999, gooit hem op slot en opent 1000?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb al een script klaarstaan om de 1000 te kapen
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je post 1 keer in 999, gooit hem op slot en opent 1000?
* spijkerbroek dient een preventieve klacht in wegens machtsmisbruikquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je post 1 keer in 999, gooit hem op slot en opent 1000?
Misschien heb ik over 2 jaar en 2 maanden die macht niet eens meerquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
* spijkerbroek dient een preventieve klacht in wegens machtsmisbruik
Dat mag ik hopen, met zo'n klacht aan je broek!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:39 schreef Nattekat het volgende:
Misschien heb ik over 2 jaar en 2 maanden die macht niet eens meer
Tsja, heb de broek er maar weer bij aangetrokkenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zat je de hele nacht te wachten en dan krijg je dit. Graag gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Had ik die ook?!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb al een script klaarstaan om de 1000 te kapen
Of de 900, omdat Dago nu al de 700 en de 800 heeft
700+800 = 2 keer 750.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen het echte jubileum op 750 niet.
quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:42 schreef Nattekat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
Zondag ook nog.quote:
Van wanneer is dat?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De twee mooiste onweersdagen van het jaar... nog nooit was het schild zo mooi in beeld gebracht:
[ afbeelding ]
Dat ziet er wel pijnlijk uit jaquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De twee mooiste onweersdagen van het jaar... nog nooit was het schild zo mooi in beeld gebracht:
[ afbeelding ]
Dus... de volgende keer als er geklaagd wordt door mensen die niet in het schild wonen...quote:
Ik wacht nog steeds op een regenbuiquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus... de volgende keer als er geklaagd wordt door mensen die niet in het schild wonen...
(nou moet ik erbij zeggen dat Zuid-Limburg ook aardig naast de boot is gevallen)
Hier ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:27 schreef Burner82 het volgende:
Ik wacht nog steeds op een regenbui
Het is wel bewolkt(zelfs wat grijze wolken) maar ook warm... Klef zweetweer dus.
Krijg nu een buienalarm voor 13.00... Ben zeer benieuwdquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hier ook.
Afgelopen week een paar druppels en wat gerommel op afstand. Slaat nergens op.
Dit kan wel kloppen, heb afgelopen jaren in Schiedam en Maassluis gewoont. Dit jaar nog geen enkele keer fatsoenlijk onweer gehad. Beetje jammerquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn alle bliksemdagen van heel 2015. Hoe lichter de kleur, hoe vaker het geonweerd heeft. Is een kleur paars, dan viel onweer vooral 's avonds. Is een kleur groen/lichtblauw, viel het vooral 's ochtends. Witte kleuren duiden op een combinatie van beide.
Plaatsen met de minste bliksem? De strook tussen Rotterdam/Gorinchem en Hoek van Holland/IJmuiden. Breda heeft ook een eigen rondje midden in en door bliksem omsingeld gebied
En, ben je al weggespoeld?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Krijg nu een buienalarm voor 13.00... Ben zeer benieuwd
Zal wel verdampt zijn voordat het hier langs kwamquote:
23 graden zonnetje en het eind van de dag een buitje voor het stof en de plantjes.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:39 schreef dick_laurent het volgende:
Verwachtingen gaan met de minuut naar beneden![]()
Bedoel, ik hoef echt niet perse die 33 graden meer die we vorige week hadden. Maar de rest vd maand een graad of 19 met harde wind en regen vind ik dan ook weer een beetje
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:39 schreef dick_laurent het volgende:
Bedoel, ik hoef echt niet perse die 33 graden meer die we vorige week hadden. Maar de rest vd maand een graad of 19 met harde wind en regen vind ik dan ook weer een beetje
Mag ik even spreken namens alle limbo'squote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:39 schreef dick_laurent het volgende:
Wat ben je toch een depressieveling! Of waar woon je, in Groningen of zo?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:39 schreef dick_laurent het volgende:
Dan wordt het toch ook tijd voor een andere avatarquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:46 schreef Klonk het volgende:
Liever een jasje extra dan een derde graads verbranding oplopen op het moment dat je een poot buiten de deur zet
Hell noquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:51 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dan wordt het toch ook tijd voor een andere avatar
Nee!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
[..]
Mag ik even spreken namens alle limbo's
We zijn niet eens in de buurt van de 40 gekomen, laat staan de 42 die ik voorbij zag komen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:51 schreef Klonk het volgende:
Wat zegt Navgem die zaten we twee weken geleden ook uit te lachen met die belachelijke hoge temperaturen
Midden des lands. En hier regent het momenteel en is het 21 graden, terwijl het in het zuiden nog 28 graden is....quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een depressieveling! Of waar woon je, in Groningen of zo?
Ik zie zaterdag zon en 30 graden en volgende week ook alleen maar zonnetjes en rond de 25 graden. Ik woon wel in het zuiden, dat scheelt misschien.
Ik krijg voor de 2e keer vandaag een buienalarm... Maar voorlopig is het enige dat valt, het zweet tijdens het trainen...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:10 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Midden des lands. En hier regent het momenteel en is het 21 graden, terwijl het in het zuiden nog 28 graden is....
Dus niet meteen mij voor depressieveling uitmaken als je zelf lekker nog in de warmte zit
verhuizen/klussen?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:14 schreef WEST het volgende:
Zolang het over 2 weken maar droog is de hele week en een graad of 22.
Lopenquote:
Dan is 22 nog best warm...quote:
Dan zijn we al wel binnen we beginnen ook om 4 uurquote:
Dan is een max van 22 wel ok iddquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:17 schreef WEST het volgende:
[..]
Dan zijn we al wel binnen we beginnen ook om 4 uur
46 zelfs.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We zijn niet eens in de buurt van de 40 gekomen, laat staan de 42 die ik voorbij zag komen.
Daarom, vorig jaar de laatste dag was geen pretje. Het was 30 + en weinig muziek dat laatste stuk door MH17.quote:
Maar is het bij jullie de komende week zo slecht? Hier niet hoor, ik vind het een prachtzomer!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:10 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Midden des lands. En hier regent het momenteel en is het 21 graden, terwijl het in het zuiden nog 28 graden is....
Dus niet meteen mij voor depressieveling uitmaken als je zelf lekker nog in de warmte zit
Weekend lijkt mee te gaan vallen, zaterdag wel mooi waarschijnlijk.... zondag alweer bewolkt/regen en graad of 20 en dat blijft de dagen daarna ook zo lijkt het.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar is het bij jullie de komende week zo slecht? Hier niet hoor, ik vind het een prachtzomer!
hier ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:39 schreef dick_laurent het volgende:
Ik zit nog/weer op 28.7 nu... Zo maar weer eens katten opsluitenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Temperatuur in woonkamer gedaald tot 25.0. Ik durf de ramen niet meer dicht te doen nu.
De wind waait vanuit elke kant de kamer door hier. Dan gaat het hardquote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zit nog/weer op 28.7 nu... Zo maar weer eens katten opsluiten
Waarmee niet?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:08 schreef Klonk het volgende:
Jullie zijn het volgens mij niet eens met mij
Radarruisquote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:20 schreef Burner82 het volgende:
Buienalarm nummer 3.... maar nog geen regen gezien
Het trekt net allemaal ten oosten van ons langsquote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:20 schreef Burner82 het volgende:
Buienalarm nummer 3.... maar nog geen regen gezien
Koud = grijs saai triest winderig kutweerquote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat het beter te koud kan zijn dat te pleurisheet
Staat op Roermond. En volgens radar komt er inderdaad wel iets over... Maar ik zie het nietquote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Radarruis
Hoe ver heb jij je waarschuwingsinterval staan?
Zet hem dan niet op Roermond...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Staat op Roermond. En volgens radar komt er inderdaad wel iets over... Maar ik zie het niet
Rond 7 uur zou er echt iets komen... heb het nu maar wel omgezet naar matige neerslag, ipv lichte
Ik zal het op maastricht zetten of eindhoven... Lekker handigquote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zet hem dan niet op Roermond...
Lichte
Hoe ver kijk jij vooruit voor er een alarm wordt gegeven? Als bij mij het alarm afgaat (20 min van tevoren) is het ook echt terecht
We kiezen allebei voor een ander weddenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Koud = grijs saai triest winderig kutweer
Pleurisheet = zonnig blauw zwembadweer
Geen lastige keus.
Ik kies voor het hele jaar 25 graden, met af en toe 's nachts een regenbuiquote:
we hebben het niet over fantaseer je eigen weer maar over het kiezen van een van die beidequote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik kies voor het hele jaar 25 graden, met af en toe 's nachts een regenbui
Maar dan kloppen ze beide niet...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
we hebben het niet over fantaseer je eigen weer maar over het kiezen van een van die beide
pietlutquote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar dan kloppen ze beide niet...
Vandaag is het heet en grijs.
Dus jij hebt de wind gejatquote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:03 schreef dick_laurent het volgende:
Gelukkig is het windstil buiten waardoor ik met gemak naar huis kon fietsen net.....
OHNEE GRAPJE want er stond weer eens windkracht honderdmiljoenmiljard waardoor ik bijna niet vooruit kwam op de fiets, voor-de-fucking-verandering
twitter:MeteoGroupWeer twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 18:24:56Prachtig woelige wolkenluchten. http://t.co/N681gbxhkW Wil je wolken leren herkennen? Wij geven cursussen! https://t.co/PIxK8Gbqit reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |