SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Paar weken terug nog.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:31 schreef Burner82 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is die goede oude tijd.....
Voelt al heel lang geleden...quote:
op naar de 801!quote:
Je post 1 keer in 999, gooit hem op slot en opent 1000?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb al een script klaarstaan om de 1000 te kapen
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je post 1 keer in 999, gooit hem op slot en opent 1000?
* spijkerbroek dient een preventieve klacht in wegens machtsmisbruikquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je post 1 keer in 999, gooit hem op slot en opent 1000?
Misschien heb ik over 2 jaar en 2 maanden die macht niet eens meerquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
* spijkerbroek dient een preventieve klacht in wegens machtsmisbruik
Dat mag ik hopen, met zo'n klacht aan je broek!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:39 schreef Nattekat het volgende:
Misschien heb ik over 2 jaar en 2 maanden die macht niet eens meer
Tsja, heb de broek er maar weer bij aangetrokkenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zat je de hele nacht te wachten en dan krijg je dit. Graag gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Had ik die ook?!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb al een script klaarstaan om de 1000 te kapen
Of de 900, omdat Dago nu al de 700 en de 800 heeft
700+800 = 2 keer 750.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen het echte jubileum op 750 niet.
quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:42 schreef Nattekat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
Zondag ook nog.quote:
Van wanneer is dat?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De twee mooiste onweersdagen van het jaar... nog nooit was het schild zo mooi in beeld gebracht:
[ afbeelding ]
Dat ziet er wel pijnlijk uit jaquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De twee mooiste onweersdagen van het jaar... nog nooit was het schild zo mooi in beeld gebracht:
[ afbeelding ]
Dus... de volgende keer als er geklaagd wordt door mensen die niet in het schild wonen...quote:
Ik wacht nog steeds op een regenbuiquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus... de volgende keer als er geklaagd wordt door mensen die niet in het schild wonen...
(nou moet ik erbij zeggen dat Zuid-Limburg ook aardig naast de boot is gevallen)
Hier ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:27 schreef Burner82 het volgende:
Ik wacht nog steeds op een regenbui
Het is wel bewolkt(zelfs wat grijze wolken) maar ook warm... Klef zweetweer dus.
Krijg nu een buienalarm voor 13.00... Ben zeer benieuwdquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hier ook.
Afgelopen week een paar druppels en wat gerommel op afstand. Slaat nergens op.
Dit kan wel kloppen, heb afgelopen jaren in Schiedam en Maassluis gewoont. Dit jaar nog geen enkele keer fatsoenlijk onweer gehad. Beetje jammerquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn alle bliksemdagen van heel 2015. Hoe lichter de kleur, hoe vaker het geonweerd heeft. Is een kleur paars, dan viel onweer vooral 's avonds. Is een kleur groen/lichtblauw, viel het vooral 's ochtends. Witte kleuren duiden op een combinatie van beide.
Plaatsen met de minste bliksem? De strook tussen Rotterdam/Gorinchem en Hoek van Holland/IJmuiden. Breda heeft ook een eigen rondje midden in en door bliksem omsingeld gebied
En, ben je al weggespoeld?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Krijg nu een buienalarm voor 13.00... Ben zeer benieuwd
Zal wel verdampt zijn voordat het hier langs kwamquote:
23 graden zonnetje en het eind van de dag een buitje voor het stof en de plantjes.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:39 schreef dick_laurent het volgende:
Verwachtingen gaan met de minuut naar beneden![]()
Bedoel, ik hoef echt niet perse die 33 graden meer die we vorige week hadden. Maar de rest vd maand een graad of 19 met harde wind en regen vind ik dan ook weer een beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |