Dijkstra kan vloeiend Russisch, lijkt er wellicht een beetje opquote:Op maandag 6 juli 2015 17:55 schreef nostra het volgende:
Hebben Maarten en Herbert een cursus Pools gevolgd ofzo, met hun Matsjka?
quote:Op maandag 6 juli 2015 17:42 schreef Ericr het volgende:
[..]
Morgen heeft Gesink een afspraak met de stenen
Vind het prima, gozers zijn gewoon cool om een interview te geven vlak na de etappe, die zitten niet te wachten op zogenaamde kritische vragenquote:
Deze?quote:Op maandag 6 juli 2015 17:57 schreef KolonelBroodje het volgende:
Heeft iemand die ene foto van die armpjes van Froome?
1'27quote:Op maandag 6 juli 2015 17:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel tijd verloren Geesink en Mollema gister?
Maar dat past niet in het plaatje van alles en iedereen in en rond Sky niet leuk te vinden.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bij de renners waarvan ik al interviews hoorde, stoorden de meesten zich aan de neutralisatie, hoegenaamd niet aan het gedrag van Sky.
Zie bovenquote:Op maandag 6 juli 2015 17:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel verloren Baukegod en Robertgod gister?
Anders zoek je het zelf op ipv je vraag honderd miljoen miljard keer te herhalen.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel verloren Baukegod en Robertgod gister?
1;28quote:
Jammerquote:Op maandag 6 juli 2015 17:58 schreef Blik het volgende:
[..]
1'27
Dus Mollema en Gesink waren 3 en 4 geweest dan
Molgod zelfs op 5 seconde en Geesink op 12, dan kon je met wat geluk zelfs geel pekken morgenquote:Op maandag 6 juli 2015 17:58 schreef Blik het volgende:
[..]
1'27
Dus Mollema en Gesink waren 3 en 4 geweest dan
Ik weet niet exact wat de regels zijn, raar is het wel.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:03 schreef napoleonfour het volgende:
hoe de fuck komen ze bij z.t. echt, net even de hh gezien was op zeker 2 seconden.
Omdat Froome.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:03 schreef napoleonfour het volgende:
hoe de fuck komen ze bij z.t. echt, net even de hh gezien was op zeker 2 seconden.
Belgen klokten op 0.9s, je keek wrs herhalingquote:Op maandag 6 juli 2015 18:03 schreef napoleonfour het volgende:
Zodra Rodriguez over de streep komt tellen: 1...2quote:Op maandag 6 juli 2015 18:11 schreef VASND het volgende:
[..]
Belgen klokten op 0.9s, je keek wrs herhaling
nee, dit was zeker geen 0.9s. Illuminati en bilderberg willen froome on top.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:11 schreef VASND het volgende:
[..]
Belgen klokten op 0.9s, je keek wrs herhaling
Zal mij benieuwen hoeveel ploegen er kapot zijn geworden eer dat die tijdrit is.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Denk wel dat het slecht nieuws is voor de ploegentijdrit van Mollema, het gesukkel en wie weet opgave van Cancellara.
Nee, werd wel door de Belgen genoemd in het commentaar, maar geen beelden nee. Al kan het zijn dat er geen camera bij was omdat iedereen wachtte bij die 1ste val..quote:Op maandag 6 juli 2015 18:11 schreef Slobeend het volgende:
Die tweede valpartij, volgens Gesink 500 meter na de eerste, was niet in beeld of wel?
Je zag ze vlak na de 1e valpartij ook aan de andere kant van de weg vallen. Was geen 500m.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, werd wel door de Belgen genoemd in het commentaar, maar geen beelden nee. Al kan het zijn dat er geen camera bij was omdat iedereen wachtte bij die 1ste val..
Jawel, aan de linkerkant gingen er ook een stel.onderuitquote:Op maandag 6 juli 2015 18:11 schreef Slobeend het volgende:
Die tweede valpartij, volgens Gesink 500 meter na de eerste, was niet in beeld of wel?
Nee. Dat was er maar één, niet 500 meter en niet massaal. Ging over een andere volgens mij.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jawel, aan de linkerkant gingen er ook een stel.onderuit
Morgen vrij dus kan de martelgang over de kasseien volgen. Arme jongens. Gladiatoren zijn het .quote:Op maandag 6 juli 2015 18:20 schreef VASND het volgende:
Tony morgen in het geel? Hoe zou vGarderen de kasseien verteren, hij heeft er wel de ploeg voor.
Morgen gaat sagan er weer voor hangen. Dan gaat die de hele week net niet het geel pakken.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:20 schreef VASND het volgende:
Tony morgen in het geel? Hoe zou vGarderen de kasseien verteren, hij heeft er wel de ploeg voor.
Martin reed vorig jaar best goed op kasseien (eindigde in het groepje op 2.02), maar geef Sagan, Greg en Gallopin net wat meer kans eigenlijk. En misschien Vroem zelf wel..quote:Op maandag 6 juli 2015 18:20 schreef VASND het volgende:
*jaloers is*quote:Op maandag 6 juli 2015 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Morgen vrij dus kan de martelgang over de kasseien volgen. Arme jongens. Gladiatoren zijn het .
Zo, dat herstel duurt enorm lang, volgens mij. Al kan een breuk ook nog enorm verschillen natuurlijkquote:Op maandag 6 juli 2015 18:19 schreef Sked het volgende:
Breuk in de schouder is waarschijnlijk volgens Dumoulin zelf
Dan kan hij altijd iemand inhuren die erbij gaat liggen achter hem, jammer voor hem dat F Schleck niet meedoetquote:Op maandag 6 juli 2015 18:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Haha, zonder kasseien heeft hij al de halve weg nodig. Met kasseien is de weg te smal.
Mee eens, maar die hebben wel wat voorsprong nodig voor het geel.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Martin reed vorig jaar best goed op kasseien (eindigde in het groepje op 2.02), maar geef Sagan, Greg en Gallopin net wat meer kans eigenlijk. En misschien Vroem zelf wel..
damn wat jammer zegquote:Op maandag 6 juli 2015 18:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
*jaloers is*
Eén of andere malloot op mijn werk heeft voor morgenmiddag om 16:30 een overleg gepland
De grap is: toen ik hem vorige week vertelde dat ik daar niet zo blij mee was, omdat dan de kasseienrit is, reageerde hij met "Fuck, die had ik ook willen zien." Maar ja, zijn externen bij, dus kan niet verplaatst worden
Ja, het is altijd wel ironisch dat er zo veel geklaagd wordt over onveilige wegen in Nederland, maar bij zowat elke koers die uit Nederland in België komt, is de eerste massale valpartij in België. Of de renners denken "oef, nu zijn we uit het onveilige Nederland, kunnen we eindelijk weer normaal koersen."quote:Op maandag 6 juli 2015 18:25 schreef Pedroso het volgende:
Gelukkig dat die wegen in Belgie altijd zo veilig zijn anders had het nog veel erger kunnen aflopen.
Klacht van de wegen in Nederland is vnl. de vele rotondes e.d. Moeten ze automatisch meer opletten maar wegen zijn verder prima, veel beter dan in Belgie.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, het is altijd wel ironisch dat er zo veel geklaagd wordt over onveilige wegen in Nederland, maar bij zowat elke koers die uit Nederland in België komt, is de eerste massale valpartij in België. Of de renners denken "oef, nu zijn we uit het onveilige Nederland, kunnen we eindelijk weer normaal koersen."
Omgeving poppel is echt een hel. Je kan dan beter het weiland nemenquote:Op maandag 6 juli 2015 18:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klacht van de wegen in Nederland is vnl. de vele rotondes e.d. Moeten ze automatisch meer opletten maar wegen zijn verder prima, veel beter dan in Belgie.
Er wordt vrijwel nooit gevallen door een rotonde, net zoals er vrijwel nooit wordt gevallen door een wegdek in slechte staat. Steeds opnieuw is het enkel de nervositeit. Zelfs in Parijs-Roubaix zijn de zwaarste valpartijen niet eens op kasseien de laatste jaren.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klacht van de wegen in Nederland is vnl. de vele rotondes e.d. Moeten ze automatisch meer opletten maar wegen zijn verder prima, veel beter dan in Belgie.
Ik hoorde ergens dat die had gepiekt om in de 2e helft van de Tour top te zijn, maar hoopte om vandaag ook al superbenen te hebben. Blijkbaar niet.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:34 schreef TargaFlorio het volgende:
Over België gesproken. Wat is er met Tim Wellens aan de hand? Rijdt als een natte krant de laatste tijd.
Had ik ook veel meer van verwacht, zowel in de tijdrit als vandaag. Maar is ook zijn 1e Tour, dat is altijd lastig. Op één of andere manier presteren debutanten in de Giro vaak prima maar in de Tour is dat veel lastiger.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:34 schreef TargaFlorio het volgende:
Over België gesproken. Wat is er met Tim Wellens aan de hand? Rijdt als een natte krant de laatste tijd.
daar heb ik het niet over, het gaat om de corruptie van de ASO om froome aan het geel te helpenquote:Op maandag 6 juli 2015 17:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vind het prima, gozers zijn gewoon cool om een interview te geven vlak na de etappe, die zitten niet te wachten op zogenaamde kritische vragen
Dit is toch nep?quote:Op maandag 6 juli 2015 19:03 schreef Sheepcidus het volgende:
[ afbeelding ]
Staan die paaltjes er nou ook in de waalse pijl? Ik heb ze nooit gezien.
Morgen weer uit het geel, Syntix.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:39 schreef Syntix het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FROOMEGOD![]()
![]()
![]()
fuck de haters.
[ afbeelding ]
Ik heb wel eens paaltjes gezien in de Waalse Pijl. Zijn zelfs wel eens mensen door gevallen.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:03 schreef Sheepcidus het volgende:
[ afbeelding ]
Staan die paaltjes er nou ook in de waalse pijl? Ik heb ze nooit gezien.
quote:Op zondag 5 juli 2015 21:27 schreef Pedroso het volgende:
Wellens zie ik morgen ook wel kort eindigen, heeft schijnbaar ook zijn zinnen gezet op deze etappe.
76e geworden vandaag ook weer een grote grap die Wellens wat een faalhaasquote:Op maandag 6 juli 2015 13:18 schreef Evertjan het volgende:
Belgjes gokken op Wellens vandaag ik zeg die eindigt niet eens bij de 1e 30
;')quote:Op maandag 6 juli 2015 18:25 schreef Pedroso het volgende:
Gelukkig dat die wegen in Belgie altijd zo veilig zijn anders had het nog veel erger kunnen aflopen.
twitter:DickinsonTimes twitterde op maandag 06-07-2015 om 12:43:02Noisiest fans at the start of stage 3 in Antwerp? Big hand to the Eritreans http://t.co/DojzIBnLyE reageer retweet
0.93 != 1.00quote:Op maandag 6 juli 2015 19:32 schreef Syntix het volgende:
Heerlijk die afgunst in het vorige topic richting Froome en Sky![]()
![]()
Overigens Froome dezelfde tijd geven als PuritoFransen
quote:Op maandag 6 juli 2015 19:39 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]twitter:DickinsonTimes twitterde op maandag 06-07-2015 om 12:43:02Noisiest fans at the start of stage 3 in Antwerp? Big hand to the Eritreans http://t.co/DojzIBnLyE reageer retweet
Heeft Kudus prima geholpenquote:Op maandag 6 juli 2015 19:39 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]twitter:DickinsonTimes twitterde op maandag 06-07-2015 om 12:43:02Noisiest fans at the start of stage 3 in Antwerp? Big hand to the Eritreans http://t.co/DojzIBnLyE reageer retweet
Yep, een groot succes geweest met weinig valpartijen.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
;')
Nederland is lekker voor de tour, dat scheelt
interessante en helaas pijnlijke beelden!quote:Op maandag 6 juli 2015 20:11 schreef heywoodu het volgende:
De chaos van binnenuit met de Mechanic Cam van Orica:
Volgens mij hoor je Ten Dam daar ook wat zitten kreunen
Interessant om te zien.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:11 schreef heywoodu het volgende:
Wel zijn laatste tourrit ooit in geel gereden.quote:Op maandag 6 juli 2015 21:38 schreef Cassius het volgende:
Mja Cancellara dus ook naar huis http://www.nrc.nl/sport/2(...)nde-voor-cancellara/
Wil je het beenhaar kunnen zien? Dat hebben ze niet hoor.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:20 schreef Zipportal het volgende:
Waarom godverdomme allemaal van die kleine kut foto's?
Blote mannen klauwen onder het bloed.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wil je het beenhaar kunnen zien? Dat hebben ze niet hoor.
twitter:RGUpdate twitterde op maandag 06-07-2015 om 22:08:07#Kampioen vlees snijden #Samen Laurens voeren http://t.co/ZiFqrANN6J reageer retweet
Op 5 minuten zie je dat ze bij Tom Dumoulin bezig zijn die daar net naast die paal ligt, staan 4 of 5 man en een brancard om heenquote:Op maandag 6 juli 2015 20:11 schreef heywoodu het volgende:
Is dat Bonnet niet?quote:Op maandag 6 juli 2015 22:54 schreef ledlamp het volgende:
[..]
Op 5 minuten zie je dat ze bij Tom Dumoulin bezig zijn die daar net naast die paal ligt, staan 4 of 5 man en een brancard om heen
Belgiëquote:Op maandag 6 juli 2015 23:06 schreef Marcoss het volgende:
Maar goed dat hier de koers geneutraliseerd was..
[ afbeelding ]
Ik denk net wel.quote:
Dumoulin zie je volgens mij op 2:30 zitten. Die zat een stuk verder dan de paal.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:54 schreef ledlamp het volgende:
[..]
Op 5 minuten zie je dat ze bij Tom Dumoulin bezig zijn die daar net naast die paal ligt, staan 4 of 5 man en een brancard om heen
want mensen in goes kunnen goed klimmen?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:12 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Hopelijk verliest Froome vandaag tijd anders vrees ik een saaie Tour. Froome gaat nooit minuten prijsgeven op de klimmen, daar is te goes voor.
Alleen Quintana zou evt tijd op hem kunnen goedmaken.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:12 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Hopelijk verliest Froome vandaag tijd anders vrees ik een saaie Tour. Froome gaat nooit minuten prijsgeven op de klimmen, daar is te goes voor.
Het grootste probleem is dat hij eigenlijk uit het niets van een compleet waardeloze klimmer naar een topklimmer is gegaan, waarbij een ziekte ook een bepaalde rol speelt. Daarnaast is zijn vriendin een behoorlijk vervelend mens, maar dat heeft weinig met Froome te maken.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:14 schreef MaJo het volgende:
Wat hebben jullie tegen froome eigenlijk?
En Dumoulin is een talent maar wordt wel erg gehyped. Mollema, Ten Dam, Gesink en Boom maken allround veel meer kans volgens mij
Dumoulin als ronderenner is ook gewoon onzin heb ik het idee, maar als klassiekerrenner zie ik hem nog wel eens een AGR goed presteren.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen die alleen naar de Tour kijken en dan gaan bepalen wie er overhyped is.
Hij wordt gehyped omdat die een serieuze kans had om een dag in het geel te rijden, dat is 26 jaar geleden. Hij wordt echt niet gehyped voor het eindklassement of de witte trui, daarin zou die nul kansen hebbenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:14 schreef MaJo het volgende:
Wat hebben jullie tegen froome eigenlijk?
En Dumoulin is een talent maar wordt wel erg gehyped. Mollema, Ten Dam, Gesink en Boom maken allround veel meer kans volgens mij
Dus eigenlijk is het meer afgunst dan dat mensen hem echt slecht vinden?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het grootste probleem is dat hij eigenlijk uit het niets van een compleet waardeloze klimmer naar een topklimmer is gegaan, waarbij een ziekte ook een bepaalde rol speelt. Daarnaast is zijn vriendin een behoorlijk vervelend mens, maar dat heeft weinig met Froome te maken.
De manier van koersen van Sky (extreem op de wattages) vind ik ook niet leuk, maar Movistar koerst ook zelden leuk. Verder is Contador een spanjaard, dat helpt bij mij ook mee.
Ten Dam deed het vorig jaar toch (boven verwachting) erg goed? Of was dat een kwestie van gelukquote:Ten Dam is eigenlijk helemaal niet allround, kan redelijk bergop maar that's it eigenlijk. Boom is geen klimmer maar is wel een aardige Vlaams klassiekerrenner en die zijn inderdaad redelijk allround, maar niet voor een klassement. Dumoulin is dat ook wel, met de kanttekening dat ie waarschijnlijk beter is in heuvels en hardrijden maar minder goed in rijden op vreemde wegen (Boom is natuurlijk veldrijden geweest)
Mollema lijkt mij het meest allround gevolgd door Gesink, allebei oke bergop (hoewel Gesink daar jaren weinig heeft laten zien), kunnen aardig aankomen en kunnen redelijk tijdrijden.
Dumoulin had echter een redelijke kans in het klassement voorlopig, hij stond aardig voor op de echte klimmers in het klassement (bijna een minuut) en de muur van Huy is net niet lang genoeg om zoveel te verliezen voor hem denk ik. Had m vandaag inderdaad weer kunnen verliezen.
Als ik alleen maar de tour zou kijken dan zou ik juist meejuichen en er helemaal geen mening over hebben vriendquote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen die alleen naar de Tour kijken en dan gaan bepalen wie er overhyped is.
Kijk hier kan ik iets meequote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:47 schreef Blik het volgende:
[..]
Hij wordt gehyped omdat die een serieuze kans had om een dag in het geel te rijden, dat is 26 jaar geleden. Hij wordt echt niet gehyped voor het eindklassement of de witte trui, daarin zou die nul kansen hebben
Zo kun je het zien, maar wat uit het niets komt is verdacht, heeft het verleden geleerd. Een Bernard Kohl, die uit het niets op het podium van de Tour kwam, zat natuurlijk gewoon volgespoten.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:01 schreef MaJo het volgende:
Dus eigenlijk is het meer afgunst dan dat mensen hem echt slecht vinden? I
Ten Dam kan (kon) top 15 rijden als alles meezit, maar wordt er in de sprint nog op gelegd door een schildpad. En hij kan niet tijdrijden maar dat boeide dit jaar niet zo.quote:Op
dinsdag 7 juli 2015 11:01 schreef MaJo het volgende:
Ten Dam deed het vorig jaar toch (boven verwachting) erg goed? Of was dat een kwestie van geluk En ik snap wel dat het gaaf was geweest als Dumoulin een dagje in het geel had kunnen rijden maar ik kreeg echt het idee dat sommigen hem wel de tour zagen winnen
Want de resultaten van froome waren voordat hij op wiggins moest wachten natuurlijk heel slechtquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo kun je het zien, maar wat uit het niets komt is verdacht, heeft het verleden geleerd. Een Bernard Kohl, die uit het niets op het podium van de Tour kwam, zat natuurlijk gewoon volgespoten.
[..]
Ten Dam kan (kon) top 15 rijden als alles meezit, maar wordt er in de sprint nog op gelegd door een schildpad. En hij kan niet tijdrijden maar dat boeide dit jaar niet zo.
Huh? Ja, dat waren ze inderdaad. Tot die Vuelta waar hij ineens bergjes opknalde alsof het niets was was er echt niets wat er op wees dat hij een goede klimmer was. Hij is verdomme ooit gediskwalificeerd voor stayeren in een bergetappe volgens mijquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Want de resultaten van froome waren voordat hij op wiggins moest wachten natuurlijk heel slecht![]()
Volgens mij is Froome daar nog 85 kg zwaarder.quote:
Als ik afval ben ik ook opeens een topklimmerquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij is Froome daar nog 85 kg zwaarder.
je gaat allicht na wat goede training harder omhoog ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik afval ben ik ook opeens een topklimmer
Zoals? Ik zie namelijk niks, behalve wat etappes waar hij (en alle andere klassementsmannen) wat minuten achter een kopgroep eindigde.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en wat betreft die vuelta, daar is hij ook vaak genoeg op minuten gereden.
Niet eens stayeren, hij hing gewoon letterlijk aan een motor.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Huh? Ja, dat waren ze inderdaad. Tot die Vuelta waar hij ineens bergjes opknalde alsof het niets was was er echt niets wat er op wees dat hij een goede klimmer was. Hij is verdomme ooit gediskwalificeerd voor stayeren in een bergetappe volgens mij
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet eens stayeren, hij hing gewoon letterlijk aan een motor.
AMADOR, BEN JIJ HET???quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik afval ben ik ook opeens een topklimmer
ik heb de uitslagen niet bij de hand, stond mij bij dat hij het daar ook nog wel een paar keer heeft verkloot toch.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoals? Ik zie namelijk niks, behalve wat etappes waar hij (en alle andere klassementsmannen) wat minuten achter een kopgroep eindigde.
Dat heeft hij toen niet nee, hij ging van boutklimmer naar topklimmer.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb de uitslagen niet bij de hand, stond mij bij dat hij het daar ook nog wel een paar keer heeft verkloot toch.
Maar dat is toch bij alle renners wel een beetje zo, om dan meteen met de doping vinger te gaan wijzen. Dat mag alleen bij astana.
dat filmpje van net,ik vind hem niet veel slechter ogen dan contador op Huy gister.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heeft hij toen niet nee, hij ging van boutklimmer naar topklimmer.
Natuurlijk hebben recente jaren wel honderd keer laten zien dat een plotselinge stijging van de prestaties niet dé aanwijzing voor doping is, maar dat van Froome destijds is wel echt enorm opvallend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |