Yep...bovendien is 3/4 van het peloton al weg...de nerveusiteit dat 150 man persé bij de eerste 20 van het peloton wil zitten, zal nu wel een stuk minder zijn.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
En redelijke kans dat het droog blijft.
fixedquote:Op maandag 6 juli 2015 17:46 schreef roos94 het volgende:
Zeer weinig Dione vandaag, uitermate bevredigend
Als 't regent zou dat nog best kunnen gebeuren. Die knakkers van Sky kunnen echt niet sturen.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:47 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Die sky trein mag van mij wel in de afdaling van de Col d'Allos massaal het ravijn in flikkeren![]()
![]()
![]()
Trieste kutploeg
Wie blijft er dan bij Gesink, Bram Tankink?quote:Op maandag 6 juli 2015 17:47 schreef Sheepcidus het volgende:
Sep mag voor zijn eigen kansen gaan morgen
Nee: http://www.letour.fr/le-tour/2015/us/stage-3/classifications.htmlquote:Op maandag 6 juli 2015 17:47 schreef Blik het volgende:
[..]
Mollema, Gesink, Kruijswijk, Kelderman. Laatste 2 waren 58 en 60
Dit was vorige week al bekendquote:Op maandag 6 juli 2015 17:47 schreef Sheepcidus het volgende:
Sep mag voor zijn eigen kansen gaan morgen
Vgm was het niet vertraagd, maar durf het niet met zekerheid te zeggen.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In vertraging? Het hangt er echt om.
Nog steeds lelijk.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:48 schreef ledlamp het volgende:
[..]
zijn skiliften om dat fort te bezoeken
quote:Op maandag 6 juli 2015 17:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als 't regent zou dat nog best kunnen gebeuren. Die knakkers van Sky kunnen echt niet sturen.
1 seconde is het in ieder geval zeker welquote:Op maandag 6 juli 2015 17:47 schreef Aguero het volgende:
http://cyclinghub.tv/post?id=932
Finish bij 11 minuten.
Ik schat ongeveer 2.5quote:Op maandag 6 juli 2015 17:49 schreef Blik het volgende:
[..]
1 seconde is het in ieder geval zeker wel
In dat geval wel, je mag gewoon geen tijd verliezen als Nederlandse klassementsrijders bij die etappequote:Op maandag 6 juli 2015 17:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is niet altijd een kwestie van slapen.
Anders kijk je gewoon even bij de etappe-uitslag...quote:Op maandag 6 juli 2015 17:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee: http://www.letour.fr/le-tour/2015/us/stage-3/classifications.html
Als er voor je wordt gevallen en je geen kant op kan heb je pech.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
In dat geval wel, je mag gewoon geen tijd verliezen als Nederlandse klassementsrijders bij die etappe
Die heeft vandaag met zijn hele ploeg echt geen vrienden gemaakt, wat een walgelijke zooi weerquote:Op maandag 6 juli 2015 17:51 schreef Wombcat het volgende:
Volgens mij staat Froome wel stijf van de stress, paar keer geïrriteerd reageren tegen degene die naast 'm rijdt.
Als ze dat alledrie doen, dan slaat Froome idd helemaal doorquote:Op maandag 6 juli 2015 17:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Contador, Nibali en Quintana wat slim zijn, dan zetten ze een ploegmaat in de buurt van Froome om te irriteren, die staat zo hevig dat ze hem misschien wel een DSQ kunnen aannaaien.
Kan me er wel wat bij voorstellen.. Froome slingert zo dat je er niet bij in het wiel wil, dan ga je er voorbij maar ben je zelf ook niet beter, tja.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Die heeft vandaag met zijn hele ploeg echt geen vrienden gemaakt, wat een walgelijke zooi weer
Dan hebben ze gecorrigeerd, stonden net buiten de 60, 3 keer dubbel checked.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:50 schreef Blik het volgende:
[..]
Anders kijk je gewoon even bij de etappe-uitslag...
En voor de gele trui staan ze 62 en 65
Geesink en Mollema?quote:Op maandag 6 juli 2015 17:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als er voor je wordt gevallen en je geen kant op kan heb je pech.
Hij beukte zich vandaag gewoon letterlijk naar voren, dat rijden na de neutralisatie, het verdient de schoonheidsprijs nietquote:Op maandag 6 juli 2015 17:52 schreef VASND het volgende:
[..]
Kan me er wel wat bij voorstellen.. Froome slingert zo dat je er niet bij in het wiel wil, dan ga je er voorbij maar ben je zelf ook niet beter, tja.
Ik zou dat echt een mooie rol vinden, lekker zuigen, trollen en stierlijk vervelend zijnquote:Op maandag 6 juli 2015 17:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Contador, Nibali en Quintana wat slim zijn, dan zetten ze een ploegmaat in de buurt van Froome om te irriteren, die staat zo hevig dat ze hem misschien wel een DSQ kunnen aannaaien.
quote:Op maandag 6 juli 2015 17:53 schreef ledlamp het volgende:
Hopelijk mept een toeschouwer froome van zn fiets af
Blazen is voldoendequote:Op maandag 6 juli 2015 17:53 schreef ledlamp het volgende:
Hopelijk mept een toeschouwer froome van zn fiets af
Bij de renners waarvan ik al interviews hoorde, stoorden de meesten zich aan de neutralisatie, hoegenaamd niet aan het gedrag van Sky.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij beukte zich vandaag gewoon letterlijk naar voren, dat rijden na de neutralisatie, het verdient de schoonheidsprijs niet
Sean Avery op de fietsquote:Op maandag 6 juli 2015 17:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou dat echt een mooie rol vinden, lekker zuigen, trollen en stierlijk vervelend zijn
Die etappe-uitslag stond al zeker 10 minuten zo onlinequote:Op maandag 6 juli 2015 17:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan hebben ze gecorrigeerd, stonden net buiten de 60, 3 keer dubbel checked.
Als de neutralisatie voorbij is dan is het toch gewoon weer 100% koers? Dat betekend anders gewoon dat ze te vroeg de neutralisatie hebben gestopt.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij beukte zich vandaag gewoon letterlijk naar voren, dat rijden na de neutralisatie, het verdient de schoonheidsprijs niet
quote:Op maandag 6 juli 2015 17:51 schreef Wombcat het volgende:
Volgens mij staat Froome wel stijf van dope
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |