Ik zit volledig aan de lijn van de FA's op dit moment, ik kan mij geen notes meer permitteren.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet ook eigenlijk niet of men je wel in de crew wil. Je maakt er altijd best een teringzooi van op het forum. Als je het leuk lijkt, kan ik wel eens overleggen bij de heren sport en de heren FA's. Moet je wel het NWS-trollen een beetje inperken. Is sowieso voor iedereen leuker denk ik
Een scherpe pen is overigens eerder een prequote:Op zondag 5 juli 2015 23:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zit volledig aan de lijn van de FA's op dit moment, ik kan mij geen notes meer permitteren.
Ik denk dat het beter is om te wachten tot ik nog iets langer heb bewezen dat ik een nette, constructieve poster ben.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een scherpe pen is overigens eerder een pre
Nou kom op, wat zit je precies dwars.quote:
Nooit dus, maar je komt makkelijker in de crew als je niet onbesproken bent (of geldt dat voor het forum)?quote:Op zondag 5 juli 2015 23:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is om te wachten tot ik nog iets langer heb bewezen dat ik een nette, constructieve poster ben.
Omdat:quote:Op zondag 5 juli 2015 23:05 schreef LTVDK het volgende:
Deel 5 alweer ... Wanneer is de fanclub nou een opgericht Fokker?
Tem is toevallig de beste POL-mod die ik heb meegemaakt. Het mag geen geheim zijn dat users in POL en NWS nogal eens in de clinch lagen in het verleden en er een gespannen relatie was tussen de twee fora. Nergens last meer van sinds Tem mod is.quote:
Jij jouw mening, ik de mijne. Ok, Tim?quote:Op zondag 5 juli 2015 23:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tem is toevallig de beste POL-mod die ik heb meegemaakt. Het mag geen geheim zijn dat users in POL en NWS nogal eens in de clinch lagen en er een gespannen relatie was tussen de twee fora. Nergens last meer van sinds Tem mod is.
Inderdaad ja.quote:
Deze post geef ik 10 punten!quote:Op zondag 5 juli 2015 23:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tem is toevallig de beste POL-mod die ik heb meegemaakt. Het mag geen geheim zijn dat users in POL en NWS nogal eens in de clinch lagen in het verleden en er een gespannen relatie was tussen de twee fora. Nergens last meer van sinds Tem mod is.
Ik heb een stuk minder last van Tem sinds hij FA is, dus wanneer wordt Specu FA?quote:Op zondag 5 juli 2015 23:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tem is toevallig de beste POL-mod die ik heb meegemaakt. Het mag geen geheim zijn dat users in POL en NWS nogal eens in de clinch lagen in het verleden en er een gespannen relatie was tussen de twee fora. Nergens last meer van sinds Tem mod is.
quote:Op zondag 5 juli 2015 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij jouw mening, ik de mijne. Ok, Tim?
Redactie FP toevallig?quote:
Goed zo timmmmm, ik heb nu 3 weken vrij en ik ga dan ook elke dag lekker sporten. Gelukkig wordt het ook lekker weer, gewoon zonnig en warm. Het wordt fantastisch.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:10 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik ga vanaf morgen weer beginnen met fitnessen. Ik heb er geen zin in
Tem doet het inderdaad prima. Hexagon ook hoor. Nu vergeet ik volgens mij nog een derde mod, maar ik bedoel daarmee niet te zeggen dat die het slecht doet.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga weer wat strenger voor mezelf zijn in mijn vakantie. 3x in de week fitnessen en 3x in de week een uurtje wandelen of fietsen.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goed zo timmmmm, ik heb nu 3 weken vrij en ik ga dan ook elke dag lekker sporten. Gelukkig wordt het ook lekker weer, gewoon zonnig en warm. Het wordt fantastisch.
Harry als FA?! Dat zou wat zijn. Die gaat bij elke ban gifjes naar gebanden sturen.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een stuk minder last van Tem sinds hij FA is, dus wanneer wordt Specu FA?
Topshow. Is je doel al in zicht?quote:Op zondag 5 juli 2015 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga weer wat strenger voor mezelf zijn in mijn vakantie. 3x in de week fitnessen en 3x in de week een uurtje wandelen of fietsen.
Recreatief natuurlijk, ik ga er mijn kuiten niet voor scheren
Vals, dit.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tem doet het inderdaad prima. Hexagon ook hoor. Nu vergeet ik volgens mij nog een derde mod, maar ik bedoel daarmee niet te zeggen dat die het slecht doet.
Dat staat buiten kijf natuurlijk.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:13 schreef timmmmm het volgende:
Volgens mij hebben we inmiddels wel weer genoeg mods beoordeeld. Specularium blijft natuurlijkgewoon kut.
Nah ik vind hem wel een goeie gozer hoor.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:13 schreef timmmmm het volgende:
Volgens mij hebben we inmiddels wel weer genoeg mods beoordeeld. Specularium blijft natuurlijkgewoon kut.
Nee. Anders moet ik eerst weer opzoeken wie die derde mod ook alweer is. En daar ben ik te lui voor.quote:
Nee. De eerste 10 kilo inmiddels wel in zicht, maar ik wil me komende tijd meer richten op fit worden dan op diehard afvallen. Afgelopen tijd een crashdieet gehad waardoor ik 6.5 kilo afgevallen ben, daarbij nog 2 eerdere kilo's. nu weer even spieropbouw terwijl ik op gewicht blijft. Dat is in ieder geval het doelquote:
Harry gaat jou gewoon doen vergeten in NWS, let maar op.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:13 schreef timmmmm het volgende:
Frutselquote:Op zondag 5 juli 2015 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Anders moet ik eerst weer opzoeken wie die derde mod ook alweer is. En daar ben ik te lui voor.
Ik ga harry gewoon ook inlijven bij de FP. Met zijn allen lekker stukjes schrijvenquote:Op zondag 5 juli 2015 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Harry gaat jou gewoon doen vergeten in NWS, let maar op.
Klinkt goed, ik zal je zoveel mogelijk aanmoedigen.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. De eerste 10 kilo inmiddels wel in zicht, maar ik wil me komende tijd meer richten op fit worden dan op diehard afvallen. Afgelopen tijd een crashdieet gehad waardoor ik 6.5 kilo afgevallen ben, daarbij nog 2 eerdere kilo's. nu weer even spieropbouw terwijl ik op gewicht blijft. Dat is in ieder geval het doel
Krijg je wel 3 weken lang exact hetzelfde stukje van hem waarschijnlijk.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga harry gewoon ook inlijven bij de FP. Met zijn allen lekker stukjes schrijven
specukoos zou meer wat zijn voor de weblog. De hele dag lekker gifjes plaatsen, 20x dezelfdequote:Op zondag 5 juli 2015 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je wel 3 weken lang exact hetzelfde stukje van hem waarschijnlijk.
Zeker 3 keer zo hard mogelijk in zijn ballen trappen.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:17 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
Even een sportgifje voor Manuela
Hoi Mani.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeker 3 keer zo hard mogelijk in zijn ballen trappen.
Misschien alleen in Scorito, maar ik heb nog andere opties.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi Mani.
Zou jij Quintana spelen voor morgen?
Joop mods stemmen GroenLinks.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:21 schreef Specularium het volgende:
Lekker reacties verwijderen en SP stemmen als een echte JOOP mod.
Volgens mij zou Harry dat prima kunnen. Alleen de koppen boven berichten gaan er anders uitzien:quote:Op zondag 5 juli 2015 23:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga harry gewoon ook inlijven bij de FP. Met zijn allen lekker stukjes schrijven
Ik heb alle plussen en minnen tegen elkaar afgewogen en ik weet genoeg.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien alleen in Scorito, maar ik heb nog andere opties.
Dat laatste bericht ben ik wel benieuwd naarquote:Op zondag 5 juli 2015 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij zou Harry dat prima kunnen. Alleen de koppen boven berichten gaan er anders uitzien:
- Topshow: Grieken zeggen NEE
- Zie 50PLUS eens belangrijk doen mensen
- Ik ga spaghetti maken
- Tien redenen waarom LTDKV niet deugt
Eerste twee titels zouden gewoon kunnenquote:Op zondag 5 juli 2015 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij zou Harry dat prima kunnen. Alleen de koppen boven berichten gaan er anders uitzien:
- Topshow: Grieken zeggen NEE
- Zie 50PLUS eens belangrijk doen mensen
- Ik ga spaghetti maken
- Tien redenen waarom LTDKV niet deugt
4e ook wel.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eerste twee titels zouden gewoon kunnen
Dit klopt natuurlijk gewoon.quote:
Ik weet het ook niet zo goed verder.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tourcoach is wel kut om te kiezen. Heb teveel appeltjes op het oog.
Fascist.quote:
Ja met jou als FP-mod heeft heel de crew binnen een week een permban, kun je zelf alle stukjes gaan tikkenquote:
Morgen wordt ook weer kut, ik voel het aan alles.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent duidelijk van het pad af na je dramatische dag vandaag.
Nou nou nou, in Tourcoach en Cyclingmaster kan je prima scoren.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Morgen wordt ook weer kut, ik voel het aan alles.
Gewoon aanklikken. De link werkt...quote:Op zondag 5 juli 2015 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat laatste bericht ben ik wel benieuwd naar
Je punt is?quote:Op zondag 5 juli 2015 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met jou als FP-mod heeft heel de crew binnen een week een permban, kun je zelf alle stukjes gaan tikken.
Jij weet brah.quote:
LOL. Dat is mijn team op mijn werk!quote:
LOLquote:Op zondag 5 juli 2015 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
LOL. Dat is mijn team op mijn werk!
Sinds wanneer heb ik een punt? Wat zijn dat nou weer voor vreemde bevooroordeelde aannames.quote:
True, true.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik een punt? Wat zijn dat nou weer voor vreemde bevooroordeelde aannames.
Smaakte de iftar een beetje trouwens?quote:
F1quote:Op zondag 5 juli 2015 23:45 schreef Specularium het volgende:
Is er nog iets wat ik op uitzending gemist moet kijken?
Studio Tour.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:45 schreef Specularium het volgende:
Onderweg naar morgen.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:45 schreef Specularium het volgende:
Vandaar dat je zo aan het ijlen bent ...quote:
Je kunt nu naar NPO3 kijken daar is iets over het North Sea Jazz Festival.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:45 schreef Specularium het volgende:
Ik ben helemaal niet labielquote:Op zondag 5 juli 2015 23:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik word gestalkt door labiele wijven, wat verwacht je.
JIJ? Mocht je willen..quote:Op zondag 5 juli 2015 23:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik word gestalkt door labiele wijven, wat verwacht je.
Laatste keer dat ik keek niet nee?quote:
Ik heb gisteren Danny Vera live gezien, maar live is het wel leuk.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt nu naar NPO3 kijken daar is iets over het North Sea Jazz Festival.
Gevoel voor humor kan jou niet worden ontzegd.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt nu naar NPO3 kijken daar is iets over het North Sea Jazz Festival.
Nope, nog steeds onbesnedenquote:
Ja he? Vond ik dus ook. VInd hem ook echt een goede stem hebben. Ik vond het iets te warm en bij nader inzien toen ik de menigte zag op tv ook veel te druk om te gaan.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Danny Vera live gezien, maar live is het wel leuk.
Nee joh prima muziek, al vind ik neit alles goed natuurlijk.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gevoel voor humor kan jou niet worden ontzegd.
Nee... het was meer zo dat ik jou nog niet geboeid naar North Sea Jazz zie zitten kijken. Maar kennelijk toch wel, dus.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:49 schreef Specularium het volgende:
Nu gaat Efteling weer heel elitair doen over muziek.
Ik bedoelde eigenlijk meer dat je dat aan Harry adviseert...quote:Op zondag 5 juli 2015 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh prima muziek, al vind ik neit alles goed natuurlijk.
Ik ga dat niet kijken hoor.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee... het was meer zo dat ik jou nog niet geboeid naar North Sea Jazz zie zitten kijken. Maar kennelijk toch wel, dus.
Jij vond het wel lekker zeker toen je velletje er af werd geknipt?quote:
Goeie quote, die moeten we doorzetten.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 5 juli 2015 23:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zo gretig....
Too young to remember.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij vond het wel lekker zeker toen je velletje er af werd geknipt?
Oeiquote:Op zondag 5 juli 2015 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij vond het wel lekker zeker toen je velletje er af werd geknipt?
Owquote:Op zondag 5 juli 2015 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer dat je dat aan Harry adviseert...
NPquote:Op zondag 5 juli 2015 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel joh, gewoon blijven ruziemaken met iedereen.
Ja daarom ga ik nu niet meer aan zulke onzin beginnen.quote:
omdat oude lul?quote:Op zondag 5 juli 2015 23:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom ga ik nu niet meer aan zulke onzin beginnen.
Noem je mij nou gewoon oud?quote:
Ik zal eens even op de stoere nieuwe site van NPO 3 kijken: http://www.npo.nl/npo3quote:Op zondag 5 juli 2015 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
OwNou volgens mij houdt hij ook wel van muziek hoor. En het is niet alleen maar jazz.
Mijn hemel wat een drukke site is dat. Alleen die kleur al en al die verschillende foto's/beelden. Denk dat ik er te oud voor benquote:Op zondag 5 juli 2015 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal eens even op de stoere nieuwe site van NPO 3 kijken: http://www.npo.nl/npo3
Nee dan is het goed, gezien de samenstelling op dit moment lijkt oud niet de geschiktste term om mij te omschrijven.quote:
Ik sta open voor suggesties?quote:Op maandag 6 juli 2015 00:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan is het goed, gezien de samenstelling op dit moment lijkt oud niet de geschiktste term om mij te omschrijven.
Het viel mij deze week op. Het wijkt af van de overige "live"-pagina's bij de NPO.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn hemel wat een drukke site is dat. Alleen die kleur al en al die verschillende foto's/beelden. Denk dat ik er te oud voor ben
Voor zulk soort dingen kun je beter Mani vragen ...quote:
Wat een kutsite, voor hipsterige knaagwortels.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal eens even op de stoere nieuwe site van NPO 3 kijken: http://www.npo.nl/npo3
Mag hij je nog minder dan ik?quote:Op maandag 6 juli 2015 00:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor zulk soort dingen kun je beter Mani vragen ...
Hij doet altijd aardig, dat vind ik nogal verdacht.quote:
De NPO denkt dat druk hetzelfde is als 'modern'.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het viel mij deze week op. Het wijkt af van de overige "live"-pagina's bij de NPO.
Spreek hem daarop aan, kan natuurlijk niet zo.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij doet altijd aardig, dat vind ik nogal verdacht.
Ik wil alleen maar dat iedereen mij aardig vindt.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij doet altijd aardig, dat vind ik nogal verdacht.
Nou en.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar dat iedereen mij aardig vindt.
Fanboy?quote:Op maandag 6 juli 2015 00:13 schreef Fokker89 het volgende:
Zelfs Danny post LTDKV![]()
FB / Is FOK! echt het afvoerputje van het internet geworden? #13
quote:Op maandag 6 juli 2015 00:13 schreef Fokker89 het volgende:
Dat er geen TR op deze toppa staatquote:Op maandag 6 juli 2015 00:13 schreef Fokker89 het volgende:
Is een van de duizenden lurkers hier.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:13 schreef Fokker89 het volgende:
Die wacht natuurlijk tot LTDKV in de fout gaat, dan kan hij een permaban aan die jongen uitdelen.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is een van de duizenden lurkers hier.
Gewoon fijn werken, ken je dat?quote:
Dat zou wat zijn. Duizenden mensen die deze bagger lezen zonder ooit mee te posten.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is een van de duizenden lurkers hier.
Niet te veel zwaaien! anders heb je Pro-fit gel nodig.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn. Duizenden mensen die deze bagger lezen zonder ooit mee te posten.
Even zwaaien naar onze fans...
Wat is deze? Ben je door de commercie bevangen of zo?quote:Op maandag 6 juli 2015 00:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niet te veel zwaaien! anders heb je Pro-fit gel nodig.
[ afbeelding ]
Profit, voor soepele spieren en gewrichten.
quote:Op maandag 6 juli 2015 00:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is deze? Ben je door de commercie bevangen of zo?
quote:Op maandag 6 juli 2015 00:31 schreef Fokker89 het volgende:
Ik hoop dat ik hier geld mee kan verdienen.
Al die lurkers hier.
quote:De Fiji-eilanden hebben zondag (zondagnacht Nederlandse tijd) tijdens de Pacific Games met 38-0 van Micronesië gewonnen.
De eilanden zeggen daarmee het doelsaldo-record van Australië verbroken te hebben. In 2001 won de Australische ploeg met 31-0 van Amerikaans Samoa.
Of de FIFA deze overwinning ook als een nieuw record beschouwt, is de vraag. De wedstrijd vond plaats tijdens de Pacific Olympics en werd behaald door teams onder de 23 jaar.
Tijdens de rust stond het al 21-0 voor Fiji. Met in totaal tien goals op zijn naam was Antonio Tuivuna topscorer.
De Pacific Games worden in Papoea-Nieuw-Guinea gehouden. Het is, net als het WK voetbal, een sportevenement dat om de vier jaar wordt gehouden. Ploegen kunnen zich hierbij kwalificeren voor de Olympische Spelen.
Micronesië verloor eerder al met 30-0 van Tahiti.
quote:
Waar is datquote:
Hmm, ik vind de Shell hier toch wel wat indrukwekkender, zeker als je 's nachts over de Moerdijkbrug rijdt ziet het er tof uitquote:
Daar wonenquote:Op maandag 6 juli 2015 11:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, ik vind de Shell hier toch wel wat indrukwekkender, zeker als je 's nachts over de Moerdijkbrug rijdt ziet het er tof uit
Hier ligt het een beetje aan de omstandigheden en op welk punt je staat. Als ze gaan affakkelen is het wel mooi hoor.quote:Op maandag 6 juli 2015 11:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, ik vind de Shell hier toch wel wat indrukwekkender, zeker als je 's nachts over de Moerdijkbrug rijdt ziet het er tof uit
Ach, hier sloopt de lokale bevolking de stad tenminste nietquote:
Heb je een punt ja.quote:Op maandag 6 juli 2015 11:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach, hier sloopt de lokale bevolking de stad tenminste niet
Eén jongedame van de Tata familie was ook te gast op het huwelijk.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2015 12:00 schreef Peunage het volgende:
Er waren zeker veel tata's... snap je'm? Tata's? Vraag maar aan Yasmina.
quote:Op maandag 6 juli 2015 12:00 schreef Peunage het volgende:
Er waren zeker veel tata's... snap je'm? Tata's? Vraag maar aan Yasmina.
quote:
Die mensen hebben money, G.quote:Op maandag 6 juli 2015 11:43 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Eén jongedame van de Tata familie was ook te gast op het huwelijk.
Niet dat ik haar gesproken heb of zo.
Dat ding gaat hier alleen maar af tijdens tests. Want als er hier iets ontploft zitten er vreemd genoeg geen schadelijke stoffen in de luchtquote:
geen*quote:Op maandag 6 juli 2015 12:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ding gaat hier alleen maar af tijdens tests. Want als er hier iets ontploft zitten er vreemd genoeg schadelijke stoffen in de lucht.
Dat jaquote:
Haha, als je denk dat dat niet schadelijk is...quote:Op maandag 6 juli 2015 12:11 schreef YokiKater het volgende:
Tuurlijk komen er dan schadelijke stoffen vrij, maar niet in gevaarlijke concentraties. Bij die Chemie-Pack brand is er ook uitvoerig gemeten, zelfs door Defensie.
Mocht het wel link worden dan wordt daar echt wel naar gehandeld.
We zullen zien. Ik ben daar toendertijd in het topic over die brand uitgebreid op in gegaan. Geen zin om dat weer te doen.quote:Op maandag 6 juli 2015 12:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Haha, als je denk dat dat niet schadelijk is...
Zoiets hoor je over 20-30 jaar nog wel.
Vluchtige organische stoffen .. Die shit is verdampt man. Het water/bluswater in de directe omgeving is een ander verhaal.quote:Op maandag 6 juli 2015 12:13 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben geen BNW'er, maar die zooi die daar vrij kwam is meer dan wij mogen weten.
Er lag daar wel wat meer zooi opgeslagen, en vooral veel verontreinigde stoffen die op zichzelf al zwaar giftig zijn, dat was echt geen gezond spul. Gelukkig stond de wind voor mij toen wel de goede kant op dus niet echt last van gehad.quote:Op maandag 6 juli 2015 12:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vluchtige organische stoffen .. Die shit is verdampt man. Het water/bluswater in de directe omgeving is een ander verhaal.
We hadden toen wel een geweldige burgemeesterquote:Op maandag 6 juli 2015 12:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Haha, als je denk dat dat niet schadelijk is...
Zoiets hoor je over 20-30 jaar nog wel.
quote:Op maandag 6 juli 2015 12:19 schreef Fokker89 het volgende:
Daarbij heb ik wetk waarbij ik genoeg kan FOK!ken onderweg
Ja, ik weet er wel wat van. Chemie-Pack was een leverancier voor een bedrijf waar ik 1,5 jaar heb gewerkt. Ik heb met heel wat van die rotzooi gewerkt en heb ook een certificaat om met gevaarlijke stoffen te werken.quote:Op maandag 6 juli 2015 12:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er lag daar wel wat meer zooi opgeslagen, en vooral veel verontreinigde stoffen die op zichzelf al zwaar giftig zijn, dat was echt geen gezond spul. Gelukkig stond de wind voor mij toen wel de goede kant op dus niet echt last van gehad.
[..]
We hadden toen wel een geweldige burgemeester
Toeschouwers die direct in de rook hebben gestaan misschien.quote:Op maandag 6 juli 2015 12:21 schreef Fokker89 het volgende:
Over 20-30 jaar vallen er daar wel een paar honderd extra om met longziektes.
Ja srs, dat bedrijf zit in Emmeloord, en ze hebben gewoon klanten in Zuid Limburg, dan ben je zo 3 uir onderweg, en als ik dan niet hoef te rijden...quote:
Als je ziet hoeveel er toen is opgebrand zal er ook wel genoeg zooi de lucht in zijn gegaan. Urenlang gitzwarte rook, dat zijn echt niet alleen vluchtige organische stoffenquote:Op maandag 6 juli 2015 12:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik weet er wel wat van. Chemie-Pack was een leverancier voor een bedrijf waar ik 1,5 jaar heb gewerkt. Ik heb met heel wat van die rotzooi gewerkt en heb ook een certificaat om met gevaarlijke stoffen te werken.
Ja er lag rotzooi, zwaar ongezond.. maar wat er de lucht in is gegaan is lang niet zo schadelijk als iedereen denkt. Wat ik zeg verdampt er sowieso al een hele hoop heel snel. Maar dat water wat vervuild is geraakt in de directe omgeving dat was wel pure narigheid. Dat was ook mooi te zien aan de handen van de reporter die met een plastic bekertje een monster ging nemen .. de verstandige man
Die zwarte rook is ook te verklaren, er stonden heul veul IBC's.quote:Op maandag 6 juli 2015 12:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel er toen is opgebrand zal er ook wel genoeg zooi de lucht in zijn gegaan. Urenlang gitzwarte rook, dat zijn echt niet alleen vluchtige organische stoffen. Toen er een paar weken terug weer wat ontploft op Moerdijk ben ik door de rookwolk heengereden, gelijk heel mijn auto smerig en daarna koppijn
Waren wel mooie plaatjes bij CP trouwens
[ afbeelding ]
Nee hoor, dat is niet schadelijk.quote:Op maandag 6 juli 2015 12:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel er toen is opgebrand zal er ook wel genoeg zooi de lucht in zijn gegaan. Urenlang gitzwarte rook, dat zijn echt niet alleen vluchtige organische stoffen. Toen er een paar weken terug weer wat ontploft op Moerdijk ben ik door de rookwolk heengereden, gelijk heel mijn auto smerig en daarna koppijn
Waren wel mooie plaatjes bij CP trouwens
[ afbeelding ]
Dat beetje kunststof van die IBC's staat natuurlijk niet echt in verhouding met de inhoud er vanquote:Op maandag 6 juli 2015 12:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die zwarte rook is ook te verklaren, er stonden heul veul IBC's.
Een groot gedeelte was leeg.quote:Op maandag 6 juli 2015 12:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat beetje kunststof van die IBC's staat natuurlijk niet echt in verhouding met de inhoud er van
Maar IBC's ontploffen meestal niet als ze leeg zijnquote:
Neuh, maar je weet zelf ook wel wat er wel ontploft is.quote:Op maandag 6 juli 2015 12:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar IBC's ontploffen meestal niet als ze leeg zijn
Ja opslagtanks waarin de meest vervuilde zooi in was geflikkerdquote:Op maandag 6 juli 2015 12:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Neuh, maar je weet zelf ook wel wat er wel ontploft is.
Ja, en dat was echt wel narigheid. Carcinogene stoffen en zelfs mutagene stoffen, maar het gaat er om in welke concentraties dat in die wolk zat en in hoeverre mensen daaraan zijn blootgesteld. Dat is allemaal gemeten.quote:Op maandag 6 juli 2015 12:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja opslagtanks waarin de meest vervuilde zooi in was geflikkerd
Oftewel de brandweermannen die de brand hebben geblust vallen binnen 15 jaar dood neerquote:Op maandag 6 juli 2015 13:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, en dat was echt wel narigheid. Carcinogene stoffen en zelfs mutagene stoffen, maar het gaat er om in welke concentraties dat in die wolk zat en in hoeverre mensen daaraan zijn blootgesteld. Dat is allemaal gemeten.
Er hebben daar zat mensen rondgelopen zonder de juiste PBM's ja.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oftewel de brandweermannen die de brand hebben geblust vallen binnen 15 jaar dood neer
zelfde als elke andere dagquote:
joh houd je kopquote:
Fijn om te horen, jouw leven is echt een groot feest of niet haha.quote:
wel juistquote:Op maandag 6 juli 2015 14:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Fijn om te horen, jouw leven is echt geen groot feest of niet haha.
Oh dat was een typo, er had een moeten staan.quote:
bierquote:
Ok, ik ken mensen die dat niet op prijs zouden stellen.quote:
Ik ben de laatste die daar iets over mag zeggen, op een bierfestival vorige week heb ik alleen maar bij de cider stand gedronken.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:10 schreef Fokker89 het volgende:
Mani gaat nu zeggen dat amstel geen bier is.
dat moeten ze zelf weten, zolang ik maar kan genietenquote:Op maandag 6 juli 2015 14:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok, ik ken mensen die dat niet op prijs zouden stellen.
Uiteraard!quote:Op maandag 6 juli 2015 14:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat moeten ze zelf weten, zolang ik maar kan genieten
Tally is het met me eens
Ik las dus net dat mensen push-berichten op hun telefoon krijgen, hierover. Terwijl dit elk jaar weer gebeurt. Ze sturen honderden fietsers tegelijk een weg op en zijn dan kennelijk verbaasd als het een keertje misgaat en er vallen er een paar.quote:
Jeps kreeg er 2... Van nos en AD.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik las dus net dat mensen push-berichten op hun telefoon krijgen, hierover. Terwijl dit elk jaar weer gebeurt. Ze sturen honderden fietsers tegelijk een weg op en zijn dan kennelijk verbaasd als het een keertje misgaat en er vallen er een paar.
Ja maar er zittuh nederlanduhrs bij, das egt supererrug!!!quote:Op maandag 6 juli 2015 16:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik las dus net dat mensen push-berichten op hun telefoon krijgen, hierover. Terwijl dit elk jaar weer gebeurt. Ze sturen honderden fietsers tegelijk een weg op en zijn dan kennelijk verbaasd als het een keertje misgaat en er vallen er een paar.
Kijk hem weer lekker multicultureel doen.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het lijkt me gezien de namen een Turkse/Arabische bakkerij, die bakken het meeste gewoon zelf. En gezien het weer de tijd van het jaar is, moet dat brood er wel extra vroeg zijn
Probeert gewoon in het broekje van Fatima te komen.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk hem weer lekker multicultureel doen.
Goed he!quote:Op maandag 6 juli 2015 16:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk hem weer lekker multicultureel doen.
quote:Op maandag 6 juli 2015 16:37 schreef Viro het volgende:
Lekker voor hun, hoop dat er nog meer keihard op hun bek gaan
Ik wil wel voor je in de plaats.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:17 schreef Peunage het volgende:
Morgen naar Moviepark Germany. Helemaal geen zin in om eerlijk te zijn.
Oh dacht het gratiesch was.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
50 eurno's. Met hotel en 2 dagen toegang.
Tatta.quote:
Waarom ga je dan?quote:Op maandag 6 juli 2015 17:17 schreef Peunage het volgende:
Morgen naar Moviepark Germany. Helemaal geen zin in om eerlijk te zijn.
Misschien was ik een beetje sarcastisch Jasmijn.quote:
Wel een beetje sadistisch hoor, in het bijzijn van die vogels gaan zitten eten terwijl zij nog tot zonsondergang moeten wachten...quote:Op maandag 6 juli 2015 18:32 schreef Uccie het volgende:
Pfff ik dacht even dat mijn vogel een moslim was, hij heeft 3 vrouwen en die mogen niet voor in de kooi zitten, maar zijn hoofdvrouw kwam net gewoon een keihare kopstoot geven #teamopzij.
En ik eet pizza, zo'n hipster met creme fraiche en geen tomaat, omdat het kan.
Nee ze eten ook, dus ik denk dat ze gewoon gereformeerd zijn ofzo.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel een beetje sadistisch hoor, in het bijzijn van die vogels gaan zitten eten terwijl zij nog tot zonsondergang moeten wachten...
Flammkuchenquote:Op maandag 6 juli 2015 18:32 schreef Uccie het volgende:
Pfff ik dacht even dat mijn vogel een moslim was, hij heeft 3 vrouwen en die mogen niet voor in de kooi zitten, maar zijn hoofdvrouw kwam net gewoon een keihare kopstoot geven #teamopzij.
En ik eet pizza, zo'n hipster met creme fraiche en geen tomaat, omdat het kan.
Typisch gereformeerde streken, inderdaad. Zeggen dat je geen tv hebt, maar stiekem toch kijken.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ze eten ook, dus ik denk dat ze gewoon gereformeerd zijn ofzo.
Nou, dit is de wagner steenoven, maar het is eigenlijk hetzelfde.quote:
Ja en er is ook meer huiselijk geweld. Wel van beide kanten, dus mogelijk katholiek.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Typisch gereformeerde streken, inderdaad. Zeggen dat je geen tv hebt, maar stiekem toch kijken.
Hebben de kleine al seks gehad?quote:Op maandag 6 juli 2015 18:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en er is ook meer huiselijk geweld. Wel van beide kanten, dus mogelijk katholiek.
Nog niet, maar ze zijn nu ook al volwassen.....mormonen dan misschien.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hebben de kleine al seks gehad?
Dan is het zeker katholiek
Ze mogen geen seks als ik in de kamer ben en daar houden ze zich ook aan, mijn moeder vond het heel zielig.quote:
En andersom?quote:Op maandag 6 juli 2015 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze mogen geen seks als ik in de kamer ben en daar houden ze zich ook aan, mijn moeder vond het heel zielig.
nee ijshockeyers vallen niet van hun fietsquote:
Gaan ze wel van hun stokje?quote:Op maandag 6 juli 2015 19:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ijshockeyers vallen niet van hun fiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |