Ik zit volledig aan de lijn van de FA's op dit moment, ik kan mij geen notes meer permitteren.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet ook eigenlijk niet of men je wel in de crew wil. Je maakt er altijd best een teringzooi van op het forum. Als je het leuk lijkt, kan ik wel eens overleggen bij de heren sport en de heren FA's. Moet je wel het NWS-trollen een beetje inperken. Is sowieso voor iedereen leuker denk ik
Een scherpe pen is overigens eerder een prequote:Op zondag 5 juli 2015 23:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zit volledig aan de lijn van de FA's op dit moment, ik kan mij geen notes meer permitteren.
Ik denk dat het beter is om te wachten tot ik nog iets langer heb bewezen dat ik een nette, constructieve poster ben.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een scherpe pen is overigens eerder een pre
Nou kom op, wat zit je precies dwars.quote:
Nooit dus, maar je komt makkelijker in de crew als je niet onbesproken bent (of geldt dat voor het forum)?quote:Op zondag 5 juli 2015 23:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is om te wachten tot ik nog iets langer heb bewezen dat ik een nette, constructieve poster ben.
Omdat:quote:Op zondag 5 juli 2015 23:05 schreef LTVDK het volgende:
Deel 5 alweer ... Wanneer is de fanclub nou een opgericht Fokker?
Tem is toevallig de beste POL-mod die ik heb meegemaakt. Het mag geen geheim zijn dat users in POL en NWS nogal eens in de clinch lagen in het verleden en er een gespannen relatie was tussen de twee fora. Nergens last meer van sinds Tem mod is.quote:
Jij jouw mening, ik de mijne. Ok, Tim?quote:Op zondag 5 juli 2015 23:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tem is toevallig de beste POL-mod die ik heb meegemaakt. Het mag geen geheim zijn dat users in POL en NWS nogal eens in de clinch lagen en er een gespannen relatie was tussen de twee fora. Nergens last meer van sinds Tem mod is.
Inderdaad ja.quote:
Deze post geef ik 10 punten!quote:Op zondag 5 juli 2015 23:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tem is toevallig de beste POL-mod die ik heb meegemaakt. Het mag geen geheim zijn dat users in POL en NWS nogal eens in de clinch lagen in het verleden en er een gespannen relatie was tussen de twee fora. Nergens last meer van sinds Tem mod is.
Ik heb een stuk minder last van Tem sinds hij FA is, dus wanneer wordt Specu FA?quote:Op zondag 5 juli 2015 23:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tem is toevallig de beste POL-mod die ik heb meegemaakt. Het mag geen geheim zijn dat users in POL en NWS nogal eens in de clinch lagen in het verleden en er een gespannen relatie was tussen de twee fora. Nergens last meer van sinds Tem mod is.
quote:Op zondag 5 juli 2015 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij jouw mening, ik de mijne. Ok, Tim?
Redactie FP toevallig?quote:
Goed zo timmmmm, ik heb nu 3 weken vrij en ik ga dan ook elke dag lekker sporten. Gelukkig wordt het ook lekker weer, gewoon zonnig en warm. Het wordt fantastisch.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:10 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik ga vanaf morgen weer beginnen met fitnessen. Ik heb er geen zin in
Tem doet het inderdaad prima. Hexagon ook hoor. Nu vergeet ik volgens mij nog een derde mod, maar ik bedoel daarmee niet te zeggen dat die het slecht doet.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga weer wat strenger voor mezelf zijn in mijn vakantie. 3x in de week fitnessen en 3x in de week een uurtje wandelen of fietsen.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goed zo timmmmm, ik heb nu 3 weken vrij en ik ga dan ook elke dag lekker sporten. Gelukkig wordt het ook lekker weer, gewoon zonnig en warm. Het wordt fantastisch.
Harry als FA?! Dat zou wat zijn. Die gaat bij elke ban gifjes naar gebanden sturen.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een stuk minder last van Tem sinds hij FA is, dus wanneer wordt Specu FA?
Topshow. Is je doel al in zicht?quote:Op zondag 5 juli 2015 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga weer wat strenger voor mezelf zijn in mijn vakantie. 3x in de week fitnessen en 3x in de week een uurtje wandelen of fietsen.
Recreatief natuurlijk, ik ga er mijn kuiten niet voor scheren
Vals, dit.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tem doet het inderdaad prima. Hexagon ook hoor. Nu vergeet ik volgens mij nog een derde mod, maar ik bedoel daarmee niet te zeggen dat die het slecht doet.
Dat staat buiten kijf natuurlijk.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:13 schreef timmmmm het volgende:
Volgens mij hebben we inmiddels wel weer genoeg mods beoordeeld. Specularium blijft natuurlijkgewoon kut.
Nah ik vind hem wel een goeie gozer hoor.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:13 schreef timmmmm het volgende:
Volgens mij hebben we inmiddels wel weer genoeg mods beoordeeld. Specularium blijft natuurlijkgewoon kut.
Nee. Anders moet ik eerst weer opzoeken wie die derde mod ook alweer is. En daar ben ik te lui voor.quote:
Nee. De eerste 10 kilo inmiddels wel in zicht, maar ik wil me komende tijd meer richten op fit worden dan op diehard afvallen. Afgelopen tijd een crashdieet gehad waardoor ik 6.5 kilo afgevallen ben, daarbij nog 2 eerdere kilo's. nu weer even spieropbouw terwijl ik op gewicht blijft. Dat is in ieder geval het doelquote:
Harry gaat jou gewoon doen vergeten in NWS, let maar op.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:13 schreef timmmmm het volgende:
Frutselquote:Op zondag 5 juli 2015 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Anders moet ik eerst weer opzoeken wie die derde mod ook alweer is. En daar ben ik te lui voor.
Ik ga harry gewoon ook inlijven bij de FP. Met zijn allen lekker stukjes schrijvenquote:Op zondag 5 juli 2015 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Harry gaat jou gewoon doen vergeten in NWS, let maar op.
Klinkt goed, ik zal je zoveel mogelijk aanmoedigen.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. De eerste 10 kilo inmiddels wel in zicht, maar ik wil me komende tijd meer richten op fit worden dan op diehard afvallen. Afgelopen tijd een crashdieet gehad waardoor ik 6.5 kilo afgevallen ben, daarbij nog 2 eerdere kilo's. nu weer even spieropbouw terwijl ik op gewicht blijft. Dat is in ieder geval het doel
Krijg je wel 3 weken lang exact hetzelfde stukje van hem waarschijnlijk.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga harry gewoon ook inlijven bij de FP. Met zijn allen lekker stukjes schrijven
specukoos zou meer wat zijn voor de weblog. De hele dag lekker gifjes plaatsen, 20x dezelfdequote:Op zondag 5 juli 2015 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je wel 3 weken lang exact hetzelfde stukje van hem waarschijnlijk.
Zeker 3 keer zo hard mogelijk in zijn ballen trappen.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:17 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
Even een sportgifje voor Manuela
Hoi Mani.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeker 3 keer zo hard mogelijk in zijn ballen trappen.
Misschien alleen in Scorito, maar ik heb nog andere opties.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi Mani.
Zou jij Quintana spelen voor morgen?
Joop mods stemmen GroenLinks.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:21 schreef Specularium het volgende:
Lekker reacties verwijderen en SP stemmen als een echte JOOP mod.
Volgens mij zou Harry dat prima kunnen. Alleen de koppen boven berichten gaan er anders uitzien:quote:Op zondag 5 juli 2015 23:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga harry gewoon ook inlijven bij de FP. Met zijn allen lekker stukjes schrijven
Ik heb alle plussen en minnen tegen elkaar afgewogen en ik weet genoeg.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien alleen in Scorito, maar ik heb nog andere opties.
Dat laatste bericht ben ik wel benieuwd naarquote:Op zondag 5 juli 2015 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij zou Harry dat prima kunnen. Alleen de koppen boven berichten gaan er anders uitzien:
- Topshow: Grieken zeggen NEE
- Zie 50PLUS eens belangrijk doen mensen
- Ik ga spaghetti maken
- Tien redenen waarom LTDKV niet deugt
Eerste twee titels zouden gewoon kunnenquote:Op zondag 5 juli 2015 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij zou Harry dat prima kunnen. Alleen de koppen boven berichten gaan er anders uitzien:
- Topshow: Grieken zeggen NEE
- Zie 50PLUS eens belangrijk doen mensen
- Ik ga spaghetti maken
- Tien redenen waarom LTDKV niet deugt
4e ook wel.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eerste twee titels zouden gewoon kunnen
Dit klopt natuurlijk gewoon.quote:
Ik weet het ook niet zo goed verder.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tourcoach is wel kut om te kiezen. Heb teveel appeltjes op het oog.
Fascist.quote:
Ja met jou als FP-mod heeft heel de crew binnen een week een permban, kun je zelf alle stukjes gaan tikkenquote:
Morgen wordt ook weer kut, ik voel het aan alles.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent duidelijk van het pad af na je dramatische dag vandaag.
Nou nou nou, in Tourcoach en Cyclingmaster kan je prima scoren.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Morgen wordt ook weer kut, ik voel het aan alles.
Gewoon aanklikken. De link werkt...quote:Op zondag 5 juli 2015 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat laatste bericht ben ik wel benieuwd naar
Je punt is?quote:Op zondag 5 juli 2015 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met jou als FP-mod heeft heel de crew binnen een week een permban, kun je zelf alle stukjes gaan tikken.
Jij weet brah.quote:
LOL. Dat is mijn team op mijn werk!quote:
LOLquote:Op zondag 5 juli 2015 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
LOL. Dat is mijn team op mijn werk!
Sinds wanneer heb ik een punt? Wat zijn dat nou weer voor vreemde bevooroordeelde aannames.quote:
True, true.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik een punt? Wat zijn dat nou weer voor vreemde bevooroordeelde aannames.
Smaakte de iftar een beetje trouwens?quote:
F1quote:Op zondag 5 juli 2015 23:45 schreef Specularium het volgende:
Is er nog iets wat ik op uitzending gemist moet kijken?
Studio Tour.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:45 schreef Specularium het volgende:
Onderweg naar morgen.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:45 schreef Specularium het volgende:
Vandaar dat je zo aan het ijlen bent ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |