Ik sta perplex..quote:Duitsland, juni 2015
In verband met de huisvesting van 200 Syrische vluchtelingen in een gymnastiekzaal in de Beierse plaats Pocking, zijn de gymnastieklessen van het nabijgelegen Wilhelm-Diess-Gymnasium verplaatst. Het gymnasium heeft een brief gestuurd aan ouders van de leerlingen waarin wordt aangeraden dat hun dochters in verband met de nabijheid van vluchtelingen ‘bescheiden’ kleding aandoen.
In de brief stelt directeur Martin Thalhammer: ‘De vluchtelingen hebben hun eigen cultuur. Omdat onze school er direct naast staat, is bescheiden kleding gewenst om discrepanties te voorkomen. Onthullende topjes of blouses, korte broeken of minirokken kunnen leiden tot misverstanden’. Verder verzekert Thalhammer de ouders: ‘De schooltuin en schoolgebouwen zijn strikt verboden gebied voor de vluchtelingen. Het aantal docenten dat toeziet in de pauzes wordt verhoogd’.
Diverse ouders zijn niet blij met de brief en de telefoon op school staat roodgloeiend. Een lokale politicus verdedigt echter de schoolmaatregelen: ‘Dit was absoluut noodzakelijk. Deze jongens komen uit een cultuur waar vrouwen absoluut geen naakte huid mogen laten zien. Ze zouden dan achter meisjes aan kunnen gaan lopen zonder dat ze zich realiseren wat ze doen’.
Als je dit serieus denkt, dan behandel je asielzoekers als dieren, zonder geweten. Of je dan een racist bent, of dat asielzoekers echt beesten zijn laat ik ik het midden.quote:Ze zouden dan achter meisjes aan kunnen gaan lopen zonder dat ze zich realiseren wat ze doen’.
Die meisjes zitten echt niet op een Gymnasium.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:02 schreef crystal_meth het volgende:
kan dat best begrijpen, als je ziet hoe meisjes van tegenwoordig zich gedragen op school...
Met wat fatsoensnormen is niks mis nee maar wel als het wordt opgedrongen vanwege de middeleeuwse import.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:02 schreef crystal_meth het volgende:
kan dat best begrijpen, als je ziet hoe meisjes van tegenwoordig zich gedragen op school...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tijd is een rivier waarin álles verzuipt.
nigga waar ben je al die tijd geweestquote:Op zondag 5 juli 2015 22:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
Iets zinnigers kan ik er niet over zeggen.
quote:Op zondag 5 juli 2015 23:02 schreef crystal_meth het volgende:
Nee want dan had 'ie wel iets over de vloeren in het asielzoekerscentrum gezegd.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit heeft niets met de islam te maken he mani
Nou niet perse de islam, meer de cultuur die er in die landen heerst die we hier maar blijven importeren omdat wensdenkers er vanuit gaan dat ze zich automatisch aan onze cultuur gaan aanpassen.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit heeft niets met de islam te maken he mani
Huh maar wij horen ons toch aan te passenquote:Op zondag 5 juli 2015 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou niet perse de islam, meer de cultuur die er in die landen heerst die we hier maar blijven importeren omdat wensdenkers er vanuit gaan dat ze zich automatisch aan onze cultuur gaan aanpassen.
dat is een act op een dansschool joh.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:02 schreef crystal_meth het volgende:
Ja is ook. Kan hem zo 123 niet vinden.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2015 23:14 schreef BaardaapAd het volgende:
Meneer Tong,
weet U waarom DIT de wereldwijd gangbare pictogrammen zijn die naar toiletten verwijzen?
[ afbeelding ]Nieuwe TT: Misverstanden leiden tot korte rokjes :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol, ontslag omdat ze bang zijn dat een leerlinge zou verkracht worden door asielzoekers?quote:Op maandag 6 juli 2015 00:45 schreef Geralt het volgende:
Anyway, ontopic, compleet ridicuul natuurlijk.
Dat schoolbestuur zouden ze per direct op straat moeten flikkeren wegens heulen met de vijand of capituleren of hoe je het wilt noemen![]()
![]()
Nee omdat ze ineens dingen verbieden die hier heel normaal zijn. Beter zouden ze die asielzoekers kunnen leren dat dat hier heel normaal is en dat een kort rokje niet wil zeggen dat dat grietje een hoer is en keihard verkracht wenst te worden door 15 negerlullen.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:49 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
lol, ontslag omdat ze bang zijn dat een leerlinge zou verkracht worden door asielzoekers?
Deze jongens vragen asiel aan en willen in wonen in een land waar vrouwen wél naakte huid mogen laten zien. Ze hebben niet het recht om meisjes lastig te vallen, zonder dat ze zich realiseren wat ze doen.quote:Deze jongens komen uit een cultuur waar vrouwen absoluut geen naakte huid mogen laten zien. Ze zouden dan achter meisjes aan kunnen gaan lopen zonder dat ze zich realiseren wat ze doen
Man, als die asielzoekers binnenkomen weten ze niet eens hoe ze een wc moeten gebruiken, gaan er gehurkt op zitten, met hun voeten op de bril... Natuurlijk moeten ze zich aanpassen, maar je kan moeilijk verwachten dat ze zich vanaf dag 1 als volleerde Westerlingen gedragen.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee omdat ze ineens dingen verbieden die hier heel normaal zijn. Beter zouden ze die asielzoekers kunnen leren dat dat hier heel normaal is en dat een kort rokje niet wil zeggen dat dat grietje een hoer is en keihard verkracht wenst te worden door 15 negerlullen.
Komop zeg; elk weldenkend mens kan het hier gewoon niet mee eens zijn. En als je dat wel bent dan zou ik zeggen ga lekker in een kort rokje in Afrika rondlopen en na die 15 negerlullen kom hier maar weer uithuilen in R&P.
Daarom ook een slecht plan om die gasten naast een school te plaatsenquote:Op maandag 6 juli 2015 00:58 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Man, als die asielzoekers binnenkomen weten ze niet eens hoe ze een wc moeten gebruiken, gaan er gehurkt op zitten, met hun voeten op de bril... Natuurlijk moeten ze zich aanpassen, maar je kan moeilijk verwachten dat ze zich vanaf dag 1 als volleerde Westerlingen gedragen.
Dat wel, ja..quote:Op maandag 6 juli 2015 00:59 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Daarom ook een slecht plan om die gasten naast een school te plaatsen
Als ik scholiere was ging ik het juist provocerenquote:
Precies. En dat is bijzonder kwalijk. Het is niet eens dat we niet wat buitenlanders kunnen opvangen, maar het is het bizarre dat wij ons moeten aanpassen. Dat is ook waarom die zelfcensuur zo bizar is.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou niet perse de islam, meer de cultuur die er in die landen heerst die we hier maar blijven importeren omdat wensdenkers er vanuit gaan dat ze zich automatisch aan onze cultuur gaan aanpassen.
Nou niet zo overdrijven he!!!!quote:Op maandag 6 juli 2015 00:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
Vind dit nog steeds niet ver genoeg gaan, die meisjes op die school hadden wat mij betreft vanaf nu in boerka naar school moeten komen.
Overal waar immigranten zitten zijn problemen.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:47 schreef elplato het volgende:
Gebeurt hier in Nederland ook. Voorbeeld wat ik ken is geloof ik nog geen brief gestuurd, maar zelfde problematiek bij een basisschool waar ook een asielzoekersklas zit.
Van die ongeschoren Duitse Fundi-Feministinnen. Met piekhaar en rare brillen.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:44 schreef Kopiko het volgende:
Binnenkort vluchten tientallen Duitse meisjes naar Nederland, gok ik.
Och, penny-wise, daar is wel meer dan één reden voor ..... wist je dat Berlijn de grootste "Turkse stad" is na Istanboel?quote:Op maandag 6 juli 2015 02:09 schreef penny-wise het volgende:
En maar afvragen waarom in DL zoveel vreemdelingenhaat is...
verbieden? Ik las het als advies. Kun je natuurlijk naast je neerleggen.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee omdat ze ineens dingen verbieden die hier heel normaal zijn. Beter zouden ze die asielzoekers kunnen leren dat dat hier heel normaal is en dat een kort rokje niet wil zeggen dat dat grietje een hoer is en keihard verkracht wenst te worden door 15 negerlullen.
Komop zeg; elk weldenkend mens kan het hier gewoon niet mee eens zijn. En als je dat wel bent dan zou ik zeggen ga lekker in een kort rokje in Afrika rondlopen en na die 15 negerlullen kom hier maar weer uithuilen in R&P.
integratie komt wat mij betreft van twee kanten.quote:Op maandag 6 juli 2015 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Precies. En dat is bijzonder kwalijk. Het is niet eens dat we niet wat buitenlanders kunnen opvangen, maar het is het bizarre dat wij ons moeten aanpassen. Dat is ook waarom die zelfcensuur zo bizar is.
Van allah en van ons?quote:Op maandag 6 juli 2015 03:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
integratie komt wat mij betreft van twee kanten.
Misschien dat het wel een verstandige zet is, weet jij veel, en moeten we dan maar een extra kort rokje en topje meegeven aan onze 14 jarigen? We zullen ze leren..quote:Op maandag 6 juli 2015 07:36 schreef Nielsch het volgende:
dus autochtonen mogen niet meer uitdagend gekleed omdat andere autochtonen denken dat asielzoekers daar misschien niet tegen kunnen...
Ik heb het idee dat er gewoon een groep zwaar christelijke mensen is die de aanwezigheid van asielzoekers gebruikt om hun ouderwetse christelijke normen en waarden weer terug te brengen...
Die zagen in die vluchtelingen een mooi excuus om de christelijke normen en waarden wat betreft kleding weer eens door te drukken.quote:
Kwestie van naar het verkeerde land vluchten. Dat is toch echt het probleem van de asielzoekers en van hen alleen.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik sta perplex..
bron
andere bronnen
http://www.welt.de/vermis(...)dnissen-fuehren.html
Hoezo verkeerde land ?quote:Op maandag 6 juli 2015 10:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kwestie van naar het verkeerde land vluchten. Dat is toch echt het probleem van de asielzoekers en van hen alleen.
Ergens waar ze in elk geval níet het risico lopen om met het Grote Kwaad genaamd schoolmeisjes met zichtbare benen geconfronteerd te worden.quote:Op maandag 6 juli 2015 10:43 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Hoezo verkeerde land ?
Waar moeten ze dan naartoe gaan?
Dubai ofzo ?
quote:Op zondag 5 juli 2015 23:14 schreef BaardaapAd het volgende:
Meneer Tong,
weet U waarom DIT de wereldwijd gangbare pictogrammen zijn die naar toiletten verwijzen?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
Nog in 2008 brak in Iran de pleuris uit toen van een lid van het roeiteam .... de enkels zichtbaar waren.quote:Op maandag 6 juli 2015 11:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ergens waar ze in elk geval níet het risico lopen om met het Grote Kwaad genaamd schoolmeisjes met zichtbare benen geconfronteerd te worden.
Meanwile is het al decennialang realiteit dat vrouwen/tienermeisjes hun gedrag aanpassen aan het alomtegenwoordige seksuele geweld/intimidatie/straatterreur...... HUN vrijheid is allang niet (meer) wat het geweest is......quote:Op maandag 6 juli 2015 00:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze jongens vragen asiel aan en willen in wonen in een land waar vrouwen wél naakte huid mogen laten zien. Ze hebben niet het recht om meisjes lastig te vallen, zonder dat ze zich realiseren wat ze doen.
Ik vind het onbestaanbaar dat hier woonachtige mensen hun levensstijl / gedrag moeten aanpassen aan groepjes asielzoekers die niet met onze vrijheden en onze cultuur kunnen omgaan. Als je dat niet kunt of wilt, dan heb je hier niets te zoeken en moet je linea-recta worden teruggestuurd.
Zo simpel kan het zijn.
Eens. Beetje raar ook dat de gebruikele fans van 'probleem benoemen' daar nu niet enthousiast over zijn.quote:Op maandag 6 juli 2015 03:42 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het goed dat men het probleem durft te benoemen.
Je moet het probleem oplossen, en wel daar waar het ligt en dat is blijkbaar bij de asielzoekers (al kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat men het probleem voor een groot deel vooral vermoedt, en dat een selffullfilling prophecy wordt). Ik zou zeggen geef die asielzoekers voorlichting over de kledinggewoonten hier en maak ze duidelijk hoe daar vooral niet mee om te gaan. Desnoods maak je er een APV bij die ongewenst gedrag terzak verbiedt.quote:Ik vind alleen de omgang ermee wat apart. Als je weet dat er zulke problemen kunnen komen, dan is de opvanglocatie niet zo geschikt en dan kun je dat beter verplaatsen.
Wat dinges zegt.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze jongens vragen asiel aan en willen in wonen in een land waar vrouwen wél naakte huid mogen laten zien. Ze hebben niet het recht om meisjes lastig te vallen, zonder dat ze zich realiseren wat ze doen.
Ik vind het onbestaanbaar dat hier woonachtige mensen hun levensstijl / gedrag moeten aanpassen aan groepjes asielzoekers die niet met onze vrijheden en onze cultuur kunnen omgaan. Als je dat niet kunt of wilt, dan heb je hier niets te zoeken en moet je linea-recta worden teruggestuurd.
Zo simpel kan het zijn.
Klopt. Vrouwen kunnen tegenwoordig niet meer in korte rokjes of broekjes over straat. Het is een schande. Wanneer worden we eens wakker?!?!quote:Op maandag 6 juli 2015 12:36 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Meanwile is het al decennialang realiteit dat vrouwen/tienermeisjes hun gedrag aanpassen aan het alomtegenwoordige seksuele geweld/intimidatie/straatterreur...... HUN vrijheid is allang niet (meer) wat het geweest is......
Oktoberfestquote:Op maandag 6 juli 2015 12:44 schreef Ryan3 het volgende:
De meeste meiden lopen in Beieren ook nog in dirndl jurkje te flaneren.
Menig Hollander loopt daar ook achter aan zonder zich te realiseren wat-ie doet c.q. blijft extra lang rondhangen in de Biergarten.
[ afbeelding ]
tsja wat wil je dan ook met al dat jeugdelijk vrouwelijk schoon in minirokjes... daar is geen mannelijke leraar tegen opgewassen...quote:Op maandag 6 juli 2015 02:28 schreef BaardaapAd het volgende:
Waarbij je je mag afvragen wat de invloed is van de veranderingen in het onderwijs trouwens; er staan - zeker in het lager onderwijs - bijna geen mannen meer voor de klas. Niets ten nadele van leraressen trouwens, maar de authoriteitsproblemen die het oplevert zijn een duidelijk zorgenpunt.
Dus het zijn eigenlijk gewoon dieren zonder zelfbeheersing, althans dat is wat meneer de burgemeester hier suggereert. Ok, duidelijk,quote:Op zondag 5 juli 2015 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik sta perplex..
bron
andere bronnen
http://www.welt.de/vermis(...)dnissen-fuehren.html
Wat mij betreft niet. Het gaat om mensen die hier uit eigen wil naartoe komen, om wat voor reden dan ook. We hebben niet gevraagd of ze alsjeblieft willen komen. Het draagvlak onder de autochtone bevolking voor de immigratiestromen is sowieso al erg beperkt.quote:Op maandag 6 juli 2015 03:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Damn, hoe oud zijn die meisjes?quote:Op zondag 5 juli 2015 23:02 schreef crystal_meth het volgende:
Over welk land heb je het? De landen waarin vrouwen bedekt over straat moeten om geen lusten bij de man op te wekken, neem ik aan?quote:Op maandag 6 juli 2015 12:36 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Meanwile is het al decennialang realiteit dat vrouwen/tienermeisjes hun gedrag aanpassen aan het alomtegenwoordige seksuele geweld/intimidatie/straatterreur...... HUN vrijheid is allang niet (meer) wat het geweest is......
Wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 6 juli 2015 03:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
De één trekt geen minirokjes aan en de ander randt vervolgens niet aan. Kwestie van geven en nemen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |