Och, penny-wise, daar is wel meer dan één reden voor ..... wist je dat Berlijn de grootste "Turkse stad" is na Istanboel?quote:Op maandag 6 juli 2015 02:09 schreef penny-wise het volgende:
En maar afvragen waarom in DL zoveel vreemdelingenhaat is...
verbieden? Ik las het als advies. Kun je natuurlijk naast je neerleggen.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee omdat ze ineens dingen verbieden die hier heel normaal zijn. Beter zouden ze die asielzoekers kunnen leren dat dat hier heel normaal is en dat een kort rokje niet wil zeggen dat dat grietje een hoer is en keihard verkracht wenst te worden door 15 negerlullen.
Komop zeg; elk weldenkend mens kan het hier gewoon niet mee eens zijn. En als je dat wel bent dan zou ik zeggen ga lekker in een kort rokje in Afrika rondlopen en na die 15 negerlullen kom hier maar weer uithuilen in R&P.
integratie komt wat mij betreft van twee kanten.quote:Op maandag 6 juli 2015 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Precies. En dat is bijzonder kwalijk. Het is niet eens dat we niet wat buitenlanders kunnen opvangen, maar het is het bizarre dat wij ons moeten aanpassen. Dat is ook waarom die zelfcensuur zo bizar is.
Van allah en van ons?quote:Op maandag 6 juli 2015 03:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
integratie komt wat mij betreft van twee kanten.
Misschien dat het wel een verstandige zet is, weet jij veel, en moeten we dan maar een extra kort rokje en topje meegeven aan onze 14 jarigen? We zullen ze leren..quote:Op maandag 6 juli 2015 07:36 schreef Nielsch het volgende:
dus autochtonen mogen niet meer uitdagend gekleed omdat andere autochtonen denken dat asielzoekers daar misschien niet tegen kunnen...
Ik heb het idee dat er gewoon een groep zwaar christelijke mensen is die de aanwezigheid van asielzoekers gebruikt om hun ouderwetse christelijke normen en waarden weer terug te brengen...
Die zagen in die vluchtelingen een mooi excuus om de christelijke normen en waarden wat betreft kleding weer eens door te drukken.quote:
Kwestie van naar het verkeerde land vluchten. Dat is toch echt het probleem van de asielzoekers en van hen alleen.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik sta perplex..
bron
andere bronnen
http://www.welt.de/vermis(...)dnissen-fuehren.html
Hoezo verkeerde land ?quote:Op maandag 6 juli 2015 10:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kwestie van naar het verkeerde land vluchten. Dat is toch echt het probleem van de asielzoekers en van hen alleen.
Ergens waar ze in elk geval níet het risico lopen om met het Grote Kwaad genaamd schoolmeisjes met zichtbare benen geconfronteerd te worden.quote:Op maandag 6 juli 2015 10:43 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Hoezo verkeerde land ?
Waar moeten ze dan naartoe gaan?
Dubai ofzo ?
quote:Op zondag 5 juli 2015 23:14 schreef BaardaapAd het volgende:
Meneer Tong,
weet U waarom DIT de wereldwijd gangbare pictogrammen zijn die naar toiletten verwijzen?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
Nog in 2008 brak in Iran de pleuris uit toen van een lid van het roeiteam .... de enkels zichtbaar waren.quote:Op maandag 6 juli 2015 11:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ergens waar ze in elk geval níet het risico lopen om met het Grote Kwaad genaamd schoolmeisjes met zichtbare benen geconfronteerd te worden.
Meanwile is het al decennialang realiteit dat vrouwen/tienermeisjes hun gedrag aanpassen aan het alomtegenwoordige seksuele geweld/intimidatie/straatterreur...... HUN vrijheid is allang niet (meer) wat het geweest is......quote:Op maandag 6 juli 2015 00:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze jongens vragen asiel aan en willen in wonen in een land waar vrouwen wél naakte huid mogen laten zien. Ze hebben niet het recht om meisjes lastig te vallen, zonder dat ze zich realiseren wat ze doen.
Ik vind het onbestaanbaar dat hier woonachtige mensen hun levensstijl / gedrag moeten aanpassen aan groepjes asielzoekers die niet met onze vrijheden en onze cultuur kunnen omgaan. Als je dat niet kunt of wilt, dan heb je hier niets te zoeken en moet je linea-recta worden teruggestuurd.
Zo simpel kan het zijn.
Eens. Beetje raar ook dat de gebruikele fans van 'probleem benoemen' daar nu niet enthousiast over zijn.quote:Op maandag 6 juli 2015 03:42 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het goed dat men het probleem durft te benoemen.
Je moet het probleem oplossen, en wel daar waar het ligt en dat is blijkbaar bij de asielzoekers (al kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat men het probleem voor een groot deel vooral vermoedt, en dat een selffullfilling prophecy wordt). Ik zou zeggen geef die asielzoekers voorlichting over de kledinggewoonten hier en maak ze duidelijk hoe daar vooral niet mee om te gaan. Desnoods maak je er een APV bij die ongewenst gedrag terzak verbiedt.quote:Ik vind alleen de omgang ermee wat apart. Als je weet dat er zulke problemen kunnen komen, dan is de opvanglocatie niet zo geschikt en dan kun je dat beter verplaatsen.
Wat dinges zegt.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze jongens vragen asiel aan en willen in wonen in een land waar vrouwen wél naakte huid mogen laten zien. Ze hebben niet het recht om meisjes lastig te vallen, zonder dat ze zich realiseren wat ze doen.
Ik vind het onbestaanbaar dat hier woonachtige mensen hun levensstijl / gedrag moeten aanpassen aan groepjes asielzoekers die niet met onze vrijheden en onze cultuur kunnen omgaan. Als je dat niet kunt of wilt, dan heb je hier niets te zoeken en moet je linea-recta worden teruggestuurd.
Zo simpel kan het zijn.
Klopt. Vrouwen kunnen tegenwoordig niet meer in korte rokjes of broekjes over straat. Het is een schande. Wanneer worden we eens wakker?!?!quote:Op maandag 6 juli 2015 12:36 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Meanwile is het al decennialang realiteit dat vrouwen/tienermeisjes hun gedrag aanpassen aan het alomtegenwoordige seksuele geweld/intimidatie/straatterreur...... HUN vrijheid is allang niet (meer) wat het geweest is......
Oktoberfestquote:Op maandag 6 juli 2015 12:44 schreef Ryan3 het volgende:
De meeste meiden lopen in Beieren ook nog in dirndl jurkje te flaneren.
Menig Hollander loopt daar ook achter aan zonder zich te realiseren wat-ie doet c.q. blijft extra lang rondhangen in de Biergarten.
[ afbeelding ]
tsja wat wil je dan ook met al dat jeugdelijk vrouwelijk schoon in minirokjes... daar is geen mannelijke leraar tegen opgewassen...quote:Op maandag 6 juli 2015 02:28 schreef BaardaapAd het volgende:
Waarbij je je mag afvragen wat de invloed is van de veranderingen in het onderwijs trouwens; er staan - zeker in het lager onderwijs - bijna geen mannen meer voor de klas. Niets ten nadele van leraressen trouwens, maar de authoriteitsproblemen die het oplevert zijn een duidelijk zorgenpunt.
Dus het zijn eigenlijk gewoon dieren zonder zelfbeheersing, althans dat is wat meneer de burgemeester hier suggereert. Ok, duidelijk,quote:Op zondag 5 juli 2015 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik sta perplex..
bron
andere bronnen
http://www.welt.de/vermis(...)dnissen-fuehren.html
Wat mij betreft niet. Het gaat om mensen die hier uit eigen wil naartoe komen, om wat voor reden dan ook. We hebben niet gevraagd of ze alsjeblieft willen komen. Het draagvlak onder de autochtone bevolking voor de immigratiestromen is sowieso al erg beperkt.quote:Op maandag 6 juli 2015 03:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Damn, hoe oud zijn die meisjes?quote:Op zondag 5 juli 2015 23:02 schreef crystal_meth het volgende:
kan dat best begrijpen, als je ziet hoe meisjes van tegenwoordig zich gedragen op school...
Over welk land heb je het? De landen waarin vrouwen bedekt over straat moeten om geen lusten bij de man op te wekken, neem ik aan?quote:Op maandag 6 juli 2015 12:36 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Meanwile is het al decennialang realiteit dat vrouwen/tienermeisjes hun gedrag aanpassen aan het alomtegenwoordige seksuele geweld/intimidatie/straatterreur...... HUN vrijheid is allang niet (meer) wat het geweest is......
Wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 6 juli 2015 03:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
De één trekt geen minirokjes aan en de ander randt vervolgens niet aan. Kwestie van geven en nemen.quote:
Wat houdt dit volgens jou dan in, in dit geval, en meer algemeen?quote:Op maandag 6 juli 2015 03:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Straatterreur, seksuele intimidatie en ander geweld bestaat niet volgens Xapet.....tja, dan MOET het waar zijn, toch?quote:Op maandag 6 juli 2015 13:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Klopt. Vrouwen kunnen tegenwoordig niet meer in korte rokjes of broekjes over straat. Het is een schande. Wanneer worden we eens wakker?!?!
SOOOW heeey klare taal joH!!!quote:Op maandag 6 juli 2015 15:27 schreef luxerobots het volgende:
Deze asielzoekers krijgen gratis onderdak en een natje en een droogje en dan mogen de plaatselijke bewoners zich nog aanpassen ook. Opbokken met deze uitvreters.
daar kunnen die asielzoekers toch verder niets aan doen?quote:Op maandag 6 juli 2015 15:27 schreef luxerobots het volgende:
Deze asielzoekers krijgen gratis onderdak en een natje en een droogje en dan mogen de plaatselijke bewoners zich nog aanpassen ook. Opbokken met deze uitvreters.
Oh vast wel, maar het is niet zo dat vrouwen zich preutser kleden. Het tegendeel is eerder waar. Niks mis mee trouwens.quote:Op maandag 6 juli 2015 15:26 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Straatterreur, seksuele intimidatie en ander geweld bestaat niet volgens Xapet.....tja, dan MOET het waar zijn, toch?
x10000000
Nee. Genoeg plekken hier in NL waar vrouwen/tienermeisjes hun gedrag aanpassen. Kan variëren van andere routes/vervoermiddelen nemen tot aan kleding en lichaamstaal aanpassen. Maar ook niet alleen over straat in het donker of het vermijden van bepaalde plekken (sommige zwembaden of parken bijv) hoort daarbij. Allemaal zaken die vrouwen/tienermeisjes al heel erg jong leren en die wij (als samenleving) kennelijk heel acceptabel, ja zelfs normaal vinden.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over welk land heb je het? De landen waarin vrouwen bedekt over straat moeten om geen lusten bij de man op te wekken, neem ik aan?
Asielzoekers die zich zo gedragen dat de mensen die hier al wonen zich moeten aanpassen mogen van mij onmiddellijk opdonderen.quote:Op maandag 6 juli 2015 15:28 schreef Re het volgende:
[..]
daar kunnen die asielzoekers toch verder niets aan doen?
flikkerstraal toch op met je gutmenschquote:Op maandag 6 juli 2015 15:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Asielzoekers die zich zo gedragen dat de mensen die hier al wonen zich moeten aanpassen mogen van mij onmiddellijk opdonderen.
Waarschijnlijk speelt in dit voorbeeld ook mee dat de Gutmensch zich voorbeeldig wil gedragen voor deze asielzoekers. In hoeverre de overlast reëel is, kan ik dan ook vanaf hier niet beoordelen.
Nee, die niqaab en hoofddoekjes SA-style zijn al decennia het mainstream modebeeld zeker.....quote:Op maandag 6 juli 2015 15:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Oh vast wel, maar het is niet zo dat vrouwen zich preutser kleden. Het tegendeel is eerder waar. Niks mis mee trouwens.
Ja, het klopt, het gedrag van de inheemse jongens en mannen is vaak toch ook al reden voor zorgen. Ik zeg wel eens gekscherend, maar ik meen het eigenlijk wel, zou je alle jongens en mannen in de leeftijd van 15 tot 40 jaar in een soort mannenreservaat opsluiten dan ben je meteen van 95% van alle denkbare maatschappelijke problemen verlost; dus dat loopt van alle vormen van criminaliteit, openbare en huiselijke geweldplegingen, verkrachtingen en aanrandingen tot aan religieus en politiek extremisme en breder gezien nog: oorlog, oorlogsmisdaden, genocide etc.quote:Op maandag 6 juli 2015 15:42 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Nee. Genoeg plekken hier in NL waar vrouwen/tienermeisjes hun gedrag aanpassen. Kan variëren van andere routes/vervoermiddelen nemen tot aan kleding en lichaamstaal aanpassen. Maar ook niet alleen over straat in het donker of het vermijden van bepaalde plekken (sommige zwembaden of parken bijv) hoort daarbij. Allemaal zaken die vrouwen/tienermeisjes al heel erg jong leren en die wij (als samenleving) kennelijk heel acceptabel, ja zelfs normaal vinden.
En nee, straatterreur is niet uniek voor kutmarokkaantjes, want het probleem bestaat al heel veel langer dan dat, maar daar staat tegenover dat met de komst van dat tuig het probleem een heel stuk erger geworden is n.a.v. die hypocriete, achterlijke, aso, dubbele moraal waar zij zo van doordrenkt zijn. Zelden zulke zielige knaapjes gezien.....hoe meer macho ze zich voordoen, hoe meelijwekkender ze zijn. Een échte man hoeft zijn mannelijkheid niet te bewijzen. Nooit. Die IS het gewoon.
Tja, zij zullen het wel zien als anticiperen op problemen die zullen ontstaan. Vraag is alleen hebben ze daar dan voorbeelden van of is het slechts gebaseerd op vooroordelen. Het artikel rept er niet over.quote:Op maandag 6 juli 2015 15:48 schreef Re het volgende:
[..]
flikkerstraal toch op met je gutmensch
het is gewoon een dom besluit van dit bestuur waar die asielzoekers zelf helemaal niets aan kunnen doen, maar goed
op een gegeven moment blijft er maar weinig meer over hoor... veel kleiner dan een string door je reet gaat het niet wordenquote:Op maandag 6 juli 2015 15:49 schreef stopnaald het volgende:
lingerie wordt ook eerder bedekkender dan kleiner
Leuk, maar zij zijn niet alleen een prooi voor de asielzoekers.....meer dan genoeg andere jagers in het veld.... Die focus op deze asielzoekers is mi niet terecht. Tuurlijk is het ronduit bezopen dat deze school voor de traditionele oplossing kiest en de vrouwen/meisjes hun vrijheid ontzeggen om te kleden zoals zij willen, maar laten we nou niet doen alsof dit zo bijzonder uniek is. Zoals gezegd, deze oplossing is tamelijk klassiek te noemen....quote:Op maandag 6 juli 2015 15:43 schreef deedeetee het volgende:
Alsof het niet dragen van minirokjes het probleem oplost. Vrouwen die zonder mannelijke begeleiding op straat lopen zijn net zo goed een * prooi * hoor. Dan maakt het niet uit hoe zedig ze gekleed zijn.
Goede en duidelijke voorlichting aan de asielzoekers is wat er nodig is. Plus lik op stuk beleid in de vorm van een enkele reis Irak als ze toch in de fout gaan.
Schijnt dat tegenwoordig de micro-bikini in populariteit wint.quote:Op maandag 6 juli 2015 15:49 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Nee, die niqaab en hoofddoekjes SA-style zijn al decennia het mainstream modebeeld zeker.....
Topless zonnen is vrijwel verdwenen en bikini's, badpakken en lingerie wordt ook eerder bedekkender dan kleiner....
Maar hé, die achterlijke kutmoraal heeft natuurlijk helemaal NIETS met de verergering van de straatterreur te maken. Da's natuurlijk volkomen toeval. Maakt niet uit wat die klootzakkies zélf daarover te zeggen hebben (een meisje zonder hoofddoek is een hoer en zo).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |