SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groetjes, mister diclofenac.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:10 schreef Oksel het volgende:
Toen ik Marmotte deed was 't aan de voet vd Alpe ook 37 graden.
Yankee is gewoon een Jankie.
http://www.basicbikeparts(...)d-race-80mm-aktiv-8/quote:Op zondag 5 juli 2015 19:44 schreef Stansfield het volgende:
Iemand tips voor goede binnenbandjes met lang ventiel en waar ik die zo goedkoop mogelijk online kan bestellen?
Bij Mantel heb die er voor ¤14,50 4 stuks:quote:Op zondag 5 juli 2015 19:49 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
http://www.basicbikeparts(...)d-race-80mm-aktiv-8/
Ik heb deze toen ik keer met 10 tegelijk besteld ook op die site. Veel goedkoper ga je niet vinden denk ik.
Tussen de fiets in orde maken en de start kan het beste 500-1000km zitten. Dan zijn alle nieuwe onderdelen goed getest en de banden in de meest perfecte vorm.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:02 schreef Z het volgende:
Je bent er mooi op tijd bij. Hopelijk hersteld je schouder nog wat.
Ik ben er wel achter waardoor ik zo'n pijn in m'n voeten heb; oververhitting. Druk is het dus niet. Overigens Marmotte ook zo'n fucking pijn gehad in m'n poten, en zilver gereden. Dus 't valt mee.quote:
Wat is dat zwarte ding naast je trapper? Elektrisch?quote:Op zondag 5 juli 2015 19:57 schreef ultra_ivo het volgende:
Gisteren heb ik de Koga nog eens onder handen genomen voor PBP. De versnellingen aangepast aan het terrein en wat extra lampen gemonteerd. Plus langere spatborden. Het wil nog wel eens regenen in Bretagne.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met de huidige staat van m'n schouder rij ik liever met crosscommandeurs dan met Ergopower.
Specialized sub-6, Giro Empire en Specialized Audax.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:02 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik ben er wel achter waardoor ik zo'n pijn in m'n voeten heb; oververhitting. Druk is het dus niet. Overigens Marmotte ook zo'n fucking pijn gehad in m'n poten, en zilver gereden. Dus 't valt mee.
Wat is de meest coole schoen?
Extra opslagruimte voor binnenbanden.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:04 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wat is dat zwarte ding naast je trapper? Elektrisch?
Ah, handig.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:08 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Extra opslagruimte voor binnenbanden.
Kun je gewoon kopen van bijv. BBB, als gereedschapsbidon.
Wut??quote:Op zondag 5 juli 2015 22:20 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kwam er in de trein achter dat mijn achterwiel stuk is
DDX en ik hadden het er in de trein over hoe kut het is als je ver van huis bent en je materiaal stuk gaat. Ik kijk naa rm'n achterwiel en zie dat ik een lekke band heb en dat m'n velg gedeukt is. Geen idee of die al langer gedeukt is (valt wel mee volgens mij). Hij moet wel in de trein leeggelopen zijn.... Morgen nieuwe biba erin en kijken of 't goed blijft gaan.quote:
Thank god for internetquote:
geen carbon zool dat geleid warmtequote:Op zondag 5 juli 2015 22:02 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik ben er wel achter waardoor ik zo'n pijn in m'n voeten heb; oververhitting. Druk is het dus niet. Overigens Marmotte ook zo'n fucking pijn gehad in m'n poten, en zilver gereden. Dus 't valt mee.
Wat is de meest coole schoen?
ouwe sloper koop een setje scirocco 35 of fulcrum R4quote:Op zondag 5 juli 2015 22:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
DDX en ik hadden het er in de trein over hoe kut het is als je ver van huis bent en je materiaal stuk gaat. Ik kijk naa rm'n achterwiel en zie dat ik een lekke band heb en dat m'n velg gedeukt is. Geen idee of die al langer gedeukt is (valt wel mee volgens mij). Hij moet wel in de trein leeggelopen zijn.... Morgen nieuwe biba erin en kijken of 't goed blijft gaan.
Sowieso maar een nieuwe set kopen en deze oprijden in de dracat.
[..]
Thank god for internet![]()
Ik snap er geen zak van. Ik denk dat het een souvenir uit Belgie is. Stomme ivo's 200quote:Op zondag 5 juli 2015 23:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ouwe sloper koop een setje scirocco 35 of fulcrum R4
niet met de klimclassic?quote:Op zondag 5 juli 2015 23:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik snap er geen zak van. Ik denk dat het een souvenir uit Belgie is. Stomme ivo's 200
Gewoon een setje 36 spaaks handgevlochten met Mavic velgen. Dat krijg je niet snel kapot. Met zo'n wielen en Mavic MA40 racevelgen reed ik in '94 met volle bepakking door Albanië.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja lekker robuust en niet te duur, ideaal voor kanoslopert.
scirocco kosten 235.- de set oid daar kan je niet voor vlechten. Ik fiets nu zelf met khamsin cx die zijn 120.-quote:Op zondag 5 juli 2015 23:21 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Gewoon een setje 36 spaaks handgevlochten met Mavic velgen. Dat krijg je niet snel kapot. Met zo'n wielen en Mavic MA40 racevelgen reed ik in '94 met volle bepakking door Albanië.
mooie foto'squote:Op maandag 6 juli 2015 00:10 schreef very het volgende:
Ik ben vandaag ook maar even gaan kijken. Ik was in Zeeland (hier om precies te zijn), en man man man, wat een kutweer!Maar....wel een paar leuke foto's geschoten. Kleine greep van het koppeloton:
(klik voor lekker groot)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet iemand trouwens waar ik de hele rit terug kan kijken?![]()
Dat zou het heel goed geweest kunnen zijn!quote:
IK zeg niet dat 36 spaaks handgevlochten goedkoper is. Stabieler is het wel.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
scirocco kosten 235.- de set oid daar kan je niet voor vlechten. Ik fiets nu zelf met khamsin cx die zijn 120.-
quote:Op maandag 6 juli 2015 00:10 schreef very het volgende:
Ik ben vandaag ook maar even gaan kijken. Ik was in Zeeland (hier om precies te zijn), en man man man, wat een kutweer!Maar....wel een paar leuke foto's geschoten. Kleine greep van het koppeloton:
(klik voor lekker groot)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als je dat al had dan zou je dat zeker hebben merken met remmen.quote:Op maandag 6 juli 2015 06:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zou het heel goed geweest kunnen zijn!
[ afbeelding ]
Het ziet er een beetje zo uit, zal vanmiddag wel effe een foto maken.
Bij mij zit het naar binnen toe trouwens, volgens mij. Gister niet zo heel goed bekeken allemaal.quote:Op maandag 6 juli 2015 08:14 schreef dop het volgende:
[..]
als je dat al had dan zou je dat zeker hebben merken met remmen.
soms kun je zoiets nog wel een beetje herstellen, maar echt helemaal goed komt het nooit meer.
Woon werk wieltjes van maken is een prima optie dan.
probeer cyclingtorrents eensquote:Op maandag 6 juli 2015 00:10 schreef very het volgende:
(klik voor lekker groot)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben tijdens de klimclassic door een kuil gereden in een bocht, klapband en bijna odneruitgeschoven. Ik zat gister met DDX in de trein en we hadden het over pech onderweg. Ik kijk naar m'n fiets en spreek de wijze woorden "Ik heb godverdomme een lekke achterband!"quote:
quote:Op zondag 5 juli 2015 19:49 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
http://www.basicbikeparts(...)d-race-80mm-aktiv-8/
Ik heb deze toen ik keer met 10 tegelijk besteld ook op die site. Veel goedkoper ga je niet vinden denk ik.
Tnx voor de tips. En dat zijn kwalitatief ook een beetje goede binnenbanden? Had er schwalbe binnenbandjes in zitten. Die ik bij de aanschaf van mijn fiets erbij had gedaan.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:10 schreef ratatat het volgende:
[..]
Bij Mantel heb die er voor ¤14,50 4 stuks:
http://www.mantel.com/akt(...)bmJhbmRlbiNzdGFydDE=
Je hoeft geen super licht (rollende) binnenband te verwachten maar verder prima binnenbanden, zeker als je alleen maar een beetje rondtoer op stugge buitenbanden.quote:Op maandag 6 juli 2015 08:53 schreef Stansfield het volgende:
[..]
[..]
Tnx voor de tips. En dat zijn kwalitatief ook een beetje goede binnenbanden? Had er schwalbe binnenbandjes in zitten. Die ik bij de aanschaf van mijn fiets erbij had gedaan.
Ik heb Grand Prix 4000S II van Continental. Zouden ze daar wel mooi bij passen?quote:Op maandag 6 juli 2015 08:57 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Je hoeft geen super licht (rollende) binnenband te verwachten maar verder prima binnenbanden, zeker als je alleen maar een beetje rondtoer op stugge buitenbanden.
Ik zou ze niet in buitenbanden steken welke super soepel zijn en flink aan de prijs zijn. Dat is zonde.
Ja hoor, ik rij er altijd op. Bevalt prima.quote:Op maandag 6 juli 2015 09:05 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik heb Grand Prix 4000S II van Continental. Zouden ze daar wel mooi bij passen?
In diezelfde combinatie van Grand Prix 4000SII en Aktiv-8 binnebanden?quote:Op maandag 6 juli 2015 09:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja hoor, ik rij er altijd op. Bevalt prima.
Dat niet. Maar dat zou ik wel zo doen.quote:Op maandag 6 juli 2015 09:19 schreef Stansfield het volgende:
[..]
In diezelfde combinatie van Grand Prix 4000SII en Aktiv-8 binnebanden?
Ik wel, zijn ok.quote:Op maandag 6 juli 2015 09:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat niet. Maar dat zou ik wel zo doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |