SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groetjes, mister diclofenac.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:10 schreef Oksel het volgende:
Toen ik Marmotte deed was 't aan de voet vd Alpe ook 37 graden.
Yankee is gewoon een Jankie.
http://www.basicbikeparts(...)d-race-80mm-aktiv-8/quote:Op zondag 5 juli 2015 19:44 schreef Stansfield het volgende:
Iemand tips voor goede binnenbandjes met lang ventiel en waar ik die zo goedkoop mogelijk online kan bestellen?
Bij Mantel heb die er voor ¤14,50 4 stuks:quote:Op zondag 5 juli 2015 19:49 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
http://www.basicbikeparts(...)d-race-80mm-aktiv-8/
Ik heb deze toen ik keer met 10 tegelijk besteld ook op die site. Veel goedkoper ga je niet vinden denk ik.
Tussen de fiets in orde maken en de start kan het beste 500-1000km zitten. Dan zijn alle nieuwe onderdelen goed getest en de banden in de meest perfecte vorm.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:02 schreef Z het volgende:
Je bent er mooi op tijd bij. Hopelijk hersteld je schouder nog wat.
Ik ben er wel achter waardoor ik zo'n pijn in m'n voeten heb; oververhitting. Druk is het dus niet. Overigens Marmotte ook zo'n fucking pijn gehad in m'n poten, en zilver gereden. Dus 't valt mee.quote:
Wat is dat zwarte ding naast je trapper? Elektrisch?quote:Op zondag 5 juli 2015 19:57 schreef ultra_ivo het volgende:
Gisteren heb ik de Koga nog eens onder handen genomen voor PBP. De versnellingen aangepast aan het terrein en wat extra lampen gemonteerd. Plus langere spatborden. Het wil nog wel eens regenen in Bretagne.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met de huidige staat van m'n schouder rij ik liever met crosscommandeurs dan met Ergopower.
Specialized sub-6, Giro Empire en Specialized Audax.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:02 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik ben er wel achter waardoor ik zo'n pijn in m'n voeten heb; oververhitting. Druk is het dus niet. Overigens Marmotte ook zo'n fucking pijn gehad in m'n poten, en zilver gereden. Dus 't valt mee.
Wat is de meest coole schoen?
Extra opslagruimte voor binnenbanden.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:04 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wat is dat zwarte ding naast je trapper? Elektrisch?
Ah, handig.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:08 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Extra opslagruimte voor binnenbanden.
Kun je gewoon kopen van bijv. BBB, als gereedschapsbidon.
Wut??quote:Op zondag 5 juli 2015 22:20 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kwam er in de trein achter dat mijn achterwiel stuk is
DDX en ik hadden het er in de trein over hoe kut het is als je ver van huis bent en je materiaal stuk gaat. Ik kijk naa rm'n achterwiel en zie dat ik een lekke band heb en dat m'n velg gedeukt is. Geen idee of die al langer gedeukt is (valt wel mee volgens mij). Hij moet wel in de trein leeggelopen zijn.... Morgen nieuwe biba erin en kijken of 't goed blijft gaan.quote:
Thank god for internetquote:
geen carbon zool dat geleid warmtequote:Op zondag 5 juli 2015 22:02 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik ben er wel achter waardoor ik zo'n pijn in m'n voeten heb; oververhitting. Druk is het dus niet. Overigens Marmotte ook zo'n fucking pijn gehad in m'n poten, en zilver gereden. Dus 't valt mee.
Wat is de meest coole schoen?
ouwe sloper koop een setje scirocco 35 of fulcrum R4quote:Op zondag 5 juli 2015 22:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
DDX en ik hadden het er in de trein over hoe kut het is als je ver van huis bent en je materiaal stuk gaat. Ik kijk naa rm'n achterwiel en zie dat ik een lekke band heb en dat m'n velg gedeukt is. Geen idee of die al langer gedeukt is (valt wel mee volgens mij). Hij moet wel in de trein leeggelopen zijn.... Morgen nieuwe biba erin en kijken of 't goed blijft gaan.
Sowieso maar een nieuwe set kopen en deze oprijden in de dracat.
[..]
Thank god for internet![]()
Ik snap er geen zak van. Ik denk dat het een souvenir uit Belgie is. Stomme ivo's 200quote:Op zondag 5 juli 2015 23:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ouwe sloper koop een setje scirocco 35 of fulcrum R4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |