SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groetjes, mister diclofenac.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:10 schreef Oksel het volgende:
Toen ik Marmotte deed was 't aan de voet vd Alpe ook 37 graden.
Yankee is gewoon een Jankie.
http://www.basicbikeparts(...)d-race-80mm-aktiv-8/quote:Op zondag 5 juli 2015 19:44 schreef Stansfield het volgende:
Iemand tips voor goede binnenbandjes met lang ventiel en waar ik die zo goedkoop mogelijk online kan bestellen?
Bij Mantel heb die er voor ¤14,50 4 stuks:quote:Op zondag 5 juli 2015 19:49 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
http://www.basicbikeparts(...)d-race-80mm-aktiv-8/
Ik heb deze toen ik keer met 10 tegelijk besteld ook op die site. Veel goedkoper ga je niet vinden denk ik.
Tussen de fiets in orde maken en de start kan het beste 500-1000km zitten. Dan zijn alle nieuwe onderdelen goed getest en de banden in de meest perfecte vorm.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:02 schreef Z het volgende:
Je bent er mooi op tijd bij. Hopelijk hersteld je schouder nog wat.
Ik ben er wel achter waardoor ik zo'n pijn in m'n voeten heb; oververhitting. Druk is het dus niet. Overigens Marmotte ook zo'n fucking pijn gehad in m'n poten, en zilver gereden. Dus 't valt mee.quote:
Wat is dat zwarte ding naast je trapper? Elektrisch?quote:Op zondag 5 juli 2015 19:57 schreef ultra_ivo het volgende:
Gisteren heb ik de Koga nog eens onder handen genomen voor PBP. De versnellingen aangepast aan het terrein en wat extra lampen gemonteerd. Plus langere spatborden. Het wil nog wel eens regenen in Bretagne.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met de huidige staat van m'n schouder rij ik liever met crosscommandeurs dan met Ergopower.
Specialized sub-6, Giro Empire en Specialized Audax.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:02 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik ben er wel achter waardoor ik zo'n pijn in m'n voeten heb; oververhitting. Druk is het dus niet. Overigens Marmotte ook zo'n fucking pijn gehad in m'n poten, en zilver gereden. Dus 't valt mee.
Wat is de meest coole schoen?
Extra opslagruimte voor binnenbanden.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:04 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wat is dat zwarte ding naast je trapper? Elektrisch?
Ah, handig.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:08 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Extra opslagruimte voor binnenbanden.
Kun je gewoon kopen van bijv. BBB, als gereedschapsbidon.
Wut??quote:Op zondag 5 juli 2015 22:20 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kwam er in de trein achter dat mijn achterwiel stuk is
DDX en ik hadden het er in de trein over hoe kut het is als je ver van huis bent en je materiaal stuk gaat. Ik kijk naa rm'n achterwiel en zie dat ik een lekke band heb en dat m'n velg gedeukt is. Geen idee of die al langer gedeukt is (valt wel mee volgens mij). Hij moet wel in de trein leeggelopen zijn.... Morgen nieuwe biba erin en kijken of 't goed blijft gaan.quote:
Thank god for internetquote:
geen carbon zool dat geleid warmtequote:Op zondag 5 juli 2015 22:02 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik ben er wel achter waardoor ik zo'n pijn in m'n voeten heb; oververhitting. Druk is het dus niet. Overigens Marmotte ook zo'n fucking pijn gehad in m'n poten, en zilver gereden. Dus 't valt mee.
Wat is de meest coole schoen?
ouwe sloper koop een setje scirocco 35 of fulcrum R4quote:Op zondag 5 juli 2015 22:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
DDX en ik hadden het er in de trein over hoe kut het is als je ver van huis bent en je materiaal stuk gaat. Ik kijk naa rm'n achterwiel en zie dat ik een lekke band heb en dat m'n velg gedeukt is. Geen idee of die al langer gedeukt is (valt wel mee volgens mij). Hij moet wel in de trein leeggelopen zijn.... Morgen nieuwe biba erin en kijken of 't goed blijft gaan.
Sowieso maar een nieuwe set kopen en deze oprijden in de dracat.
[..]
Thank god for internet![]()
Ik snap er geen zak van. Ik denk dat het een souvenir uit Belgie is. Stomme ivo's 200quote:Op zondag 5 juli 2015 23:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ouwe sloper koop een setje scirocco 35 of fulcrum R4
niet met de klimclassic?quote:Op zondag 5 juli 2015 23:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik snap er geen zak van. Ik denk dat het een souvenir uit Belgie is. Stomme ivo's 200
Gewoon een setje 36 spaaks handgevlochten met Mavic velgen. Dat krijg je niet snel kapot. Met zo'n wielen en Mavic MA40 racevelgen reed ik in '94 met volle bepakking door Albanië.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja lekker robuust en niet te duur, ideaal voor kanoslopert.
scirocco kosten 235.- de set oid daar kan je niet voor vlechten. Ik fiets nu zelf met khamsin cx die zijn 120.-quote:Op zondag 5 juli 2015 23:21 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Gewoon een setje 36 spaaks handgevlochten met Mavic velgen. Dat krijg je niet snel kapot. Met zo'n wielen en Mavic MA40 racevelgen reed ik in '94 met volle bepakking door Albanië.
mooie foto'squote:Op maandag 6 juli 2015 00:10 schreef very het volgende:
Ik ben vandaag ook maar even gaan kijken. Ik was in Zeeland (hier om precies te zijn), en man man man, wat een kutweer!Maar....wel een paar leuke foto's geschoten. Kleine greep van het koppeloton:
(klik voor lekker groot)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet iemand trouwens waar ik de hele rit terug kan kijken?![]()
Dat zou het heel goed geweest kunnen zijn!quote:
IK zeg niet dat 36 spaaks handgevlochten goedkoper is. Stabieler is het wel.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
scirocco kosten 235.- de set oid daar kan je niet voor vlechten. Ik fiets nu zelf met khamsin cx die zijn 120.-
quote:Op maandag 6 juli 2015 00:10 schreef very het volgende:
Ik ben vandaag ook maar even gaan kijken. Ik was in Zeeland (hier om precies te zijn), en man man man, wat een kutweer!Maar....wel een paar leuke foto's geschoten. Kleine greep van het koppeloton:
(klik voor lekker groot)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als je dat al had dan zou je dat zeker hebben merken met remmen.quote:Op maandag 6 juli 2015 06:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zou het heel goed geweest kunnen zijn!
[ afbeelding ]
Het ziet er een beetje zo uit, zal vanmiddag wel effe een foto maken.
Bij mij zit het naar binnen toe trouwens, volgens mij. Gister niet zo heel goed bekeken allemaal.quote:Op maandag 6 juli 2015 08:14 schreef dop het volgende:
[..]
als je dat al had dan zou je dat zeker hebben merken met remmen.
soms kun je zoiets nog wel een beetje herstellen, maar echt helemaal goed komt het nooit meer.
Woon werk wieltjes van maken is een prima optie dan.
probeer cyclingtorrents eensquote:Op maandag 6 juli 2015 00:10 schreef very het volgende:
(klik voor lekker groot)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben tijdens de klimclassic door een kuil gereden in een bocht, klapband en bijna odneruitgeschoven. Ik zat gister met DDX in de trein en we hadden het over pech onderweg. Ik kijk naar m'n fiets en spreek de wijze woorden "Ik heb godverdomme een lekke achterband!"quote:
quote:Op zondag 5 juli 2015 19:49 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
http://www.basicbikeparts(...)d-race-80mm-aktiv-8/
Ik heb deze toen ik keer met 10 tegelijk besteld ook op die site. Veel goedkoper ga je niet vinden denk ik.
Tnx voor de tips. En dat zijn kwalitatief ook een beetje goede binnenbanden? Had er schwalbe binnenbandjes in zitten. Die ik bij de aanschaf van mijn fiets erbij had gedaan.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:10 schreef ratatat het volgende:
[..]
Bij Mantel heb die er voor ¤14,50 4 stuks:
http://www.mantel.com/akt(...)bmJhbmRlbiNzdGFydDE=
Je hoeft geen super licht (rollende) binnenband te verwachten maar verder prima binnenbanden, zeker als je alleen maar een beetje rondtoer op stugge buitenbanden.quote:Op maandag 6 juli 2015 08:53 schreef Stansfield het volgende:
[..]
[..]
Tnx voor de tips. En dat zijn kwalitatief ook een beetje goede binnenbanden? Had er schwalbe binnenbandjes in zitten. Die ik bij de aanschaf van mijn fiets erbij had gedaan.
Ik heb Grand Prix 4000S II van Continental. Zouden ze daar wel mooi bij passen?quote:Op maandag 6 juli 2015 08:57 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Je hoeft geen super licht (rollende) binnenband te verwachten maar verder prima binnenbanden, zeker als je alleen maar een beetje rondtoer op stugge buitenbanden.
Ik zou ze niet in buitenbanden steken welke super soepel zijn en flink aan de prijs zijn. Dat is zonde.
Ja hoor, ik rij er altijd op. Bevalt prima.quote:Op maandag 6 juli 2015 09:05 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik heb Grand Prix 4000S II van Continental. Zouden ze daar wel mooi bij passen?
In diezelfde combinatie van Grand Prix 4000SII en Aktiv-8 binnebanden?quote:Op maandag 6 juli 2015 09:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja hoor, ik rij er altijd op. Bevalt prima.
Dat niet. Maar dat zou ik wel zo doen.quote:Op maandag 6 juli 2015 09:19 schreef Stansfield het volgende:
[..]
In diezelfde combinatie van Grand Prix 4000SII en Aktiv-8 binnebanden?
Ik wel, zijn ok.quote:Op maandag 6 juli 2015 09:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat niet. Maar dat zou ik wel zo doen.
Ik had m klappen verkocht.quote:Op maandag 6 juli 2015 11:25 schreef Gripper het volgende:
Oh wat was dat lachen met die idiote toerder he
Die vent besloot dat het een fantastisch plan was om vlak nadat de koers voorbij was en iedereen weer ging lopen als een gek over het fietspad te scheuren. Daarbij reed ie iemand bijna aan die écht opzij moest springen en begon meteen te vloeken "uit je doppen kijken joh, dit is een fietspad" , die arme man verontschuldigde zich nog heel netjes.
Ging ook echt ruzie staan maken en roepen dat die vent hier moest komen.
Wij: "oprotten joh, kutwielrenner! Gewoon ff normaal doen, waar is je bel"
Toen was ie snel vertrokken.
Uiteraard was t een vadsige ouwe vent, met een geel shirtje aan van de toerversie vorige week![]()
Ellendeling.
Nou als hij was afgestapt om die vent de huid vol te schelden dan had ik 'm wel even uitgekaffert van dichtbij.quote:
En ze fiets in de sloot gemieterd.quote:Op maandag 6 juli 2015 11:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou als hij was afgestapt om die vent de huid vol te schelden dan had ik 'm wel even uitgekaffert van dichtbij.
Bolle kuttoerder.
quote:Op maandag 6 juli 2015 11:22 schreef Questular het volgende:
Nog iets van foto's waarop alle gesoigneerde Fok! wielergoden te zien zijn?
wrom kachel je eik niet meteen een paar hoge hoepels in die focus?quote:Op maandag 6 juli 2015 11:54 schreef kanovinnie het volgende:
Ik een beetje m'n best doen, net alsof ik sprint, zit die muzas gewoon nog gekke bekken te trekken
Kan ook ja. Al wacht ik daar dan nog even mee tot na m'n vakantie.quote:Op maandag 6 juli 2015 11:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wrom kachel je eik niet meteen een paar hoge hoepels in die focus?
Het is natuurlijk veel verstandiger om naar Ivo te luisteren dan naar mij. Als jij een wiel met record naven handbouwd kan je velgie omvlechten als die stuk gaat.quote:Op maandag 6 juli 2015 12:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan ook ja. Al wacht ik daar dan nog even mee tot na m'n vakantie.
Je zou toch bier brengen? Wij reden bij de rotonde en ik had nog effkes LEONOS geroepenquote:Op maandag 6 juli 2015 12:24 schreef Leonos het volgende:
Hebben jullie nog een strava ritje van gister dan?
Volgens mij heb ik jullie zien rijden
Ik ben ook langsgefietst, ik durfde alleen niet iets te zeggen.quote:Op maandag 6 juli 2015 12:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je zou toch bier brengen? Wij reden bij de rotonde en ik had nog effkes LEONOS geroepen
https://www.strava.com/activities/339936039quote:Op maandag 6 juli 2015 12:24 schreef Leonos het volgende:
Ik had tassen vol bier bij mequote:Op maandag 6 juli 2015 12:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je zou toch bier brengen? Wij reden bij de rotonde en ik had nog effkes LEONOS geroepen
Je maakt het er niet beter opquote:
Je kunt de strava flyby functie gebruiken.quote:Op maandag 6 juli 2015 12:24 schreef Leonos het volgende:
Vluchtheuvel tegenover de bushalte net voorbij de rotonde. Met allemaal stoeltjes aan de weg.quote:Op maandag 6 juli 2015 12:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je maakt het er niet beter op
Waar stond je precies?
Was niet op de fietsquote:Op maandag 6 juli 2015 12:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt de strava flyby functie gebruiken.
Was niet op de fietsquote:Op maandag 6 juli 2015 12:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt de strava flyby functie gebruiken.
Ah, dan wordt dat wat moeilijker inderdaad.quote:Op maandag 6 juli 2015 12:38 schreef Leonos het volgende:
[..]
Was niet op de fiets
[..]
Was niet op de fiets
Ja maar we zijn wel langsgerejequote:Op maandag 6 juli 2015 12:44 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik stond in Gouda bij de Stolwijkerssluis. Logisch dat ik niks hoorde dus
Mooi rondje!quote:Op maandag 6 juli 2015 13:12 schreef Patroon het volgende:
Zo te lezen hebben jullie het mooi gehad bij de Toer de Frans. Kreeg ook nog mooie foto van Gripper. Zag er gezellig uit.
Ik heb vandaag mooie klim van bijna 18km gereden naar een skidorp Chamrousse. Na 8km kwam ik langs bord met col de Premol 1060m, daar ff gestopt voor foto. Eerste 8km was 9% gem. Daarna doorgere naar Chamrousse. hoogte +/- 1700m
https://app.strava.com/activities/340200660
Ik ging in gouda een stukje over de weg staat er meteen zo'n popiejopie #viesdikke verkeerspino te schreeuwen dat ik niet over de weg mag fietsen (uur voor de reclamekaravaan) ik drie keer omkijken of hij het nou tegen mij had (fietste keurig helemaal op de kant van de weg niemand had last... kon niet over fietspad.. Uiteindelijk ja ik heb het tegen jou, ik zo nou sorry maar kon niet over het fietspad..quote:Op maandag 6 juli 2015 12:44 schreef kanovinnie het volgende:
Dat hekwijf was ook goud.
Zet 10 man hun fiets neer, helmen af, shirts uit, schoenen uit en opeens begint ze te klagen.
JA IK HEB VERANTWOORDELIJKHEID OVER DIT HEK HET MOET METEEN NA DE PASSAGE VAN DE RENNERS WEG
Staat d'r zo'n verkeersleidingpipo bij die begint te dreigen dat het hek met fietsen en al weggezet zou worden als we ze niet meteen weghalen.
Doe effe relaxt denk ik dan
Ik vind dat 't mooiste van de reclamekaravaan. Volwassenen die over elkaar heen struikelen om een koelkastmagneetjequote:Op maandag 6 juli 2015 11:52 schreef Coppi het volgende:
Prachtig al die mensen die bijna gaan vechten voor prullaria met een waarde van 10 cent. Gisteren zelf gelukkig een knijpkoe en een petje van een andere toeschouwer gekregen die van alles er al 4 geraapt had. Gemoedelijke sfeer met leuke mensen in Utrecht!
Best mooi al die Tourtradities. Hoe onzinnig soms ook.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:37 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik vind dat 't mooiste van de reclamekaravaan. Volwassenen die over elkaar heen struikelen om een koelkastmagneetje
Dat soort jongens schoffelen normaal gesproken de hele dag perkjes in de gemeente Haastrecht. Dus op deze dag waarop ze een oranje hesje aan mogen waar "speciale extra belangrijke Toer de Frans 2015 coordinator" achterop staat dan groeien ze van trots en gaan ze zulk gedrag vertonenquote:Op maandag 6 juli 2015 13:16 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Blablabla, ja die sorry kan je 380 euro kosten...
O wacht, je bedoelde zeker koele schoen ipv coole schoen.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:26 schreef Oksel het volgende:
[..]
Thanks, hoe kom je hier zo snel bij? Ervaring?
Verbaast me nietsquote:Op maandag 6 juli 2015 14:19 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat soort jongens schoffelen normaal gesproken de hele dag perkjes in de gemeente Haastrecht. Dus op deze dag waarop ze een oranje hesje aan mogen waar "speciale extra belangrijke Toer de Frans 2015 coordinator" achterop staat dan groeien ze van trots en gaan ze zulk gedrag vertonen
Nu is iedereen denk ik wel benieuwd wat een niet wombcatvriendelijke meet voor moet stellen?quote:Op maandag 6 juli 2015 17:54 schreef kanovinnie het volgende:
En ik miste wombcat gister op de meet. Dit was een hele wombcatvriendelijke meet.
Ter compensatie ga ik maar pasta a la kano maken in de hoop er overheen te komen.
Ik ook.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:24 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Nu is iedereen denk ik wel benieuwd wat een niet wombcatvriendelijke meet voor moet stellen?
Hij heeft misschien wel gelijk. Maar het is wel makkelijk om Boom nu zwart te maken. Van mij mag Thijs wel wat minder aandacht krijgen.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:35 schreef kaasplankje het volgende:
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/Tour/1.2384470
Wat vinden jullie van die column van Zonneveld in 't AD heren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |