quote:Op zondag 5 juli 2015 17:02 schreef mootie het volgende:
[..]
De commisie heeft nog geen besluit genomen. En ik heb uitstekende argumenten.
2 keer per jaar 3 uurtjes, net als in Utopia.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Mijn man bezoeken in de gevangenis.
Keldertopia. Wanneer gaan de streams open?quote:Op zondag 5 juli 2015 17:04 schreef Urb het volgende:
Deze topic maar dan he
[..]
2 keer per jaar 3 uurtjes, net als in Utopia.
quote:Op zondag 5 juli 2015 17:05 schreef mootie het volgende:
Nubs hebben helemaal niet door dat mijn adoptanten in de kelder van Sodeknetters zitten.
Geen streams want dan krijgt isax gedonder met de kinderbescherming.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Keldertopia. Wanneer gaan de streams open?
Heb je goed gedaan.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:05 schreef mootie het volgende:
Nubs hebben helemaal niet door dat mijn adoptanten in de kelder van Sodeknetters zitten.
quote:Op zondag 5 juli 2015 17:05 schreef mootie het volgende:
In zoverre klopt het. Al geven wij wel water bij de electroschocks, en uiteraard bij het waterboarden. Een beetje.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Geen streams want dan krijgt isax gedonder met de kinderbescherming.
En niet in contact met water, en geen eten geven na 12 uur, onee dat was een andere film
Ach een beetje prikkelen kan geen kwaad.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Shhh, gewoon in de waan laten. Schijnt voor hen het meest geruststellend te zijn.
Net zoals Utopia.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:16 schreef Cir het volgende:
wrom staan er geen fodo's in de OP?
ben de weg kwijt wie met wie,wrom wel wrom nie
bezoektijden mogelijkheden
en dan de Ballotage com welke Adoptie plannen gekeurd zijn
wat een bende hier
quote:Op zondag 5 juli 2015 17:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
We are the Huub,
We are here to assimilate you.
Resistance is futile.
You can't control mequote:Op zondag 5 juli 2015 17:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Shhh, gewoon in de waan laten. Schijnt voor hen het meest geruststellend te zijn.
Mag ik jou adopteren?quote:Op zondag 5 juli 2015 17:51 schreef liesje1979 het volgende:
Even voor de duidelijkheid, we laten deze nu open maar zodra het verzand in een gewone slowchat krijgt het een slotje, dus alleen adoptiezaken hier.
Wat zegt Liesje nou...quote:Op zondag 5 juli 2015 17:52 schreef Punkman het volgende:
[..]
You can't control me![]()
![]()
Maar ik kan jou wel laten slowchatten in een topic ..![]()
Je hebt gelijk, het is een gave.,![]()
![]()
Ja maar als ik nou eensheel lief kijk?quote:
Liesje poste dat terwijl ik net aan het typen was.quote:
Je zit toch niet naar anderen te lonken hè.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:56 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Sinds ik weet hoe het zit, snap ik dat je al die adopties aankunt. Mooi koppel.
hallo, ze zit naar mij te lonken.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zit toch niet naar anderen te lonken hè.
Mag ik naar je lonken?quote:Op zondag 5 juli 2015 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh. Nou als dat zo is, dan kan ze vertrekken. Ik zoek wel een andere adoptieouder.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
hallo, ze zit naar mij te lonken.
Laat haar maar lekker gaan.
Jij mag lonken zoveel als je wilt, maar aan mij heb je niets want ik kom in de COS en ook af en toe in de SC.quote:
Is het zó erg dan?quote:Op zondag 5 juli 2015 18:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh. Nou als dat zo is, dan kan ze vertrekken. Ik zoek wel een andere adoptieouder.
Een gebroken hart doet pijn, dat ben ik met je eens.quote:
Nou ik wacht wel af of iemand mij als afgelikte boterham nog wil hebbenquote:Op zondag 5 juli 2015 18:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een gebroken hart doet pijn, dat ben ik met je eens.
Maar ook voor jou klopt een hart, daar ben ik van overtuigd.
Dat zal toch wel meevallen?quote:Op zondag 5 juli 2015 18:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ik wacht wel af of iemand mij als afgelikte boterham nog wil hebben
Dat zegt niks over de anderen. Die kunnen daar wel heel anders over denken.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Iedereen weet dat -sabine- me heeft laten vallen. Ik ben een gevallen vrouw.
Ben jij soms van die lexa reclame?quote:Op zondag 5 juli 2015 18:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat zegt niks over de anderen. Die kunnen daar wel heel anders over denken.
Lekker dan.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Iedereen weet dat -sabine- me heeft laten vallen. Ik ben een gevallen vrouw.
And we come from the north and going al the way........ah ah ah.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Straks heb je 10 maatjes. Laat me erover nadenken.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:33 schreef -sabine- het volgende:
[..]
And we come from the north and going al the way........ah ah ah.
Ik wil je terug.
Sodedknetters hoort bij Notturna. Die zijn uit op vluggertjes. Ik niet.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ik las dat jij naar anderen zit te lonken. Wat moet ik dan? Straks blijf ik alleen over.
Misschien mag je wel van sodeknetters en notturna in hun kelder.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ik las dat jij naar anderen zit te lonken. Wat moet ik dan? Straks blijf ik alleen over.
Punkman en zijn gremlin tiefeven lekker opquote:Op zondag 5 juli 2015 17:51 schreef liesje1979 het volgende:
Even voor de duidelijkheid, we laten deze nu open maar zodra het verzand in een gewone slowchat krijgt het een slotje, dus alleen adoptiezaken hier.
Zeg als ik sexheb dan is het lang. Jeetje -Sabine- dit had ik van jou niet verwacht.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:33 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Sodedknetters hoort bij Notturna. Die zijn uit op vluggertjes. Ik niet.
Ja dat zeg je nu, maar daarstraks was je aan het jagen.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:33 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Sodedknetters hoort bij Notturna. Die zijn uit op vluggertjes. Ik niet.
Wil jij wel even ontopic blijven.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Punkman en zijn gremlin tiefeven lekker op
En dat vind je goede reclame.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
Misschien mag je wel van sodeknetters en notturna in hun kelder.
Gezellig, FF en ik hangen daar ook !
Een dating bureau. Wat jij niet leuk vindt aan jezelf, vindt een ander wel leuk. Zo adverteren ze.quote:
Nee hoor Disana voor jouw heb ik een mooi eigen kamertje.quote:
Eenzame opsluiting? Kun je wel?quote:Op zondag 5 juli 2015 18:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee hoor Disana voor jouw heb ik een mooi eigen kamertje.
Ik zou je en je dame niet adopteren. Geheel ontopicquote:Op zondag 5 juli 2015 18:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wil jij wel even ontopic blijven.
En ook hier telt dat persoonlijke aanvallen op user niet gewaardeerd worden.
opwarmen mag overal, blussen doe je thuis.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu, maar daarstraks was je aan het jagen.
quote:Op zondag 5 juli 2015 18:35 schreef notturna het volgende:
[..]
Zeg als ik sexheb dan is het lang. Jeetje -Sabine- dit had ik van jou niet verwacht.
Oh, die bullshit.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Een dating bureau. Wat jij niet leuk vindt aan jezelf, vindt een ander wel leuk. Zo adverteren ze.
Het beste kamertje. Disana in de kelder, het idee alleen al!quote:Op zondag 5 juli 2015 18:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee hoor Disana voor jouw heb ik een mooi eigen kamertje.
Ik ga even douchen want het zweet is me uitgebroken van al die praatjes hier, en als ik terugkom hoop ik te weten of ik nog voor je kies.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:38 schreef -sabine- het volgende:
[..]
opwarmen mag overal, blussen doe je thuis.
[..]
Ja wie wil Disana in de kelder nee hoor zij krigt haar eigen kamer met internet.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Het beste kamertje. Disana in de kelder, het idee alleen al!
"Punkman en zijn gremlin tyf even lekker op."quote:Op zondag 5 juli 2015 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou je en je dame niet adopteren. Geheel ontopic
Nee hoor geheel ongeschiktquote:Op zondag 5 juli 2015 18:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
"Punkman en zijn gremlin tyf even lekker op."
Ja hoor, geheel ontopic.
Hier ook, met douche met hele speciale douchekoppen. Laten maken door Pat.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:39 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja wie wil Disana in de kelder nee hoor zij krigt haar eigen kamer met internet.
Doe maar, geniet er lekker van.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga even douchen want het zweet is me uitgebroken van al die praatjes hier, en als ik terugkom hoop ik te weten of ik nog voor je kies.
quote:Op zondag 5 juli 2015 18:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Komt goed, we regelen het hier.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Disana mag niet in de kelder.![]()
Mooi kamertje, met eigen badkamer enzo. Notturna regelt het.
Disana krijgt alle egards.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zal eens ff kijken waar ik egeltjes thema kan scoren.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze wil graag een roze kamer, met egeltjesthema.
De aannemer is inmiddels op de hoogte.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Geselen die handel dat wil zequote:Op zondag 5 juli 2015 18:53 schreef mootie het volgende:
[..]
En poezen. Als er geen poezen zijn kom ik niet.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Oih dat word lastig ik ben allergisch, maar als je ze op je kamer houdt krijg je ze.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:55 schreef Disana het volgende:
[..]
En poezen. Als er geen poezen zijn kom ik niet.
Nee zeg, ze moeten wel naar buiten kunnen. Je slikt maar een pilletje hoor.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:56 schreef notturna het volgende:
[..]
Oih dat word lastig ik ben allergisch, maar als je ze op je kamer houdt krijg je ze.
Die slik ik al, maar een pil van Drion stelt je tevreden?quote:Op zondag 5 juli 2015 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee zeg, ze moeten wel naar buiten kunnen. Je slikt maar een pilletje hoor.
Nee, want wie moet me dan eten brengen?quote:Op zondag 5 juli 2015 18:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Die slik ik al, maar een pil van Drion stelt je tevreden?
Dan ga maar.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:55 schreef Disana het volgende:
[..]
En poezen. Als er geen poezen zijn kom ik niet.
Ik dacht eigenlijk meer aan een tosti.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is dat, of een pan nasi. Kies maar.
Oh jee, een hondenmens. Tja dan scheiden zich hier inderdaad onze wegen. Het was good as long as it lasted.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:00 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dan ga maar.
Daag, het ga je goed.
Kutvarken.
quote:Op zondag 5 juli 2015 17:51 schreef liesje1979 het volgende:
quote:
quote:Op zondag 5 juli 2015 18:38 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juli 2015 18:51 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juli 2015 18:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als Moots ze wil verzorgen dan ben ik al heel blij.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hoeft voor mij niet dood te gaan hoor. Ik vraag moots wel of ze eten brengt.
Nog erger, een poedel.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jee, een hondenmens. Tja dan scheiden zich hier inderdaad onze wegen. Het was good as long as it lasted.
Foei, wie heeft het over katten eten. Ik ga hier weg, jullie zijn allemaal van lotje getikt.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Voor een tosti heb je wat meer katten nodig. Zoveel hebben we er niet.
Balen lijkt me dat. Maar dat is hier offtopic.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:03 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als Moots ze wil verzorgen dan ben ik al heel blij.
Je wil niet weten hoe we poezen beesten missen in ons leven.
Iedereen onderschat de inteligentie van poedels. (En nee ik ben zekers geen hondenmens).quote:Op zondag 5 juli 2015 19:04 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Nog erger, een poedel.
Knus en goed uitkijken onderweg.
Fijnquote:Op zondag 5 juli 2015 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Foei, wie heeft het over katten eten. Ik ga hier weg, jullie zijn allemaal van lotje getikt.
Offtopic blijft ons achtervolgen.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Balen lijkt me dat. Maar dat is hier offtopic.
Ook geen proefweekje?quote:Op zondag 5 juli 2015 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Foei, wie heeft het over katten eten. Ik ga hier weg, jullie zijn allemaal van lotje getikt.
Ik heb niets tegen poedels.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:04 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Nog erger, een poedel.
Knus en goed uitkijken onderweg.
Je maakt jezelf redelijk stupidequote:
Lotje is inderdaad getikt, maar daar hebben wij niks mee te maken.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Op ieder adoptiepotje past een dekseltje, komt goedquote:Op zondag 5 juli 2015 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Beter van niet, ik ben een lastige adoptieklant.
Ja nogal. Serieus flikker op ofzoquote:Op zondag 5 juli 2015 19:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zit je maandverbandje schreef of zo.
Als je nu eens een keer komt met een normale en on-topic post dan nemen we je heel misschien ooit eens serieus.quote:
Kut mijn maandverband zat echt dwars en ik kreeg er een opvlieger overheen.quote:
Maar jullie komen ook niet vaak in de sc, toch? Ik zoek iemand die mij aan kan sporen er vaker te komen kijken.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Op ieder adoptiepotje past een dekseltje, komt goed
quote:Op zondag 5 juli 2015 19:11 schreef notturna het volgende:
[..]
Kut mijn maandverband zat echt dwars en ik kreeg er een opvlieger overheen.
Soms komen we in de sc. Net wie er er allemaal aanwezig zijn.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar jullie komen ook niet vaak in de sc, toch? Ik zoek iemand die mij aan kan sporen er vaker te komen kijken.
Ja lach maar, dat is jouw toekomst maat.quote:
Ja zie je, net als ik dus. We zijn geen vaste klanten dus we hebben een begeleider nodig.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Soms komen we in de sc. Net wie er er allemaal aanwezig zijn.
quote:Op zondag 5 juli 2015 19:13 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja lach maar, dat is jouw toekomst maat.
Ik mis je dm'squote:Op zondag 5 juli 2015 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Beetje achterhaald, die zure bommetjes van je.
Zullen we elkaar begeleiden?quote:Op zondag 5 juli 2015 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja zie je, net als ik dus. We zijn geen vaste klanten dus we hebben een begeleider nodig.
Daar had je niet over nagedacht.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2015 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja zie je, net als ik dus. We zijn geen vaste klanten dus we hebben een begeleider nodig.
Misschien Mootie, die heeft ook katten.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoeveel heeft ie daar nu al zitten?quote:Op zondag 5 juli 2015 19:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Misschien Mootie, die heeft ook katten.Met een beetje mazzel word je niet in de kelder van Sodeknetters gezet.
Kom op wij sc-ers zijn niet eng op sommige na dan.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat we met een hele ploeg de sc komen binnenvallen? Ik denk dat ik dat wel durf.
Oei welkom in je nachtmerrie.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:15 schreef Punkman het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, totaal niet over nagedacht ..
Nu wel ...
Ja ze zitten ertussen, de griezels.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:15 schreef notturna het volgende:
[..]
Kom op wij sc-ers zijn niet eng op sommige na dan.
Die zitten net als ik ook in de COSquote:
Je verneukt het topic bewust met jeweet welquote:
Ja die zitten aan hele mooie kettingen.quote:
Ik ben gewoon thuis. Af en toe bel ik Sodeknetters even, en dan hebben we dikke lol om die 2 die op een droge broodkorst knauwen.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2015 19:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Twee. Ik snap dat het best lastig is, dat tellen.
Hmm jij had Oma-Nijn geadopteerd, dan heb je echt je handen volquote:Op zondag 5 juli 2015 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Je verneukt het topic bewust met jeweet wel
Ah, jij bent verstandig. Zo ken ik je wel.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon thuis. Af en toe bel ik Sodeknetters even, en dan hebben we dikke lol om die 2 die op een droge broodkorst knauwen.
Wat lul jij nou, we gaan de sc toch in.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Je verneukt het topic bewust met jeweet wel
Stop er mee dom mokkel.quote:
Ja, jij bent lief.quote:
Ga toch weg en verpest een leuk topic niet,quote:Op zondag 5 juli 2015 19:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, jij bent lief.
Je hebt je aandacht nu weer gehad.
Ga je nu fijn buiten spelen ?
Of wil je eerst nog een ijsje ?
De enige die dit topic verpest met haar zure gedrag ben jij mop.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga toch weg en verpest een leuk topic niet,
Zal ik dan ook maar weggaan?quote:Op zondag 5 juli 2015 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga toch weg en verpest een leuk topic niet,
Kut ik ga niet eens mee naar de SC als het zo moet. Pleur hier maar een slot op en ik taai wel afquote:Op zondag 5 juli 2015 19:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
Misschien beter dat we de SC induiken, voordat dit topci een slotje krijgt.
Dat vind ik jammer, ik hoop niet dat je om mij weggaat.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:27 schreef notturna het volgende:
[..]
Kut ik ga niet eens mee naar de SC als het zo moet. Pleur hier maar een slot op en ik taai wel af![]()
![]()
Ik ga niet om jou weg.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat vind ik jammer, ik hoop niet dat je om mij weggaat.
Want dat is niet de bedoeling.
Flikker gewoon op en ga de sc in.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik snap het, maar zou het jammer vinden als je weg gaat.
Ik adopteer jou. Geen gedoe hoor gewoon brute sexquote:Op zondag 5 juli 2015 19:45 schreef pullup het volgende:
Ok mensen, het is niet de bedoeling dat dit een tweede SC gaat worden dus OT blijven graag en de sneren naar elkaar kunnen ook achterwege blijven wat mij betreft anders is hij gewoon dicht zo.
Ik adopteer jou om wat lessen te gevenquote:
Niemand wilde jequote:
quote:Op maandag 6 juli 2015 00:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mag ik jou adopteren ?
Ik kom ook wel in de SC, dus ik mag het wel.
* notturna was wat geiiriteerd gisteravond.quote:
das geen excuusquote:Op maandag 6 juli 2015 09:13 schreef notturna het volgende:
[..]
* notturna was wat geiiriteerd gisteravond.
Kan gebeurenquote:Op maandag 6 juli 2015 09:13 schreef notturna het volgende:
[..]
* notturna was wat geiiriteerd gisteravond.
Ik wil Sjampoeh, Rasko en gizmo terug en daarbij toevoegen TillyB onze gifjeskoningin en CAPSverslaafde toevoegen.quote:Op maandag 6 juli 2015 10:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Precies, dat zou ik ook wat meer moeten doen
Ik zit al bij punkie, braadwursten zijn op, ik heb nou wel dorstquote:Op maandag 6 juli 2015 19:06 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik wil Sjampoeh, Rasko en gizmo terug en daarbij toevoegen TillyB onze gifjeskoningin en CAPSverslaafde toevoegen.
Bradwursten zijn besteld, tot die tijd moeten de chorizo's het even doen. Excuses voor het ongemak.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zit al bij punkie, braadwursten zijn op, ik heb nou wel dorst
Drinken graag, wij drogen uit hieroquote:Op woensdag 8 juli 2015 00:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Bradwursten zijn besteld, tot die tijd moeten de chorizo's het even doen. Excuses voor het ongemak.
Komt er ook aan, heeft prio 1.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Drinken graag, wij drogen uit hiero [ afbeelding ]
Kan niet, check dat los hangende draadje maar aan de telefoon. (wat ook een dummy is, overigens)quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
mooi we wachten er al een dag op![]()
Ik ga de kindertelefoon bellen![]()
* Gizmogirl28 is met Kindertelefoon aan het bellen met mobieltje die meegesmokkeld is.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
kan niet, check dat los hangende draadje maar aan de telefoon. (wat ook een dummy is, overigens)
GSM jammers FTW.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
* Gizmogirl28 is met Kindertelefoon aan het bellen met mobieltje die meegesmokkeld is.
Shit wachtrij![]()
Hmmm vermeld je wel je echte leeftijd?quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
* Gizmogirl28 is met Kindertelefoon aan het bellen met mobieltje die meegesmokkeld is.
Shit wachtrij![]()
Ja ze nemen het heel serieusquote:Op woensdag 8 juli 2015 00:18 schreef notturna het volgende:
[..]
Hmmm vermeld je wel je echte leeftijd?
Jullie krijgen een postmix biertje en een flesje water, dochterlief.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Water en bier voor 2 personen alstublieft mama
* Gizmogirl28 heeft de verbinding verbrokenquote:Op woensdag 8 juli 2015 00:20 schreef notturna het volgende:
[..]
Jullie krijgen een postmix biertje en een flesje water, dochterlief.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
* Gizmogirl28 heeft de verbinding verbroken
quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
For The World.
Oftewel, jippieeeeeeeeeeeeee
Sorry de verbindingwas wederom verbroken.quote:
Ik zei helemaal niksquote:Op woensdag 8 juli 2015 00:23 schreef notturna het volgende:
[..]
Sorry de verbindingwas wederom verbroken.
U zei?
Proost.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zei helemaal niks![]()
Proost [ afbeelding ]
Ja, ik moet natuurlijk wel een regime aanhouden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |