Hoeveel heeft ie daar nu al zitten?quote:Op zondag 5 juli 2015 19:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Misschien Mootie, die heeft ook katten.Met een beetje mazzel word je niet in de kelder van Sodeknetters gezet.
Kom op wij sc-ers zijn niet eng op sommige na dan.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat we met een hele ploeg de sc komen binnenvallen? Ik denk dat ik dat wel durf.
Oei welkom in je nachtmerrie.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:15 schreef Punkman het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, totaal niet over nagedacht ..
Nu wel ...
Ja ze zitten ertussen, de griezels.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:15 schreef notturna het volgende:
[..]
Kom op wij sc-ers zijn niet eng op sommige na dan.
Die zitten net als ik ook in de COSquote:
Je verneukt het topic bewust met jeweet welquote:
Ja die zitten aan hele mooie kettingen.quote:
Ik ben gewoon thuis. Af en toe bel ik Sodeknetters even, en dan hebben we dikke lol om die 2 die op een droge broodkorst knauwen.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2015 19:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Twee. Ik snap dat het best lastig is, dat tellen.
Hmm jij had Oma-Nijn geadopteerd, dan heb je echt je handen volquote:Op zondag 5 juli 2015 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Je verneukt het topic bewust met jeweet wel
Ah, jij bent verstandig. Zo ken ik je wel.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon thuis. Af en toe bel ik Sodeknetters even, en dan hebben we dikke lol om die 2 die op een droge broodkorst knauwen.
Wat lul jij nou, we gaan de sc toch in.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Je verneukt het topic bewust met jeweet wel
Stop er mee dom mokkel.quote:
Ja, jij bent lief.quote:
Ga toch weg en verpest een leuk topic niet,quote:Op zondag 5 juli 2015 19:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, jij bent lief.
Je hebt je aandacht nu weer gehad.
Ga je nu fijn buiten spelen ?
Of wil je eerst nog een ijsje ?
De enige die dit topic verpest met haar zure gedrag ben jij mop.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga toch weg en verpest een leuk topic niet,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |