Lotje is inderdaad getikt, maar daar hebben wij niks mee te maken.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Foei, wie heeft het over katten eten. Ik ga hier weg, jullie zijn allemaal van lotje getikt.
Op ieder adoptiepotje past een dekseltje, komt goedquote:Op zondag 5 juli 2015 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Beter van niet, ik ben een lastige adoptieklant.
Ja nogal. Serieus flikker op ofzoquote:Op zondag 5 juli 2015 19:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zit je maandverbandje schreef of zo.
Als je nu eens een keer komt met een normale en on-topic post dan nemen we je heel misschien ooit eens serieus.quote:
Kut mijn maandverband zat echt dwars en ik kreeg er een opvlieger overheen.quote:
Maar jullie komen ook niet vaak in de sc, toch? Ik zoek iemand die mij aan kan sporen er vaker te komen kijken.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Op ieder adoptiepotje past een dekseltje, komt goed
quote:Op zondag 5 juli 2015 19:11 schreef notturna het volgende:
[..]
Kut mijn maandverband zat echt dwars en ik kreeg er een opvlieger overheen.
Soms komen we in de sc. Net wie er er allemaal aanwezig zijn.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar jullie komen ook niet vaak in de sc, toch? Ik zoek iemand die mij aan kan sporen er vaker te komen kijken.
Ja lach maar, dat is jouw toekomst maat.quote:
Ja zie je, net als ik dus. We zijn geen vaste klanten dus we hebben een begeleider nodig.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Soms komen we in de sc. Net wie er er allemaal aanwezig zijn.
quote:Op zondag 5 juli 2015 19:13 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja lach maar, dat is jouw toekomst maat.
Ik mis je dm'squote:Op zondag 5 juli 2015 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Beetje achterhaald, die zure bommetjes van je.
Zullen we elkaar begeleiden?quote:Op zondag 5 juli 2015 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja zie je, net als ik dus. We zijn geen vaste klanten dus we hebben een begeleider nodig.
Daar had je niet over nagedacht.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2015 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja zie je, net als ik dus. We zijn geen vaste klanten dus we hebben een begeleider nodig.
Misschien Mootie, die heeft ook katten.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoeveel heeft ie daar nu al zitten?quote:Op zondag 5 juli 2015 19:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Misschien Mootie, die heeft ook katten.Met een beetje mazzel word je niet in de kelder van Sodeknetters gezet.
Kom op wij sc-ers zijn niet eng op sommige na dan.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat we met een hele ploeg de sc komen binnenvallen? Ik denk dat ik dat wel durf.
Oei welkom in je nachtmerrie.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:15 schreef Punkman het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, totaal niet over nagedacht ..
Nu wel ...
Ja ze zitten ertussen, de griezels.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:15 schreef notturna het volgende:
[..]
Kom op wij sc-ers zijn niet eng op sommige na dan.
Die zitten net als ik ook in de COSquote:
Je verneukt het topic bewust met jeweet welquote:
Ja die zitten aan hele mooie kettingen.quote:
Ik ben gewoon thuis. Af en toe bel ik Sodeknetters even, en dan hebben we dikke lol om die 2 die op een droge broodkorst knauwen.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2015 19:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Twee. Ik snap dat het best lastig is, dat tellen.
Hmm jij had Oma-Nijn geadopteerd, dan heb je echt je handen volquote:Op zondag 5 juli 2015 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Je verneukt het topic bewust met jeweet wel
Ah, jij bent verstandig. Zo ken ik je wel.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon thuis. Af en toe bel ik Sodeknetters even, en dan hebben we dikke lol om die 2 die op een droge broodkorst knauwen.
Wat lul jij nou, we gaan de sc toch in.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Je verneukt het topic bewust met jeweet wel
Stop er mee dom mokkel.quote:
Ja, jij bent lief.quote:
Ga toch weg en verpest een leuk topic niet,quote:Op zondag 5 juli 2015 19:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, jij bent lief.
Je hebt je aandacht nu weer gehad.
Ga je nu fijn buiten spelen ?
Of wil je eerst nog een ijsje ?
De enige die dit topic verpest met haar zure gedrag ben jij mop.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga toch weg en verpest een leuk topic niet,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |