Kan niet, check dat los hangende draadje maar aan de telefoon. (wat ook een dummy is, overigens)quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
mooi we wachten er al een dag op![]()
Ik ga de kindertelefoon bellen![]()
* Gizmogirl28 is met Kindertelefoon aan het bellen met mobieltje die meegesmokkeld is.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
kan niet, check dat los hangende draadje maar aan de telefoon. (wat ook een dummy is, overigens)
GSM jammers FTW.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
* Gizmogirl28 is met Kindertelefoon aan het bellen met mobieltje die meegesmokkeld is.
Shit wachtrij![]()
Hmmm vermeld je wel je echte leeftijd?quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
* Gizmogirl28 is met Kindertelefoon aan het bellen met mobieltje die meegesmokkeld is.
Shit wachtrij![]()
Ja ze nemen het heel serieusquote:Op woensdag 8 juli 2015 00:18 schreef notturna het volgende:
[..]
Hmmm vermeld je wel je echte leeftijd?
Jullie krijgen een postmix biertje en een flesje water, dochterlief.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Water en bier voor 2 personen alstublieft mama
* Gizmogirl28 heeft de verbinding verbrokenquote:Op woensdag 8 juli 2015 00:20 schreef notturna het volgende:
[..]
Jullie krijgen een postmix biertje en een flesje water, dochterlief.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
* Gizmogirl28 heeft de verbinding verbroken
quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
For The World.
Oftewel, jippieeeeeeeeeeeeee
Sorry de verbindingwas wederom verbroken.quote:
Ik zei helemaal niksquote:Op woensdag 8 juli 2015 00:23 schreef notturna het volgende:
[..]
Sorry de verbindingwas wederom verbroken.
U zei?
Proost.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zei helemaal niks![]()
Proost [ afbeelding ]
Ja, ik moet natuurlijk wel een regime aanhouden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |