Zal ik dan ook maar weggaan?quote:Op zondag 5 juli 2015 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga toch weg en verpest een leuk topic niet,
Kut ik ga niet eens mee naar de SC als het zo moet. Pleur hier maar een slot op en ik taai wel afquote:Op zondag 5 juli 2015 19:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
Misschien beter dat we de SC induiken, voordat dit topci een slotje krijgt.
Dat vind ik jammer, ik hoop niet dat je om mij weggaat.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:27 schreef notturna het volgende:
[..]
Kut ik ga niet eens mee naar de SC als het zo moet. Pleur hier maar een slot op en ik taai wel af![]()
![]()
Ik ga niet om jou weg.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat vind ik jammer, ik hoop niet dat je om mij weggaat.
Want dat is niet de bedoeling.
Flikker gewoon op en ga de sc in.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik snap het, maar zou het jammer vinden als je weg gaat.
Ik adopteer jou. Geen gedoe hoor gewoon brute sexquote:Op zondag 5 juli 2015 19:45 schreef pullup het volgende:
Ok mensen, het is niet de bedoeling dat dit een tweede SC gaat worden dus OT blijven graag en de sneren naar elkaar kunnen ook achterwege blijven wat mij betreft anders is hij gewoon dicht zo.
Ik adopteer jou om wat lessen te gevenquote:
Niemand wilde jequote:
quote:Op maandag 6 juli 2015 00:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mag ik jou adopteren ?
Ik kom ook wel in de SC, dus ik mag het wel.
* notturna was wat geiiriteerd gisteravond.quote:
das geen excuusquote:Op maandag 6 juli 2015 09:13 schreef notturna het volgende:
[..]
* notturna was wat geiiriteerd gisteravond.
Kan gebeurenquote:Op maandag 6 juli 2015 09:13 schreef notturna het volgende:
[..]
* notturna was wat geiiriteerd gisteravond.
Ik wil Sjampoeh, Rasko en gizmo terug en daarbij toevoegen TillyB onze gifjeskoningin en CAPSverslaafde toevoegen.quote:Op maandag 6 juli 2015 10:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Precies, dat zou ik ook wat meer moeten doen
Ik zit al bij punkie, braadwursten zijn op, ik heb nou wel dorstquote:Op maandag 6 juli 2015 19:06 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik wil Sjampoeh, Rasko en gizmo terug en daarbij toevoegen TillyB onze gifjeskoningin en CAPSverslaafde toevoegen.
Bradwursten zijn besteld, tot die tijd moeten de chorizo's het even doen. Excuses voor het ongemak.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zit al bij punkie, braadwursten zijn op, ik heb nou wel dorst
Drinken graag, wij drogen uit hieroquote:Op woensdag 8 juli 2015 00:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Bradwursten zijn besteld, tot die tijd moeten de chorizo's het even doen. Excuses voor het ongemak.
Komt er ook aan, heeft prio 1.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Drinken graag, wij drogen uit hiero [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |