je moet ze wel allemaal voeren enzo he? net zo als een tamagotchi.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:54 schreef ChocoFan het volgende:
Koel, verandering, meerdere mogen, bij punk dan ook gizmo natuurlijk. Oh, maar deze mensen komen al in de SC af en toe, mag dat wel dan of beter iemand die helemaal nooit in de SC komt of bijna nooit, je weet wel mensen die het eng vinden daar, want dan ga ik ff in de feedback spitten wie dat waren.![]()
Ohw, dat maakt het wel weer lastiger dan.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:56 schreef isax het volgende:
[..]
je moet ze wel allemaal voeren enzo he? net zo als een tamagotchi.
Ohh dan adopteer ik een paar en honger ze uit.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:56 schreef isax het volgende:
[..]
je moet ze wel allemaal voeren enzo he? net zo als een tamagotchi.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh dan adopteer ik een paar en honger ze uit.
Misschien een sc voedselbank een idee?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:06 schreef ChocoFan het volgende:
Sodeknetters wil ik ook wel adopteren, maar over dat voeren moeten we het wel hebben dan.
Iemand die me dan wil sponsoren?
Daar was ik ook al achter.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij zit allemaal mensen te adopteren die al in de SC komen. Wees eens avontuurlijk.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 06:39 schreef notturna het volgende:
Ik hoor net dat ik niet geadopteerd kan worden. Bij deze stel ik me beschikbaar om een cosser te adopteren.
Je bent bij deze door mij geadopteerd.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 06:39 schreef notturna het volgende:
Ik hoor net dat ik niet geadopteerd kan worden. Bij deze stel ik me beschikbaar om een cosser te adopteren.
Ik heb nog geen idee, maar ik vind wel een slachtoffer.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 06:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Heb je iemand op het oog? Dat kan ook nog, dat jij denkt, ja die wil ik adopteren, jij komt tenslotte vaker in de COS dan ik. Ik eigenlijk gewoon al heel lang niet meer.
Isax, die is hiermee begonnen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 06:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wie gaat het bijhouden welke al bezet zijn?
Nou thanx nu ben ik geen cos-weesje meer.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 06:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je bent bij deze door mij geadopteerd.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 06:46 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee, maar ik vind wel een slachtoffer.
Ik ben eruit. Ik adopteer Raskolnikow. Ik ben wel niet rijk, so be it.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 06:50 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik heb besloten Marnogwatdinges te adopteren.
Zodra ik zijn juiste naam heb opgezocht, of hij zijn wachtwoord en DM terug heeft, maak ik het officiëel
Edit: Mario390 is nu geadopteerd en dus mijn eigendom.
Dus nu is 't de bedoeling dat we jou aanspreken op zijn gedrag?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 06:50 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik heb besloten Marnogwatdinges te adopteren.
Zodra ik zijn juiste naam heb opgezocht, of hij zijn wachtwoord en DM terug heeft, maak ik het officiëel.
Edit: Mario390 is nu geadopteerd en dus mijn eigendom.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 06:49 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik ben eruit. Ik adopteer Raskolnikow. Ik ben wel niet rijk, so be it.
Thanks,lief van je.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:52 schreef ChocoFan het volgende:
FF vind ik ook wel lief, samen met Soul dan.
ik sta open voor adoptiequote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:49 schreef isax het volgende:
Geachte lezer,
Wij van stichting adopteer een COSser hopen de COS en de SC dichter bij elkaar te brengen.
De stichting merkt dat deze groepen erg langs elkaar leven.
Wij trachten ons doel te bereiken door onder meer het project adopteer een COSser, hierbij worden COSsers onder hun hoede genomen door leden van de SC.
Hoe werkt het?
SC: U kunt hier onder doorgeven welke COSser u leuk lijkt om te adopteren. Let op: wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Meerdere adopteren is mogelijk.
COS: geef hier onder aan als jouw het ook leuk lijkt om geadopteerd te worden.
Wat willen wij als stichting bereiken?
Sinds dat de komkommertijd in Utopia is aangebroken heerst er verveling in de COS. Dit is de perfecte tijd om elkaar beter te leren kennen in dit subforum. Hopelijk ontstaat door deze actie meer interactie met elkaar en zo een betere sfeer.
Verder willen wij er op wijzen dat Liesje dibs heeft op Joezi.
Hoogachtend,
Stichting adopteer een COsser
[ afbeelding ]
Heb je bezwaar tegen een hek danwel kooi of bench? Zo niet ben ik je man.quote:
nee dat is niet een match, dan rooi ik het beter met mn dooie moeder en alcoholistische vaderquote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:10 schreef rico80 het volgende:
[..]
Heb je bezwaar tegen een hek danwel kooi of bench? Zo niet ben ik je man.
Ik ook niet. Zullen wij maatjes zijn?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:00 schreef Disana het volgende:
Ik weet niet goed of ik moet adopteren of geadopteerd kan worden.
jullie adopteren gewoon malliesquote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:37 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zullen wij maatjes zijn?
Mooi gedaan Isax.
Wat jij wil. Het is allemaal niet zo zwart/wit en boehhh als jij buiten de lijntjes kleurt.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:00 schreef Disana het volgende:
Ik weet niet goed of ik moet adopteren of geadopteerd kan worden.
Is goed, vanaf nu gaan we samen door het UTO-leven.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:37 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zullen wij maatjes zijn?
Mooi gedaan Isax.
Ik zal mijn best doen gezellig te zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:02 schreef isax het volgende:
[..]
Wat jij wil. Het is allemaal niet zo zwart/wit en boehhh als jij buiten de lijntjes kleurt.
Als het maar gezellig is en blijft toch?
Ik had van jou ook wel een adoptie verwacht.quote:
ik had van jou verwacht dat je kon lezen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik had van jou ook wel een adoptie verwacht.
Dat dus,wil jij me adopteren?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had van jou verwacht dat je kon lezen.
scroll eens terugquote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat dus,wil jij me adopteren?
Dan kan ik van jou leren.
Eerst zeggen dat je me adopteert.quote:
als nu terugscrollt zo rond 00.00 dan zie je hetquote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat je me adopteert.
Jammer,veel plezier met PP ,ik gun het haar wel.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
als nu terugscrollt zo rond 00.00 dan zie je het
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik wil door niemand geadopteerd worden.
Mooi ik zou je niet willenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik wil door niemand geadopteerd worden.
Aanduwen?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:40 schreef Soury het volgende:
Ik wil oma-Nijn wel voeren (drank) en duwen evt.
Jij wil Oma Nijn duwen?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:40 schreef Soury het volgende:
Ik wil oma-Nijn wel voeren (drank) en duwen evt.
Terug naar huis, en op de stoep achterlatenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aanduwen?
Ik adopteer niemand en ben ook geen Annie.
Ow op die manier aanduwen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Terug naar huis, en op de stoep achterlaten
In de goot met een fles bessen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:45 schreef Soury het volgende:
Terug naar huis, en op de stoep achterlaten
Ja, ik merk dat ookquote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:52 schreef Raskolnikow het volgende:
Soms bespeur ik toch een enigszins onvriendelijke ondertoon bij enkelen van jullie.
Ik bel wel even aan hoor, zo ben ik wel. Maar daar ligt de vriendelijke grens van me.quote:
Ik wil wel een handje komen helpen dan.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:13 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Indien mogelijk wil ik Larissa adopteren
Ik vind oma-Nijn serieus een leuke cosser. Voor zover ik dat heb gezien. Zelfspot en humorquote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:52 schreef Raskolnikow het volgende:
Soms bespeur ik toch een enigszins onvriendelijke ondertoon bij enkelen van jullie.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind oma-Nijn serieus een leuke cosser. Voor zover ik dat heb gezien. Zelfspot en humor
Ze heeft toch altijd een eigen tent bij zich.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:14 schreef Soury het volgende:
Ik bel wel even aan hoor, zo ben ik wel. Maar daar ligt de vriendelijke grens van me.
Geen ideequote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze heeft toch altijd een eigen tent bij zich.
Ja, dat heb ik meermalen gelezen, vroeger in de COS.quote:
+1quote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind oma-Nijn serieus een leuke cosser. Voor zover ik dat heb gezien. Zelfspot en humor
FF mag jou toch wel adopteren ?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:44 schreef Soulraven het volgende:
Helaas ben adopteerbaar, ik kan heel goed voor mezelf zorgen.
Wil je mij adopteren?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik meermalen gelezen, vroeger in de COS.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
Als mootie jou nu adopteert, en PD mij, zij we allemaal gelukkig.
Nee.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:42 schreef Copycat het volgende:
Ik adopteer niemand en ben ook geen Annie.
Wie is Anniequote:
Klopt, je bent een Jannie...quote:
Dat kutweeskind met die sproeten en die rooie krullen.quote:
Oh ik voel de haatquote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kutweeskind met die sproeten en die rooie krullen.
Die dus, maar jij zegt het wat netter.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kutweeskind met die sproeten en die rooie krullen.
Die weesAnnie kan niet eens haar eigen broek ophouden, laat staan een tassie vasthouden.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:53 schreef Soury het volgende:
Oh ik voel de haat![]()
Ik dacht even een tasje vasthouden.
Daarom ben ik er ook 100 procent voor oma-Nijnquote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die weesAnnie kan niet eens haar eigen broek ophouden, laat staan een tassie vasthouden.
Jij, Daddy Warbucks, jij.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:55 schreef Soury het volgende:
Daarom ben ik er ook 100 procent voor oma-Nijn
Ik adopteer graag. Mij huis mag wel eens goed schoonquote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij, Daddy Warbucks, jij.
Met je kale kop.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:19 schreef Cir het volgende:
Ben wil een promo opnemen met de foon, reclame maken voor de BV
de BBQ staat nog aan en er is nog vleesch, voor morgen evt
tip voor de COssies de alleen op de wereld, bang liefdeloos
schuw,arm,eenzaam,bescheiden,liefdevol,vals, und so weiter zijn
Hier is een adoptie planMag ik jou adopteren dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vraag niet hoe het kan geniet er van![]()
heb je daar wel goed over nagedachtquote:
Denk er nog even over na dan ..quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:33 schreef Cir het volgende:
[..]
heb je daar wel goed over nagedacht
keiharde nadelen van adoptie![]()
Bij adoptieCossies raakt 1 van de 4 adoptie Cossies in aanraking met justitie. Een onbekend aantal raakt aan de drugs of in het criminele circuit.![]()
Veel adoptie Cossies hebben last van hechtingsstoornissen en gedragsproblemen
JWquote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:52 schreef oma-Nijn het volgende:
Het heeft even geduurd voordat ik het adoptieverhaal doorhad![]()
Gelukkig word ik nog wel voor deur neergelegd, en het uithongeren door Soury lijkt me in mijn geval een strak idee. Kan mijn reet eindelijk weer gewoon mijn reet worden i.p.v. een bijzettafel voor opa-Nijn zijn biertjeHet schoonmaken wordt wat lastiger.
![]()
In een schimmig verleden heb ik Voxs geadopteerd![]()
Als je mag doen met je geadopteerde fok!ker wat je wil, dan wil ik graag een co-ouderschap met Sodeknetters in het geval van mar
Is goed, ik kijk er naar uit.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:28 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]![]()
Ik pak mijn kist in en sta om 12:00 uur bij je voor de poort!
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:33 schreef Cir het volgende:
[..]
heb je daar wel goed over nagedacht
keiharde nadelen van adoptie![]()
Bij adoptieCossies raakt 1 van de 4 adoptie Cossies in aanraking met justitie. Een onbekend aantal raakt aan de drugs of in het criminele circuit.![]()
Veel adoptie Cossies hebben last van hechtingsstoornissen en gedragsproblemen
Ach ik vond het wel tijd worden dat een pleegzusje zou krijgen.quote:
Nu nog een pleegfust.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:48 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach ik vond het wel tijd worden dat een pleegzusje zou krijgen.
Je kan wel alles willen, maar niet alles krijgen.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:51 schreef notturna het volgende:
[..]
Je kan wel alles willen, maar niet alles krijgen.
Dat zal niet nodig zijn, zodra de adoptie een feit is, gaat hij in mijn kelder aan de ketting.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:23 schreef wwwever het volgende:
[..]
Dus nu is 't de bedoeling dat we jou aanspreken op zijn gedrag?
Prima plan!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:52 schreef oma-Nijn het volgende:
Het heeft even geduurd voordat ik het adoptieverhaal doorhad![]()
Gelukkig word ik nog wel voor deur neergelegd, en het uithongeren door Soury lijkt me in mijn geval een strak idee. Kan mijn reet eindelijk weer gewoon mijn reet worden i.p.v. een bijzettafel voor opa-Nijn zijn biertjeHet schoonmaken wordt wat lastiger.
![]()
In een schimmig verleden heb ik Voxs geadopteerd![]()
Als je mag doen met je geadopteerde fok!ker wat je wil, dan wil ik graag een co-ouderschap met Sodeknetters in het geval van mar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:26 schreef sjampoeh het volgende:
Jullie worden wel verwend zeg ..i'm a jealous bitch
Ik wil je wel adopteren hoor. rasko wil heel graag er nog een zusje bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
Straks een hok volquote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik wil je wel adopteren hoor. rasko wil heel graag er nog een zusje bij.
Mag Larissa dan ook bij ons komen wonen?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik wil je wel adopteren hoor. rasko wil heel graag er nog een zusje bij.
Alleen als ze eerst komt cossen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:44 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Mag Larissa dan ook bij ons komen wonen?
Ik pik nooit naar iemand.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:47 schreef Urb het volgende:
[..]
Peziez, de sterken pikken de zwakken wel dood.
Dog eat dog world net als in utopio.
Je kent me niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Dan zul je dus het lijdend voorwerp worden, jij bent de zwakste schakel. Tot ziens!
Notturna is de matriarch, die staat bovenaan de pikorde.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Dan zul je dus het lijdend voorwerp worden, jij bent de zwakste schakel. Tot ziens!
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:55 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Notturna is de matriarch, die staat bovenaan de pikorde.
Uitstekend, dan stal ik FF bij Sodeknetters in de kelder aan de ketting. Misschien kom ik af en toe langs om hem een korst droog brood toe te werpen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
Als mootie jou nu adopteert, en PD mij, zij we allemaal gelukkig.
Geen water ?quote:Op zondag 5 juli 2015 01:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Uitstekend, dan stal ik FF bij Sodeknetters in de kelder aan de ketting. Misschien kom ik af en toe langs om hem een korst droog brood toe te werpen.
Gooi je hem geen vers fruit toe?quote:Op zondag 5 juli 2015 01:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Uitstekend, dan stal ik FF bij Sodeknetters in de kelder aan de ketting. Misschien kom ik af en toe langs om hem een korst droog brood toe te werpen.
Knipbrood, zeker?quote:Op zondag 5 juli 2015 01:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat ben jij hard zegquote:Op zondag 5 juli 2015 01:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Het moet allemaal geen geld gaan kosten.
Maar we kunnen jou nu noteren als adoptie mama van FF ?quote:Op zondag 5 juli 2015 01:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Het moet allemaal geen geld gaan kosten.
Thuis. Maar noteer maar, hij wil het graag. En ik ben de lulligste niet.quote:Op zondag 5 juli 2015 01:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar we kunnen jou nu noteren als adoptie mama van FF ?
Btw, nog op vakantie of alweer thuis ?
Gezelligquote:Op zondag 5 juli 2015 03:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
Morgen weer de fonduepan aan, kan je gelijk een vorkje mee prikken.
quote:Op zondag 5 juli 2015 03:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juli 2015 03:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
Jij treft het, Mootie heeft FF geadopteerd, en die krijgt van haar maar 1 keer per zoveel weken een droog stukje brood.quote:
Sjezus das bekaaid..quote:Op zondag 5 juli 2015 03:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
Jij treft het, Mootie heeft FF geadopteerd, en die krijgt van haar maar 1 keer per zoveel weken een droog stukje brood.
Jeejquote:Op zondag 5 juli 2015 03:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wij zijn goeie gastheren, schuif maar lekker aan
quote:Op zondag 5 juli 2015 03:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Tja, dit had jij natuurlijk ook niet verwacht toen je vandaag opstond.![]()
![]()
quote:Op zondag 5 juli 2015 03:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Stokbroodje erbij, komkommer, pindasaus, pepersaus ..
Helemaal gezellig
Ja, rose dat hebben we dan weer net niet.quote:Op zondag 5 juli 2015 03:41 schreef Yukipoekie het volgende:
[..]Ook nog een roseetje erbij en dan is t compleet
We hebben een goed biertjequote:Op zondag 5 juli 2015 03:41 schreef Yukipoekie het volgende:
[..]Ook nog een roseetje erbij en dan is t compleet
Ja biertje ook okequote:Op zondag 5 juli 2015 03:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, rose dat hebben we dan weer net niet.![]()
Biertje ook goed ?
Welk kleurtje wil jij trouwens voor je fondue vork ?quote:Op zondag 5 juli 2015 03:51 schreef Yukipoekie het volgende:
[..]
Ja biertje ook okeLekker koud met dit weer
Rozequote:Op zondag 5 juli 2015 04:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Welk kleurtje wil jij trouwens voor je fondue vork ?
We hebben geel, zwart, wit en rood.
Ja ook wel goedquote:Op zondag 5 juli 2015 04:18 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, die heb ik dus niet, rood dan maar ?
quote:Op zondag 5 juli 2015 04:22 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was hem nu wel 20 keer achterelkaar af, wordt ie vanzelf roze.
Kan hij mooi naast Mar hangen.quote:Op zondag 5 juli 2015 01:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Top. De eerste maand geen internet. En daarna heel sporadisch.quote:Op zondag 5 juli 2015 09:55 schreef Sodeknetters het volgende:
FF komt ook mijn kelder bevolken, lees ik. Zal er een ruimte bij maken, die kelder is groot genoeg.
Het lijkt me wel redelijk om FF zijn eigen ruimte te geven, aangezien die wel in een wat soepeler regime kan dan Mar. Vooralsnog.![]()
En Mootie is uiteraard van harte welkom om af en toe door de, daarvoor speciaal aangebrachte, stortkoker wat naar beneden te gooien.
Laat maar komen.quote:Op zondag 5 juli 2015 09:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Top. De eerste maand geen internet. En daarna heel sporadisch.![]()
Misschien is er ook nog plek voor Punkman?
Hmm, eventueel nog een vrouwenafdeling?quote:Op zondag 5 juli 2015 10:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Laat maar komen.
Die kan mooi bij FF bunken, krijgen ze een stapelbrits.
Internet is bespreekbaar, maar dan wel zwaar gefilterd. Voorlopig alleen de index van het EO forum lijkt me even genoeg. Zien we vandaar wel verder.
Er is ook een co- ouderschap met Oma Nijn, misschien wil ze hier ook wel in mee doen.
Bij voldoende belangstelling overweeg ik ook camera's op te hangen en een 24/7 stream op te zetten. We zijn immers wel streamers, nietwaar?
Hij kan van mij worsten krijgen tot hij klapt. Maar geen internet.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Prima plan!
Het enige wat je nodig hebt, is een kelder , muurankers en een flinke ketting.
Oh, en veel brätwursten, natuurlijk. Af en toe wel voeren.
Nou top. Dan is het dus jouw taak om ze te begeleiden in de Sc.quote:Op zondag 5 juli 2015 10:36 schreef Yeszie het volgende:
Ik adopteer : FF , Soul , Sjampoo , Cir , Fritsie ,Tilly B , en alle andere LIEVE Cosser's![]()
Edit: en Mario 390
Tnxx Mootiequote:Op zondag 5 juli 2015 11:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou top. Dan is het dus jouw taak om ze te begeleiden in de Sc.
Succes
Aha hebben wij dan co-ouderschap wb Shampoehquote:Op zondag 5 juli 2015 10:36 schreef Yeszie het volgende:
Ik adopteer : FF , Soul , Sjampoo , Cir , Fritsie ,Tilly B , en alle andere LIEVE Cosser's![]()
Ja is wat makkelijker voor ons danquote:Op zondag 5 juli 2015 11:12 schreef notturna het volgende:
[..]
Aha hebben wij dan co-ouderschap wb Shampoeh![]()
![]()
Nee, zo werkt het dus niet.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:12 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Tnxx MootieAls ze daar komen ga ik dat zeker doen .
Dat zou FF nooit doenquote:Op zondag 5 juli 2015 11:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het dus niet.
Het is nu jouw taak om te zorgen dat FF niet meer de godganse dag de Cos volplempt met off topic. Jij moet hem nu in de juiste richting wijzen, de SC.
Notturna draait al prima mee in de SC, die behoeft geen adoptie.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:15 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Maar ik heb jou ook geadopteerd , ik heb alle liever cosser's geadopteerd
quote:Op zondag 5 juli 2015 11:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Notturna draait al prima mee in de SC, die behoeft geen adoptie.
Dat is mijn doordachte beslissing geweestquote:Op zondag 5 juli 2015 11:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Notturna draait al prima mee in de SC, die behoeft geen adoptie.
Top, leuk dat je deze uitdaging aandurft, hij mag van de ketting.quote:Op zondag 5 juli 2015 10:36 schreef Yeszie het volgende:
Ik adopteer : FF , Soul , Sjampoeh , Cir , Fritsie ,Tilly B , en alle andere LIEVE Cosser's![]()
Volgens mij moeten we de regels een beetje duidelijker maken.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Top, leuk dat je deze uitdaging aandurft, hij mag van de ketting.
Mocht je in de toekomst te grote problemen krijgen, mag hij weer terug de kelder in.
Ik zal Rasko en Sjampoeh er eens op aanspreken dat ze eens in de sc komen kijken. We zijn niet zo eng.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we de regels een beetje duidelijker maken.
Het heeft weinig zin om mensen die niet in de SC komen, mensen te laten adopteren die niet in de SC komen.
Hmm... Goed punt, dat is ook allemaal ietwat zinloos.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we de regels een beetje duidelijker maken.
Het heeft weinig zin om mensen die niet in de SC komen, mensen te laten adopteren die niet in de SC komen.
Wat? Jouw adoptie is nu al mislukt?quote:Op zondag 5 juli 2015 11:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hmm... Goed punt, dat is ook allemaal ietwat zinloos.
Misschien moeten we maar even centraal gaan met wat mensen.
Omdat mijn adoptie ook in het honderd is gelopen, stel ik de al aangelegde kelderfaciliteiten beschikbaar als correctionele instelling voor mensen die zich menen te moeten misdragen.
Ik zal je een set sleutels toesturen via DM.
We kunnen Isax vragen om een Jip en Janneke-uitleg te schrijven.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:56 schreef rico80 het volgende:
Ik krijg het idee dat COSsers nu COSsers aan het adopteren zijn. Klinkt als een plan wat niet mis kan gaan
In principe kan Yeszie heul niet adopteren.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:57 schreef Sodeknetters het volgende:
Nou, mislukt niet helemaal.
Maar Yeszie wil hem hebben, blijkbaar. En hij wil niet echt bij mij, heb ik het idee.
Jeuj en het staat er eigenlijk al zo duidelijk, kan het nog simpeler?quote:Op zondag 5 juli 2015 11:57 schreef mootie het volgende:
[..]
We kunnen Isax vragen om een Jip en Janneke-uitleg te schrijven.
Graag ook een hopeloze semi-duitse vertaling dan graag.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:57 schreef mootie het volgende:
[..]
We kunnen Isax vragen om een Jip en Janneke-uitleg te schrijven.
Dan lijkt het mij het meest logische om eerst Yeszie aan te melden voor adoptie. Kunnen we van daaruit verder.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:58 schreef mootie het volgende:
[..]
In principe kan Yeszie heul niet adopteren.
En nog hebberig ook, wil er meteen een stuk of 6, die bijna allemaal al besproken zijn.![]()
Uitstekend, zijn er gegadigden?quote:Op zondag 5 juli 2015 12:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan lijkt het mij het meest logische om eerst Yeszie aan te melden voor adoptie. Kunnen we van daaruit verder.
Als hij daar toe bereid is, lijkt me dat een prima idee.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Uitstekend, zijn er gegadigden?
Misschien iets voor Babu?
Je moet ze meenemen aan de hand. Laten zien dat die scers niet buiten. Hun op hun gemak stellen.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:12 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Tnxx MootieAls ze daar komen ga ik dat zeker doen .
Het lukt aardig Isax. Goede actie van je.quote:Op zondag 5 juli 2015 15:45 schreef isax het volgende:
[..]
Je moet ze meenemen aan de hand. Laten zien dat die scers niet buiten. Hun op hun gemak stellen.
Zo word de circel niet verbroken he?
Lief dat je ontfermt over Mazaru.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:04 schreef isax het volgende:
ik begin rustig en adopteer mazaru.
begin maar met een bakje water en een plak peperkoek om de shock te verwerken.
Idd, maar je doet het vanuit een goed hart.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:06 schreef isax het volgende:
[..]
maar had zo een ander kunnen zijn he!
een echte filantroop doet niet moeilijk.
Kun je mij ook adopteren dan ?quote:Op zondag 5 juli 2015 10:36 schreef Yeszie het volgende:
Ik adopteer : FF , Soul , Sjampoeh , Cir , Fritsie ,Tilly B , en alle andere LIEVE Cosser's![]()
Dan kom je dus ook in mijn kelder. Ben je nu ook al bang voor mij?quote:Op zondag 5 juli 2015 16:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Kun je mij ook adopteren dan ?
Anders kom ik in de kelder van Sodeknetters.
Schijn alweer een topic te hebben verneukt.
Wist niet dat dit topic zo zwaar weegt bij de sc-ers.
Nee, voor jou niet natuurlijk.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:30 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan kom je dus ook in mijn kelder. Ben je nu ook al bang voor mij?
Ssssht ik stop je wel wat lekkers toe.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, voor jou niet natuurlijk.
Maar krijgen we dan wel meer dan eens in de zoveel weken een stukje brood ?
Of verneuk ik dit topic nu weer ?
Jij komt niet in mijn kelder, voor jou heb ik wel een mooie kamer, met vrije uitloop.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Met verneuken bedoel ik dat jij de neiging hebt om elke topic te laten verworden tot een SC.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, voor jou niet natuurlijk.
Maar krijgen we dan wel meer dan eens in de zoveel weken een stukje brood ?
Of verneuk ik dit topic nu weer ?
Wut? Niet eerst een tijdje heropvoeden?quote:Op zondag 5 juli 2015 16:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jij komt niet in mijn kelder, voor jou heb ik wel een mooie kamer, met vrije uitloop.
En internet.
quote:Op zondag 5 juli 2015 16:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Wut? Niet eerst een tijdje heropvoeden?
Isax? Mag ik het reglement nog even?
Ehmm.. Dit had je dus niet moeten posten, lullo.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:38 schreef Punkman het volgende:
[..]Kamer met internet, je bent nog niet van mij af !
![]()
![]()
![]()
![]()
Oeps, ik bedoelde dus dat ik heel braaf OT ga posten enzo ..quote:Op zondag 5 juli 2015 16:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ehmm.. Dit had je dus niet moeten posten, lullo.![]()
Nu kan ik niet anders..... <- Puntjes geplaatst voor extra dreigend effect.
Oeps... Ook extra puntjes(ik weet niet waarom, maar het blijkt effect te hebben)quote:Op zondag 5 juli 2015 16:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ehmm.. Dit had je dus niet moeten posten, lullo.![]()
Nu kan ik niet anders..... <- Puntjes geplaatst voor extra dreigend effect.
Ik ga even achter de schermen met Mootie overleggen wat we hier nu mee aan moeten.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oeps, ik bedoelde dus dat ik heel braaf OT ga posten enzo ..
Punk is absoluut een puntje van zorg. Zelf zou ik hem liever even in de separeer laten.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik ga even achter de schermen met Mootie overleggen wat we hier nu mee aan moeten.
Ik heb ergens nog wel een mooi wit jasje hangen met kinky riempjes, mss een optie?quote:Op zondag 5 juli 2015 16:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Punk is absoluut een puntje van zorg. Zelf zou ik hem liever even in de separeer laten.
Oke, zou sedatie ook een optie zijn?quote:Op zondag 5 juli 2015 16:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Punk is absoluut een puntje van zorg. Zelf zou ik hem liever even in de separeer laten.
Nou, het is dat jij er over begint.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oke, zou sedatie ook een optie zijn?
Nou ..quote:Op zondag 5 juli 2015 16:44 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog wel een mooi wit jasje hangen met kinky riempjes, mss een optie?
Sedatie is misschien wel iets vriendelijker.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:44 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog wel een mooi wit jasje hangen met kinky riempjes, mss een optie?
Dit bedoel ik dus, Sodeknetters.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:46 schreef Punkman het volgende:
[..]![]()
![]()
En het is mij weer gelukt, zelfs jij doet al mee aan een SC hier.
In mijn jaren als veearts in Afrika, was ik redelijk succesvol met een tranquilizer geweer.quote:
Ik zei je toch al dat ik je wat extra's wil toestoppen. Vertrouw me maar.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:45 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nou ..![]()
En het begon zo mooi met een mooie kamer en internet.
Hoe komen we hier nu ineens op ?
15 sessies electroschocks zal het wel oplossen.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus, Sodeknetters.
Hij wil wel, maar het begrip is er nog niet.
Wil jij het wel een beetje OT houden hier.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus, Sodeknetters.
Hij wil wel, maar het begrip is er nog niet.
Goeie genade wat voor kelder heb jij?quote:Op zondag 5 juli 2015 16:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
15 sessies electroschocks zal het wel oplossen.
Gizmo dat wil je niet weten.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Goeie genade wat voor kelder heb jij?
ze zijn keihard heurquote:Op zondag 5 juli 2015 16:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Een hele grote, met allerlei gadgets.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is er ook nog ruimte voor mootie eventueel, die loopt hier de hele tijd te slowchatten, en daar is dit topic niet voor bedoeld.quote:
Is er iemand die Gizmo wil adopteren?quote:
één van die kamers was voor mij toch ?quote:Op zondag 5 juli 2015 16:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een hele grote, met allerlei gadgets.
Maar ook met hele mooie kamers, het is er echt niet zo verschrikkelijk.
In elk geval met ruimte voor meerdere personen.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een hele grote, met allerlei gadgets.
Maar ook met hele mooie kamers, het is er echt niet zo verschrikkelijk.
Nee Mootie kan niet geadopteerd worden.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:52 schreef Punkman het volgende:
[..]
Is er ook nog ruimte voor mootie eventueel, die loopt hier de hele tijd te slowchatten, en daar is dit topic niet voor bedoeld.
Dit is een serieus topic enzo ...
Ik neem wel vrolijkheid meequote:Op zondag 5 juli 2015 16:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Is er iemand die Gizmo wil adopteren?
Puntjes van aandacht, overbodig en overdreven smileygebruik.
Ik adopteer Gizmo wel.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Is er iemand die Gizmo wil adopteren?
Puntjes van aandacht, overbodig en overdreven smileygebruik.
Gaat niet lukken, Mootie is een sleutelhouder.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:52 schreef Punkman het volgende:
[..]
Is er ook nog ruimte voor mootie eventueel, die loopt hier de hele tijd te slowchatten, en daar is dit topic niet voor bedoeld.
Dit is een serieus topic enzo ...
We hebben ook een mooie vrouwenvleugel, hoor. Zal je vast prachtig vinden.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
In elk geval met ruimte voor meerdere personen.
Ik laat me niet lokken
quote:
Ik krijg een kamer met internet zie ik net.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
We hebben ook een mooie vrouwenvleugel, hoor. Zal je vast prachtig vinden.
Topquote:Op zondag 5 juli 2015 16:56 schreef notturna het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Voor jou is er wel een kamer met internet.
Nu ben ik een beetje bang.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Snap niet wat je bedoeld.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Met verneuken bedoel ik dat jij de neiging hebt om elke topic te laten verworden tot een SC.
Helaas FF je hangt al aan de muur.quote:
Je mag hem bezoeken.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Mag ik Punkie dan ook meenemen Notturna?
Nee zo moet je het niet zien.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Mijn man bezoeken in de gevangenis.
Twijfel.quote:
Dat dan weer wel.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je hebt je pleegbroertje punkie nog
We hebben een bezoekkamer met alle faciliteiten, maak je maar geen zorgen.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Mijn man bezoeken in de gevangenis.
Nee. Ik spreek een veto uit over de adoptie.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:56 schreef notturna het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Voor jou is er wel een kamer met internet.
Topquote:Op zondag 5 juli 2015 16:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
We hebben een bezoekkamer met alle faciliteiten, maak je maar geen zorgen.
quote:Op zondag 5 juli 2015 17:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee. Ik spreek een veto uit over de adoptie.
Te laat, papieren zijn al ondertekendquote:Op zondag 5 juli 2015 17:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik blijf dan ook van mening dat we even centraal moeten, er gaat teveel langs elkaar heen nu.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Twijfel.
Deze was in dit geval ook overbodig.
Moeilijk, moeilijk.
Kunnen we geen commissie instellen die de matches bekijkt?
Het is voor zijn eigen goodwill. Hij kan beter hier in de kelder zitten dan dat hij bij Mootie zit.quote:
Joh, doe eens lief.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:00 schreef mootie het volgende:
[..]
De commisie heeft nog geen besluit genomen. En ik heb uitstekende argumenten.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Te laat, papieren zijn al ondertekend
Met je derde been?quote:Op zondag 5 juli 2015 17:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Joh, doe eens lief.
Als jij lief doet tegen mij/ons dan doe ik lief naar jou.
Misschien geef ik dan zelfs wel kopjes tegen je been.
Dat is waar, dan krijgt ie droog brood en water. En Mootie heeft vast ook niet zo'n hele mooie grote kelder.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:01 schreef notturna het volgende:
[..]
Het is voor zijn eigen goodwill. Hij kan beter hier in de kelder zitten dan dat hij bij Mootie zit.
Toch Mootie?
Absoluut!quote:Op zondag 5 juli 2015 17:01 schreef notturna het volgende:
[..]
Het is voor zijn eigen goodwill. Hij kan beter hier in de kelder zitten dan dat hij bij Mootie zit.
Toch Mootie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |