quote:
Je bent er gewoon meer op gaan letten denk ikquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
Over scholeksters gesproken, hoorde die pokkebeesten voor het eerst in jaren vanmorgen ineens
Waarschijnlijk toeristen
Daar komt Josje weg toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:48 schreef WEST het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Zwartsluis de poort naar de wieden/weerribben
ik had vroeger een leraar uit limboland. Die kon je niet verstaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zijn best aardige mensen hier, ze praten alleen beetje raar
Toekomstige vogelaar gespotquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
Over scholeksters gesproken, hoorde die pokkebeesten voor het eerst in jaren vanmorgen ineens
Waarschijnlijk toeristen
Nee komt uit Meppel.quote:
Geen idee, ben elke dag op tijd op, zeker in de zomer en dan hoor je zo de dagelijkse beesten, mussen, merels wat duiven maar vanmorgen vroeg ineens dat geschreeuw van die scholekstersquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent er gewoon meer op gaan letten denk ik
Allebei fout, groeide op in Steenwijkerwold. Dacht alleen dat haar pa predikant was in Zwartsluis: https://nl.wikipedia.org/wiki/Josje_Huismanquote:
Ondanks dat we al tamelijk offtopic waren is dit toch een vrij onverwachte wendingquote:
Ik heb al een baard en wat grijze harenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Toekomstige vogelaar gespot
Als je eenmaal vogels opmerkt kun je niet meer stoppen.
Niet dat ik weet. Ik kom nooit in de kerk. Meestal 10 daarvoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:51 schreef Djeez het volgende:
[..]
Allebei fout, groeide op in Steenwijkerwold. Dacht alleen dat haar pa predikant was in Zwartsluis: https://nl.wikipedia.org/wiki/Josje_Huisman
Er zijn maar weinig topics op FOK! die ontopic blijven.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ondanks dat we al tamelijk offtopic waren is dit toch een vrij onverwachte wending
Scoor een verrekijker, bergschoenen en een outdoorbroek en je bent klaar om te gaan.quote:
Zwem ze! ik mag nog ff werkenquote:
Bijna daglichtquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:58 schreef Rabieluh het volgende:
Hier nog een ietwat overdreven foto gevonden. Lijkt wel een bliksemtornado
[ afbeelding ]
foto credit: Richard van Lotringen.
Lijkt behoorlijk gefotowinkeld, om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:58 schreef Rabieluh het volgende:
Hier nog een ietwat overdreven foto gevonden. Lijkt wel een bliksemtornado
[ afbeelding ]
foto credit: Richard van Lotringen.
die heb ik allemaal alquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Scoor een verrekijker, bergschoenen en een outdoorbroek en je bent klaar om te gaan.
Owja en je moet even nors kijken na elke hond en zijn baasje die je onderweg ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |