Denk het nietquote:
Mooie band zichtbaar trouwensquote:England, Channel region, Benelux...
Elevated convection should move in from the south during the late evening and after midnight. There is a small risk of large hail and extreme precipitation with these storms.
T is hier in Enschede al wel weer bakken. Tijd om de tuin voor t Rutbeek in te wisselen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:14 schreef heywoodu het volgende:
Best wel redelijk afgekoeld vannacht
Ramen open laten staan en m'n slaapkamer is van 30 naar 24 gegaan
Het is aan de warmte te zien dat het Oosten niets heeft gehad. Het was ook een stuk warmer dan eerder vandaag al.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:42 schreef GekkePoes het volgende:
Temperatuur loopt al weer langzaam op
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n gevoel dat het zwaarste recht door hun getekende gebieden gaat.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Denk het niet
[ afbeelding ]
[..]
Mooie band zichtbaar trouwens
55 euro per maandquote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:57 schreef Dhalsim het volgende:
Bah bah...kom net van de sportschool af. Je zou verwachten dat je voor 55 euro per maand een fatsoenlijke airco mag verwachten, maar het was daar een "aangename" 28 graden binnen.
Idd.. krijg je daar de anabolen gratis ofzo?quote:
Ik weet het...maar dat is dan ook inclusief alles...sauna, jiu jitsu etc. Maar het is nog steeds te duur inderdaad.quote:
Nou ja, langzaam ...quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:42 schreef GekkePoes het volgende:
Temperatuur loopt al weer langzaam op
[ afbeelding ]
Twee dagen achter elkaar zou wel erg veel geluk zijnquote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:05 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat het zwaarste recht door hun getekende gebieden gaat.
Wat betekend dat Twente vanavond de volle laag krijgt!
Als het in dit tempo met 2 graden per uur blijft stijgen zal de 35+ wel weer gehaald wordenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:20 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Eens kijken hoe warm het is over een paar uur
http://imgur.com/a/vq0yi
De 30 is op een halve graad al weer bijna gehaald in noord Brabantquote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het in dit tempo met 2 graden per uur blijft stijgen zal de 35+ wel weer gehaald worden
Heerlijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:34 schreef tralalala het volgende:
Nog maar een keertje, die laatste knal is echt genot.
twitter:weeronline twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 12:53:54Inmiddels alweer 30,4 graden in Arcen, #Limburg. Hiermee is een regionale #hittegolf een feit!http://t.co/9tpebVbRAE http://t.co/AUmIDObdAi reageer retweet
Dat dachten ze gisteren ook in het westen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, blijkbaar zijn nu de gebieden aan de beurt die vannacht niets gehad hebben.
Zondag ziet er ook niet verkeerd uitquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:09 schreef -CRASH- het volgende:
Is het nog geen zaterdag(avond)
[ afbeelding ]
Nog even doorbijten buurmanquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:09 schreef -CRASH- het volgende:
Is het nog geen zaterdag(avond)
[ afbeelding ]
mooi gebied daarquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:16 schreef Klonk het volgende:
Moet wel zeggen dat het buiten best lekker is, had voor het eerst in een week weer tijd om tussen mijn diensten door te fietsen en heerlijk via de bossen tussen Reuver en Swalmen naar Bruggen gefietst. Goed te doen.
http://www.gelderlander.n(...)ande-brand-1.5051856quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Bliksem sloeg in bij Bennekom (Gelderland, tussen Ede en Wageningen in)
DIe fotoquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:23 schreef Coelho het volgende:
[..]
http://www.gelderlander.n(...)ande-brand-1.5051856
Zeker weten, ben import uit Drenthe nadat ik een Limburgs meisje tegen het lijf lief en zou hier echt niet meer weg willen, behalve dagen als gisteren en morgen danquote:
Overloper! Je komt Drenthe niet meer inquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zeker weten, ben import uit Drenthe nadat ik een Limburgs meisje tegen het lijf lief en zou hier echt niet meer weg willen, behalve dagen als gisteren en morgen dan
En als hij dat wel weer gaat hij maar via Flevoland en friesland of over duitsland. De grens met overijssel is ook dichtquote:
Je liegt, is me twee weken nog geluktquote:
Heb al een houtje gepakt om door te bijtenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
Nog even doorbijten buurman
Zit er ook met lood in de schoenen naar te kijken...
Moet wel zeggen dat het buiten best lekker is, had voor het eerst in een week weer tijd om tussen mijn diensten door te fietsen en heerlijk via de bossen tussen Reuver en Swalmen naar Bruggen gefietst. Goed te doen.
Nee staat Djeez met geweer bij de grens.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
Je liegt, is me twee weken nog gelukt
En ik vind mijn geboortestreek (Eelde, Vries die hoek) nog steeds prachtig om te komen.
Friesland, ga nog liever zwemmen via de Waddenzee dan dat ik voet moet zetten in Friesland, ik mag dan wel verhuisd zijn naar Limburg maar ik heb mijn principes.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:33 schreef WEST het volgende:
[..]
En als hij dat wel weer gaat hij maar via Flevoland en friesland of over duitsland. De grens met overijssel is ook dicht
Ik zal je opwachten met de riek de volgende keerquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
Je liegt, is me twee weken nog gelukt
En ik vind mijn geboortestreek (Eelde, Vries die hoek) nog steeds prachtig om te komen.
Verkeerde grensovergangquote:
Jij komt vast via Coevorden Drenthe in?quote:
Kan aan mezelf liggen maar ik eet de vlaai die ik altijd meeneem naar Drenthe liever met een vorkje, of met de hand maar een riek?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:35 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik zal je opwachten met de riek de volgende keer
A28quote:
Das een afslag verder dan de mijnequote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
A28
En dan op tijd afremmen voor de afrit Tynaarlo
Tynaarloquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:38 schreef Klonk het volgende:
Hij stond bij coevorden. Maar ik woon niet zover van de grens dusquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
A28
Assen Noord wil ik ook nog wel eens nemen als ik de snelweg beu benquote:
Ik had er bijna gewoondquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tynaarlo![]()
Daar moet je juist hard voorbij knallen
Ook een Drent?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:39 schreef WEST het volgende:
[..]
Hij stond bij coevorden. Maar ik woon niet zover van de grens dus![]()
Je gaat als noordeling niet in limboland wonen.
scheelt maar 12 km maar zit vlak onder meppelquote:
Wel als je als student een heel lief meisje ontmoetquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:39 schreef WEST het volgende:
[..]
Hij stond bij coevorden. Maar ik woon niet zover van de grens dus![]()
Je gaat als noordeling niet in limboland wonen.
als je iets verder naar beneden gaat kom je in de wieden en dat is ook wowquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:42 schreef tralalala het volgende:
Mijn ouders gaan altijd in het voorjaar en najaar naar particuliere vakantiehuisjes die ze dan op MP zoeken, elke keer een ander huisje. Je komt dan echt op de mooiste plekjes in Nederland.
Enige voorwaarde die ze hebben is aan het water, bomen hebben ze genoeg op de Veluwe.
Probeer meestal ook wel een weekendje te komen, Kalenberg/Weerribben was toch wel de grootste wauw, wat kan je mooi kanoėn daar.
Staphorst?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:44 schreef WEST het volgende:
[..]
scheelt maar 12 km maar zit vlak onder meppel
ik ben een halve drent
Jouw user name is een hoaxquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:44 schreef WEST het volgende:
[..]
scheelt maar 12 km maar zit vlak onder meppel
ik ben een halve drent
Over scholeksters gesproken, hoorde die pokkebeesten voor het eerst in jaren vanmorgen ineensquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik bewaak de het gebied tussen Forcefield A en Forcefield B met een leger drones en scholeksters, ook het bliksemschild kom je niet meer in.
Verder dan Nijmegen ga ik niet. In die week neem ik wel eens een uitstapje naar limboland en reserve belgen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
Wel als je als student een heel lief meisje ontmoet
En als dat meisje niet kan aarden in Groningen, tja de liefde laat je rare dingen doen
Levert nog steeds leuke situaties op, ik ga wel eens met de fiets naar het werk, dan neem ik een veerpontje vlak bij een groot bungalowpark en als het dan zomervakantie is krijg ik het bonnetje altijd in de handen gedrukt met de mededeling, kijk leuk voor het plakboek
Wow... komt bijna precies overeen met mijn shield paint van het supercel risicoquote:
Zijn best aardige mensen hier, ze praten alleen beetje raarquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:47 schreef WEST het volgende:
[..]
Verder dan Nijmegen ga ik niet. In die week neem ik wel eens een uitstapje naar limboland en reserve belgen.
quote:
Je bent er gewoon meer op gaan letten denk ikquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
Over scholeksters gesproken, hoorde die pokkebeesten voor het eerst in jaren vanmorgen ineens
Waarschijnlijk toeristen
Daar komt Josje weg toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:48 schreef WEST het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Zwartsluis de poort naar de wieden/weerribben
ik had vroeger een leraar uit limboland. Die kon je niet verstaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zijn best aardige mensen hier, ze praten alleen beetje raar
Toekomstige vogelaar gespotquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
Over scholeksters gesproken, hoorde die pokkebeesten voor het eerst in jaren vanmorgen ineens
Waarschijnlijk toeristen
Nee komt uit Meppel.quote:
Geen idee, ben elke dag op tijd op, zeker in de zomer en dan hoor je zo de dagelijkse beesten, mussen, merels wat duiven maar vanmorgen vroeg ineens dat geschreeuw van die scholekstersquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent er gewoon meer op gaan letten denk ik
Allebei fout, groeide op in Steenwijkerwold. Dacht alleen dat haar pa predikant was in Zwartsluis: https://nl.wikipedia.org/wiki/Josje_Huismanquote:
Ondanks dat we al tamelijk offtopic waren is dit toch een vrij onverwachte wendingquote:
Ik heb al een baard en wat grijze harenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Toekomstige vogelaar gespot
Als je eenmaal vogels opmerkt kun je niet meer stoppen.
Niet dat ik weet. Ik kom nooit in de kerk. Meestal 10 daarvoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:51 schreef Djeez het volgende:
[..]
Allebei fout, groeide op in Steenwijkerwold. Dacht alleen dat haar pa predikant was in Zwartsluis: https://nl.wikipedia.org/wiki/Josje_Huisman
Er zijn maar weinig topics op FOK! die ontopic blijven.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ondanks dat we al tamelijk offtopic waren is dit toch een vrij onverwachte wending
Scoor een verrekijker, bergschoenen en een outdoorbroek en je bent klaar om te gaan.quote:
Zwem ze! ik mag nog ff werkenquote:
Bijna daglichtquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:58 schreef Rabieluh het volgende:
Hier nog een ietwat overdreven foto gevonden. Lijkt wel een bliksemtornado
[ afbeelding ]
foto credit: Richard van Lotringen.
Lijkt behoorlijk gefotowinkeld, om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:58 schreef Rabieluh het volgende:
Hier nog een ietwat overdreven foto gevonden. Lijkt wel een bliksemtornado
[ afbeelding ]
foto credit: Richard van Lotringen.
die heb ik allemaal alquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Scoor een verrekijker, bergschoenen en een outdoorbroek en je bent klaar om te gaan.
Owja en je moet even nors kijken na elke hond en zijn baasje die je onderweg ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |