Goede postquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:06 schreef Scrummie het volgende:
controlaltdelete, tingo, japie77, el_mata en epic_beardman.
Misschien bedoel je tribalwars? Die had het altijd over chemtrails.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:07 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ik krijg inderdaad en lijst van users met chem in hun naam, maar de User die ik bedoel zit er niet tussen. Kan het zijn dat zijn account verwijderd Is?
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wil nu een topic zien:
"Wat is het meest gestuurde forumdeel van Fok!?"
Mijn leven is een grote klaagzang. Maar om echt het verleden mee te maken moet je iets verder graven. Ik was nogal een nazi & racist. Maar dat is nu voorbijquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
*Spit het verleden door van GhpH* Wat post jij veel in KLB zeg.
Dit. Deed ik ookquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:26 schreef gogosweden het volgende:
ctrl + f : gogosweden
niets gevonden
pfieuw
Heb ik een boze reactie gemist van Tingo in BNW FB? Met veel fckings?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:06 schreef Scrummie het volgende:
controlaltdelete, tingo, japie77, el_mata en epic_beardman.
Deze wil ik ook graag nomineren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@13:38
[ Bericht 1% gewijzigd door Messina op 03-07-2015 13:47:11 ]Je raekt an de dinge geweun.
Ik kwam niet verder dan 1 zin, en daarin stond 'fuckhead'. Ofzoiets. Verder was het hetzelfde riedeltje in dat engels van 'm dus niet gelezenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik een boze reactie gemist van Tingo in BNW FB? Met veel fckings?
Ik ken Ouder1 vooral van d'r "Ik-weet-alles-beter-en-fuck-de-rest"posts uit WGRquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
De tweede t/m vijfde plaats zijn BNW'ers
Jazeker wel. Op het Panama-topic was ze aanwezig en soms op FB.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:50 schreef Divje het volgende:
Ouder zit toch niet in BNW?
Is trippy bob er nog wel eigenlijk?
Ahh vandaar. Dat topic meed ik als de pest.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jazeker wel. Op het Panama-topic was ze aanwezig en soms op FB.
Haten op arjan1112quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:05 schreef cablegunmaster het volgende:
Die ene die hele tijd over sigaretten zeikten dat het zo ok is om te roken die is best gek in zijn bovenhoofdje.
Same.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:56 schreef Messina het volgende:
[..]
Wat maakt tong80 gestoord?
Geen leven hebbende hooguit.
Mja, ik zou haar op basis van haar PoHi geen BNW-er noemen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
Jazeker wel. Op het Panama-topic was ze aanwezig en soms op FB.
Oh ik heb nog niet gekeken naar haar ph. Maar ik haal ook altijd haar en Stacey door elkaar. Zelfde stijltje.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mja, ik zou haar op basis van haar PoHi geen BNW-er noemen.
Volgens mij is ze trouwens al geruime tijd weg?
Aanradertje voor een gestolen uurtje. Of twee.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
Oh ik heb nog niet gekeken naar haar ph. Maar ik haal ook altijd haar en Stacey door elkaar. Zelfde stijltje.
Foto's maken van je tv is toch heel normaal?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aanradertje voor een gestolen uurtje. Of twee.
Trouwens, Iwanius nog niet genoemd? Die is op zijn minst ook als 'typisch' te karakteriseren.
Glazen bakjes die in het oerwoud thuishoren? Wat zijn dat voor bijzondere bakjes?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:23 schreef Sigaartje het volgende:
En als iemand tropische dieren houdt in glazen bakjes die in het oerwoud thuishoren
Is dat een nominatie?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Trouwens, Iwanius nog niet genoemd? Die is op zijn minst ook als 'typisch' te karakteriseren.
Morgen in de tuin maar eens bijlezen. Is weer eens wat anders dan een boek . Thanks !quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Terraria, slangen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Glazen bakjes die in het oerwoud thuishoren? Wat zijn dat voor bijzondere bakjes?
Uiteraard. Net als net doen alsof je een echte Birkin bag hebt gekocht voor je vriendin en na ontmaskering het verhaal draaien en laten verdwijnen. Of routinerondjes maken over het forum. En dan nog iets met stopcontacten en oud en nieuw.quote:
Bij dezen!quote:
Oh, waarom schrijf je dan dat die bakjes in het oerwoud thuishoren?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:29 schreef Sigaartje het volgende:
Terraria, slangen.
Ik denk altijd: laat die beesten toch in hun eigen omgeving.
Geen idee hoe ik bij 'chem' kwam, maar ik bedoelde chronocrypto.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:14 schreef HPLC het volgende:
Ik nomineer:
Ouder1
pionnetje
en chronocrypto
Hoewel ik nog steeds niet weet of die laatste twee één en dezelfde zijn.
De meeste slangen in Nederland zijn nakweek en die zouden in het wild niet lang overleven, de snowcorn is wit bijvoorbeeld. Sommige zijn alleen gewend aan dood voer.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:29 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Terraria, slangen.
Ik denk altijd: laat die beesten toch in hun eigen omgeving.
ok, dat geloof ik ook wel.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
De meeste slangen in Nederland zijn nakweek en die zouden in het wild niet lang overleven, de snowcorn is wit bijvoorbeeld. Sommige zijn allen gewend aan dood voer.
Over het algemeen worden reptielen beter gehouden dan bv konijnen en kleine knaagdieren
Darkwolf.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:33 schreef Copycat het volgende:
Wie was ook weer die user die een liefdesrelatie met een paard had of wilde?
Robijnquote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Sararaats![]()
Braddie en die Robijn, ik weet niet of dat de goede username is, die MJ fan![]()
Heerlijkquote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Robijn
Altijd grappig als iemand wat negatiefs zei over Michael
Dinges ?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:45 schreef snakelady het volgende:
Die gozer die altijd klaagt over de Nederlandse vrouw die zo verschrikkelijk is en dat ze nooit iets met hem willen en helemaal gek is van Russische dames want die willen hem tenminste wel neuken. En volgens hem is dat echt omdat ze hem oprecht leuk vinden.
Alleen ben zijn naam even kwijt.
Ja die ja.quote:
Ja, die inderdaad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@dimmak 15:07
* Zelfnominaties niet meegenomen *
[ Bericht 1% gewijzigd door Messina op 03-07-2015 15:31:54 ]Je raekt an de dinge geweun.
Ga hier maar overheen, zei de homo.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:25 schreef tong80 het volgende:
Ik wil niet langer gestoord worden. U houdt me af van het FOK!ken.
ik hoop dat het een troll is. Anders heb ik best medelijden met hem.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ow ja, hij. Volgens mij is het gewoon een matige troll
Die vent moet inderdaad eens leren zijn MyAT te gebruiken...quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uiteraard. Net als net doen alsof je een echte Birkin bag hebt gekocht voor je vriendin en na ontmaskering het verhaal draaien en laten verdwijnen. Of routinerondjes maken over het forum. En dan nog iets met stopcontacten en oud en nieuw.
Mexicanobakker?? Die doet toch wel redelijk normaal? Of gedraagt ie zich buiten MUZ anders.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:05 schreef hmmmz het volgende:
Zo even snel uit mijn hoofd:
Tong80
Lambiekje
Sked
MrSalazar
Hakuna
KingRoland
West
Iwanius/Ispy24
Mexicanobakker
Dat begrijp ik ook echt niet. Is hartstikke leuke user.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:24 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mexicanobakker?? Die doet toch wel redelijk normaal? Of gedraagt ie zich buiten MUZ anders.
Mja, ik zie wel meer users voorbij komen die ik nu niet zo snel als gestoord zou bestempelen. Ik heb ook meer het idee dat ze genoemd worden omdat diegene ze gewoon niet leuk vindt ofzo.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook echt niet. Is hartstikke leuke user.
Dat gevaar zit idd in dit soort topics.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mja, ik zie wel meer users voorbij komen die ik nu niet zo snel als gestoord zou bestempelen. Ik heb ook meer het idee dat ze genoemd worden omdat diegene ze gewoon niet leuk vindt ofzo.
Dan kan ik er wel veel meer gaan noemen inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mja, ik zie wel meer users voorbij komen die ik nu niet zo snel als gestoord zou bestempelen. Ik heb ook meer het idee dat ze genoemd worden omdat diegene ze gewoon niet leuk vindt ofzo.
Doe dan! Hou je niet in, gooi het eruit. Krop het niet op. Maak het openbaar, luidt en duidelijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dan kan ik er wel veel meer gaan noemen inderdaad.
haten op Horkquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:40 schreef Hallojo het volgende:
LompeHork is ook aardig de weg kwijt volgens mij.
Ik haat heul niet op Hork.quote:
blijkbaar nietquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Check het zelf ff, luie Italiaan.
GC / Wie zijn meest gestoorde fokkers?
Een apaat ja.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook echt niet. Is hartstikke leuke user.
idd,quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:03 schreef quinoahipster het volgende:
Hoe zou het met MienDobbelsteen zijn?
Interessant om te lezen. Ik had zelf ook al de inschatting gemaakt dat er iets van zijn internetgedrag moest doorsijpelen naar het echte leven. Zijn postgedrag is zo zuur en eentonig (het gaat alleen maar over Denemarken = goed, Nederland = slecht en cempexo = geweldig) dat het haast niet anders kan dan dat het een reflectie is van zijn eigen persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:07 schreef starla het volgende:
[..]
Euh...ja. Hij was op de middelbare school echt een freak. Hij was een copycat van één van zijn beste vrienden. Alles wat die vriend deed, deed hij ook. Alles. Van bepaalde CD's kopen tot exact dezelfde kleding dragen. Hij had nooit een eigen identiteit, maar nam een andere aan omdat hij opkeek tegen die persoon vanwege waarschijnlijk een gigantisch minderwaardigheidscomplex. Waar die vandaan kwam weet ik niet. Zover ik weet normale familie, ouders niet gescheiden, hij had een zus waarmee hij het goed kon vinden, een hond. Huisje, boompje, beestje zeg maar. Maar hij had het meerdere malen over hoe verrot zijn leven wel niet was en dat hij alles achter zich wilde laten.
Dat heeft hij dus gedaan toen hij zijn vriendin ontmoette in Nederland. Zij was Deens en hij is toen aan Aarhus (oid) universiteit verder gaan studeren. Nu dus levend in Denemarken en heel sporadisch weet ik dat hij nog naar Nederland komt om zijn vrienden te bezoeken.
Maar ja, toen al vond iedereen hem maar 'een beetje rare jongen niet?'. Dus dat hij zo doet op het internet is volstrekt volgens zijn persoonlijkheid.
Hij postte hier eerder onder de naam bendk, en op Geenstijl/PowNed post hij onder de naam duitse herder. Ik moest direct aan hem denken toen ik dat berichtje las en wat schetste mijn verbazing toen ik de comments las!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:20 schreef starla het volgende:
Ik ken niet al zijn internetpersoonlijkheden trouwens. Heb je meer usernames van hem, misschien op andere sites? Wel interessant om te lezen.
quote:Ik heb al een tijdje niets meer gelezen van Duitse herder.
bottlebaby | 12-08-14 | 17:29 | niet ok!
quote:En nu maar hopen dat Duitse Herder vegetariër is of niet van worst houdt...
Outsider-Inside | 12-08-14 | 17:37 | niet ok!
quote:Zijn we nu eindelijk van duitse herder af?
Kroepoeksclan | 12-08-14 | 17:39 | niet ok!
quote:Duitse Herder heeft van dat vlees gegeten, hij is namelijk nog niet langsgekomen om te vertellen dat het wel meevalt.
rara | 12-08-14 | 17:44 | niet ok!
quote:Heeft duitse herder al gezegd dat de worst in Denemarken beter smaakt dan die in Nederland en dat ie alleen al daarom nooit meer terugkomt?
Baby Rasta | 12-08-14 | 18:37 | niet ok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Max-Westerman 17:13Je raekt an de dinge geweun.
quote:
Dit, denk ik.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |