Mijn leven is een grote klaagzang. Maar om echt het verleden mee te maken moet je iets verder graven. Ik was nogal een nazi & racist. Maar dat is nu voorbijquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
*Spit het verleden door van GhpH* Wat post jij veel in KLB zeg.
Dit. Deed ik ookquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:26 schreef gogosweden het volgende:
ctrl + f : gogosweden
niets gevonden
pfieuw
Heb ik een boze reactie gemist van Tingo in BNW FB? Met veel fckings?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:06 schreef Scrummie het volgende:
controlaltdelete, tingo, japie77, el_mata en epic_beardman.
Deze wil ik ook graag nomineren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@13:38
[ Bericht 1% gewijzigd door Messina op 03-07-2015 13:47:11 ]Je raekt an de dinge geweun.
Ik kwam niet verder dan 1 zin, en daarin stond 'fuckhead'. Ofzoiets. Verder was het hetzelfde riedeltje in dat engels van 'm dus niet gelezenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik een boze reactie gemist van Tingo in BNW FB? Met veel fckings?
Ik ken Ouder1 vooral van d'r "Ik-weet-alles-beter-en-fuck-de-rest"posts uit WGRquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
De tweede t/m vijfde plaats zijn BNW'ers
Jazeker wel. Op het Panama-topic was ze aanwezig en soms op FB.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:50 schreef Divje het volgende:
Ouder zit toch niet in BNW?
Is trippy bob er nog wel eigenlijk?
Ahh vandaar. Dat topic meed ik als de pest.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jazeker wel. Op het Panama-topic was ze aanwezig en soms op FB.
Haten op arjan1112quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:05 schreef cablegunmaster het volgende:
Die ene die hele tijd over sigaretten zeikten dat het zo ok is om te roken die is best gek in zijn bovenhoofdje.
Same.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:56 schreef Messina het volgende:
[..]
Wat maakt tong80 gestoord?
Geen leven hebbende hooguit.
Mja, ik zou haar op basis van haar PoHi geen BNW-er noemen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
Jazeker wel. Op het Panama-topic was ze aanwezig en soms op FB.
Oh ik heb nog niet gekeken naar haar ph. Maar ik haal ook altijd haar en Stacey door elkaar. Zelfde stijltje.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mja, ik zou haar op basis van haar PoHi geen BNW-er noemen.
Volgens mij is ze trouwens al geruime tijd weg?
Aanradertje voor een gestolen uurtje. Of twee.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
Oh ik heb nog niet gekeken naar haar ph. Maar ik haal ook altijd haar en Stacey door elkaar. Zelfde stijltje.
Foto's maken van je tv is toch heel normaal?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aanradertje voor een gestolen uurtje. Of twee.
Trouwens, Iwanius nog niet genoemd? Die is op zijn minst ook als 'typisch' te karakteriseren.
Glazen bakjes die in het oerwoud thuishoren? Wat zijn dat voor bijzondere bakjes?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:23 schreef Sigaartje het volgende:
En als iemand tropische dieren houdt in glazen bakjes die in het oerwoud thuishoren
Is dat een nominatie?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Trouwens, Iwanius nog niet genoemd? Die is op zijn minst ook als 'typisch' te karakteriseren.
Morgen in de tuin maar eens bijlezen. Is weer eens wat anders dan een boek . Thanks !quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |