Same.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:56 schreef Messina het volgende:
[..]
Wat maakt tong80 gestoord?
Geen leven hebbende hooguit.
Mja, ik zou haar op basis van haar PoHi geen BNW-er noemen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
Jazeker wel. Op het Panama-topic was ze aanwezig en soms op FB.
Oh ik heb nog niet gekeken naar haar ph. Maar ik haal ook altijd haar en Stacey door elkaar. Zelfde stijltje.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mja, ik zou haar op basis van haar PoHi geen BNW-er noemen.
Volgens mij is ze trouwens al geruime tijd weg?
Aanradertje voor een gestolen uurtje. Of twee.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
Oh ik heb nog niet gekeken naar haar ph. Maar ik haal ook altijd haar en Stacey door elkaar. Zelfde stijltje.
Foto's maken van je tv is toch heel normaal?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aanradertje voor een gestolen uurtje. Of twee.
Trouwens, Iwanius nog niet genoemd? Die is op zijn minst ook als 'typisch' te karakteriseren.
Glazen bakjes die in het oerwoud thuishoren? Wat zijn dat voor bijzondere bakjes?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:23 schreef Sigaartje het volgende:
En als iemand tropische dieren houdt in glazen bakjes die in het oerwoud thuishoren
Is dat een nominatie?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Trouwens, Iwanius nog niet genoemd? Die is op zijn minst ook als 'typisch' te karakteriseren.
Morgen in de tuin maar eens bijlezen. Is weer eens wat anders dan een boek . Thanks !quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Terraria, slangen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Glazen bakjes die in het oerwoud thuishoren? Wat zijn dat voor bijzondere bakjes?
Uiteraard. Net als net doen alsof je een echte Birkin bag hebt gekocht voor je vriendin en na ontmaskering het verhaal draaien en laten verdwijnen. Of routinerondjes maken over het forum. En dan nog iets met stopcontacten en oud en nieuw.quote:
Bij dezen!quote:
Oh, waarom schrijf je dan dat die bakjes in het oerwoud thuishoren?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:29 schreef Sigaartje het volgende:
Terraria, slangen.
Ik denk altijd: laat die beesten toch in hun eigen omgeving.
Geen idee hoe ik bij 'chem' kwam, maar ik bedoelde chronocrypto.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:14 schreef HPLC het volgende:
Ik nomineer:
Ouder1
pionnetje
en chronocrypto
Hoewel ik nog steeds niet weet of die laatste twee één en dezelfde zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |