quote:
Op vrijdag 3 juli 2015 12:07 schreef starla het volgende:[..]
Euh...ja. Hij was op de middelbare school echt een freak. Hij was een copycat van één van zijn beste vrienden. Alles wat die vriend deed, deed hij ook. Alles. Van bepaalde CD's kopen tot exact dezelfde kleding dragen. Hij had nooit een eigen identiteit, maar nam een andere aan omdat hij opkeek tegen die persoon vanwege waarschijnlijk een gigantisch minderwaardigheidscomplex. Waar die vandaan kwam weet ik niet. Zover ik weet normale familie, ouders niet gescheiden, hij had een zus waarmee hij het goed kon vinden, een hond. Huisje, boompje, beestje zeg maar. Maar hij had het meerdere malen over hoe verrot zijn leven wel niet was en dat hij alles achter zich wilde laten.
Dat heeft hij dus gedaan toen hij zijn vriendin ontmoette in Nederland. Zij was Deens en hij is toen aan Aarhus (oid) universiteit verder gaan studeren. Nu dus levend in Denemarken en heel sporadisch weet ik dat hij nog naar Nederland komt om zijn vrienden te bezoeken.
Maar ja, toen al vond iedereen hem maar 'een beetje rare jongen niet?'. Dus dat hij zo doet op het internet is volstrekt volgens zijn persoonlijkheid.
Interessant om te lezen. Ik had zelf ook al de inschatting gemaakt dat er iets van zijn internetgedrag moest doorsijpelen naar het echte leven. Zijn postgedrag is zo zuur en eentonig (het gaat alleen maar over Denemarken = goed, Nederland = slecht en cempexo = geweldig) dat het haast niet anders kan dan dat het een reflectie is van zijn eigen persoonlijkheid.
quote:
Op vrijdag 3 juli 2015 12:20 schreef starla het volgende:Ik ken niet al zijn internetpersoonlijkheden trouwens. Heb je meer usernames van hem, misschien op andere sites? Wel interessant om te lezen.
Hij postte hier eerder onder de naam
bendk, en op Geenstijl/PowNed post hij onder de naam
duitse herder. Ik moest direct aan hem denken toen ik dat berichtje las en wat schetste mijn verbazing toen ik de comments las!

De reaguurders anticipeerden ook al op zijn drolletje:
quote:
Ik heb al een tijdje niets meer gelezen van Duitse herder.
bottlebaby | 12-08-14 | 17:29 | niet ok!
quote:
En nu maar hopen dat Duitse Herder vegetariër is of niet van worst houdt...
Outsider-Inside | 12-08-14 | 17:37 | niet ok!
quote:
Zijn we nu eindelijk van duitse herder af?
Kroepoeksclan | 12-08-14 | 17:39 | niet ok!
quote:
Duitse Herder heeft van dat vlees gegeten, hij is namelijk nog niet langsgekomen om te vertellen dat het wel meevalt.
rara | 12-08-14 | 17:44 | niet ok!
quote:
Heeft duitse herder al gezegd dat de worst in Denemarken beter smaakt dan die in Nederland en dat ie alleen al daarom nooit meer terugkomt?
Baby Rasta | 12-08-14 | 18:37 | niet ok!

.