quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:27 schreef Rezania het volgende:
Tong80 is trouwens ook niet 100% geloof ik.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 08:23 schreef tailfox het volgende:
Is iedereen die hier opzit niet een beetje raar
Tingo in discussie met Mata over dino's was ook wel een topperquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:30 schreef 99.999 het volgende:
En Mata is inderdaad ook zo gek als een deur.
fokquote:Op vrijdag 3 juli 2015 08:43 schreef FoolWithMokey het volgende:
Zo te lezen Is iedereen op fok gestoord, maar ik niemand heeft die gast genoemd uit mijn op met de naam waarin 'chem' voorkomt. Die gast was echt next level gestoord.
ChemoKuur? Serieus, er is iemand die noemt zich zoquote:Op vrijdag 3 juli 2015 08:43 schreef FoolWithMokey het volgende:
Zo te lezen Is iedereen op fok gestoord, maar ik niemand heeft die gast genoemd uit mijn op met de naam waarin 'chem' voorkomt. Die gast was echt next level gestoord.
Nee niet chemokuur. Ik zit er echt mee dat ik de username vergeten benquote:Op vrijdag 3 juli 2015 08:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
ChemoKuur? Serieus, er is iemand die noemt zich zo
Wat is er zo gestoord aan jou?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik zal het maar als compliment opvatten dat ik volgens niemand de meest gestoorde ben.
Hallo, Ouder1.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou er wordt regelmatig gereageerd op mij met onbegrip.
Op wat voor dingen?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou er wordt regelmatig gereageerd op mij met onbegrip.
Ik weet niet echt concrete voorbeelden te noemen zo uit m'n hoofd maar laatst kwam het bv. weer voor, in dit topic:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik weet niet echt concrete voorbeelden te noemen zo uit m'n hoofd maar laatst kwam het bv. weer voor, in dit topic:Meid toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Nou, als je gewoon serieus bent en je krijgt ineens zo'n reactie:quote:
word je daar niet echt vrolijk van.quote:Ja, je postings hier op Fok! verradden een bepaald soort (seksuele) frustratie die niet heel erg normaal meer te noemen is. Ik weet niet of je het bewust doet, maar ik denk niet dat je er veel vrienden mee maakt.
Ik krijg inderdaad en lijst van users met chem in hun naam, maar de User die ik bedoel zit er niet tussen. Kan het zijn dat zijn account verwijderd Is?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:27 schreef mime_negert het volgende:
Op het Fotoboek kun je zoeken naar 'chem', misschien komt de naam naar boven.
Je bent een beetje typisch, maar dat weet je toch wel van mezelf?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou, als je gewoon serieus bent en je krijgt ineens zo'n reactie:
[..]
word je daar niet echt vrolijk van.![]()
Maar goed, ik ben dan ook al snel op m'n teentjes getrapt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@11:17Je raekt an de dinge geweun.
Zal ik een geheimpje verklappen? Ik ken hem persoonlijk van de middelbare school en een tijdje studietijd nog voordat hij naar Denemarken ging. I shit you not...quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:23 schreef Terecht het volgende:
cempexo. Emigrant die in Denemarken woont en nu zeker al 7 jaar onder verschillende pseudoniemen vrijwel onophoudelijk kankert over Nederland. Zelfs in topics die in geen enkele zin over Nederland gaan weet hij het te presteren om toch even een link te leggen met hoe kut het allemaal wel niet is in NL en hope geweldig het is in DK. En niet alleen op FOK!. Op Geenstijl is hij ook al jáááren actief zo blijkt. Deze user is écht een patiënt.
Mja je komt wel wat apart over maar ik zou nog niet met een boog om je heen lopen oid, het kan allemaal nog veel gekker.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
[..]
Ja dat wel.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bent een beetje typisch, maar dat weet je toch wel van mezelf?
Holy shit. En? Is hij in het echt net zo als zijn internet persona?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:19 schreef starla het volgende:
[..]
Zal ik een geheimpje verklappen? Ik ken hem persoonlijk van de middelbare school en een tijdje studietijd nog voordat hij naar Denemarken ging. I shit you not...
Voor een beetje bribe-money, wil ik wel zijn facebookpagina posten, eurootje of 1000?
toch ben ik het daar wel mee eens, en deze persoon schreef het niet op een onvriendelijke manier.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:19 schreef starla het volgende:
[..]
Zal ik een geheimpje verklappen? Ik ken hem persoonlijk van de middelbare school en een tijdje studietijd nog voordat hij naar Denemarken ging. I shit you not...
Voor een beetje bribe-money, wil ik wel zijn facebookpagina posten, eurootje of 1000?
Ja maar die heb ik vandaag precies 6 weken geleden laten corrigeren dus daar zal ik voortaan m'n mond over houden. In dat betreffende topic was het echt niet mijn intentie aandacht te trekken.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
toch ben ik het daar wel mee eens, en deze persoon schreef het niet op een onvriendelijke manier.
Ieder topic waar je in reageert wel je naar jezelf toe trekken, zeker als het gaat over schaamlippen.
Super dat je dat eindelijk hebt gedaan, hopelijk ook blij met het resultaat?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik vandaag precies 6 weken geleden laten corrigeren dus daar zal ik voortaan m'n mond over houden. In dat betreffende topic was het echt niet mijn intentie aandacht te trekken.Ik wilde gewoon voor TS duidelijk maken dat je op je 8ste zulke gevoelens echt wel al kan hebben en vertelde wat over mezelf van vroeger, meer niet.
Godsamme. Ik denk ik google eens en in 2006 had je het al over je schaamlippen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik vandaag precies 6 weken geleden laten corrigeren dus daar zal ik voortaan m'n mond over houden. In dat betreffende topic was het echt niet mijn intentie aandacht te trekken.Ik wilde gewoon voor TS duidelijk maken dat je op je 8ste zulke gevoelens echt wel al kan hebben en vertelde wat over mezelf van vroeger, meer niet.
Ik heb ook meteen de buitenste laten opvullen en ze steken niet meer uit! Wel veel ongemak gehad en heb 1 dag vreselijk veel pijn bij het plassen gehad maar de pijn is gelukkig nu helemaal verdwenen. 3 weken geleden zijn de hechtingen eruit gehaald.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Super dat je dat eindelijk hebt gedaan, hopelijk ook blij met het resultaat?
Verders ben ik het ook wel met je eens maar ik merkte gewoon dat je ergens erg mee zat een daar aandacht mee vroeg, overigens maakt je dat nog niet gestoord.
Ik had het veel eerder moeten doen ja. Wat had dat veel ellende (qua ongelukkig gevoel) gescheeld. Helaas stel ik altijd veel uit.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Godsamme. Ik denk ik google eens en in 2006 had je het al over je schaamlippen.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb ook meteen de buitenste laten opvullen en ze steken niet meer uit! Wel veel ongemak gehad en heb 1 dag vreselijk veel pijn bij het plassen gehad maar de pijn is gelukkig nu helemaal verdwenen. 3 weken geleden zijn de hechtingen eruit gehaald.
Euh...ja. Hij was op de middelbare school echt een freak. Hij was een copycat van één van zijn beste vrienden. Alles wat die vriend deed, deed hij ook. Alles. Van bepaalde CD's kopen tot exact dezelfde kleding dragen. Hij had nooit een eigen identiteit, maar nam een andere aan omdat hij opkeek tegen die persoon vanwege waarschijnlijk een gigantisch minderwaardigheidscomplex. Waar die vandaan kwam weet ik niet. Zover ik weet normale familie, ouders niet gescheiden, hij had een zus waarmee hij het goed kon vinden, een hond. Huisje, boompje, beestje zeg maar. Maar hij had het meerdere malen over hoe verrot zijn leven wel niet was en dat hij alles achter zich wilde laten.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:27 schreef Terecht het volgende:
[..]
Holy shit. En? Is hij in het echt net zo als zijn internet persona?
Grappig om dat eens zo te horen. Dat internetidentiteiten soms toch wel heel erg op de eigen identiteit lijken.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:07 schreef starla het volgende:
[..]
Euh...ja. Hij was op de middelbare school echt een freak. Hij was een copycat van één van zijn beste vrienden. Alles wat die vriend deed, deed hij ook. Alles. Van bepaalde CD's kopen tot exact dezelfde kleding dragen. Hij had nooit een eigen identiteit, maar nam een andere aan omdat hij opkeek tegen die persoon vanwege waarschijnlijk een gigantisch minderwaardigheidscomplex. Waar die vandaan kwam weet ik niet. Zover ik weet normale familie, ouders niet gescheiden, hij had een zus waarmee hij het goed kon vinden, een hond. Huisje, boompje, beestje zeg maar. Maar hij had het meerdere malen over hoe verrot zijn leven wel niet was en dat hij alles achter zich wilde laten.
Dat heeft hij dus gedaan toen hij zijn vriendin ontmoette in Nederland. Zij was Deens en hij is toen aan Aarhus (oid) universiteit verder gaan studeren. Nu dus levend in Denemarken en heel sporadisch weet ik dat hij nog naar Nederland komt om zijn vrienden te bezoeken.
Maar ja, toen al vond iedereen hem maar 'een beetje rare jongen niet?'. Dus dat hij zo doet op het internet is volstrekt volgens zijn persoonlijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |