Vraag 'm een keer uit dan, jullie passen wel bij elkaar.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Braadslee + Autoweek googlen
#Braddieobsessie
Wie, Braddie en ik?quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:25 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Vraag 'm een keer uit dan, jullie passen wel bij elkaar.
Vergeet het kruispunt nietquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:29 schreef BlueMage het volgende:
Maar klinkt eigenlijk alsof Braddie niet zo heel slecht gereden heeft bij dat staatsexamen maar ja kun je denk ik bij 'n rijexamen niet doen ff om zo'n oud vrouwtje heen dat zomaar vol in de remmen gaat.Of 110 km/u waar 100 km/u de toegestane snelheid is.
Ik stel me echt voor dat een auto remde en hij zonder snelheid terug te nemen er plots omheen ging. Over de tegengestelde rijbaan, waar ook een fietser kan rijden, of een tegenligger.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:29 schreef BlueMage het volgende:
Maar klinkt eigenlijk alsof Braddie niet zo heel slecht gereden heeft bij dat staatsexamen maar ja kun je denk ik bij 'n rijexamen niet doen ff om zo'n oud vrouwtje heen dat zomaar vol in de remmen gaat.Of 110 km/u waar 100 km/u de toegestane snelheid is.
Ik had anders zo'n kerel als rijinstructeur die standaard 5 kilometer per uur boven de maximaal toegestane snelheid wou rijden. Die vergeet ik nooit meerquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:29 schreef BlueMage het volgende:
Ja maar, Braddie ''treft'' het altijd hèquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:30 schreef BlueMage het volgende:
Oh wacht "midden op 't kruispunt" tsjamaar ja honderden doen dit soort dingen dagelijks maar ja die hebben al jaren hun rijbewijs bij 'n rijexamen is 't gewoon dom.
Mja nu ik 't nog een keer lees vrees ik dat ook ja, of verkeer van links en rechts dat wil ook nog wel eens op 'n druk kruispunt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik stel me echt voor dat een auto remde en hij zonder snelheid terug te nemen er plots omheen ging. Over de tegengestelde rijbaan, waar ook een fietser kan rijden, of een tegenligger.
Whahhaa staat ook gewoon bovenaan in de suggestiesquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Braadslee + Autoweek googlen
#Braddieobsessie
Dat ben ik.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:18 schreef pussycatdoll het volgende:
Of die ene die haar kinderen uit hun vertrouwde omgeving heeft meegenomen en gedwongen heeft om met haar mee te gaan naar Denemarken. En ook nog volhoudt dat haar kinderen het leuk vonden om mee gaan. Username vergeten.
Yes, eens!quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:23 schreef Terecht het volgende:
cempexo. Emigrant die in Denemarken woont en nu zeker al 7 jaar onder verschillende pseudoniemen vrijwel onophoudelijk kankert over Nederland. Zelfs in topics die in geen enkele zin over Nederland gaan weet hij het te presteren om toch even een link te leggen met hoe kut het allemaal wel niet is in NL en hope geweldig het is in DK. En niet alleen op FOK!. Op Geenstijl is hij ook al jáááren actief zo blijkt. Deze user is écht een patiënt.
Afgestudeerd geoloog en dan zeggen dat de maanlanding een hoax is.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:19 schreef Stompzinnig het volgende:
Lambiekje
Dandybleu/pionnetje
El_Matador, die beweert dat hij afgestudeerd geoloog is. De helft van zijn levensverhaal is volgens mij verzonnen.
Verder een groot deel van de vaste posters in nws
Dat is wel een Talentje inderdaadquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:23 schreef Terecht het volgende:
cempexo. Emigrant die in Denemarken woont en nu zeker al 7 jaar onder verschillende pseudoniemen vrijwel onophoudelijk kankert over Nederland. Zelfs in topics die in geen enkele zin over Nederland gaan weet hij het te presteren om toch even een link te leggen met hoe kut het allemaal wel niet is in NL en hope geweldig het is in DK. En niet alleen op FOK!. Op Geenstijl is hij ook al jáááren actief zo blijkt. Deze user is écht een patiënt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |