twitter:GutterFM twitterde op donderdag 02-07-2015 om 03:05:50@rooiereporter Kom je nog terug met een livestream? of kan ik rustig gaan slapen. reageer retweet
twitter:rooiereporter twitterde op donderdag 02-07-2015 om 03:41:06@GutterFM ik ga nu monteren reageer retweet
twitter:GutterFM twitterde op donderdag 02-07-2015 om 03:47:04@rooiereporter Nou vooruit... Maar het waren mooie beelden. Mag je vaker doen. reageer retweet
twitter:
Maar dat gaan we niet doen. Want dat wil ik niet, is niet goed voor me, ben ik morgen helemaa kapot, etc.quote:
Hack er anders ook even een paar ton op mijn rekening bijquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:26 schreef YokiKater het volgende:
Ha, fucking briljant! Ik heb net even mijn eigen bankrekening gehacked![]()
Kan ik toch ff eten bestellen zonder dat ik mijn pinpas heb (want die ligt bij mijn ouders zodat ik niet teveel geld uitgeef)
Nee dat gaat niet, ik kon alleen via een trucje toegang tot mijn eigen rekening krijgen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hack er anders ook even een paar ton op mijn rekening bij
Hoe kun je je rekening hacken dan? Of heb je ING, dan heb je geen pinpas nodig.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar dat gaan we niet doen. Want dat wil ik niet, is niet goed voor me, ben ik morgen helemaa kapot, etc.
En daar staan niet toevallig een paar overbodige tonnen opquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet, ik kon alleen via een trucje toegang tot mijn eigen rekening krijgen.
Dat ga ik niet uitleggen natuurlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe kun je je rekening hacken dan? Of heb je ING, dan heb je geen pinpas nodig.
Helaas niet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En daar staan niet toevallig een paar overbodige tonnen op
Dan niet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat ga ik niet uitleggen natuurlijk.
Vind je mijn zonnebril mooi ja?quote:
Jelly omdat jij niet wordt genoemdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:12 schreef YokiKater het volgende:
Kees heeft het warm.Arme Kees, ik hoop dat zijn ouders nog lang gezond blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Buiten 25, binnen 26, maar de wind is wegquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:09 schreef Elfletterig het volgende:
Buiten 26,6 graden. Binnen 29,5 graden.
Kortom: het raam is open...
Het is hier anders nog gewoon droogquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:13 schreef Rickertman96 het volgende:
wie was die gozer die zei dat het niet zou regenen
Dat is classified, hij heeft zijn transponder uit staan.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Er vloog net een kraai over, hoe hoog?
Jammerquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is classified, hij heeft zijn transponder uit staan.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is classified, hij heeft zijn transponder uit staan.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:12 schreef YokiKater het volgende:
Kees heeft het warm.Over welke interviewer heeft hij het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Ivo Niehe.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Over welke interviewer heeft hij het?
Bij veel mensen bekend, en geliefd. Vooral bij zichzelf.quote:
TMIquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:45 schreef anonymoussie het volgende:
Ik voelde 20 min geleden ook druppels.
Ja, vreselijke man.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bij veel mensen bekend, en geliefd. Vooral bij zichzelf.
Die vraag ook echt.. 'hoe ga jij daar mee om?'quote:
Ivo heeft hem vaker geinterviewd en doet alsof hij erg betrokken is, maar het gaat hem alleen maar om de "unieke" content. Monique is wél echt begaan met Kees en helpt hem ook echt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die vraag ook echt.. 'hoe ga jij daar mee om?'
Hij wist natuurlijk dat dat onderwerp hem van slag zou brengen.
OMG ..quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:51 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Komt omdat ik aan natte taart dacht...
Ik ook maar dat komt omdat ik net mijn haar heb gewassen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:45 schreef anonymoussie het volgende:
Ik voelde 20 min geleden ook druppels.
Welk haar?quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook maar dat komt omdat ik net mijn haar heb gewassen.
Toevallig, ik dacht aan harde komkommers.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:51 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Komt omdat ik aan natte taart dacht...
Als de zon onder is?quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:01 schreef LTVDK het volgende:
Hoe laat begint vanavond de 'herdenking' in Den Haag?
Ik zal de rooie wel even vragenquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:01 schreef LTVDK het volgende:
Hoe laat begint vanavond de 'herdenking' in Den Haag?
quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook maar dat komt omdat ik net mijn haar heb gewassen.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Toevallig, ik dacht aan harde komkommers.
quote:
Rooie Reportertwitter:rooiereporter twitterde op donderdag 02-07-2015 om 18:03:14@DaniSpooren @OranjeVerzet nee hoor ik weet van niks maar ik ga wel streamen reageer retweet
Geilquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]Rooie Reportertwitter:rooiereporter twitterde op donderdag 02-07-2015 om 18:03:14@DaniSpooren @OranjeVerzet nee hoor ik weet van niks maar ik ga wel streamen reageer retweet
Klein beetje.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar gaat je periscoop wel van omhoog heh?
Onbekend, we moeten haar eigenlijk nog even duidelijk maken dat we haar werk waarderen en dat ze hier fans heeft.quote:
Ja, laat haar even de OP zien.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Onbekend, we moeten haar eigenlijk nog even duidelijk maken dat we haar werk waarderen en dat ze hier fans heeft.
Ik heb ook gevoelens jaquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Blijf je nou weer bij Yasmin slapen?
Laat LTDKV het maar niet horen.
twitter:RobKlaucke twitterde op donderdag 02-07-2015 om 21:10:28Yep, het extreem linkse en gewelddadige #AFA is ook aanwezig in de #Schilderwijk om de democratische rechtsorde te dwarsbomen. #DenHaag reageer retweet
Terecht, moet je maar niet zo'n harteloze lul zijn.quote:
Ben je een beetje mad?quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terecht, moet je maar niet zo'n harteloze lul zijn.
Ja.quote:
Thnxs. Wel een beetje jammer dat het niet op 8 juli is.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niet, maar ik denk ik deel het even met jullie.
hoezoquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Thnxs. Wel een beetje jammer dat het niet op 8 juli is.
Nee, heb gewoon honger denk ik, heel de dag nog amper gegeten, voel me nu net Maniquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zou het ook allemaal niet pikken, genoeg is genoeg.
Ik zag niks .... ?quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:11 schreef Specularium het volgende:
Onderweg naar Den Haag is ook veel bliksem.
Met je bezem tegen het plafond douwen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Mijn bovenburen doen met gestampt net of het onweert.
Nee ik zit naast een bedrijven/sloop terrein en zie daar wel eens busjes staan van de pliesie.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit is toch niet in de buurt van Scheveningen hè...
Viespeuk.quote:
Nee.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is volgens mij vlakbij mijHeb je locatie?
Ah op die fiets...quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ik zit naast een bedrijven/sloop terrein en zie daar wel eens busjes staan van de pliesie.
quote:
twitter:mikeholst28 twitterde op donderdag 02-07-2015 om 21:29:04Krijg net een foto Door gestuurd de mobile eenheid staat klaar in Den Haag na 3 dagen ongeregeldheden #ditmoetstoppen http://t.co/opebRqKuWn reageer retweet
Dus ik kan hier nu gaan rellen zonder MEquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, zelfs ME uit Zeeland/West Brabant is in Den Haag.
Probeer het eens uit?quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus ik kan hier nu gaan rellen zonder ME
Ga eens rellen tegen de bovenburen van Jasmijn, misschien krijg je dan wel een beloning.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een feessie vannacht geven. En nu meteen nog ff op Facebook zetten.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed plan, de popo is toch veel te druk in de Schilderswijk.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga eens rellen tegen de bovenburen van Jasmijn, misschien krijg je dan wel een beloning.
Die zijn naar het beachvolley aan het kijken nuquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, zelfs ME uit Zeeland/West Brabant is in Den Haag.
popoquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed plan, de popo is toch veel te druk in de Schilderswijk.
Ja de correcte term volgens de relschoppers vind ik niet zo netjesquote:
Wat is dat nou weer voor een kutwoord.quote:
Is ook politie.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een kutwoord.
Ja dat zal best, maar ik kom niet uit de Sahara.quote:
Ik weet niet zeker of het Berbers is of Arabisch maar Marokkanen gebruiken dat vaak.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat zal best, maar ik kom niet uit de Sahara.
Van wat ik kan vinden is het Arabisch voor insectquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of het Berbers is of Arabisch maar Marokkanen gebruiken dat vaak.
Nou dan klopt het toch :pquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van wat ik kan vinden is het Arabisch voor insect
Is niet Arabisch.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of het Berbers is of Arabisch maar Marokkanen gebruiken dat vaak.
Je bent zelf niet Arabisch.quote:
Je moeder is Arabisch.quote:
Niet dat ik weet. Hoe gaat het met je moeder Peuner?quote:
Ze doet je de groeten. Ze heeft Baklava gemaaktquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Hoe gaat het met je moeder Peuner?
Baklavaquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze doet je de groeten. Ze heeft Baklava gemaakt
in Den Haag noemen we dat gewoon jodenquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed plan, de popo is toch veel te druk in de Schilderswijk.
Ik noem het gewoon politie.quote:
nou enquote:
Ik ben niet zo'n ruige stadse jongen, laat me gewoon joh.quote:
agenten met kanker natuurlijkquote:
Vreemd volk daar ...quote:
nee dat zou nergens op slaan hequote:Op donderdag 2 juli 2015 22:19 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga toch ook niet tegen brandweermannen 'islamieten' of ambulancebroeders 'katholieken' roepen?
Nee dat zou ook nergens op slaan.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:19 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga toch ook niet tegen brandweermannen 'islamieten' of ambulancebroeders 'katholieken' roepen?
quote:
zelfde iqquote:
quote:
Wat is dan de logica om politieagenten joden te noemen?quote:
Wat zit je nou allemaal te ijlen joh, het is al de hele dag 20 graden in Amsterdam.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:20 schreef Karina het volgende:
Afgekoeld niet, ja een halve graad. Het is nu 29,5 ipv 30 gradenHopelijk gaat het nu wel wat zakken. Het regent echt keiharde.
Hoe kom je daar nou bij gek. Buiten is het misschien koeler ja maar geen 20 graden.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat zit je nou allemaal te ijlen joh, het is al de hele dag 20 graden in Amsterdam.
wat is de logica om gras groen te maken?quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Wat is dan de logica om politieagenten joden te noemen?
Ja, wel.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij gek. Buiten is het misschien koeler ja maar geen 20 graden.
Dat komt gewoon omdat je eigenlijk een beschaafd meisje bent.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb agenten trouwens nog nooit zo genoemd..
Soms ja.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat je eigenlijk een beschaafd meisje bent.
Waarom staat er op de kaart dan 20 graden, weet jij het beter dan het KNMI ofzo!?quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt niet. Als ik op balkon sta is het geen 20 graden hoor.
dan ben je een Hagenaarquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb agenten trouwens nog nooit zo genoemd..
Die staan niet hier op balkonquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom staat er op de kaart dan 20 graden, weet jij het beter dan het KNMI ofzo!?
van ijshockey weet ik ook het een en anderquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik met al mijn vragen over het leven bij sp3c terecht kan.
Dat vergeef ik je.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
van ijshockey weet ik ook het een en ander
dat geeft nietquote:
Je bedoeld dat ik geen tokkie ben?quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:26 schreef sp3c het volgende:
nee Hagenaars zijn nep dus vandaar
de echte, echte noemen het joden ... is niet erg, Hagenaars zijn ook mensen
Eigenlijk niks. Ik weet verder niet zoveel, ja van fietsen, maar dat boeit hier helemaal niemand.quote:
bedoelt*quote:
Ach troost je je weet dan tenminste nog ergens iets van.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eigenlijk niks. Ik weet verder niet zoveel, ja van fietsen, maar dat boeit hier helemaal niemand.
Ja godver.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en kut zegt een dame ook niet natuurlijk dus...
Kankerjoden is weer net even anders.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
In het andere topic begrijpen ze dat niet.
Let nou een een keer op die taal van je jongedamequote:
In Den Haag niet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kankerjoden is weer net even anders.
komt natuurlijk niets van maar ik wil het graag voor je doenquote:
Oh dus als Marokkanen het roepen heeft het een andere betekenis dan wanneer mijn autochtone buurman het roept?quote:
Ja. Voor die mocro's wel.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh dus als Marokkanen het roepen heeft het een andere betekenis dan wanneer mijn autochtone buurman het roept?
Ik beeld me graag in dat je het in overweging neemt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
komt natuurlijk niets van maar ik wil het graag voor je doen
Ja, meestal wel.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh dus als Marokkanen het roepen heeft het een andere betekenis dan wanneer mijn autochtone buurman het roept?
Als je het in Israël roept heeft het ook een andere betekenis, al is het maar de vraag of ze je verstaan natuurlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
In Amsterdam komt het sowieso heel anders over.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja oke, maar hier in mijn straat zeggen mensen het ook.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
In Amsterdam komt het sowieso heel anders over.
Doe je dat met je @ss.de e-mailadres?quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:34 schreef Specularium het volgende:
Ik stuur Frits Barend ook wel eens een mailtje wanneer hij nou weggaat.
Dat zei ik niet, en dat was je vraag ook niet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alsof elke Marokkaan alles aan het joodse geloof linkt
Alles is een zionistisch complot.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja oke, maar hier in mijn straat zeggen mensen het ook.
Tjahtwitter:nielskalkman twitterde op donderdag 02-07-2015 om 22:34:36In #schilderswijk mogen na 9 uur geen scooters meer komen, zegt men. Dus komt iedereen op de fiets. http://t.co/JeYmflcaEy reageer retweet
Volgens mij hebben we het hier in de topic daar al vaker over gehad, in Amsterdam wordt kanker niet zoveel gebruikt heb ik het idee. Meer tyfus, tering en godverdomme. Vooral heel veel godverdommequote:Op donderdag 2 juli 2015 22:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja oke, maar hier in mijn straat zeggen mensen het ook.
Je zegt meestal wel.... In de meeste gevallen kan je er vanuit gaan dat ze agenten voor kankerjoden uitschelden omdat er helaas nogal wat mensen in Den Haag wonen die dat doen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, en dat was je vraag ook niet.
Jozias het natte wapperende washandje komt morgen met een fietsverbod.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:35 schreef Fokker89 het volgende:
Tjahtwitter:nielskalkman twitterde op donderdag 02-07-2015 om 22:34:36In #schilderswijk mogen na 9 uur geen scooters meer komen, zegt men. Dus komt iedereen op de fiets. http://t.co/JeYmflcaEy reageer retweet
Tja, en waar die dan weer gejat zijn ...quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:35 schreef Fokker89 het volgende:
Moest lachenquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:35 schreef Fokker89 het volgende:
Godverdomme gebruik ik ook vaak, en ik walg van Amsterdam.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het hier in de topic daar al vaker over gehad, in Amsterdam wordt kanker niet zoveel gebruikt heb ik het idee. Meer tyfus, tering en godverdomme. Vooral heel veel godverdomme
Krijg de tyfus dan maarquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Godverdomme gebruik ik ook vaak, en ik walg van Amsterdam.
Krijg jij maar lekker de vinkentering dan.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Godverdomme gebruik ik ook vaak, en ik walg van Amsterdam.
Dan is het dus de hele dag warm, gaat het regenen.quote:
Serieus?quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:49 schreef YokiKater het volgende:
Ik zie hier trouwens wat uitspraken maar "krijg de schijt" heb ik nog niet gezien.
Dat is hier dus inderdaad nu het geval. Die stortbui was van korte duur en echt afgekoeld is het niet. vanmiddag was het wel even lekker, toen ging het vrij stevig waaien en koelde het wel af.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan is het dus de hele dag warm, gaat het regenen.
Denk je van: hey, lekker koel straks. Is het gewoon warm en vochtig.
Gebruik ik ook wel redelijk vaak volgens mij.quote:
Ik gebruik eerder 'stik er in' of gewoon op z'n Brabants 'stiktderin'.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:49 schreef YokiKater het volgende:
Ik zie hier trouwens wat uitspraken maar "krijg de schijt" heb ik nog niet gezien.
Ik merk dus dat ik heel vaak bij weggaan 'hey doei' zeg.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gebruik eerder 'stik er in' of gewoon op z'n Brabants 'stiktderin'.
Ik hoor mensen dat weleens zeggen als begroeting, dus niet als je weggaat, dat is pas raar.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik merk dus dat ik heel vaak bij weggaan 'hey doei' zeg.
Straks ga ik nog friet zeggen.
Ik zeg altijd "doei doei" ..quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of 'je moeder is zo dik, als je eromheen wil moet je brood mee'.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:53 schreef YokiKater het volgende:
"Ik schop je helemaal de touwtering!" vind ik ook wel mooi.
Ik zeg ook meestal doei of dag, houdoe vind ik meestal wat te plat.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik maak geen grappen over moeders.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of 'je moeder is zo dik, als je eromheen wil moet je brood mee'.
Hahahaquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik maak geen grappen over moeders.
Doe ik in het echt ook niet omdat je vaak niet weet hoe iemand zijn situatie is.quote:
Nou, er is wel een bepaald volk dat graag mijn moeder wil neuken. Ik zeg dan altijd "Kan me voorstellen dat je niets beters kan krijgen".quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand die dat IRL doet.
Tuurlijk wel, als je elkaar een beetje kent.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu niet nee, die zitten allemaal in de cel na hun 'herdenking'.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zeg dan altijd gewoon dat mijn moeder AIDS heeft.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, er is wel een bepaald volk dat graag mijn moeder wil neuken. Ik zeg dan altijd "Kan me voorstellen dat je niets beters kan krijgen".
Maar Triggershot moet je ook gewoon een draai om zijn verminkte stengel geven.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, er is wel een bepaald volk dat graag mijn moeder wil neuken. Ik zeg dan altijd "Kan me voorstellen dat je niets beters kan krijgen".
Dat is ook een goeie ja.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zeg dan altijd gewoon dat mijn moeder AIDS heeft.
Ik heb het iig nog nooit gehoord. Maar misschien gebruiken mannen dat eerder dan vrouwen, weet het wel zeker eigenlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als je elkaar een beetje kent.
Maar meestal ken je dan de moeder ook, dan is het weer anders.
Picsquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:03 schreef Karina het volgende:
Oke je gaat dus die caravan in en laat je pijpen door een ladyboy. WTF.
De laatste pijpbeurt voor de penis eraf gehakt wordt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:03 schreef Karina het volgende:
Oke je gaat dus die caravan in en laat je pijpen door een ladyboy. WTF.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kut!quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent net te laat, het was net op RTL5 al zag je gelukkig het pijpen zelf niet
quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
De laatste pijpbeurt voor de penis eraf gehakt wordt.
Een afscheid.RIP pik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |