twitter:GutterFM twitterde op donderdag 02-07-2015 om 03:05:50@rooiereporter Kom je nog terug met een livestream? of kan ik rustig gaan slapen. reageer retweet
twitter:rooiereporter twitterde op donderdag 02-07-2015 om 03:41:06@GutterFM ik ga nu monteren reageer retweet
twitter:GutterFM twitterde op donderdag 02-07-2015 om 03:47:04@rooiereporter Nou vooruit... Maar het waren mooie beelden. Mag je vaker doen. reageer retweet
twitter:
Maar dat gaan we niet doen. Want dat wil ik niet, is niet goed voor me, ben ik morgen helemaa kapot, etc.quote:
Hack er anders ook even een paar ton op mijn rekening bijquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:26 schreef YokiKater het volgende:
Ha, fucking briljant! Ik heb net even mijn eigen bankrekening gehacked![]()
Kan ik toch ff eten bestellen zonder dat ik mijn pinpas heb (want die ligt bij mijn ouders zodat ik niet teveel geld uitgeef)
Nee dat gaat niet, ik kon alleen via een trucje toegang tot mijn eigen rekening krijgen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hack er anders ook even een paar ton op mijn rekening bij
Hoe kun je je rekening hacken dan? Of heb je ING, dan heb je geen pinpas nodig.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar dat gaan we niet doen. Want dat wil ik niet, is niet goed voor me, ben ik morgen helemaa kapot, etc.
En daar staan niet toevallig een paar overbodige tonnen opquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet, ik kon alleen via een trucje toegang tot mijn eigen rekening krijgen.
Dat ga ik niet uitleggen natuurlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe kun je je rekening hacken dan? Of heb je ING, dan heb je geen pinpas nodig.
Helaas niet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En daar staan niet toevallig een paar overbodige tonnen op
Dan niet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat ga ik niet uitleggen natuurlijk.
Vind je mijn zonnebril mooi ja?quote:
Jelly omdat jij niet wordt genoemdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:12 schreef YokiKater het volgende:
Kees heeft het warm.Arme Kees, ik hoop dat zijn ouders nog lang gezond blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |