SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb ik mooie thermosbidons voor. Na 2 uur was het water nog gewoon lekker te drinken.quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:02 schreef Jumparound het volgende:
gister woon-werk gefietst... Terug was door een föhn! 24 km, 28 gemiddeld. 750 ml water wat op het einde bijna uit mn bidon kookte...
Heerlijk weer dit
daar ben ik een beetje huiverig voor, te koud water. Maar opzich wel een goed idee ja.quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar heb ik mooie thermosbidons voor. Na 2 uur was het water nog gewoon lekker te drinken.
Daar had ik eerder aan moeten denken!quote:
Ik heb geen idee wat de exacte temperatuur is.quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:23 schreef Jumparound het volgende:
[..]
daar ben ik een beetje huiverig voor, te koud water. Maar opzich wel een goed idee ja.
Welke temperatuur hou je dan ongeveer? Als je er koud kraanwater ingooit?
[..]
Daar had ik eerder aan moeten denken!
Vanochtend waren toch bijna perfecte omstandigheden. 22 graden en windstil. Heerlijk om even lekker door te trappen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:34 schreef Questular het volgende:
Nou dit is me toch echt te warm
#allroundfit
#continuzweten
Lekker joh radler grapefruit 0.0% net boven lichaamstemperatuur...quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:29 schreef Gripper het volgende:
Alleen maar slecht voor je maag joh, koud water met dit weer. T is prima juist dat het nu op lichaamstemperatuur naar binnen gaat
(Bij bier zet ik dit principe wel overboord hoor)
Ik heb de afgelopen 2 dagen juist op de terugweg de sokken er in gezet... Lekker rijwindje.quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vanochtend waren toch bijna perfecte omstandigheden. 22 graden en windstil. Heerlijk om even lekker door te trappen.
Vanmiddag wordt het weer extra rustig aan doen.
Ik kwam gister thuis, bleek dat degene die giste rom 7 uur zou komen, vandaag om 7 uur langskwamquote:Op donderdag 2 juli 2015 08:38 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 dagen juist op de terugweg de sokken er in gezet... Lekker rijwindje.
Als je dan ff stopt voor roodhilariteit.
* tweemeter heeft hier op dit moment erg last van.quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Was net thuis en het leek net alsof ik uit een zwembad kwam
Klopt. Dan val je bijna van de fiets. Voor mij persoonlijk te warm. Ik had ook geen zin om wat extra kilometers te maken daardoor.quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:38 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 dagen juist op de terugweg de sokken er in gezet... Lekker rijwindje.
Als je dan ff stopt voor roodhilariteit.
Ik rij in Nederland gewoon met 39/52. Ik vervang voor de bergen de 39 voor een 34. Omwisselen is kwestie van 10min en zelfs zonder kettingvanger schakelt het als een 39/52. Ook is het niet eens nodig om de voor derailleur opnieuw af te stellen.. omwisselen en klaar.. Een 36 zou misschien voor mij nu ook prima zijn, ik zal er in de vakantie eens opletten wat ik achter meestal steek.quote:Op donderdag 2 juli 2015 07:36 schreef muzas het volgende:
Patroon, rij jij je duurtraining door de platte Friese weilanden ook met 52/34? of zet je dan een groter binnenblad er op? Want zo'n 52 zit je pas op als je boven de 32 gaat ofzo toch?
(is zich stiekem aan het bedenken of ie een 52/36 of een 50/34 + losse 39 wil)
Behalve op de muur van Viandenquote:Op donderdag 2 juli 2015 07:52 schreef Tommeke het volgende:
Die paar keer per jaar dat ik in heuvelachtig/bergachtig terrein fiets overleef ik wel met een 39x27.
Dat zijn toch gewoon crossfietsen?quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:14 schreef Z het volgende:
Al die gravelbikes waar al fietssites massaal over schrijven, daar kan je in Nederland bijna niks mee of wat? Ik vind het wel aansprekende fietsen, ik voel me achtergesteld.
Vergeet je de rolweerstand, de luchtweerstand en zo ook niet. En wellicht nog wat meer variabelen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:17 schreef nogeenmaarten het volgende:
Eigenlijk nog een rekentool nodig waarmee je met snelheid, gewicht en hellingspercentage het benodigde vermogen kan berekenen.
Heb al zoiets.. een excel document waarin ik mijn gewicht + fiets invul. Lengte van de klim + hoogtemeters + gemiddeld vermogen wat ik ongeveer over die tijd vol kan houden. Hij geeft dan aan hoelang ik er ongeveer over zal doen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:17 schreef nogeenmaarten het volgende:
Eigenlijk nog een rekentool nodig waarmee je met snelheid, gewicht en hellingspercentage het benodigde vermogen kan berekenen.
http://www.kreuzotter.de/english/espeed.htmquote:Op donderdag 2 juli 2015 09:17 schreef nogeenmaarten het volgende:
Ja met die powermeter op Mallorca was ook mooi. Op een gegeven moment wist ik wel een beetje bij welk vermogen Gripper het lastig kreeg. Dan ging ik er ala Froome net iets boven zitten en hoorde je op een gegeven moment Grip al druk schakelen en even later werd het stilquote:Op donderdag 2 juli 2015 09:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vergeet je de rolweerstand, de luchtweerstand en zo ook niet. En wellicht nog wat meer variabelen.
Eigenlijk heb je gewoon een powermeter nodig.
Want wat je nu wilt, doet strava gewoon al voor je.
Ja toch?quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon crossfietsen?
Nieuwe fiets kopen!quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:29 schreef ratatat het volgende:
[..]
Iets langere wielbasis en geen platte onderkant op de bovenbuis geloof ik.
Ja dat soort calculators idd wel eens mee zitten spelen... Eigenlijk is mijn conclusie dat ik hier op ht vlakke het best uit ben met een 50/39 en in geval van 11sp een 12-25 cassette. Want dan heb je 26-32 kmh het best gecovered volgens mij. Hoewel de 50 dan snel een scheve kettinglijn oplevert tov een cassette die nog een 28 voor de 25 heeft zitten. Maar die 16 en 18 zijn dan weer erg fijn. Heb nu ook een 16 en die gebruik ik best veel.quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:06 schreef Patroon het volgende:
@ muzas
Dit is mooi om te vergelijken
Heb even willekeurige 11speed cassette genomen.
[ afbeelding ]
Je ziet dat een 39/28 overeenkomt met een 34/25 en rij je 39/22 dan kan je ook 34/19 rijden.
Hier kan je zelf spelen met verschillende verzetten:
http://www.wielersportinfo.nl/trapfrequentie.htm
Ik denk idd dat 36 nog net te klein is op het vlakke (dus gat tussen de 36 en 52) en 36 nog net te groot is in het hooggebergte. Je zit er met de 36 dus altijd net naast. Ook al zou ik een 36 nemen, dan nog wil ik op het vlakke een 39, dus wat betreft verwisselen is er geen verschil met 34.quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:32 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja dat soort calculators idd wel eens mee zitten spelen... Eigenlijk is mijn conclusie dat ik hier op ht vlakke het best uit ben met een 50/39 en in geval van 11sp een 12-25 cassette. Want dan heb je 26-32 kmh het best gecovered volgens mij. Hoewel de 50 dan snel een scheve kettinglijn oplevert tov een cassette die nog een 28 voor de 25 heeft zitten. Maar die 16 en 18 zijn dan weer erg fijn. Heb nu ook een 16 en die gebruik ik best veel.
een 52/36 zou op de 36 met een 11-28 dan weer snel een scheve ketting op de 36 opleveren... En een 52 is overkill voor mijn toertempootjes.
ja das ook mijn geloofquote:Op donderdag 2 juli 2015 07:52 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb een 53x39 puur omdat dat op het vlakke de meest fijne combi is. Die paar keer per jaar dat ik in heuvelachtig/bergachtig terrein fiets overleef ik wel met een 39x27.
Zo 's ochtends vroeg is het nog best uit te houden, begon net alleen al flink op te warmen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 06:50 schreef kanovinnie het volgende:
Ddx is vanmorgen om 5 uur vertrokken, die gaat zeker adam-parijs-adam fietsen
Ik heb het idee dat gravel tussen weg en cross inzit.Vooral marketing dus.quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon crossfietsen?
Kan wel, maar moet ik helemaal voor naar begane grond. (zit douche bij centrale receptie, ons bedrijf zit op de 4e)quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:50 schreef kanovinnie het volgende:
Jij kon toch niet douchen of wel?
Dan is 140 km 's ochtends wat te gek voor mij.
Bedankt, bovenste link was al wat ik zocht.quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:24 schreef ratatat het volgende:
[..]
http://www.kreuzotter.de/english/espeed.htm
http://www.fietsica.be/hoesnel.htm
En om je versnellingen erbij te zoeken:
http://www.gear-calculator.com/
Dat is dus ook mogelijk met compact. En het is onzin om perse 53 nodig te hebben. Een 52-11 gebruik je in een koers amper, laat staan een 53-11.quote:
Deze manquote:Op donderdag 2 juli 2015 09:48 schreef ddx het volgende:
[..]
Zo 's ochtends vroeg is het nog best uit te houden, begon net alleen al flink op te warmen.
Wordt vanavond pittig ritje terug naar huis vermoed ik.
Stond nog best pittig windje ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.strava.com/activities/337393386
4:40 al zelfsquote:Op donderdag 2 juli 2015 09:58 schreef KolonelBroodje het volgende:
Dan zat je al tussen 05:00 en 05:30 op de fiets voor de lol?
Bedankt, was al een tijdje naar zoiets opzoek. Helaas zal mijn middag nu weinig productief meer zijnquote:Op donderdag 2 juli 2015 09:24 schreef ratatat het volgende:
[..]
http://www.kreuzotter.de/english/espeed.htm
http://www.fietsica.be/hoesnel.htm
En om je versnellingen erbij te zoeken:
http://www.gear-calculator.com/
Mooie foto's, maar man wat een afstand om dat voor dat je naar je werk gaat 'ff' te rijden huldequote:Op donderdag 2 juli 2015 09:48 schreef ddx het volgende:
[..]
Zo 's ochtends vroeg is het nog best uit te houden, begon net alleen al flink op te warmen.
Wordt vanavond pittig ritje terug naar huis vermoed ik.
Stond nog best pittig windje ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.strava.com/activities/337393386
True! Maar dat kon ook wel eens aan m'n benen hebben gelegen toen. Maar eerlijk is eerlijk, een compact klimt fijner.quote:
Nooit regeren op de uitzonderingquote:
Nee ik ga me over paar weken weer lekker vermaken in de Vercors.quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:10 schreef KolonelBroodje het volgende:
ddx, ging jij nou ook dit jaar meedoen aan pbp of is dat nog een jaartje te vroeg?
Ik ga een foto van ddx uitprinten en op mijn koelkast plakkenquote:Op donderdag 2 juli 2015 11:34 schreef Flipmoehoe het volgende:
Idd! "Even" 137km wegtrappen voor het werk.
Nieuwe route Havelte is denk ik wel leuk met een cyclocrosser.quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:28 schreef Tommeke het volgende:
[..]
In Drenthe heb je ook veel zandpaden. Volgende week ga ik denk ik ff een lange toch maken daar, wat mountainbikeroutes meepakken enzo.
Dat is de vriend van een studiegenootquote:Op donderdag 2 juli 2015 11:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
Volgens mij hebben we weer een clubspammer in de FOK! groep zitten: https://www.strava.com/athletes/1001968
Dat Vercors is misschien voor ons ook wel een mooie 1e tussenstop!quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:59 schreef ddx het volgende:
[..]
Nee ik ga me over paar weken weer lekker vermaken in de Vercors.
pbp sla ik lekker over, zal vast lukken maar nog geen zin in, los van praktisch wat lastig icm lensen die je niet zo lang in kan houden. (zou ik ogen eigenlijk moeten laten laseren)
Nog een mooie foto van vanmorgen :
[ afbeelding ]
Training met zweethemd, wedstrijden rij ik nu zonder. Maar ik vind koersen met deze temperatuur echt veel te heet hier in NL.quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:50 schreef gerwinner het volgende:
Met of zonder zweetshirt bij deze temperaturen?
quote:
Volgens mij wordt het met zweethemd makkelijker voor je lichaam om zijn temperatuur vast te houden, maar ik merk er eigenlijk maar weinig van. Ik was wel benieuwd wat anderen doenquote:Op donderdag 2 juli 2015 13:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
Training met zweethemd, wedstrijden rij ik nu zonder. Maar ik vind koersen met deze temperatuur echt veel te heet hier in NL.
Ik heb altijd een dun lintje en dunne handschoenen, maar heb zo'n Ergonova stuur. Die ligt zo lekker in de hand dat je bijna geen handschoenen nodig hebt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:35 schreef muzas het volgende:
Dat giant stuur is al zo dun, dat ligt niet lekker in de hand, ambiguïteiten daargelaten.
Zit stiekem nog best veel in de beugels.. ook met rustig fietsen. Voelt soms lekkerder op de bovenbenen, raar maar waar. Denk dat ik dan ook iets naar voren schuif op mn zadel.
Ja, die schijnt erg leuk te zijn! Ik ga denk ik ook ff naar Gieten.quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:50 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Nieuwe route Havelte is denk ik wel leuk met een cyclocrosser.
Ik heb zo'n dun mesh shirtje aan.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:06 schreef gerwinner het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij wordt het met zweethemd makkelijker voor je lichaam om zijn temperatuur vast te houden, maar ik merk er eigenlijk maar weinig van. Ik was wel benieuwd wat anderen doen
Korte route is leuk, de lange route niet. Die gaat bijna alleen maar over rechte landweggetjes.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:12 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, die schijnt erg leuk te zijn! Ik ga denk ik ook ff naar Gieten.
Ik fiets/ren eigenlijk altijd met zweetshirt/thermoshirt. Alleen heb ik er maar 1 met korte mouwen en die ben ik kwijt dus dan zonder. Lange mouwen is een beetje te gek.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:06 schreef gerwinner het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij wordt het met zweethemd makkelijker voor je lichaam om zijn temperatuur vast te houden, maar ik merk er eigenlijk maar weinig van. Ik was wel benieuwd wat anderen doen
Gewoon gaan!quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:26 schreef Flipmoehoe het volgende:
35,8 hier op het moment in het Oosten (aan de Duitse grens)
zit toch te twijfelen om vanavond de fiets in de schuur te laten staan, wat een hitte man!
Wie is dat dan? En nemen de rijders hun eigen fiets mee naar de tour? Hebben ze uberhaupt die nieuwe Venge al thuis staan?quote:
Okequote:
Specialized wind tunnel Aziaat. Volgens mij was het ook een Porsche van de fabriek, kenteken was SGO, zoals alle Porsches op de persplaatjes.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:36 schreef ratatat het volgende:
[..]
Wie is dat dan? En nemen de rijders hun eigen fiets mee naar de tour? Hebben ze uberhaupt die nieuwe Venge al thuis staan?
Alles onder de 55 minuten zie ik als een vooruitgangquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:39 schreef Patroon het volgende:
@MarcoD: wellicht ben ik in de zomer ook even dichtbij de Alp d' huez. Wellicht ga ik even een poging wagen mijn tijd scherper te zetten.
Mijn tijd op de Alpe staat ook niet scherp, alle goede tijden die ik er heb gereden zijn pre-strava tijdperk. Ik ga er niet voor omrijden. Zou wel gek zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:13 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Alles onder de 55 minuten zie ik als een vooruitgang
Geen airco, wel een leuke kelder.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:40 schreef ratatat het volgende:
Heb je airco in je huis of woon je in een mergelgrot?
Waarom pas bij 55min?quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:13 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Alles onder de 55 minuten zie ik als een vooruitgang
Omdat ik 60 minuten geen uitdaging voor je vind dus dacht ik aan 55..quote:
Nice, tot wanneer jij daar?quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:24 schreef Yankee het volgende:
Vandaag o.a. de route maar eens even verkend, zijn gelukkig voldoende terrasjes
Zondag weer terug, maandag weer werken. Ben hier dus echt maar een paar dagen. In september twee weken 'echt' op vakantiequote:
1.09quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:50 schreef kanovinnie het volgende:
Bergorakel Marco, wat is mijn alpe streeftijd?
Poeh je legt de lat wel hoog..quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:28 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Omdat ik 60 minuten geen uitdaging voor je vind dus dacht ik aan 55..
Kijk naar Kaas dan, die moet nog rap z'n koffie opdrinken voordat hij te langzaam boven is.quote:
Oh dat is een makkiequote:Op donderdag 2 juli 2015 19:53 schreef MarcoD het volgende:
Met of zonder terras?
2.43 met 1.10 zonder
Die 2:43 is misschien meer een uitdaging?quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:34 schreef Patroon het volgende:
1:10 is easy voor Kaas. Voorwaarde is wel dat de terrasjes dan gesloten zijn.
Ben niet zo goed in het schatten van jou vo2max capaciteit, maar onder de 2.55 moet lukken.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:42 schreef muzas het volgende:
Marco 't streeftijd orakel.
Wat is mijn streeftijd op 't kopje?
Kaas is momenteel #viesgespierd met z'n 80 kegels.. Maar allemaal doodgewicht wat niets doet dus beter gaat hij met de auto of steekt hij een compact want anders wordt het al helemaal niets.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:34 schreef Patroon het volgende:
1:10 is easy voor Kaas. Voorwaarde is wel dat de terrasjes dan gesloten zijn.
Telt dus niet. 1:04 in dorp is koala langquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:19 schreef Tommeke het volgende:
Ik had 1.04 incl vervangen lekke band
M'n chickie 1.15.
Wel tot de finish in 't dorp en niet de tourfinish.
Waar is de finish in het dorp dan?quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:19 schreef Tommeke het volgende:
Ik had 1.04 incl vervangen lekke band
M'n chickie 1.15.
Wel tot de finish in 't dorp en niet de tourfinish.
hmm daar zeg je watquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:52 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Kaas is momenteel #viesgespierd met z'n 80 kegels.. Maar allemaal doodgewicht wat niets doet dus beter gaat hij met de auto of steekt hij een compact want anders wordt het al helemaal niets.
Was hier wel redelijk OK temperatuurtje vanavond. Het ging alleen godsgruwelijk hard, ondanks dat het niet zo druk was. A en B rijden samen op de donderdag. Ik kon ca. 20 minuten aanklampen, toen waren er al nog maar 10-12 man over. Daarna tijdje met de C meegereden, want die haalden we net in. Kopgroep kwam weer langs, weer tijdje aangeklampt en weer gelost. Dat nog 2x meegemaakt, misschien zelfs 3x, voordat ik terugviel naar de 2e groep.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:32 schreef Tommeke het volgende:
Wat een warmte mien jongs! Zou eigenlijk een trainingskoersje rijden, maar dat is gewijzigd in twee uurtjes toeren. Het is nu een beetje bewolkter, maar in het begin scheen de zon zo hard dat ik na een uur al beide bidons kon bijvullen
quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hmm daar zeg je wat
wel mooi kommetje gepakt vandaag
https://www.strava.com/segments/9823513?filter=overall
horizontale of verticale padden? Bij horizontale kun je het stelschroefje iets indraaien zodat je achterwiel wat verder naar achteren kan en je meer ruimte hebt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:31 schreef Patroon het volgende:
Ik heb klimcassette gemonteerd. Nu komt bovenste tandwiel tegen grootste tandwiel van cassette. Hoogte schroef al ff bijgesteld, maar wat is goede afstand?
Nee, gaat om hoogte schroef. Is 1 schroefje waarmee je der lager en hoger kunt zetten. Mijn frame heeft geen stelschroefjes om wiel verder in de pad te krijgenquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:27 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
horizontale of verticale padden? Bij horizontale kun je het stelschroefje iets indraaien zodat je achterwiel wat verder naar achteren kan en je meer ruimte hebt.
Als je die indraait krijg je inderdaad meer afstand tussen bovenste derailleurwieltje en je kransje. Hoe meer je 'm uitdraait hoe beter je kransjes/ketting moeten zijn, je ketting omvat minder kransjes, in een extreem geval van de helft naar een kwart van het aantal kransjes.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:29 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee, gaat om hoogte schroef. Is 1 schroefje waarmee je der lager en hoger kunt zetten. Mijn frame heeft geen stelschroefjes om wiel verder in de pad te krijgen.
Ik kijk morgen wel ff wat beste afstand is, zal wel niet op de mm komen. Als hij maar nergens de cassette raakt en de ketting vrij kan lopen.
Terwijl je gewoon de bordjes "chrono tour" kon volgen die om de 20 meter aan de rechterkant van de weg staanquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:29 schreef Patroon het volgende:
Ik denk dat ik ff opschrijf hoe ik in het dorp moet rije. Want vorige keer was ik weggereden bij Grip, maar zat ik achterste voren op mijn fiets om te kijken naar de aanwijzingen van Gripper
Koala?quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Telt dus niet. 1:04 in dorp is koala lang
gvd in het pekske van de lokale toer vereniging hier.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:18 schreef kaasplankje het volgende:
Ik was net ff met mvr kaas een ijsje eten in de stad.
Er was een tourder ter plaatse die een koersbroek aan had zo ruim op de bovenbenen dat je een vinger tussensteken kon.
Ik probeerde hem sneaky te fotograferen maar hij had me in de smiezen geloof ik.
Ziin shirt was ook iets te groot.
[ afbeelding ]
Mooie voor indekker.nlquote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:09 schreef Tommeke het volgende:
Ik had wel mazzel dat ik na 2 bochten lek had. Moest op m'n meisje wachten. Zij had een pompje bij zich. Ik niet
Stond je ook zo?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:09 schreef Tommeke het volgende:
Ik had wel mazzel dat ik na 2 bochten lek had. Moest op m'n meisje wachten. Zij had een pompje bij zich. Ik niet
IJskoud water niet, maar 1 of 2 ijsklontjes om de boel koel te houden kan geen kwaad lijkt me.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:19 schreef Questular het volgende:
Koud water met dit weer is toch niet echt aan te raden?
Hebben we het over het zelfde segment?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:23 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ben ik al sneller dan u op mijn favoriete col?![]()
Ontmaagd door Muzas
SSSttttt, ik heb er zelfs eentje van een literquote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:35 schreef Mykonos het volgende:
Wat doet iedereen moeilijk over 750ml bidons zeg. Je hebt toch mooi een halve liter extra bij je.
Ik ga nu even een rondje bij Utrecht in de buurt, misschien kom ik nog wat trainende profs tegen
Die zijn niet soignee natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:35 schreef Mykonos het volgende:
Wat doet iedereen moeilijk over 750ml bidons zeg. Je hebt toch mooi een halve liter extra bij je.
Ik ga nu even een rondje bij Utrecht in de buurt, misschien kom ik nog wat trainende profs tegen
De beste bidons zijn die van camelbak, met een bijt-tuutje. Dan hoef je ook niks met je tanden uit te trekken. Lekker aan die speen sabbelen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:38 schreef TripleZ het volgende:
Overigens heb ik gemerkt dat ik bidons met wat meer van die rubberachtige doppen veel fijner vind dan de doppen van die standaard Tacx-bidons. Die rubberachtige doppen blijven tenminste open staan, terwijl die Tacx-bidons steeds terug dicht gaan.
Ah, ik chill hem altijd even boven bij die toren. Dus telt nietquote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:36 schreef muzas het volgende:
[..]
Hebben we het over het zelfde segment?
https://www.strava.com/segments/647270
Die Podium dingen? Ja best ideaal, alleen ze gaan niet zo makkelijk je houder weer in als andere flessenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:43 schreef Gripper het volgende:
[..]
De beste bidons zijn die van camelbak, met een bijt-tuutje. Dan hoef je ook niks met je tanden uit te trekken. Lekker aan die speen sabbelen.
Maar ze zijn ook wel een beetje duurder dan std wegwerp bidons
Ik heb een soortgelijke van Specialized, de doppen van die dure krengen passen ook op de goedkope wegwerpdingen. Dus koop ik één keer in de zoveel tijd zo'n goedkoop wegwerpding en behoud ik die fijne doppen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:43 schreef Gripper het volgende:
[..]
De beste bidons zijn die van camelbak, met een bijt-tuutje. Dan hoef je ook niks met je tanden uit te trekken. Lekker aan die speen sabbelen.
Haha zat ik vroeger als nieuweling bij in de ploeg. Kon soms niet koersen want moest hij met zijn hobby geiten naar de keuringquote:
Daar ben jij sneller dan mijquote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:36 schreef muzas het volgende:
[..]
Hebben we het over het zelfde segment?
https://www.strava.com/segments/647270
Klinkt als die koeienboer die destijds met de IVO_300 meereed. Had 's ochtends om 4 uur nog gemolken, daarna in de auto naar Maastricht, met ons samenrijden, en daarna snel weer naar huus omdat de koeien op springen stonden.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:33 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha zat ik vroeger als nieuweling bij in de ploeg. Kon soms niet koersen want moest hij met zijn hobby geiten naar de keuring
"Nee, dan mat ik mei de geiten nei de keuring"
Als je veel in 1 keer drinkt niet, dat trekt je maag slecht.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:19 schreef Questular het volgende:
Koud water met dit weer is toch niet echt aan te raden?
Vertekend, als je segment kijkt van alleen het eerste deel, dus tot dat pannenkoekenhuis, ben jij significant sneller. Oftewel; ws was jij trager op dat tussenstukje waar het wat naar beneden loopt. Waar ik het voordeel heb dat ik precies weet welke steen scheef ligt zo ongeveer, ken het als mn eigen broekzak.quote:
Open een willekeurig topic in deze reeks in de periode september-december.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:24 schreef Fretwork het volgende:
Iemand trouwens nog tips voor goede schijnwerpers voor de Rad am Ring? Moet een flinke lamp hebben denk ik.
tramadolquote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:19 schreef ratatat het volgende:
Zijn er eigenlijk ook vrij verkrijgbare pijnstillers die een beetje goed helpen tegen spierpijn?
Grapje of wat?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:19 schreef ratatat het volgende:
Zijn er eigenlijk ook vrij verkrijgbare pijnstillers die een beetje goed helpen tegen spierpijn?
Ja dat weet ik nog welquote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Open een willekeurig topic in deze reeks in de periode september-december.
Ik geloof dat het algemene antwoord was: Iets chinees met een miljard lumen.
Middeldeel is niet fun als je het niet kent neequote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:17 schreef muzas het volgende:
[..]
Vertekend, als je segment kijkt van alleen het eerste deel, dus tot dat pannenkoekenhuis, ben jij significant sneller. Oftewel; ws was jij trager op dat tussenstukje waar het wat naar beneden loopt. Waar ik het voordeel heb dat ik precies weet welke steen scheef ligt zo ongeveer, ken het als mn eigen broekzak.
Er staan op marktplaats ook wel wat chineesjes die doorverkocht worden als handel.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:28 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog wel
Maar het liefst iets met een levertijd van minder dan 3 generaties.
Ik gebruik de Sigma Pava, Een lichtje met 2 standen, Alleen was die aan het einde van de nacht leeg en reed ik nog in het donker zonder licht terwijl op de verpakking stond dat die tot en met 40 uur kan. Daar klopt dus niks van. Verder wel een prima verlichting voor 's avonds. Volgens mij heeft Gripper wel een goede die ook nog feller was dan die van mij. Een bbb?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:34 schreef Fretwork het volgende:.
Heeft iemand anders een richtlijn voor het aantal lumen? Wat gebruiken mensen bijvoorbeeld bij die 400km 24 uurs tocht?
Vlak voor het tweede deel zit ook een mooie richel in die stenen... en daarna loopt t direct omhoog. Soms let ik niet op en word ik bijna van mn fiets geflikkerdquote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:28 schreef ddx het volgende:
[..]
Middeldeel is niet fun als je het niet kent nee
Dat kan je toch niet vrij verkrijgen? Is ook niet voor tijdens fietsen. Maar moet de dansvloer op vanavond, en denk dat het weleens taai kan gaan worden. Niet veel geslapen vannacht, net stukkie gefietst en dan straks lang door.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:27 schreef MarcoD het volgende:
[..]
tramadol
of je dat soort dingen nu wilt onderdrukken....![]()
Thanksquote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:28 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Grapje of wat?
OT Paracetamol + caffeïne, maar dat hebben eckte pakbazen natuurlijk altijd bij in koers.
Bedankt! Dat zou 25 Lumen zijn, goed om te weten. Schijnt hij ver genoeg vooruit voor een snelle afdaling denk je?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:38 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik gebruik de Sigma Pava, Een lichtje met 2 standen, Alleen was die aan het einde van de nacht leeg en reed ik nog in het donker zonder licht terwijl op de verpakking stond dat die tot en met 40 uur kan. Daar klopt dus niks van. Verder wel een prima verlichting voor 's avonds. Volgens mij heeft Gripper wel een goede die ook nog feller was dan die van mij. Een bbb?
no pain no gainquote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:19 schreef ratatat het volgende:
Het is ook zo lekker goed te zien of er tegenliggers zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:38 schreef muzas het volgende:
[..]
Vlak voor het tweede deel zit ook een mooie richel in die stenen... en daarna loopt t direct omhoog. Soms let ik niet op en word ik bijna van mn fiets geflikkerdIk pak m meestal helemaal rechts tegen t stoeprandje aan.. Beste is helemaal links, daar liggen er een paar wel netjes...
Mjah buitenbocht, en blinde bocht+eventuele tegenliggers.
Nee dan zou ik wel meer licht willen hebben. Maar voor de Nederlandse wegen was het prima. Hij schijnt wel redelijk ver maar niet echt breed en dat kun je ook niet verstellen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:40 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Bedankt! Dat zou 25 Lumen zijn, goed om te weten. Schijnt hij ver genoeg vooruit voor een snelle afdaling denk je?
Dan ga ik denk ik kijken naar 40+ lumen voor een lampje.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:41 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Nee dan zou ik wel meer licht willen hebben. Maar voor de Nederlandse wegen was het prima. Hij schijnt wel redelijk ver maar niet echt breed en dat kun je ook niet verstellen.
Als je zo'n chinees met 1200 of 1000 lumen zoekt, zit je wel goed, op de felste stand doet ie het 6 uur maar halve kracht is ook al ruim voldoende. Een nacht in augustus kwam ie zonder problemen door, en nog power over.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:34 schreef Fretwork het volgende:
Heeft iemand anders een richtlijn voor het aantal lumen? Wat gebruiken mensen bijvoorbeeld bij die 400km 24 uurs tocht?
http://www.led247.nl/home(...)reedstraler-set.htmlquote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:24 schreef Fretwork het volgende:
Iemand trouwens nog tips voor goede schijnwerpers voor de Rad am Ring? Moet een flinke lamp hebben denk ik.
XTC? Speed?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:39 schreef ratatat het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet vrij verkrijgen? Is ook niet voor tijdens fietsen. Maar moet de dansvloer op vanavond, en denk dat het weleens taai kan gaan worden. Niet veel geslapen vannacht, net stukkie gefietst en dan straks lang door.
[..]
Thanks
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:45 schreef Gripper het volgende:
[..]
Overigens: 1000 chinese lumens moet je altijd ongeveer door 4 delen he, ze testen niet volgens de TÜV-methode
Niet dat gedoe met meerdere ledjes in een cirkel enzo, neem gewoon 1 grote 1W led (zoek op trefwoord "cree" )
Ervaring mee? Ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
http://www.led247.nl/home(...)reedstraler-set.html
Nice!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:52 schreef Ferdii het volgende:
Vanochtend 90 kilometertjes gefietst en op de lekdijk oa Cofidis, FDJ, quick step, qhubeka en ook trek tegen gekomen
[ afbeelding ]
Ja. Die heb ik zelf.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:01 schreef Fretwork het volgende:
[..]
[..]
Ervaring mee? Ziet er goed uit!
Bedankt voor de reacties allemaal
Sjak sjappel is al dood toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:02 schreef kaasplankje het volgende:
ik zit morgen weer klaar dervoor met jaques herbert en ducrot
wat weet die veel van de sport he?
Ja hahaha die rabogroep bakt er niets van.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:59 schreef kaasplankje het volgende:
ik denk dat hij bau en lau gewoon deruit rijd
Daar zal Mart in de avondetappe nog wel op terugkomenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja hahaha die rabogroep bakt er niets van.
Denk je dat die 4400 voldoet voor een nachtje?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Die heb ik zelf.
Ik heb wel gratis de 8800 accu gekregen.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:52 schreef Ferdii het volgende:
Vanochtend 90 kilometertjes gefietst en op de lekdijk oa Cofidis, FDJ, quick step, qhubeka en ook trek tegen gekomen
[ afbeelding ]
Op de hoogste stand gaat het zeker weten niet lukken. Op de laagste stand wel.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:37 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Denk je dat die 4400 voldoet voor een nachtje?
Laagste stand is alleen de buitenstralers? Goede kans dat dat op een deel van de route prima voldoet.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op de hoogste stand gaat het zeker weten niet lukken. Op de laagste stand wel.
Ik op de Heuvelrug eerst Orica, toen FDJ en tenslotte BMC tegengekomen. BMC op de provinciale weg met een heel cordon auto's. Die van Orica reden gewoon over een achterafweggetje bij Maarn zonder volgwagenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:52 schreef Ferdii het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze de moeilijke kant niet durfden, dat is niet voor de mindere goden weggelegd.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:01 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ik op de Heuvelrug eerst Orica, toen FDJ en tenslotte BMC tegengekomen. BMC op de provinciale weg met een heel cordon auto's. Die van Orica reden gewoon over een achterafweggetje bij Maarn zonder volgwagen
Oh, en die van FDJ namen de makkelijke kant van de AmerongsebergIk de noordkant omhoog ploeteren en zij razen voorbij naar beneden.
Yup.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:56 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Laagste stand is alleen de buitenstralers? Goede kans dat dat op een deel van de route prima voldoet.
ik denk dat zij nog even wat bergtraining wilden doen met al die beklimmingen in het vooruitzichtquote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:01 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ik op de Heuvelrug eerst Orica, toen FDJ en tenslotte BMC tegengekomen. BMC op de provinciale weg met een heel cordon auto's. Die van Orica reden gewoon over een achterafweggetje bij Maarn zonder volgwagen
Oh, en die van FDJ namen de makkelijke kant van de AmerongsebergIk de noordkant omhoog ploeteren en zij razen voorbij naar beneden.
Elite doorzichtige polyethyleen bidons met rubber bijtdopje. Geen vieze bijsmaak en gaan jaren mee. Ook als BMC merk bidons te verkrijgen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:43 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hoe heb je die gekregen dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:18 schreef kaasplankje het volgende:
ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een bidon gekocht heb, ik heb er zo 12 staan oid en het worden er steeds meer. Ik had met de grand depart ook een hele doos gekregen. Beetje uitgedeeld ook.
connectiesquote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:19 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoe heb je die gekregen dan?
Ik heb er maar 2
Gwn bij de dorpenomloop Drenthe of een koers in Zeeuws Vlaanderen bij een kasseistrook staan!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:21 schreef kaasplankje het volgende:
Ik had er met de sportful ook 10 kunnen meenemen als ik ze verzameld had, die dingen lagen overal op de grond bij de ravitaillering.
Coolquote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:52 schreef Ferdii het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn met driequote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:10 schreef Andyy het volgende:
Iemand interesse in twee kaarten voor de tribune bij de weg van de wetenschap morgen?
kost dat?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:10 schreef Andyy het volgende:
Iemand interesse in twee kaarten voor de tribune bij de weg van de wetenschap morgen?
Inderdaad. Ik heb bij die MTB wedstrijd in Arnhem waar ze zo'n lange trap af moesten al twee Topeak gereedschapsetjes opgedoken. Stond geen naam op dus .......quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:58 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Gwn bij de dorpenomloop Drenthe of een koers in Zeeuws Vlaanderen bij een kasseistrook staan!
Die van Tinkoff had je wel de kant in mogen rijden hoor. Want ik heb m'n geld op Vino4Ever aka Astana gezet.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:15 schreef Andyy het volgende:
Net een handbiker in m'n wiel langs het kanaal, ging gewoon met 40 km/h mee
En een renner van Tinkoff m'n fiets uit zien checken
Zat er nog wat in?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:36 schreef buzz1291 het volgende:
Legendarische bidons van Gewiss van net na de Muur van Huy, Furlan en Argentin hebben hier jaren op de werkbank gestaan.
ja, jezelf quotenquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Was hier wel redelijk OK temperatuurtje vanavond. Het ging alleen godsgruwelijk hard, ondanks dat het niet zo druk was. A en B rijden samen op de donderdag. Ik kon ca. 20 minuten aanklampen, toen waren er al nog maar 10-12 man over. Daarna tijdje met de C meegereden, want die haalden we net in. Kopgroep kwam weer langs, weer tijdje aangeklampt en weer gelost. Dat nog 2x meegemaakt, misschien zelfs 3x, voordat ik terugviel naar de 2e groep.
Leuk detail: de nederlands kampioen bij de masters werd ook op 3 ronden gereden. Ik dacht eerst dat ik zo beroerd aan het rijden was, maar dat viel dus nog wel mee.
Wij kwamen FDJ tegen bij de brug bij de sluizen van wijk bij Duurstedequote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:01 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Wij vertrekken vannacht en zaterdag hopelijk einde van de dag in Vizilequote:Op donderdag 2 juli 2015 18:51 schreef Yankee het volgende:
[..]
Zondag weer terug, maandag weer werken. Ben hier dus echt maar een paar dagen. In september twee weken 'echt' op vakantie
Welke camping? Bij het meertje bovenop de Laffrey? Vizille is een leuk dorpje.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:26 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wij vertrekken vannacht en zaterdag hopelijk einde van de dag in Vizile
Fijne vakantie!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:26 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wij vertrekken vannacht en zaterdag hopelijk einde van de dag in Vizile
Je weet dat je geen keus hebtquote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:10 schreef Yankee het volgende:
Zit tien km oid onder de top van de alpe. Ik heb mijzelf geroosterd en de man met de hamer is even gezellig keihard langs geweest. Zit nu sterk te twijfelen of ik niet gewoon zal omdraaien
Hoeveel zit je over de tijd die MarcoD had voorspeld?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:27 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ben doorgefietst, nog nooit zo lang over de alpe gedaan
Je bent doorgegaan hoop ik?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:10 schreef Yankee het volgende:
Zit tien km oid onder de top van de alpe. Ik heb mijzelf geroosterd en de man met de hamer is even gezellig keihard langs geweest. Zit nu sterk te twijfelen of ik niet gewoon zal omdraaien
Yankeegodquote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:27 schreef Yankee het volgende:
[..]
Hoe lang?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:27 schreef Yankee het volgende:
[..]
Hoe zat dat ook al weer met het plan om ergens 'rije met je kutje' op de weg te kalken...?quote:
nice man wat was je tijd?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:27 schreef Yankee het volgende:
[..]
Inderdaad. En zeker in deze hittequote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Marmot uitrijden is zwz een prestatie
Waarom heb je dat niet ff gezegd? Wij ook, heerlijke dag met kano, en 2 andere vrienden. Was echt top. Morgen de toerdefrans-meetquote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:48 schreef Tommeke het volgende:
Vanmiddag in Utreg geweest. Heerlijk sfeertje!
Ja stom van me. Ik zou eerst niet gaan, omdat het zo warm leek te worden maar ben toch maar in de trein gestaptquote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
Waarom heb je dat niet ff gezegd? Wij ook, heerlijke dag met kano, en 2 andere vrienden. Was echt top. Morgen de toerdefrans-meetnu slapen
Jamaar jij ree toen ook onwijs traag oksel.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:10 schreef Oksel het volgende:
Toen ik Marmotte deed was 't aan de voet vd Alpe ook 37 graden.
Yankee is gewoon een Jankie.
Zilver..quote:Op zondag 5 juli 2015 12:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jamaar jij ree toen ook onwijs traag oksel.
Later bedoel jequote:Op zondag 5 juli 2015 12:44 schreef Oksel het volgende:
[..]
Zilver..
Toen haalde ik Patty nog in op de AlpeDie was wel eerder gestart dan ik overigens.
Wat een leugenaar is het toch he? Hij had jouw heul nie ingehaald toch? En je was later gestart dan hem.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Later bedoel je
Mijn conclusie is nu achteraf dat het te snel is om de Marmotte te fietsen voor een scherpe tijd, als je nog maar een jaar op de fiets zit. Je kan dan prima 1 uur hard fietsen, maar na 8 uren kom je dan gewoon basis/inhoud te kort.
Klopt helemaalquote:Op zondag 5 juli 2015 12:10 schreef Oksel het volgende:
Toen ik Marmotte deed was 't aan de voet vd Alpe ook 37 graden.
Yankee is gewoon een Jankie.
Had wel gekund imo maar jij deed toen alleen maar clubkoersen en kort intervalwerk. Als je zoals ddx alleen maar rondjes markermeer had gereje was het wellicht beter gegaan.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Later bedoel je
Mijn conclusie is nu achteraf dat het te snel is om de Marmotte te fietsen voor een scherpe tijd, als je nog maar een jaar op de fiets zit. Je kan dan prima 1 uur hard fietsen, maar na 8 uren kom je dan gewoon basis/inhoud te kort.
Ik leef nog en heb 'm uitgereden, maar vraag niet hoe.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:40 schreef Patroon het volgende:
Hoe is het met Yankee gegaan?
Wij zijn sinds gisteren in Vizille. Gisteren avond zijn wij met mijn ouders naar de voet van de Alp geweest. Daar moesten tegen 20:00 uur nog hele volksstammen de alp op![]()
Daarna zijn wij gaan eten bij die Pizzaria aan de voet van de Glandon. Zelfs om 21:00 uur kwamen nog steeds renners van de Croix de Fer af..
Ja klopt, ik fietste in het eerste jaar ook minder constant met periodes waarin ik amper de fiets aanraakte.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Had wel gekund imo maar jij deed toen alleen maar clubkoersen en kort intervalwerk. Als je zoals ddx alleen maar rondjes markermeer had gereje was het wellicht beter gegaan.
Motiverend hequote:Op zondag 5 juli 2015 13:02 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja klopt, ik fietste in het eerste jaar ook minder constant met periodes waarin ik amper de fiets aanraakte.
Oksel haalde me op de Alp idd ff bij, maar toen wist ik opeens toch nog wat kracht te vinden want ik dacht, die bolle gaat niet voor mij finishen, toen heb ik hem niet meer gezien
Ik wil volgend jaar denk ik ook de Marmotte rije, zal dan idd wel meer duurritten gaan moeten doen.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Had wel gekund imo maar jij deed toen alleen maar clubkoersen en kort intervalwerk. Als je zoals ddx alleen maar rondjes markermeer had gereje was het wellicht beter gegaan.
Tis pas sinds vorig jaar dat jij meer duurwerk in je trainingsprogram hebt ingebouwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |