abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juli 2015 @ 21:03:49 #176
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_154124742
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 20:52 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Niet verdacht maken maar haat creëren, een hetze laten ontstaan onder bevolkingsgroepen en rassen onder gewone burgers, dat men begrip krijgt dat we langzaam aan in een politiestaat veranderen. In Amerika gun control door de strot duwen want dit is wat gebeurd als elke gek zomaar aan een wapen kan komen.
Dus in Amerika, een land met aanzienlijke Islamofobie, laat iedereen zich ontwapenen als er een Moslim een bloedbad aanricht? Dat lijkt me sterk.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  maandag 6 juli 2015 @ 21:05:59 #177
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154124812
Ah okay. En hoeveel jaar gaat daar doorgaans overheen? Best wat, aangezien Sandy Hook alweer dik 2,5 jaar geleden is.
De tactiek van de lange adem, dus. Vond ik die van de Russen, met de verschroeide aarde, toch meer fikse zoden aan de dijk zetten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 6 juli 2015 @ 21:10:18 #178
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_154124956
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:03 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dus in Amerika, een land met aanzienlijke Islamofobie, laat iedereen zich ontwapenen als er een Moslim een bloedbad aanricht? Dat lijkt me sterk.
Natuurlijk niet, daar heb je een serie van events voor nodig zoals blijkt, er zullen er vast nog wat volgen. Ik ga wat anders doen voor nu, fijne avond nog voor iedereen. Vooral aardig blijven voor elkaar, al dat gekijf is nergens voor nodig :W
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 6 juli 2015 @ 21:13:37 #179
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154125059
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, daar heb je een serie van events voor nodig zoals blijkt, er zullen er vast nog wat volgen. Ik ga wat anders doen voor nu, fijne avond nog voor iedereen. Vooral aardig blijven voor elkaar, al dat gekijf is nergens voor nodig :W
Ik zie niet helemaal in hoe deze terrorist attack gelinkt kan worden met shootings in Amerika, die meer met je verhaal over gun control te maken hebben. Denk niet bepaald dat dit dan ook maar enige indruk maakt op die Amerikanen, even los van het feit dat ze weer op de Islam kunnen bashen.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  maandag 6 juli 2015 @ 21:19:20 #180
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154125273
quote:
5s.gif Op maandag 6 juli 2015 20:45 schreef Copycat het volgende:
Zou die tweede schutter-verwarring niet het gevolg kunnen zijn van de granaatinslagen? Naast de reguliere slechte getuigenverklaringen en de paniek door de mayhem?

Lijkt mij een logische verklaring. Want waarom 1 schutter veinzen als het er twee zijn? Het effect van de actie wordt er immers niet minder om. Kijk maar naar Boston.
Wie weet, al had men het allemaal over een bebaarde tweede schutter die mee deed en allen een soortgelijke beschrijving. Lijkt me iets te specifiek om het op granaten te gooien.

Eventueel een politieagent die tegen de schutter aan het vechten was, kan natuurlijk ook.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 6 juli 2015 @ 21:19:31 #181
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_154125278
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:13 schreef Divje het volgende:

[..]

Ik zie niet helemaal in hoe deze terrorist attack gelinkt kan worden met shootings in Amerika, die meer met je verhaal over gun control te maken hebben. Denk niet bepaald dat dit dan ook maar enige indruk maakt op die Amerikanen, even los van het feit dat ze weer op de Islam kunnen bashen.
Het is ook global bedoeld, zie hoe Cameron het aanpakt in the UK en zelfs in NL is het bezig. Lees maar eens de reacties van mensen op een bericht wat over moslims gaat, hoe hardhandig hier de politie & co al vaak optreden. Laters ouwe ;)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_154125481
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 18:20 schreef ems. het volgende:

[..]

[..] tel maar, het aantal doden/gewonden en hoeveel kogels daarvoor nodig zijn. Zo lastig is het niet.
Hoeveel kogels zijn nodig? Wat denk jij?
Heel waarschijnlijk heb je wat meer ervaring als ik met shoot-em-up spelletjes.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 6 juli 2015 @ 21:35:27 #183
235357 TitusPullo
pi_154125832
Dat sommige mensen beginnen te schuimbekken zodra het over Moslims gaat is waar, maar waarom brengen diezelfde media dan een verhaal naar buiten over een Tunesier die de dader desnoods met een fles te lijf wil gaan en andere Tunesiers die de dden herdenken? De verslaggeving over de rellen in de Schilderswijk maakte in ook duidelijk dat Moslimd proberen om de boel te sussen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  maandag 6 juli 2015 @ 21:36:23 #184
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154125862
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
Er is ook van alles bekend over hem. Niks hoax of false flag dus. Het was een jongen die doorgedraaid is. Van mensen vermaken tot mensen doodmaken.
Lijkt me wel interessant om te weten hoe lang zijn radicalisatie heeft geduurd eigenlijk. Altijd als ik weer iemand zie die van vrolijk en sociaal persoon binnen no time in één of andere gestoorde is veranderd ben ik een beetje wantrouwig.
Vrijheid
pi_154125926
De hele vid(15mins) is gewoon voor de MSM coverage/beelden, heel interessant vind ik.
Ik zelf heb geen soort 'conspiracy' stem commentaar nodig om te begrijpen dat er iets vreselijks verkeerd,raar,vreemd,noem-maar-op, aan deze soort verhaaltjes is.

Vanaf 7:36 is er 'n interview met 'n moeder en dochter who ran for their lives and got severely burned feet whilst running and pushing thru hundreds of people to get away.So we are told.

Ik weet niet genoeg over de numerology/anagram aspect/angle....voordat iemandje afwijkende bs gaat 'discusseren'.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 6 juli 2015 @ 21:39:11 #186
235357 TitusPullo
pi_154125963
Volgens mij beschikten de Tunesiers nauwelijks over vuurwapens toen ze de dictator verdreven, dus of het nu zo belangrijk is om het vuurwapenbezit aan banden te leggen...
  Moderator maandag 6 juli 2015 @ 21:40:19 #187
249559 crew  Lavenderr
pi_154126004
quote:
14s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:36 schreef jogy het volgende:

[..]

Lijkt me wel interessant om te weten hoe lang zijn radicalisatie heeft geduurd eigenlijk. Altijd als ik weer iemand zie die van vrolijk en sociaal persoon binnen no time in één of andere gestoorde is veranderd ben ik een beetje wantrouwig.
Daar ben ik ook best benieuwd naar. Misschien vanwege de armoede waar hij uit kwam? Misschien klaargestoomd voor deze actie door radicale vrienden?
pi_154126017
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 20:03 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dit verbaast mij. Normaal gesproken onderzoek jij van iedere aanslag de bijzonderheden, nu gaat het opeens om het aantal aanslagen. Is er een bepaald aantal aanslagen waarbij jij besluit dat het wel echt moet zijn?
Sorry - was toch 'n beetje off-topic.Maar ik denk dat de IRA bommen echt waren.
pi_154126330
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 20:35 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik lever commentaar op iemands gedachtengang en ik stel een paar vragen: dat lijkt me het wezen van een gedachtenwisseling.
Misschien is 't ook 'n beetje wijs om wie en hoeveel 'gedachtewisselingen' met bepaalde mensen je hebt....zeker hier...godsamme...misschien ga je uitendelijk in de skynews verhalen geloven.
What a fckin joke!
pi_154126410
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
Er is ook van alles bekend over hem. Niks hoax of false flag dus. Het was een jongen die doorgedraaid is. Van mensen vermaken tot mensen doodmaken.
Was 'ie 'n animator of animatie?
  maandag 6 juli 2015 @ 21:58:23 #191
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154126591
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:38 schreef Tingo het volgende:
De hele vid(15mins) is gewoon voor de MSM coverage/beelden, heel interessant vind ik.
Ik zelf heb geen soort 'conspiracy' stem commentaar nodig om te begrijpen dat er iets vreselijks verkeerd,raar,vreemd,noem-maar-op, aan deze soort verhaaltjes is.

Vanaf 7:36 is er 'n interview met 'n moeder en dochter who ran for their lives and got severely burned feet whilst running and pushing thru hundreds of people to get away.So we are told.

Ik weet niet genoeg over de numerology/anagram aspect/angle....voordat iemandje afwijkende bs gaat 'discusseren'.
Erh. Moet je eens kijken op 14:46 van dat filmpje, volgens mij was hij gewoon iedereen aan het fucken of is het zelfspot?
Vrijheid
pi_154126616
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Lijkt me niet dat L een animator bedoelde.
Ich hock in meinem Bonker
  Moderator maandag 6 juli 2015 @ 22:00:57 #193
249559 crew  Lavenderr
pi_154126673
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hij zat in zo'n animatieteam die de gasten van een resort vermaakt .
  Moderator maandag 6 juli 2015 @ 22:01:41 #194
249559 crew  Lavenderr
pi_154126698
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:58 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Nee klopt. Wat ik hierboven zei.
pi_154126739
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:58 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Bedoelden ze niet Terminator?
  maandag 6 juli 2015 @ 22:04:46 #196
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154126805
quote:
11s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:58 schreef jogy het volgende:

Erh. Moet je eens kijken op 14:46 van dat filmpje, volgens mij was hij gewoon iedereen aan het fucken of is het zelfspot?
Overduidelijk.
Ook mooi die bewijzen: Kijk: een voet. Zij heeft ook een voet. Kijk! Een been: zij heeft ook een been. Zie je wel, zij is het lijk!

En dan het aluhoedje als dead giveaway.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_154126889
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoeveel kogels zijn nodig? Wat denk jij?
Hoeveel doden waren er? In ieder geval minimaal zoveel als die minus mogelijke effectieve granaten. Dat hij 7 clips nodig zou hebben is mogelijk maar vooralsnog speculatie.
quote:
Heel waarschijnlijk heb je wat meer ervaring als ik met shoot-em-up spelletjes.
Ik had uiteraard meer dan genoeg gehad aan één magazijn.
Conscience do cost.
pi_154126918
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 22:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Bedoelden ze niet Terminator?
Exterminator natuurlijk.
Ich hock in meinem Bonker
pi_154127253
quote:
14s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:14 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat de terreurdreiging overdreven is geef ik je zeker wel gelijk in. Zelfs de BBC heeft daar nog een goed stuk over gemaakt jaren geleden. The power of nightmares

http://amir.njr.stream80.com/full.php?movie=0430484

Maar die knakkers moeten wel low tech blijven in de westerse wereld anders worden ze opgemerkt door de geheime diensten.
Telefoons/radios zijn toch low-tech.Deze zogenaamde well-organised,highly-trained IS killers kunnen wel wat advies gebruiken.
Waarom gaan ze zoiets doen als ze kunnen veel makkelijker 'n grote bom laten ontploffen in 'n aantal westerse steden? Krijgen ze toch nog meer aandacht.Waarschijnlijk kunnnen ze ook bedreigende e-mails/smsjes naar de media sturen,ge-timed na de 'aanslagen' sturen?
Maar nee - ipv krijgen we gewoon BS verhaaltjes.
Allemaal haatzaaiende bangmakerij imo.
Terrorsts are really rubbish these days!
pi_154127443
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 22:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Telefoons/radios zijn toch low-tech.Deze zogenaamde well-organised,highly-trained IS killers kunnen wel wat advies gebruiken.
Telefoon/radio is helemaal niet low-tech. Elk leger maakt er gebruik van.
quote:
Waarom gaan ze zoiets doen als ze kunnen veel makkelijker 'n grote bom laten ontploffen in 'n aantal westerse steden?
Omdat dit net zo goed het gewenste effect heeft. Jij denkt dat ze alleen maar New York gaan opblazen, net als in de films?
quote:
Krijgen ze toch nog meer aandacht.
Jij bent van mening dat terrorisme te weinig aandacht krijgt? Die is nieuw.
quote:
Waarschijnlijk kunnnen ze ook bedreigende e-mails/smsjes naar de media sturen,ge-timed na de 'aanslagen' sturen?
Waarschijnlijk kan jij dat zelfs.
quote:
Maar nee - ipv krijgen we gewoon BS verhaaltjes.
Sterke en op feiten gebaseerde conclusie.
quote:
Allemaal haatzaaiende bangmakerij imo.
In tegenstelling tot wat jij elke dag aan het doen bent met schreeuwen dat de overheid ons wil pakken.
quote:
Terrorsts are really rubbish these days!
Ach, zij ondernemen tenminste nog íets.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')