Wat Scrummie zegt, en zoals je ziet is hij te druk bezig om de schutter te volgen. Dapper.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:14 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dankje. Deze had ik al gezien.
'There's bodies everywhere' - Waar dan ? - er is helemaal geen lijken te zien.
Dus? Loze kreet.quote:Tafeltjes in t restaurant zijn allemaal netjes op z'n plaats.
Hij heeft het eerste 't beste voorwerp gepakt om toch iets te hebben, om te gooien ofzo. Weet jij het?quote:Brave jongen - chasing after a coke-fuelled,machinegun killer with a bottle.Wat gaat 'ie doen?
'Hey stop ! Put that machine gun down or I'll pour olive oil on you!'
Ga jij ff een trui breien tante, die kon je binnenkort wel eens nodig hebben toch?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Al eerder gezien, ik vind het niet zo schokkend, sorry maar ik zit naar fakery te kijken.
Op welke tijdstip?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je kijkt niet door die man zijn ogen he. Wie weet ziet hij net wat meer als de lens van zijn camera. Wellicht. Misschien.
Overduidelijk overigens aantal lichamen te zien aan het einde van de video. Heb je het wel af gekeken?
Waarom krijg ik het idee dat wát hier ook gepost gaat worden aan beelden of ooggetuigenverslagen afgedaan wordt met 'ach ik vind het niet schokkend genoeg of 'ik geloof het niet dus fakery'. Zinloos dus .quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Op welke tijdstip?
Ik tel 2 'ichamen' die kunnen net zo goed liggende levende mensen in de zand zijn.
Dat is niet 'bodies everywhere'.
Wat ik zeg; je ziet wat de lens ziet; niet wat hij zelf ziet. Snap dat dan.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Op welke tijdstip?
Ik tel 2 'ichamen' die kunnen net zo goed liggende levende mensen in de zand zijn.
Ik heb helemaal geen bewijs van 'shocking images of bodie everywhere' gezien....dus ik zou de wazige,ondudielijk verhalen van vage TV interviews met rare mensen als waar nemen? Nee,dankje.
Tis dan 'n kwestie van hoeveel vertrouw je heb van wat we op TV zien.
Is er 'n vaste verhaal over hoe de dader (of daders) zijn aan de prive strand met al die wapens,extra ammunitie en granaten gekomen?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het idee dat wát hier ook gepost gaat worden aan beelden of ooggetuigenverslagen afgedaan wordt met 'ach ik vind het niet schokkend genoeg of 'ik geloof het niet dus fakery'. Zinloos dus .
Dan geloof je het niet.
Wat zou je dan wel vertrouwen? Serieuze vraag.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Op welke tijdstip?
Ik heb helemaal geen bewijs van 'shocking images of bodie everywhere' gezien....dus ik zou de wazige,ondudielijk verhalen van vage TV interviews met rare mensen als waar nemen? Nee,dankje.
Tis dan 'n kwestie van hoeveel vertrouw je heb van wat we op TV zien.
Ah dus- er zijn toch geen lichamen te zien en ik moet iemands z'n commentaar geloven?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat ik zeg; je ziet wat de lens ziet; niet wat hij zelf ziet. Snap dat dan.
Het is een privé-strand van een resort/hotel he. Bewapend loop je daar zo naar binnen. En er staat geen hek omheen ofzo.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Is er 'n vaste verhaal over hoe de dader (of daders) zijn aan de prive strand met al die wapens,extra ammunitie en granaten gekomen?
Sommige ooggetuigen zeggen dat de dader(of daders) zijn per boot gearriveerd,sommige dat de dader heeft gezwommen.Sommige zeggen dat er twee schutters waren.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is een privé-strand van een resort/hotel he. Bewapend loop je daar zo naar binnen. En er staat geen hek omheen ofzo.
Terroristen kunnen heel makkelijk aan wapens en ammunitie komen.
Hoezo lijkt dat niet te zijn? Omdat jij geen 10tallen lichamen ziet op mobiele filmpjes? Vind je dat nou echt zo gek?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Sommige ooggetuigen zeggen dat de dader(of daders) zijn per boot gearriveerd,sommige dat de dader heeft gezwommen.Sommige zeggen dat er twee schutters waren.
'Bodies everywhere' maar dat lijkt helemaal niet zo te zijn.
IMO - is er iets in scene gezet dat lijkt op afstand 'n schietpartij te zijn.
Ik sta open voor het verhaal dat het een false-flag is. Maar ik heb nog geen goede argumentatie en/ofbewijs geezien van Tingo en jij.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Nee met de meeste mensen hier liever niet, hooguit zijdelings. Bovendien het is toch geen valse vlag is elke keer de algemene meniing, in het verleden niet en in het heden ook niet want alles is echt gebeurd zoals the offical story ons wil laten geloven
OK - als jij maar woordjes van 'n TV reporter geloven /vertrouwen dat is goed toch?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoezo lijkt dat niet te zijn? Omdat jij geen 10tallen lichamen ziet op mobiele filmpjes? Vind je dat nou echt zo gek?
Thirty-eight people lost their lives when a gunman opened fire on tourists staying in the popular resort of Port El Kantaoui, just north of Sousse in Tunisia.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:27 schreef Tingo het volgende:
En nog steeds geen schokkende beelden van 'bodies everywhere'.
Dus 'n kwestie van vertrouw.
Nog meer te vinden in het artikel zelf.quote:Tunisia Beach Massacre Inside-Job? Two Gunmen, Police Uniforms, No Beard…
The suspect, now deceased, was a 23-year-old aviation student, Seifeddine Rezgui. He was described by friends and family as a rap-listening, football-loving, breakdancing moderate who showed no more interest in Islam than others in his wide social circle.2
It has been alleged that shortly before lunchtime on 26 June, Rezgui attacked the Imperial Marhaba Hotel, Sousse. However, early reports said: ‘Gunmen’—plural—‘have attacked a beach hotel at a tourist resort in Tunisia, killing at least 27 people. Officials said one of the gunmen was shot dead by the security forces, and that the other was being pursued’.3
British and other witnesses said: ‘They came on a boat. From the beach they ran to the Hotel Imperial Marhaba’.4 Metro reports that ‘Tunisian radio Mosaique FM interviewed eyewitnesses of the attack who said they saw gunmen, some of whom were carrying grenades, exiting the inflatable boat before unleashing their attack.5
The story was then changed by Tunisia’s Secretary of State, Rafik Chelli, who informed local media ‘that the gunman’—singular—‘hid his Kalashnikov machine gun under a parasol before opening fire’. The BBC reported that Tunisia’s Interior Ministry claims the gunman killed by police, apparently Rezgui, ‘was acting alone … The Interior Ministry had previously said two attackers were involved, including one who had fled the scene’.6
Tunisia Live said: ‘Local media reports claim that one of the attackers was wearing a police uniform’.7
Inderdaad: niets is beter geschikt om het verzinsel dat alle Moslims gevaarlijk zijn te verspreiden dan een enkele dader en massale protesten door Moslims.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Vooral zo'n lone gunman doet het goed.
Als 't 'n echte terreur organisatie is die heeft zo veel invloed (re:de jonge,geradicaliseerde, westerse moslims agenda) waarom zien we zo weinig aanslagen in westerse landen? Technologie is daar om gesynchroniseerde,radio-controlled explosieven te planten (tis niks nieuws,IRA heeft 't wel gebruikt 40jaar of zo geleden) De Terror threat is enorm overdreven denk ik.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Yup. Heb wel eens gedacht als advocaat van de duivel en al die geradicaliseerde moslims die er rondlopen, ook in NL. Neem zoiets als Koningsdag. Blaas je op, op de Dam of schiet je AK leeg tussen al het volk, easy done maar geen enkele boze moslim die op het idee komt. Misschien als next event
Dat de terreurdreiging overdreven is geef ik je zeker wel gelijk in. Zelfs de BBC heeft daar nog een goed stuk over gemaakt jaren geleden. The power of nightmaresquote:Op zondag 5 juli 2015 22:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als 't 'n echte terreur organisatie is die heeft zo veel invloed (re:de jonge,geradicaliseerde, westerse moslims agenda) waarom zien we zo weinig aanslagen in westerse landen? Technologie is daar om gesynchroniseerde,radio-controlled explosieven te planten (tis niks nieuws,IRA heeft 't wel gebruikt 40jaar of zo geleden) De Terror threat is enorm overdreven denk ik.
Maar sinds de IRA is de controle ook enorm toegenomen (en makkelijker geworden). Het is makkelijker om 1 individue met een bomvest of een geweer ergens heen te sturen dan een gecoördineerde aanval; hoe meer mensen erbij betrokken zijn des te meer er fout kan gaan.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als 't 'n echte terreur organisatie is die heeft zo veel invloed (re:de jonge,geradicaliseerde, westerse moslims agenda) waarom zien we zo weinig aanslagen in westerse landen? Technologie is daar om gesynchroniseerde,radio-controlled explosieven te planten (tis niks nieuws,IRA heeft 't wel gebruikt 40jaar of zo geleden) De Terror threat is enorm overdreven denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |