abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juli 2015 @ 14:02:57 #126
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154113036
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 12:55 schreef Tingo het volgende:
Volgens officiele bronnen is de 'dader' met boot of jetski op 't strand gekomen.
Hij heeft 38 of 39 doodgeschoten en meer dan 40 zwaargewond (als we moeten dat geloven)
Hoeveel kogels heeft hij gebruikt 150? 200? 300?
AK47 magazines hebben maar 30 kogels....dan moet hij tenminste 5 of 6 of meer extra magazines hebben?
Hoeveel granaten ? 4? 5? 10?
Volgens 'amateur' / MSM beelden is de dader te zien toen hij is pas op 't strand geland....maar hij heeft niks bij hem - alleen de AK47.
In 't zelfde beelden zie je alleen maar 'n lege strand met lege strand bedjes.
AK 47 een zelfmoordvest en een eigen gemaakt explosief. Geen idee wat ie in zijn zakken had natuurlijk. Misschien nog een extra magazijn? Handgranaten moesten ook ergens vandaan komen volgens mij. Dus extra magazijn in zijn linkerzak en 2 handgranaten in zijn rechterzak oid.

wel stom dat de enige foto van de schutter bij leven erg vaag is (ver weg? ) en de ander waar hij dood ligt wel scherp is maar half gecensureerd wegens gore.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 6 juli 2015 @ 15:05:25 #127
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_154114719
Er zijn meer (onscherpe) foto's en filmpjes; maar het ziet er niet uit alsof hij veel 'gear' aanheeft.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 6 juli 2015 @ 16:05:21 #128
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154116200
quote:
6s.gif Op maandag 6 juli 2015 15:05 schreef SicSicSics het volgende:
Er zijn meer (onscherpe) foto's en filmpjes; maar het ziet er niet uit alsof hij veel 'gear' aanheeft.
Er zijn ook een paar scherpe foto's (wel met een kop en bloed blur) van het lijk van de vermoedelijke schutter en daar ziet het er ook niet echt uit alsof hij zwaar bepakt en bezakt te werk is gegaan nee.

Ik blijf het interessant vinden dat het officiële verhaal is dat er één schutter is (zo voor het zicht licht bepakt) en dat getuigen blijven volhouden dat het er minstens twee zijn geweest.

http://www.mirror.co.uk/n(...)n-red-shorts-5969471
Vrijheid
pi_154116713
quote:
14s.gif Op maandag 6 juli 2015 14:02 schreef jogy het volgende:

[..]

AK 47 een zelfmoordvest en een eigen gemaakt explosief. Geen idee wat ie in zijn zakken had natuurlijk. Misschien nog een extra magazijn? Handgranaten moesten ook ergens vandaan komen volgens mij. Dus extra magazijn in zijn linkerzak en 2 handgranaten in zijn rechterzak oid.

wel stom dat de enige foto van de schutter bij leven erg vaag is (ver weg? ) en de ander waar hij dood ligt wel scherp is maar half gecensureerd wegens gore.
Een extra magazine zou niet genoeg zijn - hij had zeker 5 of 6 magazines(30 kogels per magazine) nodig als we moeten de officiele verslag geloven.
False flag idee vind ik ook onzin - je kan net zo goed de officiele verhaal geloven.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 6 juli 2015 @ 16:23:17 #130
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154116961
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 16:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Een extra magazine zou niet genoeg zijn - hij had zeker 5 of 6 magazines(30 kogels per magazine) nodig als we moeten de officiele verslag geloven.
Handgranaten doen ook best een beetje zeer als ze ontploffen dus daar kon hij meerdere Britten per keer mee te pakken nemen. Daarna nog een extra magazijn en niet schieten als een schele en je hebt de rest te pakken.

Of inderdaad een tweede schutter die eventueel in het geniep is opgepakt en nu ergens aan een metalen matras geketend zit die onder stroom staat of zo.

quote:
False flag idee vind ik ook onzin - je kan net zo goed de officiele verhaal geloven.
Oneens.
Vrijheid
  maandag 6 juli 2015 @ 17:07:17 #131
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_154118297
quote:
verwijderbaar magazijn voor 30 patronen, ook compatibel met magazijnen voor 40 of 75 patronen van de RPK
Dus stel, 75 patronen, dan heeft hij al een stuk minder magazijnen nodig.
En uiteraard is zo'n ding ook nog wel verder aan te passen.

En de granaten, tjah, als die ontploffen vind je er niet veel meer van terug natuurlijk.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_154119436
quote:
4s.gif Op maandag 6 juli 2015 17:07 schreef Lt.Surge het volgende:

[..]

Dus stel, 75 patronen, dan heeft hij al een stuk minder magazijnen nodig.
En uiteraard is zo'n ding ook nog wel verder aan te passen.

En de granaten, tjah, als die ontploffen vind je er niet veel meer van terug natuurlijk.
Maar wel grotere magazijnen dan.
Er was heel veel gepraat van getuigen over veel gunshots. Er zijn veel overlevenden die claimen dat ze waren met meer dan een kogel geschoten.Een MSM verslag zegt dat er was 'n vrouw die hadden zoveel kogels in 'r maag gekregen dat 't 'was not possible to say how many bullets'.
Wij zijn vertelt dat zij heeft 't overleeft. Hmm,ik vind dat heel moeillijk te geloven.
Er zijn heel veel 'hero and survivor' stories te zien.....allemaal ontwerpen met de gewone emotionele aspecten.
Everybody say : 'Awwwww,how sad'. or 'What a hero!' (My favourite is the ashtray throwing hero)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 6 juli 2015 @ 17:48:22 #133
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_154119497
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 17:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar wel grotere magazijnen dan.
Er was heel veel gepraat van getuigen over veel gunshots. Er zijn veel overlevenden die claimen dat ze waren met meer dan een kogel geschoten.Een MSM verslag zegt dat er was 'n vrouw die hadden zoveel kogels in 'r maag gekregen dat 't 'was not possible to say how many bullets'.
Wij zijn vertelt dat zij heeft 't overleeft. Hmm,ik vind dat heel moeillijk te geloven.
Er zijn heel veel 'hero and survivor' stories te zien.....allemaal ontwerpen met de gewone emotionele aspecten.
Everybody say : 'Awwwww,how sad'. or 'What a hero!' (My favourite is the ashtray throwing hero)
Ja dat heb ik je al vaker zien zeggen in dit topic :)
Ik geef gewoon enkele mogelijkheden aan. Want dat ''het kan niet want x-aantal kogels in magazijn'' is gewoon iets wat aangenomen is. Net zoals dat hij wellicht grotere magazijnen had.

Mijn post was meer ter info, dat 30 kogels niet het maximale is wat mogelijk is.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_154119503
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 16:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarom? Een simpel rekensommetje zegt dat je het fout hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door jogy op 06-07-2015 18:33:00 ]
Conscience do cost.
pi_154119997
Tunisia attack 'We ran for our life' say Barnsley family

They are obviously very upset about the whole experience.

I like Bronwyns wise words at the end...
"They want us all to be frightened and they want world domination,but the British government won't let that happen".

No - of course they won't, Bronwyn.

Am sure nobody wrote that for her to recite.
pi_154120060
quote:
7s.gif Op maandag 6 juli 2015 17:48 schreef Lt.Surge het volgende:

[..]

Ja dat heb ik je al vaker zien zeggen in dit topic :)
Ik geef gewoon enkele mogelijkheden aan. Want dat ''het kan niet want x-aantal kogels in magazijn'' is gewoon iets wat aangenomen is. Net zoals dat hij wellicht grotere magazijnen had.

Mijn post was meer ter info, dat 30 kogels niet het maximale is wat mogelijk is.
OK.30 kogels is standard.
Ik denk dat ie meerdere magazijnen nodig had....misschien heeft hij alles in z'n onderbroek gestopped - just like all highly trained jihadist extremist radicalised killers natuurlijk. :)
  maandag 6 juli 2015 @ 18:17:58 #137
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_154120101
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 18:11 schreef Tingo het volgende:

"They want us all to be frightened and they want world domination,but the British government won't let that happen".

Ze zijn alvast aan het oefenen geslagen

;)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_154120106
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 17:48 schreef ems. het volgende:

[..]

Waarom? Een simpel rekensommetje zegt dat je het fout hebt.

Waarom heb ik 't fout?

[ Bericht 15% gewijzigd door jogy op 06-07-2015 18:33:33 ]
  maandag 6 juli 2015 @ 18:18:43 #139
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154120116
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 18:11 schreef Tingo het volgende:

OKe vertel ik hang aan je lippen op die quote na wat is er mis mee?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_154120128
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 18:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

OKe vertel ik hang aan je lippen op die quote na wat is er mis mee?
Laat maar guyfee.
pi_154120141
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 18:18 schreef Tingo het volgende:

[..]
waarom heb ik het fout?
[..] tel maar, het aantal doden/gewonden en hoeveel kogels daarvoor nodig zijn. Zo lastig is het niet.

[ Bericht 14% gewijzigd door jogy op 06-07-2015 18:34:47 ]
Conscience do cost.
  maandag 6 juli 2015 @ 18:35:11 #142
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154120526
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 18:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Laat maar guyfee.
Ik ben ook wel benieuwd wat er precies mis is?
Maargoed, je zit hier dus alleen om je eigen hoax-verhaal te propageren. Dat heb je nu ook zelf toegegeven.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  maandag 6 juli 2015 @ 18:49:48 #143
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_154120866
Vreemde bodies idd. Voor mensen die niet naar (zogenaamde) dead bodies willen kijken moeten maar niet klikken. Niks schokkends te zien eigenlijk just fakery.

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 6 juli 2015 @ 18:56:23 #144
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_154121014
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 18:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Vreemde bodies idd. Voor mensen die niet naar (zogenaamde) dead bodies willen kijken moeten maar niet klikken. Niks schokkends te zien eigenlijk just fakery.

Waar komen die foto's precies vandaan?
zijn namelijk compleet andere foto's dan die ik eerder heb gezien, dus wie zegt mij dat deze van dezelfde daders (of überhaupt dezelfde locatie/tijd) zijn?

Als ik die gozer hier zie heeft ie een wetsuit aan:

En hier een rood shirt met korte broek:
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 6 juli 2015 @ 18:57:12 #145
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154121036
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 18:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Laat maar guyfee.
Jij post het, ik stel toch gewoon een vraag?
  maandag 6 juli 2015 @ 19:01:18 #146
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154121126
quote:
15s.gif Op maandag 6 juli 2015 18:56 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Waar komen die foto's precies vandaan?
zijn namelijk compleet andere foto's dan die ik eerder heb gezien, dus wie zegt mij dat deze van dezelfde daders (of überhaupt dezelfde locatie/tijd) zijn?

Als ik die gozer hier zie heeft ie een wetsuit aan: [ afbeelding ]

En hier een rood shirt met korte broek: [ afbeelding ]
Die foto ben ik alleen nog maar tegengekomen op die zogenaamde fakeology-sites. 2 versies. Dat dit niet die schutter is is overduidelijk, maar wie is 't dan wel?
pi_154121184
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 19:01 schreef Divje het volgende:

[..]

Die foto ben ik alleen nog maar tegengekomen op die zogenaamde fakeology-sites. 2 versies. Dat dit niet die schutter is is overduidelijk, maar wie is 't dan wel?
Misschien een, ik noem maar wat, gephotoshopte pic waar ze even een AK bij hebben gesoept zodat het hoax-volk weer de sites bezoekt?
Conscience do cost.
  maandag 6 juli 2015 @ 19:06:12 #148
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154121243
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 19:03 schreef ems. het volgende:

[..]

Misschien een, ik noem maar wat, gephotoshopte pic waar ze even een AK bij hebben gesoept zodat het hoax-volk weer de sites bezoekt?
Is van een compleet andere aanslag, maar daar gaan we maar even aan voorbij!
Echt, dat andere filmpje ook, 19 maart. Terwijl de aanslag op 26 juni was.
Wat een faal, cad. :|W
  maandag 6 juli 2015 @ 19:12:16 #149
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154121414
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 19:06 schreef Divje het volgende:

[..]

Is van een compleet andere aanslag, maar daar gaan we maar even aan voorbij!
Echt, dat andere filmpje ook, 19 maart. Terwijl de aanslag op 26 juni was.
Wat een faal, cad. :|W
:D 19 maart ...
Was er toen ook al een aanslag? ow wacht,....
  maandag 6 juli 2015 @ 19:15:43 #150
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154121522
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 19:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

:D 19 maart ...
Was er toen ook al een aanslag? ow wacht,....
Dit was in het Bardo National Museum op 18 maart toen 3 mannen daar mensen gijzelden.
Wat is uw reactie hierop CAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')