abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juli 2015 @ 19:20:34 #151
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154121666
http://www.liveleak.com/view?i=818_1435574557

0:08: "He is only one, right?"
0:27: "Where is he?"
0:40: "From where he got the weapon?"
0:55: "Everyone to the ground"
1:18: "He has stun grenades"
1:22: "Everyone back off"
1:29: "He is right there I can see him wearing shorts"
1:46: "That's him behind the palm tree!"
2:00: "He is coming this way towards me"
2:30: "He is coming!"
3:00: *Picks up glass bottle as a weapon*
3:19: "It's him! it's him!"
3:28: "He killed people"
4:44: "Look at tourists died because of him"
5:05: "Why? Why are you killing people? Why are you killing people? woe to you"
5:26: "Where are the police?!"
5:40: "Come Come! He run out of bullets! He only has one bomb! Police Police he run out of bullets"
7:05: "Why did you kill these people why?! why my brother, tourists were sitting on Friday. You shouldn't have done this"
7:42: "Oh my god he killed the man"
7:48: "He has a bomb! He has a bomb!"
8:03: "He threw something here. A mobile phone or something"
8:27: "Where are the medics?"
8:45: "I'll F**k your mother! come here I'll f**k your father!Catch him catch him"
9:00: "You D**khead"
9:36: "Release the dogs"
9:51: "He is dead"
9:56: "He is not dead"
10:12: "Go upstairs"
10:26: "Shoot shoot at him!"
11:10: "He is alone don't be scared"
Read more at http://www.liveleak.com/view?i=818_1435574557#BMZ4suKDheSrR3D7.99
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  maandag 6 juli 2015 @ 19:27:12 #152
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_154121897
quote:
12s.gif Op maandag 6 juli 2015 19:15 schreef Divje het volgende:

[..]

Dit was in het Bardo National Museum op 18 maart toen 3 mannen daar mensen gijzelden.
Wat is uw reactie hierop CAD?
Dat ik er even niet met mijn hoofd bij was, het kan gebeuren. Eerlijk gezegd ben ik er ook niet zo heel veel mee bezig, voor mij is het een uitgesloten zaak dat we opnieuw voor het lapje worden gehouden. Ik ga al die hoaxes niet meer tot uit den treuren analyseren want de volgende staat alweer klaar. Let maar op. Het tempo wordt opgevoerd.

[ Bericht 2% gewijzigd door jogy op 06-07-2015 19:48:46 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 6 juli 2015 @ 19:47:42 #153
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154122551
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 19:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat ik er even niet met mijn hoofd bij was, het kan gebeuren. Kun je me op afmaken als je daar een goed gevoel van krijgt. Eerlijk gezegd ben ik er ook niet zo heel veel mee bezig, voor mij is het een uitgesloten zaak dat we opnieuw voor het lapje worden gehouden. Ik ga al die hoaxes niet meer tot uit den treuren analyseren want de volgende staat alweer klaar. Let maar op. Het tempo wordt opgevoerd.
Je komt hier dus alleen om ja te knikken richting Tingo? De rest zijn trolls want ze zijn het niet met je eens, ook al staan ze er wel open voor (eventueel).

Anyway, ik zal m'n ogen openhouden. :z
oh ah toma toma vem vem vem vem
  maandag 6 juli 2015 @ 19:54:25 #154
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154122795
quote:
7s.gif Op maandag 6 juli 2015 19:47 schreef Divje het volgende:

[..]

Je komt hier dus alleen om ja te knikken richting Tingo? De rest zijn trolls want ze zijn het niet met je eens, ook al staan ze er wel open voor (eventueel).

Op het onderwerp, niet de users. Dit voegt niets toe.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 6 juli 2015 @ 19:55:41 #155
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154122839
quote:
3s.gif Op maandag 6 juli 2015 19:54 schreef jogy het volgende:

[..]

Op het onderwerp, niet de users. Dit voegt niets toe.
Dan zit ik iig op dezelfde lijn als cad :)
  maandag 6 juli 2015 @ 20:03:16 #156
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_154123057
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als 't 'n echte terreur organisatie is die heeft zo veel invloed (re:de jonge,geradicaliseerde, westerse moslims agenda) waarom zien we zo weinig aanslagen in westerse landen? Technologie is daar om gesynchroniseerde,radio-controlled explosieven te planten (tis niks nieuws,IRA heeft 't wel gebruikt 40jaar of zo geleden) De Terror threat is enorm overdreven denk ik.
Dit verbaast mij. Normaal gesproken onderzoek jij van iedere aanslag de bijzonderheden, nu gaat het opeens om het aantal aanslagen. Is er een bepaald aantal aanslagen waarbij jij besluit dat het wel echt moet zijn?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  maandag 6 juli 2015 @ 20:08:41 #157
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154123192
quote:
12s.gif Op maandag 6 juli 2015 19:55 schreef Divje het volgende:

[..]

Dan zit ik iig op dezelfde lijn als cad :)
Viel deze keer best mee moet ik eerlijk zeggen. Ze maakte even een onoplettend foutje, niet erg. Nou, schiet gaten in de hoax theorie in plaats van de users, daar is niets mis mee. Heb je zelf een idee? False flag, hoax, mainstream verhaal? 1 of 2 schutters?
Vrijheid
  maandag 6 juli 2015 @ 20:19:09 #158
189978 controlaltdelete
pi_154123460
quote:
7s.gif Op maandag 6 juli 2015 19:47 schreef Divje het volgende:

[..]

... daar ga je weer met insinueren en een ander woorden in de mond leggen maar vooral uitdagen. Ik heb geen zin in dit soort gedonder. Het voegt idd helemaal niets toe Of het nou een hoax of een valse vlag is maakt mij ook niets uit. Wie weet is het een combi :) Ik geloof er allemaal niks van.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 6 juli 2015 @ 20:19:33 #159
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154123470
quote:
14s.gif Op maandag 6 juli 2015 20:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Viel deze keer best mee moet ik eerlijk zeggen. Ze maakte even een onoplettend foutje, niet erg. Nou, schiet gaten in de hoax theorie in plaats van de users, daar is niets mis mee. Heb je zelf een idee? False flag, hoax, mainstream verhaal? 1 of 2 schutters?
In de zin dat het gewoon niet gebeurd is sluit ik een hoax uit.
Even los van het feit dat hoax een relatief begrip is opzich. Zou daar niet een topic over komen? :@
Soms is me het nog steeds niet duidelijk wat er met 'dit is n hoax!' bedoeld wordt ;)

Mainstream ga ik vanuit, sta wel open voor een false-flag. Vind dat wel een interessant uitgangspunt. Maar echt grondig twijfelen aan het officiële verhaal doe ik nog niet.
Ondanks dat sommige bronnen zeggen 2 schutters, blijf ik toch bij 1. Heb er maar 1 gezien op beelden.
  maandag 6 juli 2015 @ 20:24:05 #160
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154123600
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 20:19 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

... daar ga je weer met insinueren en een ander woorden in de mond leggen maar vooral uitdagen. Ik heb geen zin in dit soort gedonder. Het voegt idd helemaal niets toe Of het nou een hoax of een valse vlag is maakt mij ook niets uit. Wie weet is het een combi :) Ik geloof er allemaal niks van.
Niks uitdagen, insinueren of woorden in de mond leggen.
Puur een observatie icm je signature :)

Verder ben ik oprécht geïnteresseerd waarom jij er allemaal niks van gelooft.
  maandag 6 juli 2015 @ 20:25:32 #161
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154123638
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 20:19 schreef Divje het volgende:

[..]

In de zin dat het gewoon niet gebeurd is sluit ik een hoax uit.
Even los van het feit dat hoax een relatief begrip is opzich. Zou daar niet een topic over komen? :@
Soms is me het nog steeds niet duidelijk wat er met 'dit is n hoax!' bedoeld wordt ;)
Oh, helemaal mee eens hoor, hoax/false flag worden beide gebruikt met afwisselende betekenissen ;(. Lastige shit. Misschien moet van Dale een conspiracy woordenboek gaan maken O+.

Anyway, ik ben wel benieuwd naar de achterliggende redenen voor hoaxes en waarom dat wenselijker geacht wordt boven een false flag met daadwerkelijke slachtoffers (Even buiten beschouwing gelaten dat het ook daadwerkelijk een gekke terrorist kan zijn maar dat is te mainstream), misschien bedoelde je dat?

quote:
Mainstream ga ik vanuit, sta wel open voor een false-flag. Vind dat wel een interessant uitgangspunt. Maar echt grondig twijfelen aan het officiële verhaal doe ik nog niet.
Ondanks dat sommige bronnen zeggen 2 schutters, blijf ik toch bij 1. Heb er maar 1 gezien op beelden.
Fair enough, ik denk/vermoed false flag met eventueel 2 schutters (Als er daadwerkelijk een tweede schutter is geweest terwijl het 1 schutter verhaal gepropageerd blijft worden (en zonder verklaring over de verwarring van tweede schutter)) dan vind ik false flag best plausibel. Maar een daadwerkelijke terrorist lijkt me zeker niet uitgesloten nee :P.
Vrijheid
  maandag 6 juli 2015 @ 20:29:03 #162
235357 TitusPullo
pi_154123735
Heb je nou mijn bericht verwijderd terwijl ik niemand beledigd heb?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  maandag 6 juli 2015 @ 20:30:24 #163
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154123773
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 20:29 schreef TitusPullo het volgende:
Heb je nou mijn bericht verwijderd terwijl ik niemand beledigd heb?
Ga maar eens inhoudelijk posten, heb ik je hier nog niet zien doen, alleen maar commentaar op een paar mensen, verder niets.
Vrijheid
  maandag 6 juli 2015 @ 20:35:09 #164
235357 TitusPullo
pi_154123897
quote:
3s.gif Op maandag 6 juli 2015 20:30 schreef jogy het volgende:

[..]

Ga maar eens inhoudelijk posten, heb ik je hier nog niet zien doen, alleen maar commentaar op een paar mensen, verder niets.
Ik lever commentaar op iemands gedachtengang en ik stel een paar vragen: dat lijkt me het wezen van een gedachtenwisseling.
  maandag 6 juli 2015 @ 20:38:56 #165
189978 controlaltdelete
pi_154123998
quote:
7s.gif Op maandag 6 juli 2015 20:24 schreef Divje het volgende:

[..]

Niks uitdagen, insinueren of woorden in de mond leggen.
Puur een observatie icm je signature :)

Verder ben ik oprécht geïnteresseerd waarom jij er allemaal niks van gelooft.
Vanwege same old bullshit story, zeker als er weer zo'n doorgedraaide lone gun man bij betrokken is, want daar zijn ze dol op om het zo aan te pakken dit doet het goed wat betreft fear mongering, haat naar moslims, gun control etc. Om nu weer uren te gaan besteden om aan te wijzen waar en wat er allemaal niet klopt, daar ben ik niet meer zo gemotiveerd voor. Ik heb het allemaal al eens eerder gezien just a different place, different time. Zo'n soortgelijk event zal wel niet al te lang op zich laten wachten.
  maandag 6 juli 2015 @ 20:41:35 #166
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154124066
quote:
17s.gif Op maandag 6 juli 2015 20:25 schreef jogy het volgende:

[..]

Oh, helemaal mee eens hoor, hoax/false flag worden beide gebruikt met afwisselende betekenissen ;(. Lastige shit. Misschien moet van Dale een conspiracy woordenboek gaan maken O+.

Anyway, ik ben wel benieuwd naar de achterliggende redenen voor hoaxes en waarom dat wenselijker geacht wordt boven een false flag met daadwerkelijke slachtoffers (Even buiten beschouwing gelaten dat het ook daadwerkelijk een gekke terrorist kan zijn maar dat is te mainstream), misschien bedoelde je dat?
Kan me herinneren dat jij daar iets over postte laatst. Een soort Main Hoaxery/False-flag topic waarin het idd over die achterliggende gedachte ging, niet om specifieke voorvallen. Daar ben ik ook zeer benieuwd naar.

quote:
[..]

Fair enough, ik denk/vermoed false flag met eventueel 2 schutters (Als er daadwerkelijk een tweede schutter is geweest terwijl het 1 schutter verhaal gepropageerd blijft worden (en zonder verklaring over de verwarring van tweede schutter)) dan vind ik false flag best plausibel. Maar een daadwerkelijke terrorist lijkt me zeker niet uitgesloten nee :P.
Door die verhalen over een 2de schutter houdt ik dat false-flag idee idd open :P
  maandag 6 juli 2015 @ 20:43:55 #167
235357 TitusPullo
pi_154124137
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 20:38 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Vanwege same old bullshit story, zeker als er weer zo'n doorgedraaide lone gun man bij betrokken is, want daar zijn ze dol op om het zo aan te pakken dit doet het goed wat betreft fear mongering, haat naar moslims, gun control etc. Om nu weer uren te gaan besteden om aan te wijzen waar en wat er allemaal niet klopt, daar ben ik niet meer zo gemotiveerd voor. Ik heb het allemaal al eens eerder gezien just a different place, different time. Zo'n soortgelijk event zal wel niet al te lang op zich laten wachten.
Waarom is het nu juist zo handig om een eenzame dader op te voeren als je een hele bevolkingsgroep verdacht wilt maken? Die jihadisten kampten vaak al met geestelijke aandoeningen voordat ze ten strijde trokken, net als de meeste mensen die in hun eentje een massamoord beramen.
  maandag 6 juli 2015 @ 20:45:39 #168
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154124189
Zou die tweede schutter-verwarring niet het gevolg kunnen zijn van de granaatinslagen? Naast de reguliere slechte getuigenverklaringen en de paniek door de mayhem?

Lijkt mij een logische verklaring. Want waarom 1 schutter veinzen als het er twee zijn? Het effect van de actie wordt er immers niet minder om. Kijk maar naar Boston.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator maandag 6 juli 2015 @ 20:48:27 #169
249559 crew  Lavenderr
pi_154124261
quote:
5s.gif Op maandag 6 juli 2015 20:45 schreef Copycat het volgende:
Zou die tweede schutter-verwarring niet het gevolg kunnen zijn van de granaatinslagen? Naast de reguliere slechte getuigenverklaringen en de paniek door de mayhem?

Lijkt mij een logische verklaring. Want waarom 1 schutter veinzen als het er twee zijn? Het effect van de actie wordt er immers niet minder om. Kijk maar naar Boston.
Dat idee heb ik ook . Dan lijken de schoten van allerlei kanten te komen dus kan men denken aan meerdere schutters.
  maandag 6 juli 2015 @ 20:48:35 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154124263
Ik vind zo'n loner trouwens helemaal niet angstaanjagend. Juist niet. Lonely, loony loser on a killing spree. Niet echt iets waarvan ik in angst ga leven.

De R&D afdeling van deze hoax of false flag-industrie mag dus wel wat beter nadenken.
  maandag 6 juli 2015 @ 20:52:34 #171
189978 controlaltdelete
pi_154124375
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 20:43 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Waarom is het nu juist zo handig om een eenzame dader op te voeren als je een hele bevolkingsgroep verdacht wilt maken? Die jihadisten kampten vaak al met geestelijke aandoeningen voordat ze ten strijde trokken, net als de meeste mensen die in hun eentje een massamoord beramen.
Niet verdacht maken maar haat creëren, een hetze laten ontstaan onder bevolkingsgroepen en rassen onder gewone burgers, dat men begrip krijgt dat we langzaam aan in een politiestaat veranderen. In Amerika gun control door de strot duwen want dit is wat gebeurd als elke gek zomaar aan een wapen kan komen.
  Moderator maandag 6 juli 2015 @ 20:53:07 #172
249559 crew  Lavenderr
pi_154124390
Er is ook van alles bekend over hem. Niks hoax of false flag dus. Het was een jongen die doorgedraaid is. Van mensen vermaken tot mensen doodmaken.
  maandag 6 juli 2015 @ 20:53:41 #173
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154124412
quote:

Is ook een hele logische verklaring idd, dacht ik ook tot ik een getuigenverklaring las dat die 2de schutter de lobby in zou zijn gelopen. En die ander van het strand kwam.
Maargoed, kan net zo goed zijn dat het die ene schutter is die een wandeling richting de lobby heeft gemaakt ;)

100% eens met je laatste post. Een loner boezemt minder angst in dan een georganiseerde groepering.
  maandag 6 juli 2015 @ 20:55:17 #174
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154124474
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 20:52 schreef controlaltdelete het volgende:

In Amerika gun control door de strot duwen want dit is wat gebeurd als elke gek zomaar aan een wapen kan komen.
Ook al zo'n claim die ondanks de laatste hoaxes (...) nooit waarheid werd.
  maandag 6 juli 2015 @ 21:01:45 #175
189978 controlaltdelete
pi_154124693
quote:
7s.gif Op maandag 6 juli 2015 20:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ook al zo'n claim die ondanks de laatste hoaxes (...) nooit waarheid werd.
Dit gebeurt ook niet van de één op andere dag. Je moet het de tijd geven. Als je iemand gaat brainwashen lukt je dat ook niet binnen een korte tijd daar moet je de tijd voor nemen laat staan als je een bevolking wilt gaan aanpakken. Goed voorbeeld hiervan was de tactiek van de nazi's, daar hebben ze het dan ook van afgekeken.
  maandag 6 juli 2015 @ 21:03:49 #176
235357 TitusPullo
pi_154124742
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 20:52 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Niet verdacht maken maar haat creëren, een hetze laten ontstaan onder bevolkingsgroepen en rassen onder gewone burgers, dat men begrip krijgt dat we langzaam aan in een politiestaat veranderen. In Amerika gun control door de strot duwen want dit is wat gebeurd als elke gek zomaar aan een wapen kan komen.
Dus in Amerika, een land met aanzienlijke Islamofobie, laat iedereen zich ontwapenen als er een Moslim een bloedbad aanricht? Dat lijkt me sterk.
  maandag 6 juli 2015 @ 21:05:59 #177
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154124812
Ah okay. En hoeveel jaar gaat daar doorgaans overheen? Best wat, aangezien Sandy Hook alweer dik 2,5 jaar geleden is.
De tactiek van de lange adem, dus. Vond ik die van de Russen, met de verschroeide aarde, toch meer fikse zoden aan de dijk zetten.
  maandag 6 juli 2015 @ 21:10:18 #178
189978 controlaltdelete
pi_154124956
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:03 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dus in Amerika, een land met aanzienlijke Islamofobie, laat iedereen zich ontwapenen als er een Moslim een bloedbad aanricht? Dat lijkt me sterk.
Natuurlijk niet, daar heb je een serie van events voor nodig zoals blijkt, er zullen er vast nog wat volgen. Ik ga wat anders doen voor nu, fijne avond nog voor iedereen. Vooral aardig blijven voor elkaar, al dat gekijf is nergens voor nodig :W
  maandag 6 juli 2015 @ 21:13:37 #179
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154125059
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, daar heb je een serie van events voor nodig zoals blijkt, er zullen er vast nog wat volgen. Ik ga wat anders doen voor nu, fijne avond nog voor iedereen. Vooral aardig blijven voor elkaar, al dat gekijf is nergens voor nodig :W
Ik zie niet helemaal in hoe deze terrorist attack gelinkt kan worden met shootings in Amerika, die meer met je verhaal over gun control te maken hebben. Denk niet bepaald dat dit dan ook maar enige indruk maakt op die Amerikanen, even los van het feit dat ze weer op de Islam kunnen bashen.
  maandag 6 juli 2015 @ 21:19:20 #180
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154125273
quote:

Wie weet, al had men het allemaal over een bebaarde tweede schutter die mee deed en allen een soortgelijke beschrijving. Lijkt me iets te specifiek om het op granaten te gooien.

Eventueel een politieagent die tegen de schutter aan het vechten was, kan natuurlijk ook.
Vrijheid
  maandag 6 juli 2015 @ 21:19:31 #181
189978 controlaltdelete
pi_154125278
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:13 schreef Divje het volgende:

[..]

Ik zie niet helemaal in hoe deze terrorist attack gelinkt kan worden met shootings in Amerika, die meer met je verhaal over gun control te maken hebben. Denk niet bepaald dat dit dan ook maar enige indruk maakt op die Amerikanen, even los van het feit dat ze weer op de Islam kunnen bashen.
Het is ook global bedoeld, zie hoe Cameron het aanpakt in the UK en zelfs in NL is het bezig. Lees maar eens de reacties van mensen op een bericht wat over moslims gaat, hoe hardhandig hier de politie & co al vaak optreden. Laters ouwe ;)
pi_154125481
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 18:20 schreef ems. het volgende:

[..]

[..] tel maar, het aantal doden/gewonden en hoeveel kogels daarvoor nodig zijn. Zo lastig is het niet.
Hoeveel kogels zijn nodig? Wat denk jij?
Heel waarschijnlijk heb je wat meer ervaring als ik met shoot-em-up spelletjes.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 6 juli 2015 @ 21:35:27 #183
235357 TitusPullo
pi_154125832
Dat sommige mensen beginnen te schuimbekken zodra het over Moslims gaat is waar, maar waarom brengen diezelfde media dan een verhaal naar buiten over een Tunesier die de dader desnoods met een fles te lijf wil gaan en andere Tunesiers die de dden herdenken? De verslaggeving over de rellen in de Schilderswijk maakte in ook duidelijk dat Moslimd proberen om de boel te sussen.
  maandag 6 juli 2015 @ 21:36:23 #184
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154125862
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
Er is ook van alles bekend over hem. Niks hoax of false flag dus. Het was een jongen die doorgedraaid is. Van mensen vermaken tot mensen doodmaken.
Lijkt me wel interessant om te weten hoe lang zijn radicalisatie heeft geduurd eigenlijk. Altijd als ik weer iemand zie die van vrolijk en sociaal persoon binnen no time in één of andere gestoorde is veranderd ben ik een beetje wantrouwig.
Vrijheid
pi_154125926
De hele vid(15mins) is gewoon voor de MSM coverage/beelden, heel interessant vind ik.
Ik zelf heb geen soort 'conspiracy' stem commentaar nodig om te begrijpen dat er iets vreselijks verkeerd,raar,vreemd,noem-maar-op, aan deze soort verhaaltjes is.

Vanaf 7:36 is er 'n interview met 'n moeder en dochter who ran for their lives and got severely burned feet whilst running and pushing thru hundreds of people to get away.So we are told.

Ik weet niet genoeg over de numerology/anagram aspect/angle....voordat iemandje afwijkende bs gaat 'discusseren'.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 6 juli 2015 @ 21:39:11 #186
235357 TitusPullo
pi_154125963
Volgens mij beschikten de Tunesiers nauwelijks over vuurwapens toen ze de dictator verdreven, dus of het nu zo belangrijk is om het vuurwapenbezit aan banden te leggen...
  Moderator maandag 6 juli 2015 @ 21:40:19 #187
249559 crew  Lavenderr
pi_154126004
quote:
14s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:36 schreef jogy het volgende:

[..]

Lijkt me wel interessant om te weten hoe lang zijn radicalisatie heeft geduurd eigenlijk. Altijd als ik weer iemand zie die van vrolijk en sociaal persoon binnen no time in één of andere gestoorde is veranderd ben ik een beetje wantrouwig.
Daar ben ik ook best benieuwd naar. Misschien vanwege de armoede waar hij uit kwam? Misschien klaargestoomd voor deze actie door radicale vrienden?
pi_154126017
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 20:03 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dit verbaast mij. Normaal gesproken onderzoek jij van iedere aanslag de bijzonderheden, nu gaat het opeens om het aantal aanslagen. Is er een bepaald aantal aanslagen waarbij jij besluit dat het wel echt moet zijn?
Sorry - was toch 'n beetje off-topic.Maar ik denk dat de IRA bommen echt waren.
pi_154126330
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 20:35 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik lever commentaar op iemands gedachtengang en ik stel een paar vragen: dat lijkt me het wezen van een gedachtenwisseling.
Misschien is 't ook 'n beetje wijs om wie en hoeveel 'gedachtewisselingen' met bepaalde mensen je hebt....zeker hier...godsamme...misschien ga je uitendelijk in de skynews verhalen geloven.
What a fckin joke!
pi_154126410
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
Was 'ie 'n animator of animatie?
  maandag 6 juli 2015 @ 21:58:23 #191
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154126591
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:38 schreef Tingo het volgende:
De hele vid(15mins) is gewoon voor de MSM coverage/beelden, heel interessant vind ik.
Ik zelf heb geen soort 'conspiracy' stem commentaar nodig om te begrijpen dat er iets vreselijks verkeerd,raar,vreemd,noem-maar-op, aan deze soort verhaaltjes is.

Vanaf 7:36 is er 'n interview met 'n moeder en dochter who ran for their lives and got severely burned feet whilst running and pushing thru hundreds of people to get away.So we are told.

Ik weet niet genoeg over de numerology/anagram aspect/angle....voordat iemandje afwijkende bs gaat 'discusseren'.
Erh. Moet je eens kijken op 14:46 van dat filmpje, volgens mij was hij gewoon iedereen aan het fucken of is het zelfspot?
Vrijheid
pi_154126616
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Lijkt me niet dat L een animator bedoelde.
Ich hock in meinem Bonker
  Moderator maandag 6 juli 2015 @ 22:00:57 #193
249559 crew  Lavenderr
pi_154126673
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hij zat in zo'n animatieteam die de gasten van een resort vermaakt .
  Moderator maandag 6 juli 2015 @ 22:01:41 #194
249559 crew  Lavenderr
pi_154126698
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:58 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Nee klopt. Wat ik hierboven zei.
pi_154126739
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:58 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Bedoelden ze niet Terminator?
  maandag 6 juli 2015 @ 22:04:46 #196
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154126805
quote:
11s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:58 schreef jogy het volgende:

Erh. Moet je eens kijken op 14:46 van dat filmpje, volgens mij was hij gewoon iedereen aan het fucken of is het zelfspot?
Overduidelijk.
Ook mooi die bewijzen: Kijk: een voet. Zij heeft ook een voet. Kijk! Een been: zij heeft ook een been. Zie je wel, zij is het lijk!

En dan het aluhoedje als dead giveaway.
pi_154126889
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoeveel kogels zijn nodig? Wat denk jij?
Hoeveel doden waren er? In ieder geval minimaal zoveel als die minus mogelijke effectieve granaten. Dat hij 7 clips nodig zou hebben is mogelijk maar vooralsnog speculatie.
quote:
Heel waarschijnlijk heb je wat meer ervaring als ik met shoot-em-up spelletjes.
Ik had uiteraard meer dan genoeg gehad aan één magazijn.
Conscience do cost.
pi_154126918
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 22:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Bedoelden ze niet Terminator?
Exterminator natuurlijk.
Ich hock in meinem Bonker
pi_154127253
quote:
14s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:14 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat de terreurdreiging overdreven is geef ik je zeker wel gelijk in. Zelfs de BBC heeft daar nog een goed stuk over gemaakt jaren geleden. The power of nightmares

http://amir.njr.stream80.com/full.php?movie=0430484

Maar die knakkers moeten wel low tech blijven in de westerse wereld anders worden ze opgemerkt door de geheime diensten.
Telefoons/radios zijn toch low-tech.Deze zogenaamde well-organised,highly-trained IS killers kunnen wel wat advies gebruiken.
Waarom gaan ze zoiets doen als ze kunnen veel makkelijker 'n grote bom laten ontploffen in 'n aantal westerse steden? Krijgen ze toch nog meer aandacht.Waarschijnlijk kunnnen ze ook bedreigende e-mails/smsjes naar de media sturen,ge-timed na de 'aanslagen' sturen?
Maar nee - ipv krijgen we gewoon BS verhaaltjes.
Allemaal haatzaaiende bangmakerij imo.
Terrorsts are really rubbish these days!
pi_154127443
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 22:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Telefoons/radios zijn toch low-tech.Deze zogenaamde well-organised,highly-trained IS killers kunnen wel wat advies gebruiken.
Telefoon/radio is helemaal niet low-tech. Elk leger maakt er gebruik van.
quote:
Waarom gaan ze zoiets doen als ze kunnen veel makkelijker 'n grote bom laten ontploffen in 'n aantal westerse steden?
Omdat dit net zo goed het gewenste effect heeft. Jij denkt dat ze alleen maar New York gaan opblazen, net als in de films?
quote:
Krijgen ze toch nog meer aandacht.
Jij bent van mening dat terrorisme te weinig aandacht krijgt? Die is nieuw.
quote:
Waarschijnlijk kunnnen ze ook bedreigende e-mails/smsjes naar de media sturen,ge-timed na de 'aanslagen' sturen?
Waarschijnlijk kan jij dat zelfs.
quote:
Maar nee - ipv krijgen we gewoon BS verhaaltjes.
Sterke en op feiten gebaseerde conclusie.
quote:
Allemaal haatzaaiende bangmakerij imo.
In tegenstelling tot wat jij elke dag aan het doen bent met schreeuwen dat de overheid ons wil pakken.
quote:
Terrorsts are really rubbish these days!
Ach, zij ondernemen tenminste nog íets.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')