Camerabeelden 'zoek'.quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb nog geen overtuigende beelden gezien.
Zijn er overlevenden die hebben wel echt wat gezien?
Die ooggetuigen lijkt me ook heel erg vaag.
Ze komen vooralsnog met uitgebreidere hypotheses dan de hoax aanhangende soortgenoten. Dus ik ben 'fan'.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Achja - Veterans today - ook 911 half-truthers.
Dat was toch ook het geval in India jaren geleden? Allemaal doorgesnoven 'moslimterroristen' zeg maar.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Mooi stukje van de Volkskrant. Weer het standaard verhaal over the lone gunman.
http://www.volkskrant.nl/(...)p-koranles~a4092542/
Vind het bovendien opmerkelijk dat een moslim op coke tijdens de ramadan deze daad verricht. Maar goed half IS zit te sossen volgens de media
Ze zijn er niet vies van iddquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat was toch ook het geval in India jaren geleden? Allemaal doorgesnoven 'moslimterroristen' zeg maar.
Uhh.. Da's nogal kort door de bochtquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ze zijn er niet vies van idd![]()
Heb naar de betekenis van zijn naam gezocht
de betekenis van saif-eddine is zwaard van de godsdienst. saif betekent in het arabisch zwaard en eddine betekent godsdienst
Misschien kolder voor anderen maar de namen voor al die zogenaamde daders zijn bewust gekozen (verzonnen dus).
Ik weet inderdaad niet echt wat de regels daarvoor zijn in die religiequote:Op donderdag 2 juli 2015 18:40 schreef ems. het volgende:
Want moslims gebruiken natuurlijk nooit drugs.
Tijdens ramadan ook nog eens?quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik weet inderdaad niet echt wat de regels daarvoor zijn in die religie. Drinken en roken mag officieel niet volgens mij dus ga ik er stiekem ook niet van uit dat ze wel doorgesnoven in de naam van Allah mensen neer mogen schieten. Het neerschieten van toeristen kan je op een wazige en nare verwrongen manier nog wel recht lullen met wat verbaal geweld geweld maar drugsgebruik?
Nou, kom eens met een meer valide punt/stelling ipv een loze kreet. En niet met iets wat je toevallig raar vindt, of wat je ff snel gegoogled hebt om er een eigen conclusie aan te binden.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Moeten jullie allemaal zelf weten of jullie het wel/geen hoax vinden, Ik richt me voornamelijk op Tingo eigenlijk in dit topic.
Ach, er mogen zoveel dingen niet. Maar omdat het een moslim is er maar vanuit gaan dat het niet waar kan zijn dat hij high is is wel een mooi voorbeeld van jeugdige goedgelovigheid in combinatie met een zekere partijdigheid.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik weet inderdaad niet echt wat de regels daarvoor zijn in die religie. Drinken en roken mag officieel niet volgens mij dus ga ik er stiekem ook niet van uit dat ze wel doorgesnoven in de naam van Allah mensen neer mogen schieten.
Ik vind het vooralsnog niets. Ben wel benieuwd of er dit keer wat meer gaat komen dan "ik zou niet zo reageren dus is het een hoax".quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Moeten jullie allemaal zelf weten of jullie het wel/geen hoax vinden,Ik richt me voornamelijk op Tingo eigenlijk in dit topic.
Oh je wílt dus gewoon dat het een hoax is en bewijzen van het tegengestelde wil je liever niet lezen. Waarom is dat eigenlijk?quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Moeten jullie allemaal zelf weten of jullie het wel/geen hoax vinden, Ik richt me voornamelijk op Tingo eigenlijk in dit topic.
Niet heel erg mee oneens hoor, al vind ik wel dat wanneer je een echte extremistische moslim bent dus extreem streng in de religie behoort te staan dat je zulke ongein dus niet doet. Als je graag in walhallalalala (of waar dan ook) wil komen kom je er niet als je net voor je sterven een paar zaken doet die dat verhinderen. Alsof hij een stuk gedroogde bacon aan het knagen is.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:04 schreef ems. het volgende:
[..]
Ach, er mogen zoveel dingen niet. Maar omdat het een moslim is er maar vanuit gaan dat het niet waar kan zijn dat hij high is is wel een mooi voorbeeld van jeugdige goedgelovigheid in combinatie met een zekere partijdigheid.
Bewijzen van het tegenovergestelde kom ik niet tegen. Als de hoax- en valse vlag-radar weer eens uitslaat dan begin je met zoeken en dat is wat Tingo doet (en ik ook). Ergens beginnen en opnieuw kom je weer hetzelfde typische verhaallijn tegen zoals we zo vaak voorgeschoteld krijgen de laatste tijd. Vooral zo'n lone gunman doet het goed.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh je wílt dus gewoon dat het een hoax is en bewijzen van het tegengestelde wil je liever niet lezen. Waarom is dat eigenlijk?
Serieuze vraag.
Gelovigen zijn hartstikke sterk in het interpreteren van de koran op de manier die hun het beste uitkomt. Extremisme an sich is daar al een voorbeeld van, dus ik zou niet weten waarom dat niet het geval moet zijn voor een drug die vrij prominent aanwezig is in de waarschijnlijke regionen van de zelfmoordenaar in kwestie. Het is hoogstens opmerkelijk te noemen, maar dan moet ik weer denken aan mijn eigen moslim-homie die panisch is dat hij op de een of andere manier varken zou kunnen binnenkrijgen maar noodle-soepjes eigenlijk exclusief met varkenssmaak eet omdat dat zo lekker smaakt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet heel erg mee oneens hoor, al vind ik wel dat wanneer je een echte extremistische moslim bent dus extreem streng in de religie behoort te staan dat je zulke ongein dus niet doet. Als je graag in walhallalalala (of waar dan ook) wil komen kom je er niet als je net voor je sterven een paar zaken doet die dat verhinderen. Alsof hij een stuk gedroogde bacon aan het knagen is.
Ik heb soms wel het idee dat organisaties als de vroegere Afghaanse strijders/terorristen die tegen de Russen vochten en zelfs later tegen de VS en bondgenoten van heel ander hout gesneden zijn dan de IS achtigen nu. Die zijn ook extreem maar houden zich wel aan de regels op een kromme manier. IS, boko haram en dergelijken zijn gewoon verzamelplekken voor psychotische mafkezen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:11 schreef Divje het volgende:
De écht extremistische moslims die doden in de naam van Allah nemen het niet zo nauw met hun religieuze regels. Dat was wel bekend toch?
En de bovenstaande artikelen. Heb je die gelezen? Dat die moordenaar in een jihadkamp heeft gezeten? Heb je de post van Ceased2Be gelezen over de tweelingzusjes?quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:13 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Bewijzen van het tegenovergestelde kom ik niet tegen. Als de hoax- en valse vlag-radar weer eens uitslaat dan begin je met zoeken en dat is wat Tingo doet (en ik ook). Ergens beginnen en opnieuw kom je weer hetzelfde typische verhaallijn tegen zoals we zo vaak voorgeschoteld krijgen de laatste tijd. Vooral zo'n lone gunman doet het goed.
Een gevalletje nieuwe tijden, nieuwe terorristen dan maar misschien.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Gelovigen zijn hartstikke sterk in het interpreteren van de koran op de manier die hun het beste uitkomt. Extremisme an sich is daar al een voorbeeld van, dus ik zou niet weten waarom dat niet het geval moet zijn voor een drug die vrij prominent aanwezig is in de waarschijnlijke regionen van de zelfmoordenaar in kwestie. Het is hoogstens opmerkelijk te noemen, maar dan moet ik weer denken aan mijn eigen moslim-homie die panisch is dat hij op de een of andere manier varken zou kunnen binnenkrijgen maar noodle-soepjes eigenlijk exclusief met varkenssmaak eet omdat dat zo lekker smaakt.
Godverdomme ik verslikte me in mijn salade.quote:Los daarvan, als ik even wat mensen zou moeten wegblazen zou ik ook een jointje aansteken eerst, denk ik.
Dat stukje Jihadkamp is natuurlijk niet meer na te gaan (Even denkend vanuit een wantrouw naar de nominale media). Die tweelingzussen zijn een ander verhaal ja, je zou het inderdaad na kunnen gaan. Al zou ik daar wel heel voorzichtig mee om gaan natuurlijkquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En de bovenstaande artikelen. Heb je die gelezen? Dat die moordenaar in een jihadkamp heeft gezeten? Heb je de post van Ceased2Be gelezen over de tweelingzusjes?
Dat is toch een behoorlijke tegenstelling.
Daarom. Dat van die tweelingzussen is gewoon de waarheid tenzij men gelooft dat het crisisactors zijn en dat lijkt me té vergezocht want te makkelijk te controleren.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat stukje Jihadkamp is natuurlijk niet meer na te gaan (Even denkend vanuit een wantrouw naar de nominale media). Die tweelingzussen zijn een ander verhaal ja, je zou het inderdaad na kunnen gaan. Al zou ik daar wel heel voorzichtig mee om gaan natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |