abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153987700
Ik vind de Tunisia beach attack 'n beetje raar.Ik heb nog niet erg veel in verdiept Misschien ga ik dat ook niet doen.
Ik heb wat op 't MSM/TV gezien(hoe kan je 't missen?)
Paar dagen terug heb ik deze mevrouw gezien:

Tis misschien 'n kwestie van 'andere culturen'?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_153989517
Die twee agenten die er waren, waren bevroren van angst.
Ура для россии
pi_153989543
quote:
9s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:20 schreef Woestijnvos het volgende:
Die twee agenten die er waren, waren bevroren van angst.
Heb ik niks over agenten gezien.
De mevrouw lijkt me niet zo 'bevroren met angst'. Jij wel?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 2 juli 2015 @ 01:33:06 #4
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_153994623
BNW / Schietpartijen met als doel false flag?

Klopt wel weer, Ik vind de Tunisia beach attack 'n beetje raar.

Dus, klopt het niet, zoals ik in het topic hierboven al aangaf, als je elke schietpartij of terroristische aanslag een beetje onder de loep neemt, komt er altijd wel IETS, raars naar voren..

SH kan ik een beetje inkomen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_153996180
Volgens ooggetuigen waren er 2 schutters. :Y
  donderdag 2 juli 2015 @ 09:27:29 #6
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_153997916
Al die events, shootings deugen voor geen meter. De één nog niet gehad dan staat de volgende alweer klaar. Zal wel niet te lang duren totdat zoiets zich weer voordoet. Het tempo wordt opgevoerd dus.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_153997941
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 04:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Volgens ooggetuigen waren er 2 schutters. :Y
Ik heb nog geen overtuigende beelden gezien.
Zijn er overlevenden die hebben wel echt wat gezien?
Die ooggetuigen lijkt me ook heel erg vaag.
  donderdag 2 juli 2015 @ 10:13:17 #8
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_153998655
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 09:27 schreef controlaltdelete het volgende:
Al die events, shootings deugen voor geen meter. De één nog niet gehad dan staat de volgende alweer klaar. Zal wel niet te lang duren totdat zoiets zich weer voordoet. Het tempo wordt opgevoerd dus.
;) in de periode tussen de gebeurtenis en wat jij hier typt is dat allang weer gebeurt hoor!
http://www.telegraaf.nl/b(...)itairen_Sinai__.html
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)aat-eist-aanslag-op/
http://www.nu.nl/buitenla(...)-in-afghanistan.html
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 2 juli 2015 @ 11:18:39 #9
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_153999911
Wat is er eigenlijk precies mis met de reactie van deze dame?

Crap actor? Ja natuurlijk! Dat ben ik ook, dan ben jij ook, dat zijn wij allemaal... tenzij je een goede bent natuurlijk :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_154000295
edit.

In heb half uurtje over gedaan - voor mij is dat al genoeg.
Maar ja- blijf 't allemaal ontkennen als je beter van voelt.

‘Gunman took photos of victims’
‘Gunman was high on cocaine’
Tjonge tjonge.

Er is echt geen duidelijk verhaal. Eerst ’t was ‘at least ten Britons’ dan was ‘t 30 , dan 18, dan 37.
Helemaal geen overtuigende films/fotos van smartfones?
Neemt niemand z’n telefoon naar ‘t strand?

Je kan makkelijk zelf zien hoe stom dit gedoe is – er is geen enge muziek/spooky commentaar voor nodig.

http://www.theguardian.co(...)-attack-sousse-video

Two witnesses to the attack in Tunisia speak of their terror at seeing gunman Seifeddine Rezgui on the beach. Ellie Makin and Debbie Horsfall had been on holiday in the coastal resort of Sousse when the incident happened on Friday. They describe how they fled the shooting on the beach and reached took refuge in their hotel. Eighteen Britons died in the attack, although the toll is expected to pass 30. A total of 56 people have been confirmed dead

http://www.theguardian.co(...)r-beach-gunman-video

[ Bericht 13% gewijzigd door jogy op 02-07-2015 16:01:28 ]
pi_154000381
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juli 2015 11:18 schreef SicSicSics het volgende:
Wat is er eigenlijk precies mis met de reactie van deze dame?

Crap actor? Ja natuurlijk! Dat ben ik ook, dan ben jij ook, dat zijn wij allemaal... tenzij je een goede bent natuurlijk :D
Als jij vind er niks vreemds van - fijn voor je.
  donderdag 2 juli 2015 @ 11:53:49 #12
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_154000692
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 11:37 schreef Tingo het volgende:
Als jij vind er niks vreemds van - fijn voor je.
Ik vraag wat jij er zo vreemd aan vindt. :) Hoe weet je zo zeker dat ze "acteert".

En zou het niet nog veel raarder zijn als men 30 seconden na zo'n aanslag al meteen een duidelijk verhaal had liggen?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  Moderator donderdag 2 juli 2015 @ 12:41:12 #13
249559 crew  Lavenderr
pi_154001751
De TT mag ook wel op de schop. Een toevallige passant heeft toch geen idee waar dit over gaat?
pi_154001776
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:41 schreef Lavenderr het volgende:
De TT mag ook wel op de schop. Een toevallige passant heeft toch geen idee waar dit over gaat?
Daarom heb ik al twee keer gevraagd om de titel te veranderen.
pi_154002757
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Daarom heb ik al twee keer gevraagd om de titel te veranderen.
Verander meteen je OP in iets inhoudelijks. Dat kan dit topic pas echt gebruiken.
pi_154003381
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:23 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Verander meteen je OP in iets inhoudelijks. Dat kan dit topic pas echt gebruiken.
Daarom heb ik al twee keer aan de mods gevraagd om de titel te veranderen.
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:02:02 #17
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_154003759
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Daarom heb ik al twee keer aan de mods gevraagd om de titel te veranderen.
OP, niet TT.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 2 juli 2015 @ 15:58:04 #18
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154006775
In ieder geval de titel even aangepast. Zo ook even schonen zodat het wat meer over Tunesië gaat en minder over het aanmaken van het topic en dan gaat deze voorwaardelijk open blijven, kijken of er überhaupt iets van te maken valt.

Het onderwerp zelf is zeker BNW, hopelijk komt er ook waardige vulling.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 2 juli 2015 @ 16:02:04 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154006878
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:58 schreef jogy het volgende:

Het onderwerp zelf is zeker BNW, hopelijk komt er ook waardige vulling.
Je bedoelt: BNW is ook hier weer met de haren bijgesleept, want niks is meer echt en alles een hoax.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_154008202
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  donderdag 2 juli 2015 @ 17:08:07 #21
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_154008658
quote:
Bedankt. Over het algemeen weet men vrij snel de dader(s) aan te wijzen zo ook Tony :{w

[ Bericht 15% gewijzigd door jogy op 02-07-2015 17:10:17 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 2 juli 2015 @ 17:09:15 #22
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154008695
quote:
Interessant. (Zeker omdat het niet over een hoax gaat maar een 'gewone' false flag) Dank je.
Vrijheid
  Moderator donderdag 2 juli 2015 @ 17:09:44 #23
249559 crew  Lavenderr
pi_154008709
Waarom is mijn post verwijderd? Wat heb ik miszegd?
  donderdag 2 juli 2015 @ 17:11:37 #24
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154008750
quote:
11s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:09 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom is mijn post verwijderd? Wat heb ik miszegd?
Ik heb het topic net opgeschoond van posts (ook mijn eigen! ) van het wel of geen bestaansrecht hebben van dit topic dus dan heb ik liever niet dat het daarna weer verder gaat :P.
Vrijheid
pi_154009282
quote:
17s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Interessant. (Zeker omdat het niet over een hoax gaat maar een 'gewone' false flag) Dank je.
Achja - Veterans today - ook 911 half-truthers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')