Heb ik niks over agenten gezien.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:20 schreef Woestijnvos het volgende:
Die twee agenten die er waren, waren bevroren van angst.
Ik heb nog geen overtuigende beelden gezien.quote:Op donderdag 2 juli 2015 04:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Volgens ooggetuigen waren er 2 schutters.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:27 schreef controlaltdelete het volgende:
Al die events, shootings deugen voor geen meter. De één nog niet gehad dan staat de volgende alweer klaar. Zal wel niet te lang duren totdat zoiets zich weer voordoet. Het tempo wordt opgevoerd dus.
Als jij vind er niks vreemds van - fijn voor je.quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:18 schreef SicSicSics het volgende:
Wat is er eigenlijk precies mis met de reactie van deze dame?
Crap actor? Ja natuurlijk! Dat ben ik ook, dan ben jij ook, dat zijn wij allemaal... tenzij je een goede bent natuurlijk
Ik vraag wat jij er zo vreemd aan vindt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:37 schreef Tingo het volgende:
Als jij vind er niks vreemds van - fijn voor je.
Daarom heb ik al twee keer gevraagd om de titel te veranderen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:41 schreef Lavenderr het volgende:
De TT mag ook wel op de schop. Een toevallige passant heeft toch geen idee waar dit over gaat?
Verander meteen je OP in iets inhoudelijks. Dat kan dit topic pas echt gebruiken.quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Daarom heb ik al twee keer gevraagd om de titel te veranderen.
Daarom heb ik al twee keer aan de mods gevraagd om de titel te veranderen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Verander meteen je OP in iets inhoudelijks. Dat kan dit topic pas echt gebruiken.
OP, niet TT.quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
Daarom heb ik al twee keer aan de mods gevraagd om de titel te veranderen.
Je bedoelt: BNW is ook hier weer met de haren bijgesleept, want niks is meer echt en alles een hoax.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:58 schreef jogy het volgende:
Het onderwerp zelf is zeker BNW, hopelijk komt er ook waardige vulling.
Bedankt. Over het algemeen weet men vrij snel de dader(s) aan te wijzen zo ook Tonyquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:52 schreef Resonancer het volgende:
Aardig overzichtje.
http://www.veteranstoday.com/2015/06/30/terror-in-tunisia/
Interessant. (Zeker omdat het niet over een hoax gaat maar een 'gewone' false flag) Dank je.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:52 schreef Resonancer het volgende:
Aardig overzichtje.
http://www.veteranstoday.com/2015/06/30/terror-in-tunisia/
Ik heb het topic net opgeschoond van posts (ook mijn eigen! ) van het wel of geen bestaansrecht hebben van dit topic dus dan heb ik liever niet dat het daarna weer verder gaatquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:09 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom is mijn post verwijderd? Wat heb ik miszegd?
Achja - Veterans today - ook 911 half-truthers.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Interessant. (Zeker omdat het niet over een hoax gaat maar een 'gewone' false flag) Dank je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |