En om even in de lijn te blijven met sandy nhook gaan we gewoon even alle schietpartijen af die als false flag kunnen worden bestempeld.
![article-2248316-1684CDBF000005DC-324_634x531.jpg]()
De reden hiervoor zijn een aantal posts uit het SH topic waarbij we nu toch echt alle schietpartijen aan de false flag lijst kunnen gaan toevoegen,
ik duld hierbij op de post van Jogy in het SH topic.
Alleen vreemde emoties? kan verklaard worden
Alleen snel opgezette sites? Kan verklaard worden
Alleen een verpauperd uitziend schoolgebouw? Kan verklaard worden
Alleen vreemde zaken qua het verhuizen van de ouders (allemaal rond dezelfde tijd zo ongeveer)? Kan verklaard worden
Alleen corruptie in de Sandy Hook School? Kan verklaard worden
Alleen photoshop foto's van de kinderen? Kan verklaard worden
Maar die zaken zijn er allemaal in deze gebeurtenis (tenminste daar ga ik even vanuit, dat is in ieder geval epicbeardman's uitgangspunt) en dat zou best kunnen wijzen op vuil spel. Ik heb geen idee of alle informatie daadwerkelijk op waarheid gestoeld is hoor, wie weet kloppen er een aantal zaken waar van uit gegaan wordt in de hoax conspiracy niet en dan zakt het als een pudding in elkaar maar als bovenstaande wel correct en verifieerbaar is dan begrijp ik in ieder geval wel waarom mensen rookpluimen zien en vermoeden dat er iets in de fik staat
False flag (or black flag)False flag (or black flag) describes covert operations designed to deceive in such a way that the operations appear as though they are being carried out by entities, groups, or nations other than those who actually planned and executed them. Operations carried out during peace-time by civilian organizations, as well as covert government agencies, may by extension be called false flag operations if they seek to hide the real organization behind an operation. de schietpartij in Alphen.
Eenzame wolf.
Vaak bij schietclubs.
Geen beelden van de schietpartij
Wel veel getuigen.
Niemand toont emotie een vrouwtje noemt het bizar met een kleine glimlach..
Wel beelden van slachtoffers mja kan net zo goed poppen zijn!
de foto van de dader.
![Tristan_van_der_Vlis.jpg]()
belichting foto klopt niet, dus CGI photoshop of iets in die geest.
Rond het middaguur schoot de dader, Alphenaar Tristan van der Vlis, in het winkelcentrum om zich heen. Hierbij vuurde hij met een Smith & Wesson M&P15-22 gedurende enkele minuten zeker honderd schoten af
met gevolg 7 doden waaronder hijzelf en 17 gewonden, gezien de ruimte waarbij hij in korte tijd omzich heen had geknalt is dat best verassend, de jongen was 24 maar ziet er uit als nog geen 18...
Next!
Schietpartij op Virginia Tech.Eenzame wolf.
Wel veel getuigen. geen beelden.
Op wat caera beeld met veel knallen van buitenaf, mja klinkt het wel als een pistoool en moet hij niet veel eerder herladen? het klinkt meer alsof iemand met een plank op een baksteen slaat.
27 schoten zijn te horen en meer doden?? kilratio van bijna 1 op 1 en dat in nog geen 9 minuten.
apparte feitjes,
Het lijkt er op dat Cho deze daad al jaren van tevoren had gepland. Wapens kocht hij al maanden van tevoren. Op 18 april 2007, 2 dagen na de schietpartij, ontving de Amerikaanse televisiezender NBC een pakje met daarin een foto van Cho met in zijn handen twee pistolen. Tevens zaten in dat pakje andere foto's en 23 video-opnamen . Op één van de video's zei Cho:
Jullie hadden honderd miljard kansen en mogelijkheden om vandaag te voorkomen... maar jullie kozen ervoor om mijn bloed te laten stromen. Jullie dwongen mij in een hoek te gaan en mij één optie te geven. Deze beslissing was van jullie. Nu hebben jullie het bloed aan jullie handen dat nooit meer afgewassen kan worden.niemand greep in!
![330px-Norris_WestAJ_Map.jpg]()
lokatie onderin had hij voor de grote schietpartij al 2 mensen gedood.
Grootste schietpartij in de VS.
maar wacht er zijn meer hoeveel meer, sorry ik ga ze niet allemaal tellen maar sinds de VS bestaat zijn er al schietpartijen op scholen de een met meer gewonden en doden dan de andere, en als je individueel gaat uitzoeken kom je op heel veel opziendbarende feitjes terrecht!
zoals ik hier met 2 bekende voorbeelden heb gedaan, in feite lul ik maar wat!
Als ik een ruwe gok moet geven staan er op de wikipedia site meer dan 500!
https://en.wikipedia.org/(...)in_the_United_StatesHoe komt dat?
Een belangrijk detail wat in de VS overduidelijk voor komt is dat ze daar een wet hebben.
https://en.wikipedia.org/(...)r_arms#United_StatesThe right to keep and bear arms is a fundamental right that is codified in the Second Amendment of the Bill of Rights in the Constitution of the United States of America and in the state constitutions of forty-four States.The text of the United States Constitutional amendment reads:
A well regulated militia, being necessary to the security of a free state, the right of the people to keep and bear arms, shall not be infringe
Als je andere wapenwetten van andere landen er naast houd is die van de VS echt gigantisch soepel, ook al verschilt deze wel per staat maar de belangrijkste wet geld voor de hele VS en staat hier dus boven.
https://en.wikipedia.org/(...)ited_States_by_stateAndere landen hebben duidelijk veel strengere regels maar er zijn uitzonderingen waaronder bijvoorbeeld MExico waarbij ook gigantisch veel schietpartijen zijn..
Maar hoe komt dat het nou dat in de VS schietpartijen nou zo veel voorkomen veel meer dan in dandere landen..
Dat is echt een beetje de issue van dit topic en van vele andere topics hier op BNW.
http://politix.topix.com/(...)than-everywhere-else![usa-school-weaponstats.jpg]()
![100779-guns-in-america.gif]()
Het antwoord is eigenlijk een grote opeenstapeling van simpele feiten.
In de VS zijn er meer wapens in omloop dan dat er inwoners zijn, daarbij bedoel ik dus de wapens die bezit zijn van burgers.
Het land zelf heeft een cultuur van geweld over de jaren heen, ze hebben er ondanks hun korte bestaan al meer dan 214 jaar aan oorlog er op zitten.
http://www.loonwatch.com/(...)ave-been-since-1776/Geest zieken, bijna alle daders hadden wel iets, een psychose of problemen met hun mentale welzijn..
Dus als men deze mensen beter zou opvangen zou het aantal ook af moeten nemen lijkt me, voorkomen is beter dan genezen.
Gweld is ook continu zichtbaar, een mooi voorbeeld is een stukje wat me nog bij staat uit de film bowling for colombine.
De film maker loopt op een aantal reporters af en vraagt wat ze aan het doen waren, schijnbaar waren ze bij elkaar gekomen vanwege een gewelds delict, toen Moore Vroeg of ze niet een stukje wouden maken over de smog die in de stad hing.
Werd hem verteld dat het totaal geen kijkers zou trekken, geweld is natuurlijk veel meer bekeken.
Agenten schieten eerder, hoe vaak komt het wel niet op de FP en ander nieuws dat een agent een verdachte neerschiet in de VS?
Vaak en er zijn ook nog behoorlijk wat rellen om geweest, de reden waarom een agent in de VS veel eerder ieman neer zou schieten dan ergens anders is om dat de verdachte ook veel makkelijker gewapend kan zijn!
Ja het is immers super gemakklijk om gewapend te zijn, dus een agent zal bij een verdachte beweging al snel iemand neer schieten, en niet op de benen zoals de agenten in nederland worden geinstreerd maar daadwerkeleijk een verdachte uitschakelen door een schot in de borst streek.
https://en.wikipedia.org/(...)in_the_United_StatesEen ander punt is hoeveel het wel niet in de mendia voor komt, series als cops, car chases, waarbij soms reguliere programering zelfs voor word onder broken, en vele andere reality shows waarbij geweld veel voor komt.
Maar theguyver dat komt hier toch ook wel eens op de buis?
Klopt helemaal maar hier kunnen we niet zo makkelijk aan een ak47 komen!
Om maar even een simpel voorbeeld te noemen.
Omdat er zo veel in de media naar voren word geschoven met geweld lijkt het er ook op dat de mensen zelf ook angstiger worden, mensen daar kopen een wapen om zichzelf te beschermen.
Ze hebben ook gewoon meer angst voor hun buren, en met een wapen voelen zich nou eenmaal veiliger.
Het gekke is als je de grens naar het noorden over steekt naar Canada het een bijna omgekeerde wereld is.
Ja de Canadezen hebben ook veel wapens, in verhouding met de VS beduidend minder!
Maar ze hebben er strengere wetten voor het bezit van wapens, en ze zijn gewoon veel minder angstig!
http://www.quora.com/Why-(...)in-the-United-States Tot dusver heb ik alleen de Schietpartijen er bij gehaald die alleen op school gebeuren, maar als je naar het grotere plaatje kijkt dan is het maar een klein gedeelte van de grote hoeveelheid schiet incidenten inde VS.
Gun Deaths:More than 30,000 people are killed by firearms each year in this country (Estimated)
More than 30 people are shot and murdered each day
1/2 of them are between the ages of 18 and 35
1/3 of them are under the age of 20
Homicide is the second leading cause of death among 15-24 year-olds
And the primary cause of death among African Americans of that age group
In verhouding met andere landen.
Less than 50: Japan
Less than 150: Germany, Italy, France, etc.
Less than 200: Canada
http://heedinggodscall.org/content/pfctoolkit-10Klein lijstje met schietpartijen wereldwijd op scholen sinds 1996, zoals je kan zien zijn er gigantisch veel er van in de VS!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als we nu al deze zaken bij elkaar op gaan tellen zou je neigen dat in feite alle massa schietpartijen wel een hoax moet zijn, Waarom?
Ze hebben allemaal ontzettend veel gemeen met elkaar
Bij elke schitpartij, en interview er na zal wel iets vreemds op te merken waardoor een persoon een acteur kan zijn.
Bij Elke schietpartij kan het zo zijn dat er een oefening in de buurt plaats vond.
Elke Schietpartij kan wel de druppel zijn waarom een wapenwet word aangepast in de betreffende staat
Zenuwachtige persconferenties?
Geen live beelden van de betreffende schietpartij
Daders die gewoon vreemd zijn in uiterlijk of weinig info over te vinden is.
Tijdlijnen die misschien niet kloppen
Rare foto's van de plaats delict
CGI?
vreemde emoties?
snel opgezette sites?
een verpauperd uitziend schoolgebouw?
vreemde zaken famillie leden of betrokkenen?
photoshop foto's van de kinderen?
Maar waarom Is een de ene schietpartij nu een false flag en al die anderen niet?
Het drama in Sandy Hook, simpel kinderen, en een president die aangeeft het wel redelijk beu te zijn met de wapenwet!
http://www.nu.nl/buitenla(...)rustreert-obama.htmlHet was een soort van laatste druppel, na de zoveelste massa schietpartij!
Is dit kort door de bocht om te beoordelen?
Ik houd het simpel, als de een een false flag is waarom de ander niet? er is van elke schitpartij wel iets opziendbarend waardoor je het een false flag kan geven, zoals andere user hier ooit zei!
En ik citeer
Toen ik wat op BBC news zag, dacht ik :
Oh no,not another one.
Ik vrees me dit verhaal heeft 'n paar van de rare verdachte tekens dat er iets verkeerd is aan de hand.Nou dus als ik dat zo moet zien, is alles een hoax! ik vraag me af of dat Land VS uberhaupt bestaat als ik even alles op som hierboven
Het is namelijk super makkelijk om namelijk bij elke schietpartij wel een vraagteken te zetten!
[ Bericht 1% gewijzigd door theguyver op 27-06-2015 03:44:39 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!