abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 juni 2015 @ 03:19:35 #1
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_153875237
En om even in de lijn te blijven met sandy nhook gaan we gewoon even alle schietpartijen af die als false flag kunnen worden bestempeld.

De reden hiervoor zijn een aantal posts uit het SH topic waarbij we nu toch echt alle schietpartijen aan de false flag lijst kunnen gaan toevoegen,

ik duld hierbij op de post van Jogy in het SH topic.

Alleen vreemde emoties? kan verklaard worden
Alleen snel opgezette sites? Kan verklaard worden
Alleen een verpauperd uitziend schoolgebouw? Kan verklaard worden
Alleen vreemde zaken qua het verhuizen van de ouders (allemaal rond dezelfde tijd zo ongeveer)? Kan verklaard worden
Alleen corruptie in de Sandy Hook School? Kan verklaard worden
Alleen photoshop foto's van de kinderen? Kan verklaard worden

Maar die zaken zijn er allemaal in deze gebeurtenis (tenminste daar ga ik even vanuit, dat is in ieder geval epicbeardman's uitgangspunt) en dat zou best kunnen wijzen op vuil spel. Ik heb geen idee of alle informatie daadwerkelijk op waarheid gestoeld is hoor, wie weet kloppen er een aantal zaken waar van uit gegaan wordt in de hoax conspiracy niet en dan zakt het als een pudding in elkaar maar als bovenstaande wel correct en verifieerbaar is dan begrijp ik in ieder geval wel waarom mensen rookpluimen zien en vermoeden dat er iets in de fik staat

False flag (or black flag)
False flag (or black flag) describes covert operations designed to deceive in such a way that the operations appear as though they are being carried out by entities, groups, or nations other than those who actually planned and executed them. Operations carried out during peace-time by civilian organizations, as well as covert government agencies, may by extension be called false flag operations if they seek to hide the real organization behind an operation.

de schietpartij in Alphen.

Eenzame wolf.
Vaak bij schietclubs.
Geen beelden van de schietpartij

Wel veel getuigen.
Niemand toont emotie een vrouwtje noemt het bizar met een kleine glimlach..
Wel beelden van slachtoffers mja kan net zo goed poppen zijn!
de foto van de dader.

belichting foto klopt niet, dus CGI photoshop of iets in die geest.

Rond het middaguur schoot de dader, Alphenaar Tristan van der Vlis, in het winkelcentrum om zich heen. Hierbij vuurde hij met een Smith & Wesson M&P15-22 gedurende enkele minuten zeker honderd schoten af
met gevolg 7 doden waaronder hijzelf en 17 gewonden, gezien de ruimte waarbij hij in korte tijd omzich heen had geknalt is dat best verassend, de jongen was 24 maar ziet er uit als nog geen 18...

Next!

Schietpartij op Virginia Tech.
Eenzame wolf.
Wel veel getuigen. geen beelden.
Op wat caera beeld met veel knallen van buitenaf, mja klinkt het wel als een pistoool en moet hij niet veel eerder herladen? het klinkt meer alsof iemand met een plank op een baksteen slaat.
27 schoten zijn te horen en meer doden?? kilratio van bijna 1 op 1 en dat in nog geen 9 minuten.
apparte feitjes,

Het lijkt er op dat Cho deze daad al jaren van tevoren had gepland. Wapens kocht hij al maanden van tevoren. Op 18 april 2007, 2 dagen na de schietpartij, ontving de Amerikaanse televisiezender NBC een pakje met daarin een foto van Cho met in zijn handen twee pistolen. Tevens zaten in dat pakje andere foto's en 23 video-opnamen . Op één van de video's zei Cho:

Jullie hadden honderd miljard kansen en mogelijkheden om vandaag te voorkomen... maar jullie kozen ervoor om mijn bloed te laten stromen. Jullie dwongen mij in een hoek te gaan en mij één optie te geven. Deze beslissing was van jullie. Nu hebben jullie het bloed aan jullie handen dat nooit meer afgewassen kan worden.
niemand greep in!

lokatie onderin had hij voor de grote schietpartij al 2 mensen gedood.
Grootste schietpartij in de VS.

maar wacht er zijn meer hoeveel meer, sorry ik ga ze niet allemaal tellen maar sinds de VS bestaat zijn er al schietpartijen op scholen de een met meer gewonden en doden dan de andere, en als je individueel gaat uitzoeken kom je op heel veel opziendbarende feitjes terrecht!
zoals ik hier met 2 bekende voorbeelden heb gedaan, in feite lul ik maar wat!
Als ik een ruwe gok moet geven staan er op de wikipedia site meer dan 500!
https://en.wikipedia.org/(...)in_the_United_States

Hoe komt dat?
Een belangrijk detail wat in de VS overduidelijk voor komt is dat ze daar een wet hebben.

https://en.wikipedia.org/(...)r_arms#United_States

The right to keep and bear arms is a fundamental right that is codified in the Second Amendment of the Bill of Rights in the Constitution of the United States of America and in the state constitutions of forty-four States.The text of the United States Constitutional amendment reads:
A well regulated militia, being necessary to the security of a free state, the right of the people to keep and bear arms, shall not be infringe

Als je andere wapenwetten van andere landen er naast houd is die van de VS echt gigantisch soepel, ook al verschilt deze wel per staat maar de belangrijkste wet geld voor de hele VS en staat hier dus boven.
https://en.wikipedia.org/(...)ited_States_by_state

Andere landen hebben duidelijk veel strengere regels maar er zijn uitzonderingen waaronder bijvoorbeeld MExico waarbij ook gigantisch veel schietpartijen zijn..

Maar hoe komt dat het nou dat in de VS schietpartijen nou zo veel voorkomen veel meer dan in dandere landen..
Dat is echt een beetje de issue van dit topic en van vele andere topics hier op BNW.
http://politix.topix.com/(...)than-everywhere-else

Het antwoord is eigenlijk een grote opeenstapeling van simpele feiten.
In de VS zijn er meer wapens in omloop dan dat er inwoners zijn, daarbij bedoel ik dus de wapens die bezit zijn van burgers.

Het land zelf heeft een cultuur van geweld over de jaren heen, ze hebben er ondanks hun korte bestaan al meer dan 214 jaar aan oorlog er op zitten.
http://www.loonwatch.com/(...)ave-been-since-1776/

Geest zieken, bijna alle daders hadden wel iets, een psychose of problemen met hun mentale welzijn..
Dus als men deze mensen beter zou opvangen zou het aantal ook af moeten nemen lijkt me, voorkomen is beter dan genezen.

Gweld is ook continu zichtbaar, een mooi voorbeeld is een stukje wat me nog bij staat uit de film bowling for colombine.
De film maker loopt op een aantal reporters af en vraagt wat ze aan het doen waren, schijnbaar waren ze bij elkaar gekomen vanwege een gewelds delict, toen Moore Vroeg of ze niet een stukje wouden maken over de smog die in de stad hing.
Werd hem verteld dat het totaal geen kijkers zou trekken, geweld is natuurlijk veel meer bekeken.

Agenten schieten eerder, hoe vaak komt het wel niet op de FP en ander nieuws dat een agent een verdachte neerschiet in de VS?
Vaak en er zijn ook nog behoorlijk wat rellen om geweest, de reden waarom een agent in de VS veel eerder ieman neer zou schieten dan ergens anders is om dat de verdachte ook veel makkelijker gewapend kan zijn!
Ja het is immers super gemakklijk om gewapend te zijn, dus een agent zal bij een verdachte beweging al snel iemand neer schieten, en niet op de benen zoals de agenten in nederland worden geinstreerd maar daadwerkeleijk een verdachte uitschakelen door een schot in de borst streek.
https://en.wikipedia.org/(...)in_the_United_States

Een ander punt is hoeveel het wel niet in de mendia voor komt, series als cops, car chases, waarbij soms reguliere programering zelfs voor word onder broken, en vele andere reality shows waarbij geweld veel voor komt.

Maar theguyver dat komt hier toch ook wel eens op de buis?
Klopt helemaal maar hier kunnen we niet zo makkelijk aan een ak47 komen!
Om maar even een simpel voorbeeld te noemen.

Omdat er zo veel in de media naar voren word geschoven met geweld lijkt het er ook op dat de mensen zelf ook angstiger worden, mensen daar kopen een wapen om zichzelf te beschermen.
Ze hebben ook gewoon meer angst voor hun buren, en met een wapen voelen zich nou eenmaal veiliger.
Het gekke is als je de grens naar het noorden over steekt naar Canada het een bijna omgekeerde wereld is.
Ja de Canadezen hebben ook veel wapens, in verhouding met de VS beduidend minder!
Maar ze hebben er strengere wetten voor het bezit van wapens, en ze zijn gewoon veel minder angstig!
http://www.quora.com/Why-(...)in-the-United-States

Tot dusver heb ik alleen de Schietpartijen er bij gehaald die alleen op school gebeuren, maar als je naar het grotere plaatje kijkt dan is het maar een klein gedeelte van de grote hoeveelheid schiet incidenten inde VS.

Gun Deaths:
More than 30,000 people are killed by firearms each year in this country (Estimated)
More than 30 people are shot and murdered each day
1/2 of them are between the ages of 18 and 35
1/3 of them are under the age of 20
Homicide is the second leading cause of death among 15-24 year-olds
And the primary cause of death among African Americans of that age group

In verhouding met andere landen.
Less than 50: Japan
Less than 150: Germany, Italy, France, etc.
Less than 200: Canada
http://heedinggodscall.org/content/pfctoolkit-10

Klein lijstje met schietpartijen wereldwijd op scholen sinds 1996, zoals je kan zien zijn er gigantisch veel er van in de VS!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als we nu al deze zaken bij elkaar op gaan tellen zou je neigen dat in feite alle massa schietpartijen wel een hoax moet zijn, Waarom?
Ze hebben allemaal ontzettend veel gemeen met elkaar

Bij elke schitpartij, en interview er na zal wel iets vreemds op te merken waardoor een persoon een acteur kan zijn.
Bij Elke schietpartij kan het zo zijn dat er een oefening in de buurt plaats vond.
Elke Schietpartij kan wel de druppel zijn waarom een wapenwet word aangepast in de betreffende staat
Zenuwachtige persconferenties?
Geen live beelden van de betreffende schietpartij
Daders die gewoon vreemd zijn in uiterlijk of weinig info over te vinden is.
Tijdlijnen die misschien niet kloppen
Rare foto's van de plaats delict
CGI?
vreemde emoties?
snel opgezette sites?
een verpauperd uitziend schoolgebouw?
vreemde zaken famillie leden of betrokkenen?
photoshop foto's van de kinderen?

Maar waarom Is een de ene schietpartij nu een false flag en al die anderen niet?
Het drama in Sandy Hook, simpel kinderen, en een president die aangeeft het wel redelijk beu te zijn met de wapenwet!
http://www.nu.nl/buitenla(...)rustreert-obama.html
Het was een soort van laatste druppel, na de zoveelste massa schietpartij!

Is dit kort door de bocht om te beoordelen?
Ik houd het simpel, als de een een false flag is waarom de ander niet? er is van elke schitpartij wel iets opziendbarend waardoor je het een false flag kan geven, zoals andere user hier ooit zei!

En ik citeer Toen ik wat op BBC news zag, dacht ik :
Oh no,not another one.
Ik vrees me dit verhaal heeft 'n paar van de rare verdachte tekens dat er iets verkeerd is aan de hand.

Nou dus als ik dat zo moet zien, is alles een hoax! ik vraag me af of dat Land VS uberhaupt bestaat als ik even alles op som hierboven ;)

Het is namelijk super makkelijk om namelijk bij elke schietpartij wel een vraagteken te zetten!

[ Bericht 1% gewijzigd door theguyver op 27-06-2015 03:44:39 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_153876504
:')
br@m
pi_153876745
Misschien komt het juist wel door het behandelen?

quote:
Nearly every shooter has a history of psychiatric drug use
http://www.starshipearththebigpicture.com/tag/psychotropic-drugs/
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_153876809
Flinke OP guyvie. ^O^

Vanavond als ik terug ben van werk eens op gemakje lezen.
Ich hock in meinem Bonker
pi_153877022
Dit is wel érg, érg kort door de bocht.

Als bewijs opvoeren dat hij eruit ziet als 18 maar in werkelijkheid 24? (90% van de mannen rond die leeftijd heeft dat 'probleem')

Dat z'n foto bewerkt is? (Dit soort foto's worden gewoon van Facebook gejat en heeft hij dus gewoon zelf gephotoshopt)

Enz..
  zaterdag 27 juni 2015 @ 10:55:37 #6
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_153877225
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 10:37 schreef DeBlauweKrokodil het volgende:
Dit is wel érg, érg kort door de bocht.

Als bewijs opvoeren dat hij eruit ziet als 18 maar in werkelijkheid 24? (90% van de mannen rond die leeftijd heeft dat 'probleem')

Dat z'n foto bewerkt is? (Dit soort foto's worden gewoon van Facebook gejat en heeft hij dus gewoon zelf gephotoshopt)

Enz..
Ho, Zoals ik aan geef is het meer van een voorbeeld, als je andere topics door leest zijn dit argumenten die gebruikt worden om te verklaren of iets een hoax is ja of nee.
pi_153886449
De basisprincipes van indirect bewijs worden door veel mensen niet goed begrepen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_153886545
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 18:58 schreef Ali_boo het volgende:
De basisprincipes van indirect bewijs worden door veel mensen niet goed begrepen.
Andere mensen hebben dan weer wat meer moeite met het maken van onderscheid tussen 'bewijs', 'aanwijzing' en 'argument'.
Zo hebben we allemaal wel wat. :)
  zaterdag 27 juni 2015 @ 21:08:22 #9
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_153889357
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 18:58 schreef Ali_boo het volgende:
De basisprincipes van indirect bewijs worden door veel mensen niet goed begrepen
Eén van die basisprincipes van indirect bewijs is dat je een plausibel scenario kunt construeren mbv dat indirecte bewijs. Zonder zo'n scenario is de waarde van indirect bewijs nihil. Indirect bewijs vereist immers per definitie interpretatie. En daar schort het nogal eens aan. Wat mij telkens opvalt is dat complotdenkers die interpretatie nooit helder en duidelijk uitspreken maar dat vrijwel altijd via suggestie doen, waarbij je zelf die interpretatie dient in te vullen. Om het schematisch weer te geven, dit is zoals het hoort:

1. Indirect bewijs
2. Interpretatie
3. Conclusie

Dit is zoals complotdenkers communiceren:

1. indirect bewijs
2. ????
3. Complot!

Voorbeelden:
1. Politie die rondloopt met chipszakjes
2. Kinderen die regenlaarsjes aanhebben terwijl het droog is
3. Mensen met een grote neus
4. Verpauperde schoolgebouwen

Die tweede stap (de eigenlijke argumentatie) wordt eigenlijk nooit uitgelegd, ook niet als daar expliciet om wordt gevraagd. Dan wordt je meestal of genegeerd of uitgescholden.
pi_153897290
Een false flag (uitgevoerd door een revolutionair om chaos te schoppen) of gewoon door de toenemende chaos in een maatschappij dat een individu doordraait en gaat schieten (complete anarchie in de bol) en ook vaak zichzelf van kant maken.
pi_153897671
Flinke OP :+
pi_153903862
Veel van de getelde "school" shootings in amerika zijn daadwerkelijk geen school shootings (media maakt er schoolshootings van zodat het wat meer opvalt)

Iemand die zelfmoord probeer te plegen in de klas? school shooting, iemand die in de schoolbus een discussie heeft en in iemand zijn grote teen schiet, school shooting! Thugs die na schooltijd gebruik maken van het basketbal veld en dankzij ruzie komt het tot schieten, op school ground dus school shooting!
Een drugdeal 'snachts op schoolcampus die fout gaat? een school shooting!

http://everytown.org/article/schoolshootings/
http://thinkprogress.org/(...)tings-from-74-to-15/

En in je lijst met school shootings staat zelfs C Habdo in frankrijk tussen :@ ook heel veel andere shootings die niks met een school aan te maken. (Aurora, Marine base)

Ik snap wel dat je punt is dat als je echt gaat zoeken dat je inconsequenties in de shootings overal kan vinden, dat betekend nog niet dat we ze allemaal over 1 kam moeten scheren zoals jij wel doet en overal vanuit gaat dat het maar zo moet zijn omdat het overal "gebeurd".

Zelf houd ik me niet echt bezig met de rest van de shootings die er allemaal gebeuren, ben geïnteresseerd in Sandy Hook omdat ik het vanaf dag 1 al een vreemd verhaald vindt en er nog nooit ook maar 1 stukje concreet bewijs is uitgekomen dat er iets in die school heeft afgespeeld, de crimescene foto's spreken boekdelen, klas 10 en 8 hebben nergens kogelgaten in de muur, geen bloedspatter of iets te spotten dat er een shooting heeft plaats gevonden, terwijl dit de 2 klassen waren waar de meeste doden vielen.
Er is maar 1 kogelgat in al die foto's te vinden en die zit in het plafond.

Zonder ook maar enig bewijs kan je gewoon niet met 100% wat er allemaal heeft afgespeeld, omdat amerika zo veel shootings heeft moet alles dus echt zijn want ja lopen zo veel gekkies rond daar, OP is helaas op objectief aan het kijken.

Het is weer helaas een post vol met "relevatie, assumptie, "logica" uit redenatie, speculatie" waar we niks mee kopen, Sandy Hook heeft lack of evidence dat er maar iets is gebeurd, daar kan jij niks aan veranderen met de lange OP helaas :P

Mij hoor je niet over Alphen aan de Rijn, MH-17 of de tallen ISIS aanvallen waar je duidelijk wel bewijs mag zien dat er kinderen dood zijn gegaan.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_153903941
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 15:48 schreef epicbeardman het volgende:
Veel van de getelde "school" shootings in amerika zijn daadwerkelijk geen school shootings (media maakt er schoolshootings van zodat het wat meer opvalt)

Iemand die zelfmoord probeer te plegen in de klas? school shooting, iemand die in de schoolbus een discussie heeft en in iemand zijn grote teen schiet, school shooting! Thugs die na schooltijd gebruik maken van het basketbal veld en dankzij ruzie komt het tot schieten, op school ground dus school shooting!
Een drugdeal 'snachts op schoolcampus die fout gaat? een school shooting!

http://everytown.org/article/schoolshootings/
http://thinkprogress.org/(...)tings-from-74-to-15/

En in je lijst met school shootings staat zelfs C Habdo in frankrijk tussen :@ ook heel veel andere shootings die niks met een school aan te maken. (Aurora, Marine base)

Ik snap wel dat je punt is dat als je echt gaat zoeken dat je inconsequenties in de shootings overal kan vinden, dat betekend nog niet dat we ze allemaal over 1 kam moeten scheren zoals jij wel doet en overal vanuit gaat dat het maar zo moet zijn omdat het overal "gebeurd".

Zelf houd ik me niet echt bezig met de rest van de shootings die er allemaal gebeuren, ben geïnteresseerd in Sandy Hook omdat ik het vanaf dag 1 al een vreemd verhaald vindt en er nog nooit ook maar 1 stukje concreet bewijs is uitgekomen dat er iets in die school heeft afgespeeld, de crimescene foto's spreken boekdelen, klas 10 en 8 hebben nergens kogelgaten in de muur, geen bloedspatter of iets te spotten dat er een shooting heeft plaats gevonden, terwijl dit de 2 klassen waren waar de meeste doden vielen.
Er is maar 1 kogelgat in al die foto's te vinden en die zit in het plafond.

Zonder ook maar enig bewijs kan je gewoon niet met 100% wat er allemaal heeft afgespeeld, omdat amerika zo veel shootings heeft moet alles dus echt zijn want ja lopen zo veel gekkies rond daar, OP is helaas op objectief aan het kijken.

Het is weer helaas een post vol met "relevatie, assumptie, "logica" uit redenatie, speculatie" waar we niks mee kopen, Sandy Hook heeft lack of evidence dat er maar iets is gebeurd, daar kan jij niks aan veranderen met de lange OP helaas :P

Mij hoor je niet over Alphen aan de Rijn, MH-17 of de tallen ISIS aanvallen waar je duidelijk wel bewijs mag zien dat er kinderen dood zijn gegaan.
En wie zegt dat de logica erachter, de goede logica is? Is een persoonlijke mening die logica met bepaalde redenatie.. de waarheid ligt in het midden.. om bij alles te zeggen nee dat kan niet je zoekt er teveel achter is ook niet logisch want het kan ook anders zijn? Alles kan ;)
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_153904093
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 15:52 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

En wie zegt dat de logica erachter, de goede logica is? Is een persoonlijke mening die logica met bepaalde redenatie.. de waarheid ligt in het midden.. om bij alles te zeggen nee dat kan niet je zoekt er teveel achter is ook niet logisch want het kan ook anders zijn? Alles kan ;)
Ja daarom wil ik ook bewijs bewijs hebben, niet van "omdat mijn school verpauperd is mag sandy hook dat ook zijn" "omdat er elke 4 weken 1 school shooting is in amerika moet sandy hook ook wel echt zijn" "omdat de ouders niet rouwen betekend nog niet dat het vreemd is, "cultuur verschil", in amerika is het vast niet erg om je kind kwijt te raken"

Daar heb ik niks aan, ik wil bewijs/feiten aka de waarheid, iets waar mijn brein mee akkoord kan gaan om te concluderen dat het wel een echte shooting was.
Daarom wijs ik mijn vingers vaak naar de FOIA hoorzitting waar de Sandy Hook Schoolboard director zit alsof hij is aangeklaagd voor sexuele handelingen met kinderen, terwijl hij maar gewoon wat administratie van een school moet ophoesten. :{w
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_153905056
Aurora shooting.Anderson Pooper interview met 'slachtoffer'.

hmmm... :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 2 juli 2015 @ 13:01:32 #16
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154002237

last week tonight, dit keer gaat het over de schietpartij in een kerk , ook een klein interview met Obama gelijk in het begin!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')